"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 10:12 pm

torsaeann ha escrit:NUR, veig que per Barna va anar molt bé ehhh¡¡¡¡¡¡
Controla no gastar gaire que els diners aquest any son per la boda¡¡¡¡¡¡
És broma guapa¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡¡¡

Ja ho se ja que s'ha d'estalviar pel bodorrio... pero costa tant... jajajaja!!!

Nena, que vagi molt bé la setmaneta vinent! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. ago. 21, 2009 10:13 pm

nur_jor ha escrit:
torsaeann ha escrit:NUR, veig que per Barna va anar molt bé ehhh¡¡¡¡¡¡
Controla no gastar gaire que els diners aquest any son per la boda¡¡¡¡¡¡
És broma guapa¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡¡¡

Ja ho se ja que s'ha d'estalviar pel bodorrio... pero costa tant... jajajaja!!!

Nena, que vagi molt bé la setmaneta vinent! :-)ok:

Gracies bonica¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. ago. 21, 2009 10:14 pm

blackmamba ha escrit:
torsaeann ha escrit:BLACK¡¡¡¡¡¡¡ MOLTES FELICITATS¡¡¡¡¡¡¡ EL MES QUE BÉ ET CASES¡¡¡¡¡¡¡ FELICITATS NINETA¡¡¡¡¡

jo la setmana que bé no puc ja que estic fora del 24-31 d'agost.
Si no el tens quan torni t'acompanyo oks?

Molts petonets¡¡¡¡

Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, merciiiiiiiiiiiiii, siiii, a veure si pot ser al final!!!! jejejejeje

vaja, aixi q marxes, és veritat!!! docns res, si no l'he trobat a l'altra setmana m'hi acompanyes!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa

::love:: ::love:: ::love::

Ok bonica jo t'acompanyo¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 10:14 pm

Me'n vaig a mumir ninetes!!
Fins demà!!!!

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 21, 2009 10:16 pm

torsaeann ha escrit:RAQUEL; ELXA; GISS;ESTIU¡¡¡¡¡¡¡ estic contenta de que estigueu molt bé¡¡¡¡¡¡

Tinc moltes ganes de veure'us¡¡¡¡¡¡¡

Us estimooooo molto a totes¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡

i nosaltres t'estimem molt a tu!!! GUAPA!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 21, 2009 10:18 pm

nur_jor ha escrit:Me'n vaig a mumir ninetes!!
Fins demà!!!!

Petonets!!!!

fins demà guapaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 10:20 pm

torsaeann ha escrit:HAPPI, quin rotllo això del teu nen.......jo no hagues pogut veure que marxaba a treballar i no em deia res...hagues sortit a l'escala i li hagues fotut una bronca........
Jo crec que tots els homes son iguals i amb això de la boda passen de coses que no tindrien que passar.

Un petonet i ànims¡¡¡¡¡

Hola bonica.....estic tranquila la veritat!!!! però aquest demà se`n recorda...però tot arriba.... :-eh_:: jejejejej
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 21, 2009 10:24 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
torsaeann ha escrit:HAPPI, quin rotllo això del teu nen.......jo no hagues pogut veure que marxaba a treballar i no em deia res...hagues sortit a l'escala i li hagues fotut una bronca........
Jo crec que tots els homes son iguals i amb això de la boda passen de coses que no tindrien que passar.

Un petonet i ànims¡¡¡¡¡

Hola bonica.....estic tranquila la veritat!!!! però aquest demà se`n recorda...però tot arriba.... :-eh_:: jejejejej

eso eso, q tiembleeeeeeeeeeeeee, jajajajajajaja estos hombres!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 10:44 pm

Bueno....vaig a veure una peli!!!! pq a la tele no fan res de res....estoy de la Esteban.....!!!!!!

Bé ninetes!!!! que res...que us agraeixo a totes: GISS, ELXA, NUR, TARA, TORSAEANN, BLACK, PAPALLONA, ESTIU, LAIAC que sempre tingueu una resposta per dubtes, problemes i sobretot els ànims que doneu cada cop que ho necessito!!!! SOU LES MILLORSSS!!!!

Abans d'anar a dormir passarè per aqui a veure que dieu i sinó ens parlem demà. Tara...fotitos i crònica!!!!

Elxa...disfruta a la boda i res...crònica también!!!!!

A totes les demès....petonets enormes!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » ds. ago. 22, 2009 12:02 am

Ninetes meves!!!
Ja estic a Tarragona!!! quina alegria... però està aquí la meva cunyada, la petita... així que tampoc podré connectar-me molt sovint, que sinó em dirà que estic tot el dia aquí enganxada a l'ordinador!
Demà al matí entro i us comento cosetes a totes, que us he anat llegint però escriviu molt!
Un petonet i que sapigueu que m'enrecordo molt de vosaltres!
Us estimo!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » ds. ago. 22, 2009 12:32 am

blackmamba ha escrit:ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP!!!!

quina de les meves ninetes guapes (o ninetes) s'anima (o animen) a acompanyar-me la setmana vinent a la búsqueda del meu vestit?????

us necessitooooooooooooooooooooooo

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Alaaaaaaaaaaaaaaaa guapiiiiiiiiiiiiiissimaaaaaaaa!!!!!!! qie jo la setmana que ve no puc cap dia, marxem el dilluns i tornem el dissabte!!!!!

jo si fos l'altre, tot i que començo a treballar, cap problema en acompanyar-te una tarda............així que ja saps!!!!!!!

Però segur que el trobaràs!!!!!!

Patunets!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » ds. ago. 22, 2009 12:35 am

tara ha escrit:Ninetes, avui he anat a blanca miret, no en tenia ganes hi anava sola i com que sabiaque la laiac era per reus hem quedat i m'ha acompanyat!
[size=24]Total que crec que l'he trobatttttttttttttt[/size]

M'ha fet un munt de fotos, del dret del reves...

M'he emprovat uns 6 vestits, alguns d'aire, un m'ha agradat!

Els altres son de la seva colleccio, n'hi ha un que es el que buscava, m'ha agradat molt i crec que a la laiac tambe!

Les fotos, us haureu d'esperar a dema, no tinc el cable de la camara, pero dema anire a buscar-lo!

Vull que em veieu per que pogueu opinar!

He estat a punt de no anar-hi i ves per on m'ha agradat molt!

l'unic que el que m'ha agradat es de la seva coleccio i nomes en te un, si el ven em quedo sense, no en fa dos d'iguals! Espero ser-hi a temps!

Aixxxxxxxxxx preciosa!!!! encara els tinc tot al cap!!!!!!
M'han encantat, bé, sobretot dos ja ho saps, però el que t'ha agradat tan.....una passada ninetes!!!

Ara em passat pel davant amb dos amics i estava penjat a la part de dalt i he dit "és aquest, és aquest" jijijijijiji.........

A veure quan passes les fotos i a veure que n'opinen totes!!!!!

Patunets guapiiiiiiiiiiiiiiiiiiissima!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » ds. ago. 22, 2009 12:41 am

Giss ha escrit:Ninetes meves!!!
Ja estic a Tarragona!!! quina alegria... però està aquí la meva cunyada, la petita... així que tampoc podré connectar-me molt sovint, que sinó em dirà que estic tot el dia aquí enganxada a l'ordinador!
Demà al matí entro i us comento cosetes a totes, que us he anat llegint però escriviu molt!
Un petonet i que sapigueu que m'enrecordo molt de vosaltres!
Us estimo!

Ninetaaaaaa!!!!
benvingudaaaaaaaa, me n'alegro un munt de que ja estiguis aqui!!!

i tranquil·la, sinó pots estar tan per aquí s'entèn, amb invitats a casa no pots estar tan a internet!!!! però totes pensem en tu!!!!!

PATUNETSSSSS!!!!!! nanit!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » ds. ago. 22, 2009 1:03 am

Mrs. Happiness ha escrit:Bueno....vaig a veure una peli!!!! pq a la tele no fan res de res....estoy de la Esteban.....!!!!!!

Bé ninetes!!!! que res...que us agraeixo a totes: GISS, ELXA, NUR, TARA, TORSAEANN, BLACK, PAPALLONA, ESTIU, LAIAC que sempre tingueu una resposta per dubtes, problemes i sobretot els ànims que doneu cada cop que ho necessito!!!! SOU LES MILLORSSS!!!!

Abans d'anar a dormir passarè per aqui a veure que dieu i sinó ens parlem demà. Tara...fotitos i crònica!!!!

Elxa...disfruta a la boda i res...crònica también!!!!!

A totes les demès....petonets enormes!!!!!

Ninetaaaaaa!!!!!!

acabo d'arribar i que si l'ex de la campanario, qe si son pare, que si la esteban es una drogata............buffffffff, mare meva!!!! i ara fan allò de la CAJa.....que cutre les desgracies de la gent!!!!!

Nineta, tranquil"la perque tots son iguals, jo amb ho de la boda.....casi tot ho vaig fer jo, i ell en prou feines deia algo, o insistia en anar a algun lloc!!!!realment....son aixi i no hi podem fer res............!!!! si hagues de posar-me malament...potser no m'hague casat...........jijijiji!!!!!

patuneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttts!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » ds. ago. 22, 2009 1:33 am

Boniques!!! ara que tots dormen i que jo encara no tinc son aprofito per entrar un ratet pel foro...

Tara! que guay! has ido a probarte vestidos! que ilusion! queremos ver las fotos ya! por cierto, donde está blanca miret? Tengo muchas ganas de verte vestida de novia...

Laiac! guapi! tu nocturna... com jo! jejeje Doncs ja parlarem a la quedada sobre tot lo de la teva boda, però de veritat que a mi em va encantar tot... estaves preciosa i ja vas veure com ens vam emocionar...

Black! nena! que he visto por aqui que te casas en septiembre al final! que guay!!!! pero por civil o por iglesia? de verdad o algo simbólico? ya contarás... que yo no me estoy enterando de muchas cosas... esto de estar desconectada es un rollo, jo!

Torsaeann! ja et queda res per marxar a Asturies! a disfutar guapa!

Nur! tu no pares! di que si! aprofitant l'estiu!

Eli! guapetona! tu tampoco paras mucho por el foro eh? a disfrutar también y a ver si nos vemos esta semana

Papallona! tu com sempre guapi... currant... et donarem un premi a la més curranta... di que si... que hem d'aixecar el pais! jajaja

Happiness! guapísima! ya verás como se soluciona pronto lo de la iglesia... lo importante es que ese día vas a estar radiante y que todas vamos a estar allí para verlo!

Estiu! tu també estás desconectada no? a disfrutar!

Un petonet a totes, us vaig llegint quan puc... però escribiu molt!
Muuuuuuuuack! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: estiu2010 » ds. ago. 22, 2009 8:26 am

TARA JA TENS VESTIT?????

q guy nena m'en alegro per tu!!!Ostres xo dius q a blanca miret nomes te un vestit de cada no???espero q no em prenguis el q m'agrada...encara q potser q si...!!!Ensenyens alguna foto val???o unes cuantes i no ens diguis qin es sino vols....

Ninetes jo m'acabo d'aixecar no sabeu com vai riure air a la nit...mirava allo q a la happi no li agrada q si la esteban q si la miriam sanchez q si la mila ximenez cm vaig riure es impressionant m'encanta veure com criden i es barallen!!!!!!!jijijijijij!!!!

Elxa acuerdate de la cronica de la boda lo qeremos todo i tmb qeremos verte a ti i tu vestido nuevo!!!!

Torsaeann aixi q fen un altre cop les malestes....si esq ni an algunes q viuen be ee!!!!!!jijijijijijii!!!mentre les altres treballen elles de canxondeo!!!!jijijijijiji!!!

Giss ja as vuelto q bien!!!Aora a contarnos cositas de como te a ido por madrid!!!

Happi si et vols vengar(to dic xq jo li faig al meu)desde el teu mobil truca al fixe i fes veure q xles am gent i aixi no podra dormir!!!!!jo aixo li faig moltes vegades quan menprenyo o sino li canvio l'alarma del mobil i li poso abans!!!!!!jijijiji!!!xo no li digueu q sino...... :-eh_:: :-eh_::

Laiac q pasa q no dorms a les nits tu???sempre estas fins les tantes desperta.....

Nur q guai aqesta setmana començaras a emprovarte vestits......q xulo si trobes el teu ja ens diras el q as sentit!!!!!

Papallona aixo tu treballa x pagarte el bodorrio i si ten sobren pensa amb nosaltres!!!!!jijijiji!!!

Black carinyet..ja saps q jo sempre vai de tardes...aixi q com no i vulguis anar algun dia al mati....xo no pateixis si avui a la tarda tombo x algun lloc i vei algo ja tu dire val guapi??

men vai a duxa i a comprar q avui fem un arros al tros amb uns amics a la nit mes val???
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. ago. 22, 2009 9:53 am

Bon dia boniques!!

Com es presenta el finde??
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » ds. ago. 22, 2009 9:59 am

laiac ha escrit:
blackmamba ha escrit:ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP!!!!

quina de les meves ninetes guapes (o ninetes) s'anima (o animen) a acompanyar-me la setmana vinent a la búsqueda del meu vestit?????

us necessitooooooooooooooooooooooo

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Alaaaaaaaaaaaaaaaa guapiiiiiiiiiiiiiissimaaaaaaaa!!!!!!! qie jo la setmana que ve no puc cap dia, marxem el dilluns i tornem el dissabte!!!!!

jo si fos l'altre, tot i que començo a treballar, cap problema en acompanyar-te una tarda............així que ja saps!!!!!!!

Però segur que el trobaràs!!!!!!

Patunets!!

Joooooooooooooooo, no hi ha cap nineta que em pugui acompanyar la setmana que vé????? :-( :-( :-( :-(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » ds. ago. 22, 2009 10:07 am

Giss ha escrit:Boniques!!! ara que tots dormen i que jo encara no tinc son aprofito per entrar un ratet pel foro...

Tara! que guay! has ido a probarte vestidos! que ilusion! queremos ver las fotos ya! por cierto, donde está blanca miret? Tengo muchas ganas de verte vestida de novia...

Laiac! guapi! tu nocturna... com jo! jejeje Doncs ja parlarem a la quedada sobre tot lo de la teva boda, però de veritat que a mi em va encantar tot... estaves preciosa i ja vas veure com ens vam emocionar...

Black! nena! que he visto por aqui que te casas en septiembre al final! que guay!!!! pero por civil o por iglesia? de verdad o algo simbólico? ya contarás... que yo no me estoy enterando de muchas cosas... esto de estar desconectada es un rollo, jo!

Torsaeann! ja et queda res per marxar a Asturies! a disfutar guapa!

Nur! tu no pares! di que si! aprofitant l'estiu!

Eli! guapetona! tu tampoco paras mucho por el foro eh? a disfrutar también y a ver si nos vemos esta semana

Papallona! tu com sempre guapi... currant... et donarem un premi a la més curranta... di que si... que hem d'aixecar el pais! jajaja

Happiness! guapísima! ya verás como se soluciona pronto lo de la iglesia... lo importante es que ese día vas a estar radiante y que todas vamos a estar allí para verlo!

Estiu! tu també estás desconectada no? a disfrutar!

Un petonet a totes, us vaig llegint quan puc... però escribiu molt!
Muuuuuuuuack! ::love::

Niñaaaaaaaaaaaaa, bienvenidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pues si, al final en sepiembre, espero!!!!! no será simbólico.. será de verdad!!! y por la iglésia!!! el año q viene será simbólico xDD si lo hago así es para q mi padre esté en la boda real, al revés de todas formas el mossèn no hubiera querido, jeje.

Espero q pueda ser el dia 12 de septiembre!!!! hemos de concretar el dia con el mossèn... seremos 8 (padres, hermana y hermano)!!!

Lo que no se es donde ir a hacer la comida o cena luego... alguna idea??? algun sitio que esté bien....

Y necesito ayuda con el vestidooooooooo, ninguna me puede acompañar????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » ds. ago. 22, 2009 10:12 am

nur_jor ha escrit:Bon dia boniques!!

Com es presenta el finde??

Nenaaaaaaaaa, bon dia!!!!!!

Doncs el finde avorrit i tranquilet... jejejejeje.

M'agradaria anara mirar el vestit avui... però com no m'hi acompanyi el meu xicot... jejejejeje

i tu q? algun pla interessant??

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants