Totes amb la Tani!!!!
Ànims nena que tu pots!!! ja veuràs com les taules al final les refàs en un moment i tot tot todisimo surt de meravella!!! aish ja ho tens aqui , i uno es un aishhh per estressar-te jajaja és un aish d´emoció!!!
Norma nena jo vaig demanar per fer el tastet el 7 de maig, però com que voliem anar a parlar amb l´Alex abans per veure si fem o no fem boda cocktail i tancar temes al final ho vam deixar pel 30 juny, t´imagines?? .... del insti al casamiento....jajajaja
Doncs ara ens estem mirant el menú cocktail, la veritat és que m´està agradant moltisim, només preguntar-li dubtes per la gent i tot això , com es munta i poca cosa més, em sembla que estem pràcticament convençuts, a l´Oscar i a mi ens agrada molt el picoteo!!!
Jo ja tinc el vestit i les sabates, abans del dia del meu cumple, el 7 de juliol que és quan tinc la prova ( increible quin regal de cumple jejeje ) he de comprar-me la roba interior, vull alguna cosa molt sencilla i estava pensant en platejada ( com les sabates, les arracades i mig ram jajajaja ahhh i les ulleres noves que em faré pel dia del casament!! ) vull un tanga d´aquells de cordill que es desfàn amb un nus ( para grrrrrr la nit de noces!!! jajajaja ) i tal i com és el meu vestit els sostenidors que siguin d´aquells que van agafats al coll i molt baixos d´esquena, a la tenda del vestit em van dir que de totes maneres em portarien per provar-me unes "cazoletas" , però de totes maneres em compraré els sostenidors, si al final em van bé les cazoletes aquestes el sostenidor és normalet així que el podré fer servir més vegades.
Ara estic buscant pulsereta, que no la tinc gaire clara, però és possar-me un dia a recorrer joieries, no vull la típica d´svaroski ni semblant, perquè no me la possaré mai, vull una que després la pugui fer servir, com les arracades, són de pandora jajaja i les faré servir segur que ja en tinc ganes!!!
Bé noies, vaig a veure que se cuece por aqui .....
Molts petonets!!!