DETALLES PARA LOS INVITADOS

bodes 10!

Re: DETALLES PARA LOS INVITADOS

EntradaAutor: Arcadia » ds. oct. 17, 2009 11:48 pm

buf...yo es que en detalles tenia claro que no me gastaba pasta....pq son cosas que no todo el mundo valora....
Las fotos...las figuritas...todo!!! des lo que des...acaba escondido en un cajon...
Asi que yo barato barato..

El detalle de los hombres me cuesta 0,70 centimos y el de las mujeres 0,47!!!!! el de la mujer no está claro aun..pero aun asi...va por ahi el precio....
Entre los dos no llego ni al euro y medio.
Arcadia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Petita83 » ds. oct. 17, 2009 11:51 pm

Arcadia ha escrit:buf...yo es que en detalles tenia claro que no me gastaba pasta....pq son cosas que no todo el mundo valora....
Las fotos...las figuritas...todo!!! des lo que des...acaba escondido en un cajon...

El detalle de los hombres me cuesta 0,70 centimos y el de las mujeres 0,47!!!!! el de la mujer no está claro aun..pero aun asi...va por ahi el precio....

Niñaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ¿pero que haces tú por aquí a estas horas? :star::

A ver...las antisociales resfriadas-casi-griposas es normal que estemos aquí un sábado por la noche...¿pero tú?

Esto no puede ser eh!!! A salir y menear el esqueleto con el nene...o a achucharlo en la camita...pero nada de matar el tiempo por el foro...ahora no toca XD

Un besito wapa y nas noches :-()-)
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm

EntradaAutor: Arcadia » dg. oct. 18, 2009 12:55 am

Petita83 ha escrit:
Arcadia ha escrit:buf...yo es que en detalles tenia claro que no me gastaba pasta....pq son cosas que no todo el mundo valora....

Niñaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ¿pero que haces tú por aquí a estas horas? :star::

A ver...las antisociales resfriadas-casi-griposas es normal que estemos aquí un sábado por la noche...¿pero tú?

Esto no puede ser eh!!! A salir y menear el esqueleto con el nene...o a achucharlo en la camita...pero nada de matar el tiempo por el foro...ahora no toca XD

Un besito wapa y nas noches :-()-)

jajajaja venimos de cenar....y ahora estamos con unos amigos aqui en casa...pero dani está enseñando unas fotos...y yo toy conectada chafardeando en el face...y el foro siempre lo tengo abierto...jajajaj
Arcadia

EntradaAutor: PekeVito » dg. oct. 18, 2009 1:37 pm

y si no es mucho preguntar, que darás de detalles q son tan baratos?

yo opino como tu! no kiero gastarme mcho pq despues se queda ahi muerto de risa en el armario o la vitrina. Quiero algo q la gente lo vaya a utilizar!

Imatge
PekeVito
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 9:00 pm

EntradaAutor: Arcadia » dg. oct. 18, 2009 1:56 pm

PekeVito ha escrit:y si no es mucho preguntar, que darás de detalles q son tan baratos?

yo opino como tu! no kiero gastarme mcho pq despues se queda ahi muerto de risa en el armario o la vitrina. Quiero algo q la gente lo vaya a utilizar!

uins...pues sabes que pasa que yo despues de romperme mucho los sesos y pensar algo que fuera util...llegué a la conclusion de que no habia nada util para todooo el mundo....al menos de mi agrado.....asi que me tiré a lo barato.
Yo regalo vino a los hombres...la botella sale por 0,70 centimos.
E incienso a las mujeres...por 0,47 centimos.
Luego lo que haré es decorarlo yo todo.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Arcadia

EntradaAutor: PekeVito » dg. oct. 18, 2009 6:12 pm

Arcadia donde compras las botellas de vino? es que he visto las mismas en una web (golopark) y sale la unidad a 1.60euros!!!!!
hay mucha diferencia!!!!!!!!

y el incienso es super chulo!!!!! la verdad que me gusta la idea.
yo no se, estaba pensando regalar una pashmina a las mujeres y uin estuche con boligrafo y algo mas a los hombres pero de momento, del 1.50e no baja!!!! asi q seguré buscando!

Arcadia ha escrit:
PekeVito ha escrit:y si no es mucho preguntar, que darás de detalles q son tan baratos?

uins...pues sabes que pasa que yo despues de romperme mucho los sesos y pensar algo que fuera util...llegué a la conclusion de que no habia nada util para todooo el mundo....al menos de mi agrado.....asi que me tiré a lo barato.
Yo regalo vino a los hombres...la botella sale por 0,70 centimos.
E incienso a las mujeres...por 0,47 centimos.
Luego lo que haré es decorarlo yo todo.
Imatge
PekeVito

EntradaAutor: xuxuneta » dg. oct. 18, 2009 6:15 pm

ARCADIA!!

A on estas tret el vi? t'explico nosaltres volem fer el mateix però en licors... quina classe no ho sé encara jajaja, però no sabem si això ja venen amb les ampolles, o ets tu que compres les botelles a part i després has d'anar alguna bodega perquè t'omplin i després tu fer les etiquetes... aix, que em pots ajudar? com ho fas? coneixes algun lloc per la zona de Girona, alguan bodega que els licors surtin més bé de preu?

bufff quina qüestionari!! perdona ehhh.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: buniketa » dg. oct. 18, 2009 10:48 pm

Hola!

Xuxuneta, no sé d'on han sortit aquestes ampolles tan baratetes, però l'enhorabona a qui les ha trobat! jejeje :-)ok: >.-<:
Pel que fa a les ampolles de licors, jo en vaig comprar, guarnides i tot, a cristell. Això sí, tampoc són molt molt barates, però jo vaig demanar Cardhú, que ja de per sí és caret... Él cas és que hi ha molta varietat de marques i de guarniments (si és que en vols). Una altra opció (tinc una amiga que ho va fer) és anar a una gran superfície (per exemple l'Esclat) i demanar quant et costaria ampolles petites de tal marca i quines serien les capacitats. La meva amiga ho va fer amb vi, no sé si amb licors també funcionaria... és una idea...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: irenebarcelona » dg. oct. 18, 2009 10:56 pm

Si digues digues!!!! noies una cosa comes posa això del compte enrera?
Imatge
irenebarcelona
:: núvia experimentada

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. oct. 18, 2009 11:19 pm

M'imagino que et refereixes al ticker amb el dibuixet de la signatura, no? Has d'obrir-te un compte a nuvis.org, allí et fas com una web. Quan t'hi hagis donat d'alta i entris al teu compte, trobaràs una aplicació a la pàgina principal que diu "tickers", doncs allí trobaràs els models i els passos a seguir. :-) Si no m'equivoco era així... si necessites res, digue-m'ho :-.:·:: i t'ajudaré en el que pugui :..: . Si no et referies a això... evidentment NO HO SÉ! :-/
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: xuxuneta » dl. oct. 19, 2009 10:28 am

buniketa ha escrit:Hola!

Xuxuneta, no sé d'on han sortit aquestes ampolles tan baratetes, però l'enhorabona a qui les ha trobat! jejeje :-)ok: >.-<:
Pel que fa a les ampolles de licors, jo en vaig comprar, guarnides i tot, a cristell. Això sí, tampoc són molt molt barates, però jo vaig demanar Cardhú, que ja de per sí és caret... Él cas és que hi ha molta varietat de marques i de guarniments (si és que en vols). Una altra opció (tinc una amiga que ho va fer) és anar a una gran superfície (per exemple l'Esclat) i demanar quant et costaria ampolles petites de tal marca i quines serien les capacitats. La meva amiga ho va fer amb vi, no sé si amb licors també funcionaria... és una idea...

eii gràcies guapa, el cristell i l'esclat.. a on són? és barcelona? tens la direcció?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 19, 2009 11:01 am

Eiiiiiiii!

Mira, Cristell és una pàgina web www.cristell.es, pero també tenen lloc físic prop de BCN que pots visitar, però no recordo on. Allí veuràs el catàleg i els barems de preus... L'Esclat és un supermercat que hi ha a Lleida, però suposo que per BCN també en de haver (Bonpreu, potser?), però et serveix qualsevol gran superfície (Carrefour, Caprabo, Mercadona...)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Arcadia » dl. oct. 19, 2009 11:15 am

PekeVito ha escrit:Arcadia donde compras las botellas de vino? es que he visto las mismas en una web (golopark) y sale la unidad a 1.60euros!!!!!
hay mucha diferencia!!!!!!!!

y el incienso es super chulo!!!!! la verdad que me gusta la idea.
yo no se, estaba pensando regalar una pashmina a las mujeres y uin estuche con boligrafo y algo mas a los hombres pero de momento, del 1.50e no baja!!!! asi q seguré buscando!

Arcadia ha escrit:

hola guapa te dejo la web donde los compramos.

http://www.medina.cc/
Arcadia

EntradaAutor: Arcadia » dl. oct. 19, 2009 11:19 am

xuxuneta ha escrit:ARCADIA!!

A on estas tret el vi? t'explico nosaltres volem fer el mateix però en licors... quina classe no ho sé encara jajaja, però no sabem si això ja venen amb les ampolles, o ets tu que compres les botelles a part i després has d'anar alguna bodega perquè t'omplin i després tu fer les etiquetes... aix, que em pots ajudar? com ho fas? coneixes algun lloc per la zona de Girona, alguan bodega que els licors surtin més bé de preu?

bufff quina qüestionari!! perdona ehhh.

Hola guapa pues son de aqui los vinos.
http://www.medina.cc/

De licores no tengo ni idea...si veo algo te aviso.

Las botellas de vino te las dan tal cual...ya llenas y con etiqueta o sin!! como tu las quieras.
Las etiquetas personalizdas cuentas 0,15 centimos.
Arcadia

EntradaAutor: joan y susana » dl. oct. 19, 2009 5:02 pm

hola arcaida!!

esta muy bien lo de las botellitas de vino y con la etiqueta personalizada quedan muy cucas y estan muy bien de precio, yo les he enviado un email.
tu las botellitas las daras talcual? o le pondras algun enboltorio o bolsita?
saludos (=:-)
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Arcadia » dl. oct. 19, 2009 5:09 pm

joan y susana ha escrit:hola arcaida!!

esta muy bien lo de las botellitas de vino y con la etiqueta personalizada quedan muy cucas y estan muy bien de precio, yo les he enviado un email.
tu las botellitas las daras talcual? o le pondras algun enboltorio o bolsita?
saludos (=:-)

Pues estoy en ello...pensando...
Supongo que les pondré un poquito de rafia...y aun no se seguro si las envolveré con una tela que venden en galacticblum....
Arcadia

EntradaAutor: PekeVito » dl. oct. 19, 2009 6:07 pm

Arcadia!!! merci por la página!!! le echaré un vistazo y si eso le enviaré un mail a ver q me ofrecen!

gracias
Imatge
PekeVito

EntradaAutor: xuxuneta » dt. oct. 20, 2009 9:03 am

bon dia!

moltes gràcies per la web! ara m'ho miraré.
i crec que per les dónes faré pashminas.... ara buscaré per aqui a veure que trobo de preus!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: Nelly » dt. oct. 20, 2009 3:23 pm

Yo creo q a los hombres les regalare un CD con la BSO de la boda... jejeej y sale baratito!!
Imatge
Nelly

Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dt. oct. 20, 2009 4:38 pm

Nosotros vamos a dar para los hombres unos Bolígrafo de 4 funciones - linterna - laser - detector billetes falsos , presentado en estuche de 17 cm x 5 cm y surtido en 3 colores

Y para las mujeres: un sutido de jabones para baño, sales para baño, jabon de manos, crema de manos y bolsas de organza.

Y para los niños; Cuaderno de pintura con pegatinas adhesivas para colorear y copiar los dibujos, cajita de 12 ceras y Bolsita
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nataliaferre

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants