Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: Drix » dc. set. 16, 2009 10:43 am

esterock ha escrit:eiii drix...es muy chulo!!! ya te lo has probado??? este vestido tiene el tejido con más caída que el de meri, y la parte del cuello diferente.
cuando vas a ir???que ilusion empezar a probarte vestidoooosss.......aiiiixxx....

Igual hay que tener un poco de cuerpazo para este vestido, no? como n tiene vuelo.... el culete se marcará....jajajja
Drix
:: núvia experimentada

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: esterock » dc. set. 16, 2009 10:46 am

si..quizás tienes razón...un culo en su sitio...jejjeje... pero oye por probarselo... ::love:: ::love::

para mi también muy caro el fotografo...pfff......tendrá packs más economicos???? qué ruinosa que soy....
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Drix » dc. set. 16, 2009 10:50 am

esterock ha escrit:si..quizás tienes razón...un culo en su sitio...jejjeje... pero oye por probarselo... ::love:: ::love::

para mi también muy caro el fotografo...pfff......tendrá packs más economicos???? qué ruinosa que soy....

Eso no es ser ruinosa!!! cada uno sabe lo que puede y quiere gastar.. nosotros nos queremos pagar la boda nosotros, y prefiero ser prudente, y como mínimo cubrir gastos con los regalos, a tener que pagar una pasta!!!!!
Drix

EntradaAutor: esterock » dc. set. 16, 2009 10:56 am

si si...yo también tengo que pagarme yo la boda...y te digo que mi sueldo y el de él no dá para ahorrar...bastante que nos dá para vivir...así que espero que el convite me lo pague el banco.................y con lo que saque anular lo máximo que pueda del crédito....................

cad vez que lo pienso un poco me dan ganas de exarme para atrás....en la que me estoy metiendo....
esterock

EntradaAutor: Drix » dc. set. 16, 2009 10:58 am

esterock ha escrit:si si...yo también tengo que pagarme yo la boda...y te digo que mi sueldo y el de él no dá para ahorrar...bastante que nos dá para vivir...así que espero que el convite me lo pague el banco.................y con lo que saque anular lo máximo que pueda del crédito....................

cad vez que lo pienso un poco me dan ganas de exarme para atrás....en la que me estoy metiendo....

No te preocupes, el plato la gente se lo acaba pagando con el regalo... es cuestión de poner los mínimos extras....

ÀNIMO, que saltremos de esta, jajaja!!!!
Drix

EntradaAutor: esterock » dc. set. 16, 2009 11:22 am

arantxa25 ha escrit:a veure pot ser si es una mica car!! q caray!! es una ruina!! però hem demanat ja 6 pressupostos!! a bcn imatge, a Jordi espadalè fotògrafs, a Estudi bcn, i a varios més y mes o menys igual a tot arreu, uns 2000 euros pel reportatge fotogràfic i una 1000 pel video. Nosaltres volem les 2 coses...
NOSALTRES también ENS PAGUEN TOTA LA BODA!!portem 2 anys estalviant....
vinga nenes molts petonets per les meves ca n'alzineres!!!!
VISACA EL 2010!!!! EL NOSTRE ANY!!!

jejjejje....me he reido un mucho con lo de: que caray!! es una ruina!!!! :-)ok: :-)ok:

aaaAAAAHHHH...es hablar de boda y sale la palabra ruina...jejjejejej....eso eso...que el ánimo almenos no decaiga!!!! :-))
esterock

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. set. 16, 2009 12:09 pm

Hola!

Ja sabia jo que els preus de les fotoos... de totes maneres jo vull veure les seves fotos i veure el presupost per només un àlbum i el Cd ( sense preboda ni invitacions, ni video...). Arantxa em pots passar el telèfon del Josep??

Nosaltres també ens volem pagar tot nosaltres, però realment ens casem perquè al nadal vam passat ens va tocar una petitq quantitat a la loteria i com no era gaire per l'hipoteca vam decidir aprofitar-ho per això. No ens arriba ni de conya per pagar-ho tot, però sense això no podriem ni plantejar casar-nos. Fins ara el concepte ESTALVI no estava dins el nostre vocabulari! Era impossible amb una macrohipoteca i uns sous normalets ( i gràcies!)

Ester jo crec que el dia 9 està bé i així la teva gent pot descansar al dia seguent. I com tu dius és perfecte per a què la gent que venia per compromis es quedi a casa! I nena no et ratllis pensant en els calers, perquè no en sortiràs! Pensa en la il·lusió que teniu i no li donis més voltes!

Drix, m'agrada molt el vestit! És del estil al meu si! Tu probate'l! Que t'asseguro que moltes vegades et sorpren.

Marxoooooooooooo!!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: tanialolo » dc. set. 16, 2009 5:34 pm

Hoooolaa chicas k tl llevaiis la semana?? estoi leyedo el post y me e perdido cositas e!! Meri mirate minguilllon k es el k teng o yo los precios estan bien!! Album y video por 1800 y trabajan muy muy bien si kieres ver las fotos creo k Mot sno recuerdo al se caso en ca l´alzina y su fotografo fue este!!

Drix el vestiodo es precioso!!

Yo ahora estoi liada cn el viage a ver si concrrto algo ya !1

besitos a todas *.-o-o.*
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. set. 17, 2009 8:40 am

Bon dia can alzineres!

Dijous ja!! no em puc queixar, les setmanes em volen!!

A vure si acabo ja amb el tema del fotograf!
Tania miraré el tuyo a ver que tal. Yo no quiero video así que será un poco más económico, no?

Nosaltres també volem mirar ja el viatge! Teniu alguna idea de on voleu anar? Nosaltres de moment encara no hem pensat gaire en el tema. Jo li he dit a Javi que s'encarregui ell d'aquest tema (ja que no fa res més....).

Estem esperant perquè tenim una parella d'amics que es casen una setmana després de nosaltres i els hi em proposat anar tots 4. Nosaltres pensem que en aquests viatges hi ha d'haver temps per tot, que tampoc fa falta estar-se tancat les 24 h a l'habitació!! A més al viatges sempre coneixes gent.
Però sembla que s'ho están pensant mooolt... igual no volen venir. En fi, ja us diré.

Com porteu el tema invitacions? És un dels temes que s'han de tenir abans i jo vaig força atrassada. Ens les farà un amic, però li he de proposar idees... i estic sense inspiració!

I els detalls?? Això si que ho tenim pensat com a mínim! Però ens falta decidir algunes cosetes. Ja us ho explicaré!

I el comiat? sabeu algo? Les meves amigues ja ho tenen tot maquinat. I ja m'han demanat la llista de gent. Em fan mooooolta por!
Mare meva com m'enrotllo! :-.:·:: No escriure gaire sovint ni en masses posts, però quan escric ... no veas!

Vaig a seguir amb el currele que és el que em paga l'hipoteca! ( bueno una part...)

Ah! I segueixo dient que em de fer una quedada de can alzineres! No pot ser tan dificil! Ja sembla com si ens coneguessim, però no estaria de més veuren's les cares!!

Bon dijous!!!

Meri ( la que escriu la biblia...)
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: esterock » dj. set. 17, 2009 8:53 am

Holaa!!!

yo también estoy pensando no hacer videos...imagino que ahora ya debe haber videos preciosos pero almenos los que he visto hasta ahora no me gustan...así que creo que con fotos será suficiente...y más economico claro...

yo del viaje....no tengo ni idea....creeis que hay que mirarlo tan pronto???yo voy a dejar de pasarme por el foro pq es que me agobio...todo el mundo tiene de todo y yo creo que tengo 9 meses por delante....buff....y yo me hago mi propiio vestido...así que tengo más faena de la cuenta....

las invitaciones también habia pensado hacerlas yo, tengo un par de ideas pero ayer mi cuñado, que es diseñador gráfico, me dijo...pásame tu idea y yo te las hago y te las imprimo (en el ploter de su faena....) así te quito un poco de trabajo....y oye...creo que sí...una vez creo que en este foro leí una chica que había puesto en las invitaciones una especie de probeta llena de arroz y decorada con algún detalle...sería hacer una invitación como las muestras de perfume que llevan el minibotecito de perfume en el lomo...me hizo gracia...aunque esa no es la idea que le quiero decir...pero es que me ha venido de golpe a la mente...se pueden comprar probetas????donde?????

Y por cierto...para cuando daréis las invitaciones???navidad??? yo seré de junio...me parece demasiado no?? con 6 meses de antelación...normalemnte se hace 2 o 3 meses antes...qué pensais???

con el vestido si que me pongo ahora en octubre...primero iré de tienda en tienda a probarme vestidos para ver qué tipo de escote me favorece más y que volumen quiero de falda....a partir de ahí a patronar.....ya os iré contando.... :star::

Venga chicas...que en pocos meses nos metemos en navidad y entonces si que ya estará aquí la cosa.... :-)
esterock

EntradaAutor: Drix » dj. set. 17, 2009 10:58 am

Heu vist els vestits de PATRICIA AVENDAÑO? els acabo de descubrir i em semblen preciosos, que en penseu?

http://www.patriciaavendano.com/
Drix

EntradaAutor: esterock » dj. set. 17, 2009 2:12 pm

Drix ha escrit:Heu vist els vestits de PATRICIA AVENDAÑO? els acabo de descubrir i em semblen preciosos, que en penseu?

http://www.patriciaavendano.com/

woooooowwwwwww!!! que descubrimiento....son preciosos niña....no está la coleccion de 2010 :-/ habrá que estar al loro.... ::love::
esterock

EntradaAutor: tanialolo » dj. set. 17, 2009 8:14 pm

Hola chicas pues las invtaciones a mi me las hace el fotografo asi k una cosa menos!!

Los detalleas aun no teng ni idea puf me tengo poner las pilas por k no se me ocure nada a ver si cojo ideas de el foro por k soi muy mala para la originalidad jajajaj

Por lo demas el viaje hacmos un combinado sri lanka maldivas a ver como estan de precios k ganitas!!
Podriamos kedra un dia todas las can l alzineras para vernos las caras es una muy buena idea!! :-///:
Imatge
tanialolo

EntradaAutor: esterock » dj. set. 17, 2009 10:26 pm

a mí también me parece buena ideaaa!!!!

os quería hacer una pregunta: hicisteis más de una visita antes de hacer la paga y señal??? quiero que mi madre y mi tio lo vea antes de decidirme...pero no sé si lluis se va a pensar que estoy loca....
esterock

EntradaAutor: Drix » dv. set. 18, 2009 8:02 am

Yo solo hice una, y el mismo día llamé para que me reservaran dia!!!! jajaja, pero tu caso es diferente, como es un dia entre semana, pues no tienes el miedo que te lo quiten!!!

Besitossssssssssssssss....
Drix

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. set. 18, 2009 9:09 am

Bon dia!!!

Divendres!!! Iuju!!!! *.-o-o.*

Ester no te agobies! A mi me pasa lo mismo porque te da la impresión que todo el munda va más adelantado que tu. Pero es que cada uno lleva su ritmo! Y no por eso es peor. TEnemos aún tiempo para todo!!!

A mi las invitaciones si me gustaría tenerlas para Navidad. Hay familia a la que sólo veo en esas fechas. Pero la mayoría las iré repartiendo más tarde. No sé, cunado queden un par de meses o así.

Y yo a Can Alzina he ido 2 veces. La primera que habíamos quedado con Luis y no lo vimos. Fue el massover quien nos ensenyó la finca ( muy muy agradable el chico!). Y la otra cunado ya sí estaba Luis y nos pudo dar los datos, precios,etc... Y ya está! Ese mismo día reservamos el 26/06/10... Yo también quiero llevar a mi suegra que no hace más que preguntar. Igual llamo un día a Luis y le comento.

Drix m'agarden molt aquests vestits! No els tenia controlats! Són molt romàntics!! Si si molt macos! =0-0-)

Piquen de preu? No tinc gaire idea de marques.

Ei! sembla que va bé lo de la quedada. Ho muntem dons?? Primer hauriem de decidir quin dia de la setmana va millor i a on podem quedar.

A mi ( i suposo que a totes) em va millor un dels tres dies del cap de setmana. O divendres tarda, o dissabte o diumenge. I si puc triar millor divendres. Perquè gairebé tots els dissabtes tarda estaré jugant a futbol. O un diumenge per berenar, també m'aniria bé.

I a on? Com que imagino que no totes serem de l'Anoia, potser lo més fàcil seria quedar a BCN.

Què dieu?? Quan ens posem d'acord en quin dia i on podem triar la data!
A mi realment em ve molt de gust! És la primera vegada en ma vida que escric en un foro i per tant serà la 1a vegada que quedi amb gent que no he vist mai, però com que sembla que ja ens coneixem m'encanta la idea!

Ja anem parlant!

Per si no em puc conectar més ( és molt probable, m'han tret internet de casa :--( ) BON CAP DE SETMANA!!!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: tanialolo » dv. set. 18, 2009 5:33 pm

Hola chicaa slo pasava para decios k tengais un buen finde semana besitossssss
Imatge
tanialolo

EntradaAutor: Tecky » dv. set. 18, 2009 7:02 pm

Bona tarda a totes!!!

Em dic Mònica i també hem caso a Ca n'Alzina, el dia 06/06/2010 ( que es la data del nostre aniversari farà 11 anys q sortim i 3 vivint junts). Nosaltres com he pogut comprovar amb la majoria de vosaltres va ser veure Ca n'Alzina i va ser un amor a primera vista, ja vam deixar de mirar altres llocs, vam fer la reserva el juny d'aquest any.
Aquest dimarts anirem a veure el Dj en Josep, a veure que tal va tot.
Gracies a aquest forum, ens hem quedat mes tranquils de l'elecció, ja que teniem alguns dubtes que ja hem deixat enrera gracies a vosaltres.
Nosaltres el tema de les invitacions avui hem anat a recollir les proves a una imprenta de la nostra ciutat, la veritat es que ens surten bastant bé de preu. En el que anem molt perduts es en el tema dels detallets per els convidats, encara no ho tenim gaire clar, sort que encara queda una mica de marge per acabar de decidir-nos.

Una salutació a totes.
Imatge
Tecky

Entrades: 29
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:11 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: LABANDA » dv. set. 18, 2009 11:06 pm

benvinguda Teky!!! heu fet la millor elecció!!!

a veure si aquestes ca n'alineres 2010 comenceu a provar vestitsssssssssssssss!!!

bon finde!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: mferrer » ds. set. 19, 2009 9:17 am

UAU!!! més ca n'Alzineres del 2010!!! COM DIEU, ÉS AMOR A PRIMERA VISTA!!! Benvingudes
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants