NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. abr. 08, 2010 10:03 am

annalleida ha escrit:nenes ja nomès me keda 2 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
us conto, JA TINC EL VESTIT A CASA!!!!! el vaig anar a buscar ahir. va ser el dia que emveia més estranya, no mi veia!!! suposo e també són coses dels nervi!!!
avui anem a Margalef a pagar. i el dissabte la boda!!!!
he mirat el temps i diu que fara solet, a vere si l'encerta.
ara estic un amica xof pel tema del viatge: doncs anem a tailandia i ara allí estan en una petita revolució. des de l'ambaixada diuen que no passa res i l'agencia també pero avui ja han dit al telenoticies que Bangkok està en emergenia!!!!! el volien anular i anar en un altre lloc pero ens diuen que no passa res :(

ISTAR MOLTISSIMES FELIOÇITATS!!!!!!!!!!Això és una super punteria

Assegura't que no passa res per allí...aquests països mai m'han fet gràcia. :--( Bé dona però si t'ho diuen els de l'agència i tal potser si que hauries de confiar en ells....tranquila et queden 2 dies !!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: cadui » dj. abr. 08, 2010 3:30 pm

Anna que això ja ho tens!!!! segur que els nervis et van passar una mala jugada i per això no t'hi veies amb el vestit, però tranquil·la que ÉS EL TEU VESTIT i segur que estàs guapíssima!!!
Sobre el viatge informat bé abans de sortir i si tant l'agència com l'ambaixada et diuen que no passa res, doncs endavant. Però jo de tu, m'aprendria el camí a l'ambaixada d'Espanya d'allà per si fes falta anar-hi, ja saps que més val prevenir que curar!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. abr. 09, 2010 1:55 pm

Anna que demà és el teu gran dia, el que portes esperant tant de temps!!! Que passis un dia inolvidable i que et faci força solet!!! :-)ok: sobretot tranquilitat!!! Molts petons!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. abr. 23, 2010 10:31 am

Nenis aixequeu el foro!!! ui que esteu molt cap a baix, que esteu mustietes?

Bé guapes passava per veure si havia novetats però veig que no ha escrit ningú!! bueno guapes que tot vagi bé, ja tornaré a passar-me a veure com aneu. Petons
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: NUVOLET » dv. abr. 23, 2010 2:20 pm

Feliç Sant Jordi a les noies del 2010, expliqueu-nos mes cosetes!!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: nananda2 » dv. abr. 23, 2010 8:04 pm

Venga jo m'animo!!!

Nenes, demá tinc les fotos del preboda...heu vist el temps que fa???? puuuuuffff..... plou a bots i barrals, A sobre m'acaba de venir la regla i estic feta pols... espero que demá faci una mica més de bo, tampoc m'importaria ferme les fotos amb pluja, també quedaria bonic, pero no diluviant com aquesta tarda jopeta..... Ha caigut un llamp en algun lloc aprop de Balaguer pq s'ha sentit un tro q semblava la bomba atomica, ens hem cagat.....Buf... m'acaba de trucar l'Alonso que ha parlat amb la fotografa i diu que si demá plou ens cambiara el dia,.... cagun....

Bueno potser es millor....

Doncs aixó, si demá llueix el sol, potser ens veureu pel carrer major de lleida fent el panfil una estoneta ^_^
Imatge
nananda2
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. abr. 23, 2010 10:30 pm

nananda2 ha escrit:Venga jo m'animo!!!

Nenes, demá tinc les fotos del preboda...heu vist el temps que fa???? puuuuuffff..... plou a bots i barrals, A sobre m'acaba de venir la regla i estic feta pols... espero que demá faci una mica més de bo, tampoc m'importaria ferme les fotos amb pluja, també quedaria bonic, pero no diluviant com aquesta tarda jopeta..... Ha caigut un llamp en algun lloc aprop de Balaguer pq s'ha sentit un tro q semblava la bomba atomica, ens hem cagat.....Buf... m'acaba de trucar l'Alonso que ha parlat amb la fotografa i diu que si demá plou ens cambiara el dia,.... cagun....

Bueno potser es millor....

Doncs aixó, si demá llueix el sol, potser ens veureu pel carrer major de lleida fent el panfil una estoneta ^_^

jejejejeje... estarem pendents... si vaig pel carrer major i veig algú fent-se fotos, igual m'espero i et dic algo... espero que no hi hagi gaires parelles, jejejjeje

De totes maneres... que vagi molt bé el preboda!!!!!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nananda2 » dl. abr. 26, 2010 7:17 pm

Doncs al final res de res.......

ufff,, quin dissabte de mala llet vaig pasar....

Bueno amb el diluvi de divendres la fotografa no ho veie clar, aixi que em va dir que em trucaria dissabte al mati... doncs a la una del migdia Balaguer estaba gris que semblava que tornaria a ploure y la fotografa no es va voler arriscar, em va trucar i em va dir que venia de fer un reportatge i que no li havia quedat com volia, per culpa del temps, que millor no ens arriscavem i cambiavem el dia... ves que hi farem... el dificil es trobar un altre dia, pero bueno més o menys hem quedat pel 29 de maig si no pasa res....

El que em va posar de mala llet va ser que a les 4 hi havia un sol que no es podia aguantar i a les 6 (l'hora en que en principi haviem quedat) feia una calor impressionant!!! buf... i jo dient:si arribem a quedar segur q plou.... aaarggg.. em fa una rabia pq portava tota la setmana preparantme, que si peluqueria que si buscar robeta, que si pensar els puestos, i per no res, pero bueno ara ja es feina feta i per la proxima ja ho tenim.

mi gozo en un pozo. ja us avisare per la proxima pq em pogueu vere fent l'artista de cine jejeje
Imatge
nananda2

EntradaAutor: nananda2 » dl. abr. 26, 2010 7:18 pm

Istar com portes l'embarás????
Imatge
nananda2

EntradaAutor: cc83 » dv. abr. 30, 2010 5:37 pm

hola noies!!!!!!!!!!! no.. no m'havia mort... jajajjaja ja sé k no passava per aki feia mesos pero la veritat es k vaig de cul....
com esteu???? m'he perdut un munt de coses segur.... com esteu les del maig???? molt nervioses?????
ho teniu tot??? a mi encara em falta fer un munt de coses... i ho veig aquí mateix... mare meua!!!!!!
Imatge
cc83
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: annalleida » ds. maig 01, 2010 12:23 am

hola
ja torno a estar per aqui!!!!!!! la boda super be i el viatge encara mes!!
us poso un afoto de la boda, em falt ala jaqueta i el vel que ja mel shavia tret
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nananda2 » ds. maig 01, 2010 9:50 am

ooohhhh que guapa!!!! i quin ram més chulo!! us ho heu pasat be al viatge? bueno, ja ens contaras!!!!
Imatge
nananda2

EntradaAutor: NUVOLET » dl. maig 03, 2010 1:19 pm

Annalleida, que guapaaa i apart et se veu radiant de felicitat, ho vas fer al palau de margalef no?? que tal tot?? espero que be, i el viatge, a on??

Be, ara a disfrutar d'aquesta nova etapa!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 04, 2010 7:13 am

annalleida ha escrit:hola
ja torno a estar per aqui!!!!!!! la boda super be i el viatge encara mes!!
us poso un afoto de la boda, em falt ala jaqueta i el vel que ja mel shavia tret

Què guapaaaa!!! ja t'he vist pel facebook i estas realment guapa!!! Una més ja casadeta!!! Biennnn!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 04, 2010 7:14 am

cc83 ha escrit:hola noies!!!!!!!!!!! no.. no m'havia mort... jajajjaja ja sé k no passava per aki feia mesos pero la veritat es k vaig de cul....
com esteu???? m'he perdut un munt de coses segur.... com esteu les del maig???? molt nervioses?????
ho teniu tot??? a mi encara em falta fer un munt de coses... i ho veig aquí mateix... mare meua!!!!!!

Jo pensava que si t'havies mort... no contestes ni al facebook :-( Com va tot???? Estem bé, les de maig, estem bé... amb un atac de nervis pq no tinc ganes de fer ressss però bé... ARa em ficaré a embolicar detallets pq no puc dormir ja... penso amb el munt de coses que em queden per fer i no puc dormirrrrr!!!! :-)ok: A tú també te queda poquet ehhhh!!!! On t'havies ficat?????? :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 04, 2010 7:16 am

Istar, com estás????? Com va l'embaràs???? A mi ja només em queden 3 setmanes i no sé tú però jo crec que no avanço!!!!! :-) Tinc tot molt parat.... aixsss quins nervis que duc jaaaaa!!! La setmana que ve la darrera prova del vestit :-)ok: ja hem fet les despedides de solters, dues per més inri, i ara només toca acabar detalls i que la gent truqui per dir si venen o no que tmpoc ho fan massa!!! Grrrrrrr no hu entenc!!!!! Gairebé ningú truca!!!! :--( :--( :--( :--( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dt. maig 04, 2010 10:59 pm

lluneta estiguis tranquil-la!!! a naltres i va haver gent que van confirmar 3 dies abans de la boda. ja vaig fer llibrets per la esglèsia i van agaradar molt!!!!
quan vas a buscar el vestit??? quins nervis. i pensar que casi fa un mes que ja enshem casat!!
aprofita molt el dia pk passa volant
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 04, 2010 11:46 pm

annalleida ha escrit:lluneta estiguis tranquil-la!!! a naltres i va haver gent que van confirmar 3 dies abans de la boda. ja vaig fer llibrets per la esglèsia i van agaradar molt!!!!
quan vas a buscar el vestit??? quins nervis. i pensar que casi fa un mes que ja enshem casat!!
aprofita molt el dia pk passa volant

Ja hu sé!!!! A més molta gents ens falla... què hi farem!!!! La darrera prova la tinc el dijous dia 13 i després no sé hem de kdar per anar-lo a buscar... quins nervis!!!!!! I com passa el temps anna!!!!! Ja fa un mes gairebé??? buffff!!!! Tothom mha dit q el dia passa volant, per això en part no vull que passi mai que dpsrés trobaré a faltar aquest estrésssss!!! jejejeje ens has d'explicar una mica el dia eh... fer una crònica que ho vull llegir, wuapi!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cowabunga » dl. maig 17, 2010 6:29 pm

Hola a totes,

Ja se que arribo tard, però jo también formo part de les noies que ens casem el 2010!!! Per cert més exactes el 9 d'octubre. Encara queda peró estic dels nervis! jo voldria tindreu gairebé tot encaminat i aquest home meu és un passota! Jejeje!

Petonets
cowabunga

Entrades: 6
Membre des de: dl. maig 17, 2010 1:52 pm

EntradaAutor: nananda2 » dv. juny 04, 2010 8:07 pm

Ais, Ais!!! menys de tres setmanes!! no m'ho puc creure... estic com en un nuvol.....
ja tinc fetes les fotos del preboda, tinc les aliances, vem ffer el tast del menu, ens han fet les despedides, encara queda feina, pero es que aixo ja esta aqui!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
nananda2

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants