MASIA VILASENDRA 2010

bodes 10!

Re: MASIA VILASENDRA 2010

EntradaAutor: ORQUIDIA » dj. set. 03, 2009 10:21 pm

Felicitats emes! Estaves guapissima en el teu dia *.-o-o.* . Sóc nova i també ens casem a Vilasendra.
M'interessa la informació de les caves de Vilafranca, fa setmanes que vaig estar buscant el tema i no he trobat res que em convenci, em faries un favor. :-(
Per cert, com va anar tot per la masia? li va agradar als teus convidats?
ORQUIDIA
:: núvia rookie

Entrades: 90
Membre des de: dc. juny 17, 2009 4:14 pm

EntradaAutor: emes » dc. set. 09, 2009 11:10 am

ORQUIDIA ha escrit:Felicitats emes! Estaves guapissima en el teu dia *.-o-o.* . Sóc nova i també ens casem a Vilasendra.
M'interessa la informació de les caves de Vilafranca, fa setmanes que vaig estar buscant el tema i no he trobat res que em convenci, em faries un favor. :-(

Gracies i Felicitats per la elecció!! Es el millor puesto i amb diferència!!

Tothom va quedar molt content i dient que era la millor boda a la que havien anat, ja que tant el lloc com el catering (Nandu Jubany) va ser una meravella.

No os recomano el Dj que recomana la Judith, a mi no hem va agradar, però el grup de jazz xulísim!

Referent al detall dels convidats:

Cal Feru per telèfon al 93 891 48 79 o per mail a enotemptacions@calferu.com (Vanesa)
http://www.calferu.com (tenen cava i vins, també detalls varis per convidats, personalització de tot, crec)
Os envio la tarifa, nosaltres varem agafar un altre cava que ens agradava mes (Segura viuda brut nature), nomes s'ha de demanar.

Espero que os sigui d'ajuda! Fins aviat!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
emes
:: núvia experimentada

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. set. 09, 2009 5:30 pm

ORQUIDIA ha escrit:Felicitats emes! Estaves guapissima en el teu dia *.-o-o.* . Sóc nova i també ens casem a Vilasendra.

Hola Orquidia !!

Felictats pel vostre casament ! Quant us caseu??

Jo he passat aquest matí per la porta de la Masia ! Que maca que está !! ::love:: M'he escapat una mica de la ruta que tenia que fer.. jeje.. pero tenia ganas d'anar-hi.
Imatge
Txell-Jose Luis
:: supernúvia

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. set. 09, 2009 5:33 pm

Emes !!

Moltes gracies per l'informació ! Ara m'ho miraré i m'apuntare les dades que has ficat !

Perque dius que no recomanes el DJ ?? Que va passar? Jo encara no el tinc.. em semblava massa d'hora per contractarlo..

Un petó.
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: ORQUIDIA » dc. set. 09, 2009 7:53 pm

Emes,gràcies perla informació, enviaré un e-mail a veure que em diuen, els preus que m'has passat estàn molt bé, però tinc el dubte de si regalar el cava per parells o només els homes i a les dones un altre cosa,o també una per persona.. :-/
Txell, ens casem el 28 de maig de 2010, vam anar a veure la masia eldia 1 d'agost i una setmana després vam signar el contracte, ens va agradar moltíssim!!! no havia vist cap així i tan ben preparada, sobretot si plou (encara que no queda igual que al jardí9).
És un divendres els dissabtes estaven tots plens excepte el dia 1 de maig, però ens van recomanra que per fer el ball a fora millor una data més lluny.
De catering tinc Terra Endins, i de moment res més, ara estic buscant fotògraf i vestit.
ORQUIDIA

EntradaAutor: Laurirul » dj. set. 10, 2009 11:19 am

Jo!!!.... es muy bonita la Masia....lastima que me coja tan lejos (1.26h +o-)
Imatge
Laurirul

Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 10:00 pm

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. set. 10, 2009 11:32 am

ORQUIDIA ha escrit:Emes,gràcies perla informació, enviaré un e-mail a veure que em diuen, els preus que m'has passat estàn molt bé, però tinc el dubte de si regalar el cava per parells o només els homes i a les dones un altre cosa,o també una per persona.. :-/
Txell, ens casem el 28 de maig de 2010, vam anar a veure la masia eldia 1 d'agost i una setmana després vam signar el contracte, ens va agradar moltíssim!!! no havia vist cap així i tan ben preparada, sobretot si plou (encara que no queda igual que al jardí9).
És un divendres els dissabtes estaven tots plens excepte el dia 1 de maig, però ens van recomanra que per fer el ball a fora millor una data més lluny.
De catering tinc Terra Endins, i de moment res més, ara estic buscant fotògraf i vestit.

Hola !!

Doncs a nosaltres ens va passar el mateix amb els dissabtes.. i mira que vam fer la reserva per la ultima jornada de portes obertes que van fer !
Nosaltres també tenim a Terra Endins !!! jaja.Yolandaijordi, que és la noia que es casa el dia seguent que jo a la Masia, m'ho va comentar i els vam anar a veure ! Van ser els escollits !!
Nosaltres ja tenim el fotograf, no es cap de la llista que ens va donar Judith, els vaig trobar massa cars..

Un petó.
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. set. 10, 2009 11:35 am

Laurirul ha escrit:Jo!!!.... es muy bonita la Masia....lastima que me coja tan lejos (1.26h +o-)

Hola Laurirul !

Nosotros tenemos unos 50 minutos desde casa ! Pero no nos importo !! Me enamore del paisaje, de la casa, de los detalles,...

Vi otros restaurantes pero ninguno me acabo de convencer tanto !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Laurirul » dj. set. 10, 2009 1:11 pm

Igualmente iremos a visitarlo......!!!!
Imatge
Laurirul

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. set. 10, 2009 2:58 pm

Laurirul ha escrit:Igualmente iremos a visitarlo......!!!!

Hola !!

Haceis bien ! :-)ok: :-)ok:
Y para cuando os quereis casar? Para el 2010??
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Laurirul » dj. set. 10, 2009 3:03 pm

Nuestra idea es para Septiembre del 2010...peo todo va en función de presupuesto y disponibilidad.....!!!!
Es todo tan caro.... :star::
Imatge
Laurirul

EntradaAutor: ORQUIDIA » dj. set. 10, 2009 4:15 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:
ORQUIDIA ha escrit:Emes,gràcies perla informació, enviaré un e-mail a veure que em diuen, els preus que m'has passat estàn molt bé, però tinc el dubte de si regalar el cava per parells o només els homes i a les dones un altre cosa,o també una per persona.. :-/

Hola !!

Doncs a nosaltres ens va passar el mateix amb els dissabtes.. i mira que vam fer la reserva per la ultima jornada de portes obertes que van fer !
Nosaltres també tenim a Terra Endins !!! jaja.Yolandaijordi, que és la noia que es casa el dia seguent que jo a la Masia, m'ho va comentar i els vam anar a veure ! Van ser els escollits !!
Nosaltres ja tenim el fotograf, no es cap de la llista que ens va donar Judith, els vaig trobar massa cars..

Un petó.

Hola Txell! quan us caseu vosaltres? em sembla que vaig jo primer!!!!! :.0.-0.:
He mirat 7 fotògrafs diferents, i encara no sabem que fer, són tots molt cars.... he miratper granollers i només fotos demanen 1800 euros, vam anar a veure el minguillon a Terrassa i són 1800 amb video i tot, i també artboda de barcelona que ens va agradar força 1500 només fotos, tinc el cap comun timbal de fotògrafs, quin heu escollit?

Crec que Terra endins ho farà bé, tot i que no estava recomanat per la masia,però el novembre del 2008 va sortir per la tele al club de l'albert om, ell també és d'allà, es veu que el Carlus convida a un sopar a final d'any a totes les parelles que aquell any l'han contractat per casament, el detall està molt bé, i la gent es vesteix altre cop de nuvis.
He començat a mirar vestits a barcelona, a pronovias i rosa clarà i no m'ha agradt gens l'atenció, dissabte i torno ha anar però a l'altre botiga de rosa clarà i també de pronovias, i si hem dona temps em passaré per aire collection que són més barats!!! i tu com ho portes?
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. set. 10, 2009 11:25 pm

Laurirul ha escrit:Nuestra idea es para Septiembre del 2010...peo todo va en función de presupuesto y disponibilidad.....!!!!
Es todo tan caro.... :star::

Pues no te quiero meter prisas pero... el tema fechas lo vas a tener complicado... Aunque si no os importa casaros en viernes o en domingo, creo que todavia encontrareis dias libres !!

Mira.. nosotros comenzamos a mirar en marzo de este año y en varios sitios que fuimos ya tenian muchos dias ocupados ! :star::
Y yo pensando.. donde está la crisis??? jajaja
No miramos muchos porque yo me enamore de la masia.. :-)) ..y en 1 mes decidimos quedarnos con ella !!

Y el tema dinero...uffff... todo es caro... pero no hay mas remedio que gastar dinero.. !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. set. 10, 2009 11:37 pm

ORQUIDIA ha escrit:
Hola !!

Un petó.

Hola Txell! quan us caseu vosaltres? em sembla que vaig jo primer!!!!! :.0.-0.:
He mirat 7 fotògrafs diferents, i encara no sabem que fer, són tots molt cars.... he miratper granollers i només fotos demanen 1800 euros, vam anar a veure el minguillon a Terrassa i són 1800 amb video i tot, i també artboda de barcelona que ens va agradar força 1500 només fotos, tinc el cap comun timbal de fotògrafs, quin heu escollit?

Crec que Terra endins ho farà bé, tot i que no estava recomanat per la masia,però el novembre del 2008 va sortir per la tele al club de l'albert om, ell també és d'allà, es veu que el Carlus convida a un sopar a final d'any a totes les parelles que aquell any l'han contractat per casament, el detall està molt bé, i la gent es vesteix altre cop de nuvis.
He començat a mirar vestits a barcelona, a pronovias i rosa clarà i no m'ha agradt gens l'atenció, dissabte i torno ha anar però a l'altre botiga de rosa clarà i també de pronovias, i si hem dona temps em passaré per aire collection que són més barats!!! i tu com ho portes?

Hola Orquidia !!
Nosaltres ens casem el 25 de juny i vosaltres???
Jo també vaig mirar per Granollers, pero com bé dius tu ens van semblar molt cars.. Faran molt bé la seva feina, no ho dubto, pero nosaltres no ens volem gastar tants diners en els fotografs ! Nosaltres vam mirar, un que es deia Muntal, en Minguillon, Dynamic Casaments que s'asembla amb preus a Minguillon i a Doble Imatge que son els escollits !!

Això de Terra Endins no ho sabia, pero m'encanta l'idea ! Jo de referencies només tinc les d'aqui del foro.. I m'han dit que ho fan molt bé !
Jo també he començat a mirar vestits !!! Aaaixxx... i m'he enamorat d'un de pronovias !! Jo he anat a Fabra i Puig i estic encantada del tracte ! A on has anat tu?? Abans de l'estiu vaig anar a Aire pero no em va agradar cap..

Bona nit !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: enric i cris » dl. set. 14, 2009 3:33 pm

eiiiiii, nosaltres ens casem el 16 de juliol ,!!!!doncs jo fins a finals d'auqest mes no anire a mirar vestits tot i que ja ting una idea del que mes o menys vull. nosaltres ja tenim el catering tambe. i el fotograf esta mig mig. les invitacions ja les ting triades pero encara no les em demanat, son tantes coses ... jejejeej,
enric i cris

Entrades: 2
Membre des de: dj. set. 03, 2009 10:18 am

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dl. set. 14, 2009 7:22 pm

enric i cris ha escrit:eiiiiii, nosaltres ens casem el 16 de juliol ,!!!!doncs jo fins a finals d'auqest mes no anire a mirar vestits tot i que ja ting una idea del que mes o menys vull. nosaltres ja tenim el catering tambe. i el fotograf esta mig mig. les invitacions ja les ting triades pero encara no les em demanat, son tantes coses ... jejejeej,

Hola Enric i cris !!!

Felicitats per la boda !
Ja fas bé a esperar-te perque encara les botigues no han rebut tots el vestits ! Pero jo he tingut sort i els que em volia probar si els tenien :-))
Quin catering heu agafat?? I les invitacions no us la regalen el fotograf??

Fins aviat !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: ORQUIDIA » dl. set. 14, 2009 8:50 pm

Bona nit noies de vilasendra!!! Txell, he anat a mirar a pronovias de gràcia i sants, a rosa clarà de diagonal, a casajuana, i aire collection. M'ha agradat un de manuel mota para pronovias però és del 2009, ho sigui que em tinc que decidir ràpid pq el poden retirar i no sé que fer, volia mirar una mica més i ara sembla que corre pressa, a més del 2010 pocs m'agraden, tornen les faldilles amb molt volum i per això la noia em va treure de l'altre any, el que m'estranya es que per internet en vaig veure 4 o 5 que m'agradaven però ella assegurava que gairabé havien arribat tots, jo crec que els racionen entre botigues i per mesos, pq a la botiga de sants em va dir que ho feien així pq no es venguessin sempre els mateixos vestits....no sé, el cas és que costa molt decidir-se amb aquells vetits que em sobren mig metre de llarg dintre dels probadors amb aquells focus....
Jo tenia clar que l'estil que m'agrada és el típic de rosa clarà, i afavoreixen molt, és una línia juvenil gens carregada, com el segon vestit de paula echevarria, però valen de 2900 amunt, i tampoc em volia gastar tan, o sigui que un pronovias o algú així que son d'encaje i brodat però no molt.
Perquè no es poden veure les cròniques?
ORQUIDIA

EntradaAutor: ORQUIDIA » dl. set. 14, 2009 8:51 pm

enric i cris ha escrit:eiiiiii, nosaltres ens casem el 16 de juliol ,!!!!doncs jo fins a finals d'auqest mes no anire a mirar vestits tot i que ja ting una idea del que mes o menys vull. nosaltres ja tenim el catering tambe. i el fotograf esta mig mig. les invitacions ja les ting triades pero encara no les em demanat, son tantes coses ... jejejeej,

Hola Enric i cris !!!

Felicitats per la boda !
Ja fas bé a esperar-te perque encara les botigues no han rebut tots el vestits ! Pero jo he tingut sort i els que em volia probar si els tenien :-))
Quin catering heu agafat?? I les invitacions no us la regalen el fotograf??

Fins aviat !

Felicitats enric i cris!!!! és un lloc perfecte
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. set. 15, 2009 10:55 am

ORQUIDIA ha escrit:Bona nit noies de vilasendra!!! Txell, he anat a mirar a pronovias de gràcia i sants, a rosa clarà de diagonal, a casajuana, i aire collection. M'ha agradat un de manuel mota para pronovias però és del 2009, ho sigui que em tinc que decidir ràpid pq el poden retirar i no sé que fer, volia mirar una mica més i ara sembla que corre pressa, a més del 2010 pocs m'agraden, tornen les faldilles amb molt volum i per això la noia em va treure de l'altre any, el que m'estranya es que per internet en vaig veure 4 o 5 que m'agradaven però ella assegurava que gairabé havien arribat tots, jo crec que els racionen entre botigues i per mesos, pq a la botiga de sants em va dir que ho feien així pq no es venguessin sempre els mateixos vestits....no sé, el cas és que costa molt decidir-se amb aquells vetits que em sobren mig metre de llarg dintre dels probadors amb aquells focus....
Jo tenia clar que l'estil que m'agrada és el típic de rosa clarà, i afavoreixen molt, és una línia juvenil gens carregada, com el segon vestit de paula echevarria, però valen de 2900 amunt, i tampoc em volia gastar tan, o sigui que un pronovias o algú així que son d'encaje i brodat però no molt.
Perquè no es poden veure les cròniques?

Bon dia Orquidia !!

Primer de tot.. les croniques només les podras veure quant portis 100 missatges ! Fa un parell de setmanes van cambiar les noremes de foro.. per mes seguretat.. perque així la gent no pot xafardejar les comptes enreres de les noies i veure com porten els preparatius.Així que et toca esciure mes missatges !! Si vols informar-te més d'això, en Toni (que es el responsable d'aquesta web) ha obert un post d'ajuda al nou foro.

Tema vestits estic amb tu ! A mi tampoc m'agrada aquest tipus de faldilla amb tant de volum.. pero en les botigues no tenen aquests models encara ! Jo els que m'he probat son d'aquests amb brodat i tipus sirena !! ::love:: M' encanten pero em vui probar més ! Doncs si veus que t'agrada mes els models del 2009 no t'ho pensis gaire més, eh ! Que estaran a punt de treure'ls..

Un petó.
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: emes » dc. set. 16, 2009 9:25 am

Txell-Jose Luis ha escrit:Emes !!

Moltes gracies per l'informació ! Ara m'ho miraré i m'apuntare les dades que has ficat !

Perque dius que no recomanes el DJ ?? Que va passar? Jo encara no el tinc.. em semblava massa d'hora per contractarlo..

Un petó.

El Dj li vaig passar un llistat de la musica que ens agradava pel ball, i despres va fer el que va voler (bastant ortera i anticuada). :--( Jo vaig preparar la cançó del ball (que era feta a mida per mi rallant-se la cançó i juntant-se amb el valse) i no li anava a l'hora del ball, menys mal que jo havia portat una altra còpia si no adeu ball! Al brindar, vam anar de taula a taula brindant amb tothom i quan va acabar la cançó, encara no haviem recorregut totes les taules i no va tornar a repetir la cançó. :star::

Per la resta tot molt be! ::love::

I el meu fotògraf (si encara no teniu) os el recomano!! Són maquíssims! Varem fer video i fotos, molt be de preu i super professionals! www.d2fotovideo.com

I si voleu fer quelcom diferent al ball: www.denuvis.cat (la noia que es la meva cosina, maquíssima!!) >.-<:

També recomano la Masia (preciosa!!) i com no el catering Nandu Jubany (es dels mes cars que recomana la Judith, però sens dubte el millor).

La Eva Sanz hem va maquillar i pentinar, va venir amb una ajudant i molt be també. Lo que hem vaig oblidar de fer-me fotos mentrestant, així que penseu en fer-vos fotos mentre os maquillen!!!

D'autocar el mes barato era la Ravigo (1056 €) 2 autocars de 55 places de Barcelona a la Masia (amb 3 parades a Barna i 1 a Vic).

Espero que os serveixi d'ajuda, si necessiteu quelcom mes ja direu.

Sort amb els preparatius a totes!!!! :-)ok:
emes

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants