Bon dia can alzineres!
Dijous ja!! no em puc queixar, les setmanes em volen!!
A vure si acabo ja amb el tema del fotograf!
Tania miraré el tuyo a ver que tal. Yo no quiero video así que será un poco más económico, no?
Nosaltres també volem mirar ja el viatge! Teniu alguna idea de on voleu anar? Nosaltres de moment encara no hem pensat gaire en el tema. Jo li he dit a Javi que s'encarregui ell d'aquest tema (ja que no fa res més....).
Estem esperant perquè tenim una parella d'amics que es casen una setmana després de nosaltres i els hi em proposat anar tots 4. Nosaltres pensem que en aquests viatges hi ha d'haver temps per tot, que tampoc fa falta estar-se tancat les 24 h a l'habitació!! A més al viatges sempre coneixes gent.
Però sembla que s'ho están pensant mooolt... igual no volen venir. En fi, ja us diré.
Com porteu el tema invitacions? És un dels temes que s'han de tenir abans i jo vaig força atrassada. Ens les farà un amic, però li he de proposar idees... i estic sense inspiració!
I els detalls?? Això si que ho tenim pensat com a mínim! Però ens falta decidir algunes cosetes. Ja us ho explicaré!
I el comiat? sabeu algo? Les meves amigues ja ho tenen tot maquinat. I ja m'han demanat la llista de gent. Em fan mooooolta por!
Mare meva com m'enrotllo!

No escriure gaire sovint ni en masses posts, però quan escric ... no veas!
Vaig a seguir amb el currele que és el que em paga l'hipoteca! ( bueno una part...)
Ah! I segueixo dient que em de fer una quedada de can alzineres! No pot ser tan dificil! Ja sembla com si ens coneguessim, però no estaria de més veuren's les cares!!
Bon dijous!!!
Meri ( la que escriu la biblia...)