CAN RIBAS 2010

bodes 10!

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:22 am

Pero cuando fuimos nos enseñó todo muy rápido porque tenia una reunión, pero me gustaria saber que cosas graciosas hacen ( porque me comentó de entrar en triciclo o algo asi)
picatostes
:: núvia rookie

Entrades: 132
Membre des de: dj. feb. 25, 2010 11:15 pm

EntradaAutor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:22 am

Tengo una niña que para la fecha que tengo prevista tendra casi los dos añitos y me gustaria que tambien fuera prota
picatostes

EntradaAutor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:23 am

Y me encantaria que fuera un dia muy especial para mi hija, aunque se que es muy pequeñita y no se acordará, pero que tenga sus momentos dentro de la boda, pero no se que hacer. Ideas?
picatostes

EntradaAutor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:24 am

?
picatostes

EntradaAutor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:24 am

Isabel me comentó asi rapidillo que podia salir del pastel o algo asi, ya digo que todo fue muy rápido.
picatostes

EntradaAutor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:28 am

selenity ha escrit:Hola noies,

és la primera vegada que escric malgrat porto llegint-vos molt de temps, diria que fa més d'un any quan vam decidir casar-nos a Can Ribas, la veritat és que el foro va molt bé per enterar-te de moltes coses tan del restaurant com d'altres aspectes del casament, però em feia vergonya escriure...

El motiu pel que m'he decidit era per respondre a la LAN que estigui tranquila amb el sr. Bonamusa, nosaltres vam anar a veure'l ahir i és un home que no posa pegues en res, jo també li vaig comentar el tema de la cerimònia de les espelmes i m'ha dit que no hi ha problema l'únic que ell no llegirà res extra, és a dir, que si vols que es llegeixi el text ho ha de fer algu altra, però no posa pegues ni en la música ni en res, o sigui que pots estar tranquila.

A mi també em queden un munt de coses i estic a l'espera que em truquin per la primera prova del vestit i de poder canviar el dia de la prova del menú ja que no ens va bé...

Quan val que et casin alla?
picatostes

EntradaAutor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:29 am

Ishtarx ha escrit:para poder ver las crónicas tienes que tener 100 mensajes, asi que ya sabes, a postear como una loca XDDDD.

si que ganitas de que sea domingo y verlo todo montado!!!!!!

aun me quedan muchos a mi tambien :(
picatostes

Re:

EntradaAutor: picatostes » dv. feb. 26, 2010 12:31 am

ninou ha escrit:oleeeee, ja hi ha post de Can Ribas 2010!!!! que fort....i pensar que d'aquí una setmana farà ja 1 ANY que em vaig casar allà!!!!! (bé, només el banquet)! Per cert, quin saló heu triat? Nosaltres vam agafar el de fusta, perquè com que ens vam casar el mes de novembre, el vam trobar més acollidor per l'època, però tots 2 son preciosos! I sobre la data de casament....què t'he de dir jo que em vaig casar un dia 17!!!!! jajajaja

Hola, cuentame algo de tu boda, es que no puedo ver crónicas y me gustaria saber de decoración, de trato, de comida,bueno de todo jeejej
picatostes

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. feb. 26, 2010 3:48 pm

Hola guapa, yo me caso el 4 de septiembre en Can Ribas y hará un par de años que estuve ahi en la boda de mi prima, cualquier duda aquí estoy :-)ok: :-)ok:
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: LAN » ds. feb. 27, 2010 6:08 pm

hola,

Aquí estoy de nuevo, perdonar la tardanza pero es que he andadado muy liada.

Ya estamos con los nervios de última hora, jaja, ya sólo me quedan 20 días y estamos con las dudas de última hora, no con el restarurante sino con las entregas.

Estuve en la prueba de menú en enero y la verdad es que fue muy bien, nos gustó todo mucho, de la carta nueva no os puedo decir mucho porque la vedad es que no me la enseñaron y supongo que como ya elegimos los platos pues ya no necesitamos la nueva carta. A nosotros nos han respetado el precio de los platos del año pasado y el coulant sí que estaba en nuestro menú lo que pasa es que no nos quedamos ninguna tarta puesto que mi suegro es pastelero y nos hace ilusión que nos lo haga él, se lo comentamos a Alex y nos dijo que no había ningún problema aunque nos cobran el un poco por el servicio de servirlo.
Así que con el restaurante ya está todo aclarado, lo cierto es que Alex te explica todo y nos ha hecho que nos relajemos bastante.

Yo quería preguntaros una cosilla, es que estamos un poco peces en esto de las entregas y no sabemos qué regalar a nuestros padres, a mi hermana y a mi cuñada y a una ahijada, si me dais ideas os lo agradecería, y si os puedo ayudar en alguna cosa aquí estoy.

Selenity que a ti te queda menos que a mi, cómo va todooooooooo.
Salu2
LAN

Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 01, 2009 10:50 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. feb. 28, 2010 12:04 am

LAN ha escrit:hola,

Aquí estoy de nuevo, perdonar la tardanza pero es que he andadado muy liada.

Ya estamos con los nervios de última hora, jaja, ya sólo me quedan 20 días y estamos con las dudas de última hora, no con el restarurante sino con las entregas.

Estuve en la prueba de menú en enero y la verdad es que fue muy bien, nos gustó todo mucho, de la carta nueva no os puedo decir mucho porque la vedad es que no me la enseñaron y supongo que como ya elegimos los platos pues ya no necesitamos la nueva carta. A nosotros nos han respetado el precio de los platos del año pasado y el coulant sí que estaba en nuestro menú lo que pasa es que no nos quedamos ninguna tarta puesto que mi suegro es pastelero y nos hace ilusión que nos lo haga él, se lo comentamos a Alex y nos dijo que no había ningún problema aunque nos cobran el un poco por el servicio de servirlo.
Así que con el restaurante ya está todo aclarado, lo cierto es que Alex te explica todo y nos ha hecho que nos relajemos bastante.

Yo quería preguntaros una cosilla, es que estamos un poco peces en esto de las entregas y no sabemos qué regalar a nuestros padres, a mi hermana y a mi cuñada y a una ahijada, si me dais ideas os lo agradecería, y si os puedo ayudar en alguna cosa aquí estoy.

Selenity que a ti te queda menos que a mi, cómo va todooooooooo.

Guapa 20 dias.... madre mia.... q acojonee... pero no sufras!!!! Seguro q sale todo perfecto!!!!

Sobre q regalar.... es complicado.... a los padres has pensado en la foto vuestra? O una foto vuestra con una foto de ellos cuando se casaron... A tu hermana, cuñada y ahijada les puedes regalar un ramo de chupa chups.... quedan preciosos y son superfaciles de hacer! Una caricatura vuestra de la boda (mirate la cronica de labanda del 2009), un pack de esos tipo smartbox con tratamientos de spa, actividades de aventuras... No se!!! Q gustos tienen???

Un besitooo

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Karola » dg. feb. 28, 2010 1:49 am

hola can riberencas!! ayer hablé con el sr. Bonamussa porque mi expediente de matrimonio ya le ha llegado, me dio ya la fecha para ir a firmar al juzgado con dos testigos. La verdad es que me quedaron muchas cosas por preguntarle...me caso el 10 de octubre y me dio fecha para el 7 por la tarde. Alguien me puede decir si se pueden llevar más testigos? no sé quien nos tiene que explicar cómo será la ceremonia en can ribas, si el sr.bonamussa o los de can ribas. Bueno, llamaré a can ribas para salir de dudas pero si alguna me lo puede explicar...creo que para el juzgado son dos testigos pero el día de la boda se puede hacer que hayan más testigos aunque ya sé que ese día es paripé!!! si algún familiar o amigo quiere leer algo no sé si hay que avisar antes al sr. bomamussa, uf!!! tengo muchas dudas!!!
Karola

Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 13, 2009 12:06 pm

EntradaAutor: selenity » dg. feb. 28, 2010 12:42 pm

Hola LAN, doncs imagina't dels nervis amb els últims preparatius i gent que aquesta setmana ens ha avisat que no ve i ens queden 14 dies i torna a organitzar el muntador de taules per a què quadrin, a més fins aquest dimecres 24 no vam parlar amb els de Gartur perquè l'Àlex ens va dir que ja es posarien en contacte i al veure que no trucaven la setmana passada els vaig trucar i em van dir que els acabaven de passar el llistat de la gent que es casava al març, o sigui que imagina't!!!

Però cal dir que ja queda poqueta cosa, aquesta setmana hem enllestit força feina i en principi aquestes 2 setmanes hauriem d'anar una mica més relaxats perquè el que queden ja són més detallets que no pas grans organitzacions, així que miraré de prendre-m'ho amb calma perquè tinc les esptalles contracturades fins al punt que el traumtòleg m'ha demanat sessions de fisio... així que he de mirar de relaxar-me sino encara faré l'entrada a la cerimònia amb collarin, jejeje!!! com no em prengui les coses amb humor malament...
13 març 2010
selenity

Entrades: 13
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 8:01 pm

EntradaAutor: selenity » dg. feb. 28, 2010 12:46 pm

Karola,

el tema cerimònia l'has de parlar amb el sr. Bonamusa, nosaltres quan ens van avisar que ja tenien enllestit l'expedient el vam portar a Bigues i ens van dir que truquessim al sr. Bonamusa, el vam trucar i vam quedar un dia amb ell i t'explica com fa ell la cerimònia, en principi et deixa que possis lectures i demés, l'únic que aquestes lectures extres no li pots demanar que les faci ell perquè no ho farà, però si les llegeix algun familiar o amic no crec que posi pegues... Es signa el dijous per la tarda de la setmana que et cases amb els 2 testimonis, suposo que el dia del casament si li comentes que en siguin més no crec que hi hagi problemes...
13 març 2010
selenity

Entrades: 13
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 8:01 pm

EntradaAutor: Karola » dg. feb. 28, 2010 1:11 pm

selenity ha escrit:Karola,

el tema cerimònia l'has de parlar amb el sr. Bonamusa, nosaltres quan ens van avisar que ja tenien enllestit l'expedient el vam portar a Bigues i ens van dir que truquessim al sr. Bonamusa, el vam trucar i vam quedar un dia amb ell i t'explica com fa ell la cerimònia, en principi et deixa que possis lectures i demés, l'únic que aquestes lectures extres no li pots demanar que les faci ell perquè no ho farà, però si les llegeix algun familiar o amic no crec que posi pegues... Es signa el dijous per la tarda de la setmana que et cases amb els 2 testimonis, suposo que el dia del casament si li comentes que en siguin més no crec que hi hagi problemes...

muchas gracias! es que nosotros cuando fuimos a iniciar el expediente de matrimonio pedimos que una vez tramitado lo enviaran directamente al juzgado de bigues, así que no hemos tenido que ir personalmente a llevar los papeles. Me dijeron que el día 18 de febrero se enviaba al juzgado y el viernes llamé al Sr. Bonamussa. Me confirmó que le había llegado el expediente y que quedábamos el 7 de octubre para firmar con dos testigos. Le pregunté si teníamos que quedar con él algún día antes de esa fecha y me dijo que no hacía falta y cuando colgué me surgieron un montón de dudas...más que nada porque he leido que muchas de vosotras habéis quedado con el Sr. Bonamussa mucho antes de la boda y os explica cómo será todo. No sé cómo será el guión de la ceremonia y también creo haber leido en algún comentario de alguna can riberenca que llevaba a 4 testigos. No sé, igual me equivoco...bueno, le llamaré otro día y se acabó!!!
Karola

Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 13, 2009 12:06 pm

Re: Re:

EntradaAutor: ninou » dg. feb. 28, 2010 7:31 pm

picatostes ha escrit:
ninou ha escrit:oleeeee, ja hi ha post de Can Ribas 2010!!!! que fort....i pensar que d'aquí una setmana farà ja 1 ANY que em vaig casar allà!!!!! (bé, només el banquet)! Per cert, quin saló heu triat? Nosaltres vam agafar el de fusta, perquè com que ens vam casar el mes de novembre, el vam trobar més acollidor per l'època, però tots 2 son preciosos! I sobre la data de casament....què t'he de dir jo que em vaig casar un dia 17!!!!! jajajaja

Hola, cuentame algo de tu boda, es que no puedo ver crónicas y me gustaria saber de decoración, de trato, de comida,bueno de todo jeejej

Doncs va anar tot molt bé! El menjar és exquisit! I la decoració també! jo no tinc cap queixa! aixxx quants records!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Jessipac » dl. març 01, 2010 12:51 am

Hola,es la primera vez que escribo en el foro,asi que aprovecho para saludar a todo@s.Me caso este año y uno de mis restaurantes finalistas es Can Ribas!!! Espero acabar de decidirme con la ayuda del foro!!!
Muchisimas gracias,espero vuestros comentarios.
Jessipac

Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 11:42 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dl. març 01, 2010 9:21 am

pues si te casas este año tendrias que empezar a decidirte, por lo menos en can ribas está casi todo cogido
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: Tani » dc. març 03, 2010 2:01 pm

VAYA TELA......... jo em caso a finals de maig i només de pensar que em queden 3 mesos EM POSO DELS NERVIIIISSSSSS!!! QUÉ FUERTE ME PARECEEEE!!!!! y aperece que fue ayer cunado nos decidimos, y hace más de un año y medio ya!!!
Tani

Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. març 03, 2010 6:43 pm

Jo nenes doncs a mi demà em quedaran 6 mesos.... i ho veig super llunya... ara parlava amb la meva avia i li deia... si és veritat que tothom em diu el mateix jajajajaja que passarà volant... però... Tani ànims que això ja està aquí!!! Ja has fet el tastet???

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any