MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: xuxuneta » dc. set. 02, 2009 10:51 am

bon dia guapa!

com estem avui? ja he vist que has passat per la meva crònica jejeje que en tens ? pq no l'he trobat?

i no et creguis que tampoc ho tenim tant preparat, però com que hem anat forces vegades a mas can ferrer, en parlem molt més sovint i coincidim pràcticament amb tots els gustos, així que és molt més fàcil tancar els temes.
pel que fa les cadires.... vam veure la paxoca que feia ... tot verd i les cadires blanques resalten moooolt i nosaltres el mitg de blanc.... preciós!. i apa .... cadires blanques. jajaja

sisis, volia dir a l'expedient de l'ajuntament, nosaltres també tenim el dia reservat, i ho començarem a tramitar-ho a finals d'any.... així amb això també anirem igual ji ji ji.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: crisbert » dc. set. 02, 2009 11:01 am

jajajajaj no, no en tinc de cronica, encara soc friky iniciada jajajajaj
el q dius de les cadires, tens rao, el blanc hi ressalta moltissim! de fet l'albert es va enamorar dels pufs blancs q hi havia el dia del tastet, recordes? ja mha dit el toni q si els volem hem de llogar-los amb força temps ... aixi q haurem de rumiar si els lloguem o no.... de fet, sembla q tenim obsessió amb el mobiliari blanc, a casa, gairebe tot ho hem posat blanc! jajajajaj

jo pensava q podria aprofitar ara q ens empadronarem a la nova adreça (si tot va be dilluns signem escriptures!! oeoeoeoeoeo) x moure tota la paperassa de l'expedient, però ja m'han dit q no :S aixi q au..... em tocara a finals d'any :D
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dc. set. 02, 2009 11:17 am

nena!!!!!!!!!!!!! que et cases dilluns!!! enhorabona!!!!! això si que és un casament i no el que farem l'any vinent... ai la hipoteca!!!.

encara recordo quan vam firmar.... era un divendres 13 i plovia a bots i barrals! ja ja ja
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dc. set. 02, 2009 11:23 am

jajajajaja no ho havia pensat, però tota la raó! jajaajajajajajaj ara si q estarem units de per vida! jajaajajaj mare meva..... kin horror només de pensar en la hipoteca! jajajajaaja (a veure si no ens canvien la data... q les estem veient d tots colors amb el banc :S
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. set. 02, 2009 11:27 am

si noia espanta una miqueta, varem estar fent números fins al mateix dia de la firma... de fet encara continuem fent números je je je

amb això vull dir .... si ho podeu fer... no us ho penseu gaire pq no ho faries mai, i a sobre a casa dels pares si està molt bé.

així que si es pot... endavant! sigui comprant o llogant!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dc. set. 02, 2009 11:36 am

no, no, ja vivim junts! però fa 2 anys vam dir de comprar un pis i ara x fi sembla q sacaba jijjijii es el q tu dius, com t'ho repensis gaire no ho fas jajajaja i dps de 2 anys amb el pis (a sobre vam tenir la meravellosa idea de fer-lo a mida, molt maco però mooooooooooooooolt pesat) ja et dic jo, q signo el q faci falta jajajajajaja

acabo de veure la cronica, stas boja! jajajajaj ::love::
Imatge
crisbert

EntradaAutor: JUDITH H » dc. set. 02, 2009 6:32 pm

HOLA, YA ESTOY POR AQUÍ!!!!!!!!!!!!!!!! (US ESCRIURE AMB CASTELLÀ PQ AIXI VAIG MÈS RÀPIDA) QUE TAL ESTÁIS?? YO COMO OS COMENTÉ LA ÚLTIMA VEZ TENGO EL CATERING (CAN JUBANY) Y EL FOTOGRÁFO (ALPHELIA PRODUCCIONS) Y EL VIERNES 18 A LAS 17H DE LA TARDA VOY A PROBARME VESTIDOS (COLECCIÓN SANT PATRICK)
AL CASO HE LEIDO TODAS VUESTROS COMENTARIOS (XUXUNETA/CRISBERT) Y ME HABÉIS ESTRESADO MUCHO, JEJEJE
OS COMENTO MIS DUDAS:
LO PRIMERO, HAY QUE RESERVAR HORA EN EL AYUNTAMIENTO??? CONTESTARME PQ LLAMO MÑA MISMO!!
A PARTE CUANDO ELEGÍ MAS CAN FERRER TONI DIJO QUE ERA LA BODA REAL EN EL MOMENTO Y HE LEÍDO QUE DECÍAIS QUE SOLAMENTE SUBÍA A CASAR LOS VIERNES,NOSOTROS ES UN SÁBADO, ERA UNA DE LAS COSAS QUE ME HACÍA MÁS ILUSIÓN, Y COMO TENGA QUE SUBIR HASTA ALLÍ EL VIERNES Y LUEGO EL SÁBADO ME DA ALGO!
QUE MÁS QUE MÁS ES QUE HABÉIS ESCRITO MUCHO MIENTRAS NO HE ESTADO......
AHHH LO DE LOS PUBS BLANCOS A MI TAMBIÉN ME ENCANTAN, QUEREMOS ALQUILARLOS; CUÁNTO VALE? Y NOSOTROS TAMBIÉN PONDREMOS SILLAS BLANCAS!
EL TEMA DE FONTANILLAS, CUANDO PENSÁIS IR?
CREO QUE NO ME DEJO NADA, SÓLO QUE ME CONTESTÉIS (Y ESPERO QUE RÁPIDO)

MUCHOS BESITOS!!!!!!!!!!!!
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: crisbert » dc. set. 02, 2009 8:57 pm

Judith!!! te echabamos de menos jajajajajaj! q tal wapa?
ya ves q nosotras a tope, jejejejej
a ver si consigo contestarte a todo :D

- Llama al ayuntamiento y di q os quereis casar tal dia (a finales de julio, verdad? puede q sea el 31/07??' lo digo de memoria y a lo mejor ni acierto!), asi ya se apuntan la fecha y nadie se os adelanta. Yo soy la q se casa antes, y me han dicho lo mismo q a xuxuneta, q a partir de diciembre-enero empecemos a mover el tema de expediente, así q habiendo reservado la fecha de tu boda no tienes pq sufrir.
- a nosotros nos confirmaron q nos casaban el mism día (y eso q nos casamos en miercoles!!!), pero no esta de mas q lo confirmes cuando llames.
- toni no tenia claro el precio, me dijo q me diria algo si estoy interesada, pero q si los queriamos q teniamos q pedirlo con bastante antelación
- el tema de fontanillas aun no he decidido cuando ire a verlos, de hecho sonia de montserrat me dijo q también se podian encargar ellos de los centros de mesa (el sabado fui y tenian unos preciosos! y muy "ligeros" q es nuestra idea) asi q mirare por los dos lados para ver q sale mejor y mas a nuestro gusto....

me dejo algo??¿?¿¿ no, no?¿?¿? :D

lo dicho guapa, a ver si ahora q estamos las 3 en el "lio" nos ponemos las pilas a tope!

x cierto! seras la primera de las 3 en probarse vestidos!! esperamos q nos cuentes con todo lujo de detalles como ha ido, eh?!??? ;D

muasssssssss!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dj. set. 03, 2009 9:34 am

JUDITH!!!!!!!!!!!!!!!!! HOLA CARINYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CUANTO TIEMPO!!!

VISCA JA SOM LES 3 FERRENENQUES!! jejeje, a veure.... judith una mica de calma que arribes mooolt revolucionada i exigint ràpidesa en contestar'!! tranqui eh freaky! jajajajajajajajajajajajajajajajjajaja :-)ok: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

et diré el mateix que la CRISBERT i afegeixo.... a nosaltres ens van dir que els dissabtes no és un casament real, que uns dies abans o 1 setmana abans pujes a l'ajuntament a firmar i després el dissabte fas el númeret firmant la documentació. no sé si ho han canviat des de la última vegada... si has de parlar amb el regidor per quan reservis el dia ho pots preguntar i estaras més tranquil·la.
els pubs blancs si no són moooolt cars potser nosaltres també ho posarem... ja ho mirarem a veure que podem fer jejeje.
FONTANILLAS: el 14 de setembre començem vacances ( ohhh serà la última setmana que ens queda !! ). i anirem a Fontanilles, el músic GIRONASOUND ja ens guarda el dia, pero també aquesta setmana els hi farem una visita.
i el proper dimarts miraré una botiga de núvies que són propis dissenyadors ( no espero trobar res allà, hi vaig pq he sentit a dir que tenen cosetes maques.. aixì que per mirar.... ) pero el proper 15 de setembre a les 5 de la tarda aniré a granollers a provar-me vestits d'en JORDI DALMAU, que ja tinc hora reservada!! oleeee oleeeee oleeee.

que més que més que més.... ahhh judith explican's que tal els vestits de st. patrick! i..... que més més!!! em sembla que ja està no?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: JUDITH H » dj. set. 03, 2009 10:13 am

BON DIA NENES!!
JA HE TRUCAT A L,AJUNTAMENT I HE PARLAT AMB JOSEP BUILS, M,HA RESERVAT LA DATA I M,HA DIT QUE COMENÇES A MOURE EL TEME DE L,EXPEDIENT A PARTIR DEL GENER, FEBRER I DESPRES ENVIARLIS LA DOCUMENTACIÓ I A PARTIR D,AQUI JA PARLAREM MÈS ENDEVANT PER EL TEMA DE LA HORA.... (LA VERITAT ES QUE NO LE HE PREGUNTAT LO DEL TEMA DE SI ES REAL, PERO NO VOLIA SER INSISTENT JA QUE COM M,HA DIT QUE TOT HO PARLARIEM MÈS ENDAVANT, VOSALTRES HO HEU PREGUNTAT?? ES QUE TRUCAR UNA ALTRA VEGADA, SI QUE QUEDARE DE PESADETA!) :-/

SEGUIM EN CONTACTE PER QUE AIXÍ ENTRE LES TRES ENS ANEM POSANT LES PILES PER NO DEIXARNOS RES DE RES!! :-)ok:
JUDITH H

EntradaAutor: xuxuneta » dj. set. 03, 2009 10:26 am

bon dia Judith.

nosaltres no li vam preguntar... ens va passar el mateix que tu, l'home se li veia enfeinat i va dir que de moment només haviem de tramitar-ho tot a partir de finals d'any principis del proper i que parlariem més tard. que de moment el dia ja el té guardat.
el que si ho preguntarem serà en Pere de mas can ferrer, el que sabem nosaltres va ser através d'ell a veure que diu..

noietes, marxo a comprar el dinar que mira quina hora és i encara haig de recollir la cuina del sopar d'ahir.. aixx que guarreta!.

anem xerrant.!

fins demà!!!!!!!!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dj. set. 03, 2009 10:31 am

Hola flors!
quan vam trucar (dilluns) ho vam preguntar i ens van dir q no hi havia problemes en fer-ho "real", però clar, nosaltres al no fer-ho dissabte, no sé si és = o no.....
xuxuneta tu parles amb en pere i tu judith? amb el toni? jo ho porto amb el toni (de fet a més som companys :D jejejej ) i va ser ell qui em va dir q treien els llibres......

no se noies, però és el q diu la Judith... haver d'anar un dia x signar sona com un tramit més... i si el dia del casament ja estàs casada.... no sé... perd una mica, no?? jo crec q si insistiu en el tema no us posaran cap problema!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dv. set. 04, 2009 11:29 am

toc toc! q hi ha algú??? això està molt aturat avui!
escolteu, ja sabeu quantes hores de barra lliure contractareu? jo crec q mínim ens tocarà allargar-ho un parell d'hores.... crec q intentarem acabar la festa al restaurant mateix, pq no coneixem res d'allà x sortir a fer la farra i em fa por q dps la gent se'ns apagui pel tema d'haver de conduir, etc......
si no parlem, q tingueu molt bon finde!!!! no és x donar-vos enveja però el meu serà de 3 dies :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dg. set. 06, 2009 5:17 pm

HOLA !

si que ho teniem parat ehh je je je, pel que fa les hores, no n'hem parlat encara, però segurament farem alguna hora més, com que nosaltres farem la cerimonia a les 6 de la tarda, suposo que la festa s'acabarà allà d'alt o sino a les males.... anirem el poble a fer unes copetes el pub que acostomem anar-hi, per això ja ho decidirem aquell dia.. a veure com acabem!! ja ja ja.

bueeeeno i demà la última setmana i vacances!! ole ole oleeeee crisbert tu tindràs un cap de setmana de 3 dies, però jo a partir del divendres 11 no haig de tornar a treballar fins el 21!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.*

una abraçada a les 2 i ens veiem aviat!!!!!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. set. 08, 2009 9:38 am

Bon dia wapes!
xuxuneta, ja m'indicaràs on hi ha un pub a prop de can ferrer x si les mosques ;) però estem com vosaltres, comptem acabar la farra allà dalt también :D
nena quina enveja! vacances! uffffff ja no recordo q és això jijiiji em posaré un compte enrere per les properes vacances jajajajaajaj

muassss
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. set. 08, 2009 9:51 am

BON DIAAA

el pub, em refaría a un del meu poble Tordera, on hi anem de tant en tant.. i mas can ferrer fins a tordera hi han 40 minuts.. no sé si et surt a compte anar aquest pub! jejejeje.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dt. set. 08, 2009 9:58 am

crisbert, he vist el que em deies del fotograf... millor et contesto aqui no?

nosaltres hem agafat el fotograf del meu poble, que és qui ens ha fet tots els reportatges familiars.. bateijos, comunions, casaments familiars etç, a part tenim molt bona relació.

encara estem més contents en fer.ho amb ells, perquè quan hi vam anar per guardar el dia ens va ensenyar un album digital perquè veiessim com fan les fotos, era d'un casament de feia poc,... ens ensenya les fotos del reportatge d'ella, la d'ell i després la de la cerimònia ..... i sopresa!!.... era d'una parella que es va casar a mas can ferrer!! en francis i jo ens vam mirar de seguida i vam dir... si és mas can ferrer!! i el fotograf ens va dir... que ho coneixeu? i nosaltres... però si ens casem aqui!! i el fotograf... doncs no et preocupis perquè amb el jardins que tenen surten unes fotos precioses, mireu aquestes....

i si noies, són unes fotos guapíssimes! ara sí que no ens hem preocupat més per temes fotos n'hi pel video. ja li he dit que té plena llibertat per fer i desfer .

així que estiguem tranquiles, pq si ell era la primera vegada que anava a fer un reportatge aquesta finca i li han sortit aquelles pedazo de fotos!! imagineu-vos algú que ja hi hagi anat varies vegades!!jejejej.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. set. 08, 2009 10:16 am

ooooooooooh q be!ja em quedo més tranquila!:D
de fet a part del jardi también dona joc l'espai on hi ha l'esglesia (el caminet el trobo monissim) aiiiix q be!una cosa menys:D

el tema del pub, descartat!jajajajaja
Imatge
crisbert

EntradaAutor: JUDITH H » dt. set. 08, 2009 11:32 am

HOLA!
Sobre les hores de barra lliure, imagino que desde les 00h fins les 4h, quatre hores ja està bè!! Es que nosaltres som mès amics que familia i suposo que i haura marxa per estona, a no ser que per el tema del cotxe es sentin obligats a parar pero suposo que la gent agafarà hotel a Arbucies, encara tenim que parlar-ho. Quan donem les invitacions escoltarem opinions!! Per cert quan teniu pensat donar-les! La primera idea era aprofitar el Nadal pero ara veig que es massa d,hora, no se!

Seguim parlant, i xuxuneta aprofita les vacances!!
JUDITH H

EntradaAutor: crisbert » dt. set. 08, 2009 12:47 pm

hola!!
doncs nosaltres haviem pensat aprofitar el Nadal, així en donem la majoria, ja q si dps hem de quedar amb cadascú serà un follon!! però también m'estressa pq encara no sabem no com les volem!!
Imatge
crisbert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants