CAN RIBAS 2010

bodes 10!

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » dj. març 11, 2010 3:15 pm

las novias no pasan frio, con el subidon del vestido y todo junto tendras hasta calores!
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. març 14, 2010 7:38 pm

El sabado estuve en can ribas y por lo que nos dijeron la boda fue un 10!!!! Que ganitas de que nos lo cuentes todo guapa!!!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: selenity » dg. març 14, 2010 9:20 pm

Noies no m'extenc gaire que no tinc gaire temps, ja se sap que després del casament s'ha d'acabar d'enllestir el tema viatge (léase fer maletes)...
La veritat és que el casament va ser increible!!! Una recomanació molt important i que mai li havia fet cas i que ho he viscut i és veritat, aprofiteu la prova de menús perquè jo que pensava menjaré de tot i sobretot el coulant, doncs, amb el que a mi m'agrada el xocolata només em vaig menjar la meitat i d'aperitiu 4 cosetes i res més!!! Entre estar pels convidats i els nervis no t'acaba entrant res...
A la gent li va encantar el lloc, l'aperitiu, el menjar, el caricaturista, les entregues... Tothom ens deia que havia sigut increible!!!
Així que entre la feina que totes esteu fent currant-vos com jo el casament i l'equipàs de Can Ribas us sortirà de ben segur el casament que vosaltres heu somniat sempre, almenys a mi és el que m'ha passat!!!
Alphelia increibles, super macos tots dos, Gartur superbé també, no sé, la veritat és que estem encantats en com ha anat tot!
Molts ànims a les que us caseu d'aquí poc, segur que us fa un dia increible i us sortirà tot superbé!!! I malgrat estigueu dels nervis els dies previs, hi ha un moment del dia del casament (a mi em va passar just després de la perruqueria) que us relaxeu i gaudiu de tot i és el que millor podeu fer!!! Deixeu-vos anar aquell dia perquè ja hi ha hagut molta currada prèvia i aquest dia és el nostre dia!!!
13 març 2010
selenity

Entrades: 13
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 8:01 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. març 15, 2010 11:03 am

Guapaaaa jo vaig estar dissabte iiiiiiiiiiiiii l'Alex ens va dir q tot havia anat super be!!! Vull veure fotos!!! Aiiiixxxxx quina ilu, estava allà pensant en tu..... se sentia la musica... segur q ho vau passar genial!!!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ishtarx » dl. març 15, 2010 3:49 pm

jejej yo tambien fui el sábado, pero sólo llegue al parking, hicimos una grabacion de cómo llegar a Can Ribas, nos cruzamos a la vuelta con algún invitado pero no me atrevi a chafardear, seguro que fue genial! cada dia me gusta más el sitio
Ishtarx

EntradaAutor: mima » dt. març 16, 2010 7:53 pm

Hola noies!!
Jo em vaig casar a Can Ribas el 10 de maig dl 2008. I dir-vos q va ser la millor elecció q podiem haver fet. Penseu q serà el millor dia dles vostres vides, i q tots els d Can Ribas ho faran posible. L'atenció, la dedicació, ...tot va ser genial! Un dia inolvidable!
Un 10 per Can Ribas, i per tot el personal. Encara hi ha gent ara q em feliciten per aquell dia.
El dia q em vaig casar, no va parar de ploure en tot el dia. Doncs penseu, q tot i així, ho van tenir super controlat, i va ser molt maco.

Felicitats a totes i disfruteu del moment, xq passa moooooooooolt ràpid!!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. març 19, 2010 3:20 pm

que nos quedamos abajo!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ishtarx » dl. març 22, 2010 2:04 pm

este sabado voy a hablar con Alex para resolver duddas y el 13 de junio tengo la prueba de menu, yupiiiii
Ishtarx

EntradaAutor: Oscar_Montse » dl. març 22, 2010 6:08 pm

hola guapissssssimes
per fi... tinc internet a la casa nova!!!
buaaaaaaaaa, hem queda un mes i poc mes per el gran dia.. ,
encara falta per concretar...les flors,ram de nuvia,dj,taules, papeleo.
i estic dels nervis pq no hem contesten els convidats... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!! :..:

us he anyorat molt, per que sou totes uns soletes i la veritat es que soy un tresor... per que sobretot al principi anem perdudes i entre totes ens fem un cop de ma!!!
gracies a totes :-()-)

sembla que volen els dies.... molts petonets.
Oscar_Montse
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 17, 2009 7:06 pm
Ubicació: Premia de Dalt

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. març 22, 2010 6:21 pm

veina!!! hola guapa!!! com ho portes tot???

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. març 22, 2010 6:23 pm

Ishtarx ha escrit:este sabado voy a hablar con Alex para resolver duddas y el 13 de junio tengo la prueba de menu, yupiiiii

jo nena pues yo me caso en septiembre y aun no me han dicho nada....
petitacampaneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 23, 2010 12:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ishtarx » dl. març 22, 2010 7:39 pm

yo es que le dije a Isabel que tenía que saberlo con tiempo porque mis padres viven en Madrid y tienen que poder montárselo para poder venir a la prueba, así que al final nos dieron esa fecha, cuando yo llame solo quedaban libre el 11 de abril y el 2 de mayo... luego ya el 13 y el 20 de junio... asi que el 13 que es el cumple de mi papi, jajaja... y este sabado a hablar de cositas con alex
Ishtarx

EntradaAutor: Tani » dl. març 22, 2010 8:31 pm

hola chicas!!! habéis visto que en la web ya tiene colgadas las fotos que hizo laura ruiz de los platos?? no están todo pero casi!!! y por cierto, para las que reservais ahora me sabe mal pero sí que han subido los precios en la nueva carta.. y MUCHO!!!! yo si llego a ver ahora el menu, ya no me podría casar allí... vaya tela...
Tani

Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ishtarx » dt. març 23, 2010 10:06 am

pues yo tengo la carta de 2008, 2009 y 2010 y son los mismos precios
Ishtarx

EntradaAutor: petitacampaneta » dt. març 23, 2010 12:06 pm

yo hago cocktail y es el mismo precio, del menu lo q si han cambiado han sido algunos platos y postres y hay mas caros (sobretodo los postres) y han quitado otros que eran mas baratos.... :star:: :star::

Ishtarx ha escrit:yo es que le dije a Isabel que tenía que saberlo con tiempo porque mis padres viven en Madrid y tienen que poder montárselo para poder venir a la prueba, así que al final nos dieron esa fecha, cuando yo llame solo quedaban libre el 11 de abril y el 2 de mayo... luego ya el 13 y el 20 de junio... asi que el 13 que es el cumple de mi papi, jajaja... y este sabado a hablar de cositas con alex

Ayer le pasamos a alex lo que nos gustaría probar... El dia q fuimos a verlo hace un par de semanas quedamos en que le diríamos que queriamos y que no... y le pasariamos un mail, se lo pasamos ayer. A ver que nos contesta. Nos dijo de hacer la prueba en julio pero ya le dije q era muy tarde y ayer en el mail le dije q para finales de mayo tenia q ser pq nuestros padres hacen vacaciones... q se lo monten como quieran pero no es normal la desorganización que llevan!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tani » dt. març 23, 2010 1:51 pm

Bueno, la carta de 2010 que hay ahora es la misma sí, pero en breve sacarán otra. Estuvimos en el estudio de Laura Ruiz y nos enseñó la útlima carta que sacarán, con sus fotos (hay bastantes fotos) y os prometo que los precios son mucho más altos, al menos los que había en aquella carta. Ha subido el precio de todo!
Tani

Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ishtarx » dt. març 23, 2010 2:51 pm

pues no sé, a mi me enviaron la carta con fotos y era lo mismo, pero bueno, como hace 1 año o más que lo tenemos reservado no nos afecta... solo nos comeremos el puñetero iva, que le vamos a hacer...

yo le quiero preguntar a alex si puedo pedir el postre de mousse de turron con neules garrapiñadas, yo queria ese y este año no esta... me hacia gracia, porque el turron es muy español, y a mi boda viene mucha gente de fuera, asi era tupical spanish, como el jamon de jabugo ( q yo soy vegetariana, el resto disfrutaran)
Ishtarx

EntradaAutor: petitacampaneta » dt. març 23, 2010 3:15 pm

Ishtarx no creo q te diga q no! en un principio a nosotros nos dijo el otro dia que podiamos coger los platos que quisieramos! de otros años digo... q en un principio se puede hacer de todo! tu diselo q tienes el si seguro! a mi el coulant como pastel no me convence pero hablais tanto q quiero probarlo solo por probarlo jajajajaja!!!!

Y en cuanto a los precios... juraria.... que los precios del 2010 se mantienen respecto a los del 2009... almenos eso nos dijo Alex, yo no puedo meterme mucho pq hago cocktail, y no sé las que hacéis menú como está el tema de los platos... y el mail con las fotos y el nuevo menu yo almenos ya lo he recibido que yo sepa no va a cambiar más!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dc. març 24, 2010 11:45 pm

Hola guapes!!!

Ja torno a ser per aqui!!!

Ja tenim a dues casades!!! oleeeeeee!!! volem crónica aviat!! jejeje

Anem per pams, m´acabo d´enterar que m´entra l´arròs i els pètals a la cerimonia jajajajaja vivo en la parra....he de trucar per quedar amb ells, tancar detalls i que ens donin data de tastet, que pel que veig està apretujá la cosa, però amb la tonteria que els caps de setmana estic fora sempre ( fins a final d´abril ) coi!! no hi ha qui tingui vida social!! jajaja

Ishtarx m´encanta aquest postre mmmmmmm ara m´en menjaria un bon tros jejeje

A qui preguntava pels detalls, jo els deixaré al plat, ja he agafat que combini amb la manteleria perquè faci contrast jejeje.

Per cert heu parlat de les minutes? jo les trobo feisimes, estic super ratllada, les faré amb vistaprint amb el mateix disseny que les invitacions encara que em deixi pasta, es que tot Can Ribas és guapisim i les minutes la veritat...prffff.... quina ratllada porto jajaja

Jo la veritat és que desde el dia que vam anar a decidir que ens casavem allà i el dia de l´ultima jornada de portes obertes, ni he parlat, ni hem anat ( i vivim a 10 mins ) ni res de res .... poder hauria de donar senyals de vida, que no s´en oblidin de mi , ara que quan comenci seré su peor pesadilla....jajaja

Bé noies, m´en vaig al llitet que és tard!

Petonassos!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. març 25, 2010 10:56 am

Tinita guapa :-)) :-)) como va todo??? jajajajajaja ya veo q en el mundo de yupi nena q nos quedan 5 meses como quien dice!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any