Autor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:22 am
Autor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:22 am
Autor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:23 am
Autor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:24 am
Autor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:28 am
selenity ha escrit:Hola noies,
és la primera vegada que escric malgrat porto llegint-vos molt de temps, diria que fa més d'un any quan vam decidir casar-nos a Can Ribas, la veritat és que el foro va molt bé per enterar-te de moltes coses tan del restaurant com d'altres aspectes del casament, però em feia vergonya escriure...
El motiu pel que m'he decidit era per respondre a la LAN que estigui tranquila amb el sr. Bonamusa, nosaltres vam anar a veure'l ahir i és un home que no posa pegues en res, jo també li vaig comentar el tema de la cerimònia de les espelmes i m'ha dit que no hi ha problema l'únic que ell no llegirà res extra, és a dir, que si vols que es llegeixi el text ho ha de fer algu altra, però no posa pegues ni en la música ni en res, o sigui que pots estar tranquila.
A mi també em queden un munt de coses i estic a l'espera que em truquin per la primera prova del vestit i de poder canviar el dia de la prova del menú ja que no ens va bé...
Autor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:29 am
Ishtarx ha escrit:para poder ver las crónicas tienes que tener 100 mensajes, asi que ya sabes, a postear como una loca XDDDD.
si que ganitas de que sea domingo y verlo todo montado!!!!!!
Autor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:31 am
ninou ha escrit:oleeeee, ja hi ha post de Can Ribas 2010!!!! que fort....i pensar que d'aquí una setmana farà ja 1 ANY que em vaig casar allà!!!!! (bé, només el banquet)! Per cert, quin saló heu triat? Nosaltres vam agafar el de fusta, perquè com que ens vam casar el mes de novembre, el vam trobar més acollidor per l'època, però tots 2 son preciosos! I sobre la data de casament....què t'he de dir jo que em vaig casar un dia 17!!!!! jajajaja
Autor: petitacampaneta » dv. feb. 26, 2010 3:48 pm
Autor: LAN » ds. feb. 27, 2010 6:08 pm
Autor: petitacampaneta » dg. feb. 28, 2010 12:04 am
LAN ha escrit:hola,
Aquí estoy de nuevo, perdonar la tardanza pero es que he andadado muy liada.
Ya estamos con los nervios de última hora, jaja, ya sólo me quedan 20 días y estamos con las dudas de última hora, no con el restarurante sino con las entregas.
Estuve en la prueba de menú en enero y la verdad es que fue muy bien, nos gustó todo mucho, de la carta nueva no os puedo decir mucho porque la vedad es que no me la enseñaron y supongo que como ya elegimos los platos pues ya no necesitamos la nueva carta. A nosotros nos han respetado el precio de los platos del año pasado y el coulant sí que estaba en nuestro menú lo que pasa es que no nos quedamos ninguna tarta puesto que mi suegro es pastelero y nos hace ilusión que nos lo haga él, se lo comentamos a Alex y nos dijo que no había ningún problema aunque nos cobran el un poco por el servicio de servirlo.
Así que con el restaurante ya está todo aclarado, lo cierto es que Alex te explica todo y nos ha hecho que nos relajemos bastante.
Yo quería preguntaros una cosilla, es que estamos un poco peces en esto de las entregas y no sabemos qué regalar a nuestros padres, a mi hermana y a mi cuñada y a una ahijada, si me dais ideas os lo agradecería, y si os puedo ayudar en alguna cosa aquí estoy.
Selenity que a ti te queda menos que a mi, cómo va todooooooooo.
Autor: Karola » dg. feb. 28, 2010 1:49 am
Autor: selenity » dg. feb. 28, 2010 12:42 pm
Autor: selenity » dg. feb. 28, 2010 12:46 pm
Autor: Karola » dg. feb. 28, 2010 1:11 pm
selenity ha escrit:Karola,
el tema cerimònia l'has de parlar amb el sr. Bonamusa, nosaltres quan ens van avisar que ja tenien enllestit l'expedient el vam portar a Bigues i ens van dir que truquessim al sr. Bonamusa, el vam trucar i vam quedar un dia amb ell i t'explica com fa ell la cerimònia, en principi et deixa que possis lectures i demés, l'únic que aquestes lectures extres no li pots demanar que les faci ell perquè no ho farà, però si les llegeix algun familiar o amic no crec que posi pegues... Es signa el dijous per la tarda de la setmana que et cases amb els 2 testimonis, suposo que el dia del casament si li comentes que en siguin més no crec que hi hagi problemes...
Autor: ninou » dg. feb. 28, 2010 7:31 pm
picatostes ha escrit:ninou ha escrit:oleeeee, ja hi ha post de Can Ribas 2010!!!! que fort....i pensar que d'aquí una setmana farà ja 1 ANY que em vaig casar allà!!!!! (bé, només el banquet)! Per cert, quin saló heu triat? Nosaltres vam agafar el de fusta, perquè com que ens vam casar el mes de novembre, el vam trobar més acollidor per l'època, però tots 2 son preciosos! I sobre la data de casament....què t'he de dir jo que em vaig casar un dia 17!!!!! jajajaja
Hola, cuentame algo de tu boda, es que no puedo ver crónicas y me gustaria saber de decoración, de trato, de comida,bueno de todo jeejej
Autor: Jessipac » dl. març 01, 2010 12:51 am
Autor: Ishtarx » dl. març 01, 2010 9:21 am
Autor: Tani » dc. març 03, 2010 2:01 pm
Ya estamos con los nervios de última hora, jaja, ya sólo me quedan 20 días y estamos con las dudas de última hora, no con el restarurante sino con las entregas.
Autor: petitacampaneta » dc. març 03, 2010 6:43 pm