NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: annalleida » dg. feb. 28, 2010 9:19 pm

nuvia ho fas a margalef???? kin menú has agafat????
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. feb. 28, 2010 9:42 pm

annalleida ha escrit:nuvia ho fas a margalef???? kin menú has agafat????

The enviat un privi :)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. març 01, 2010 10:17 am

Ueeee, annalleida i nuvia, a veure si coincidireu i tot en el menú les dues!!! quina coincidència no?
Pensava que estari més nervioseta però ho controlo, de moment ho vaig controlant. Ahir, bé avui m'he ficat al llit a les 3, nenes... :star:: que vaig estar fent la distribució de taules ( a mi em va costar mitja hora només ) i després vam fer el DVD de les fotos per projectar al restaurant i buuuuuuuuuuuf !! això és lo més xungo, ara ens ha quedat molt molt bonic, a més hem ficat fotos cachondes així fent el ruc ( alguna de tant en tant )...em fot una ràbia perquè vull ficar-vos fotos dels detalls, del vestit de la nena i tal i no puc perquè aquesta pàgina no me les accepta...agggg! :--(

Doncs avui anem al restaurant a entregar lo de les taules, a casa estem assajant el vals , al final farem el Vals de las Flores del Cascanueces ( és preciós ), jo l'hi estic ensenyant a ballar-lo bé , a fer els canvis de ritme quan toca, a fer girs, alguna pirueta sencilla...i està quedant guapíssim i molt elegant. :-)ok:
Només farem un parell de minuts perquè després m'imagino que cadascú ballarà amb la mare i el pare....jolin us foto cada rollo, però es que estic ja emocionada i tot, que em falta poquíssim,12 dies!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: NUVOLET » dl. març 01, 2010 10:23 am

Istar normal l'emoció, si es que et queda una setmana i una miqueta més, això ja està fet!!!!! sobretot tranquila que segur que tot surt perfecte!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. març 01, 2010 10:28 am

Annalleida doncs fas bé en agafar-te 5 dies perquè jo vaig de cul,t'ho juro...m'havia agafat dos dies personals el dia 11 i 12 de març però el 10 també m'he l'he agafat al final, perquè tenim que anar a buscar encara els detalls dels pares, fer el CD pel restaurant, anar a buscar lo dels crios i volia comprar un llibre de firmes però no sé a on...teniu idea d'on en poden vendre per aquí a Lleida?
Gràcies nuvolet !!! que tal estas fa dies que no et veia per aquí !!! jolines jo penso entrar igualment quan m'hagi casat , perquè us trobaré a faltar , aunque a la majoria no us conec personalment...això no pot ser eh? :--( : besito : : besito : : besito :
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: NUVOLET » dl. març 01, 2010 11:38 am

A quina hora et cases el 13 de març??? si puc passaré "casualment" per davant a vere si et puc veure de nuvia!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: carlina » dl. març 01, 2010 12:55 pm

Bon dia guapes!!!!!

Com ha anat el finde?

Istar les fotos no te les agafa pq deuen pesar massa. Has de fer el següent:
Vas a microsoft office picture manager i cliques damunt editar imagen clic damunt de comprimir imagenes i clic damunt de paginas web i ja està. Si ho fas això fins i tot te n'agafarà 2 o 3 en un mateix missatge.

Pel llibre de firmes t'envio un privat vale.

Vinga a passar bon dilluns!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. març 01, 2010 2:21 pm

Gràcies carlina !!!ara ho miro.

Nuvolet em caso a la 1 del migdia, podria fer la caloreta que fa avui... :-)ok:

Ja he encomanat el ram de xuxeries que vull tirar!!! es que el meu es personalitzat i únic i em fa peneta, llavors n'he fet fer un de xuxes....perquè els hi endolci la vida i trubin un sucret !!! ::love:: demà o passat demà ja el tindré. >.-<:
:-()-)

També m'he comprat un parell de mitjes d'aquestes que tenen lo de silicona, però transparents normals, les de núvia no m'agraden gens i es quedaran en un calaix...

Com aneu les demés, que es el nostre any i per algunes el nostre més ja!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: carlina » dl. març 01, 2010 3:20 pm

De rés Istar.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Amelie » dt. març 02, 2010 7:23 am

annalleida ha escrit:hola noies!!!!!!!!!!!!!!!

El dissabte vam anar a fer el tastet, tot molt bo!!! no diré res pk em fa por que hi hagi algú de la boda :-)
com ho porteu tot???? a naltres la setmana que ve ens porten mobles!!!!!! ja tinc ganes de veure'ls.

els nervis ven fent, stic bastant nervisa pero ja deu ser normal!!!!!

cc83, amelie fa dies que no us conecteu????

com porteu les altres els preparatius????
petonets

Hola Annalleida tens tota la raó fa molts i molts dies que no hem connectava, el temps corre i jo hem penso que vaig a un altre ritme, uf! és que hi ha una feinada de por i jo tot just ara començo a repartir les invitacions, veig que ja has fet el tastet que guay!! així que estava tot molt bó, deu ser difícil triar entre plats tant bons jeje!! I el tema mobles, ja t'han arribat??? Nenaaaaaaaaa que ja ho tens aquí això ànimss *.-o-o.* *.-o-o.* Una Abraçada!!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. març 02, 2010 9:34 am

Bon dia nenetes !! que tal guapíssimes ?

Amelie quan de temps !! quina alegria tornar-te a trobar... ::bna//

Ahir vam anar a encomanar els detalls per les mares i mon pare, al Artfang uns pergamins amb una rosa seca al costat i un escrit, ara falta que hi hagi 3 pergamins iguals del mateix tamany...perquè allí no en tenien i ho han de mirar a la central a Verdú. Avui em trucaran, espero que n'hi hagi! també vam anara a buscar uns detallets que vaig fer fer pels solters, uns bolígrafs amb llum que van amb una caixeta amb 3 xocolatines, queda molt xulo ja en faré fotos.
Avui vaig al restaurant ,que ens van dir l'1 però resulta que estava tancat per descans setmanal! i la tia que m'ha de demanar les figures i el coixí( fa 2 mesos que hi vaig anar a encomanar-ho ) el divendres em va dir que encara no ho tenia , avui trucaré i si no ho té...bon vent! aniré on he agafat tots els detalls i agafaré 2 figures i el coixí que en tenen en stock. No m'arrisco a que arribi la setmana que ve i no ho tingui. :--(
A veure, he fet lo que em va dir la carlina amb les fotos a veure si així me les deixa pujar.
Varies fotos 2164.jpg
Varies fotos 2164.jpg
Varies fotos 2169.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. març 02, 2010 9:36 am

Ara amb la torera i la diadema...
Varies fotos 2170.jpg
Varies fotos 2172.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. març 02, 2010 9:41 am

BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN !! si ho he aconseguit! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
El conjunt de roba interior i un dels detallets....
DSCN1554.JPG
DSCN1566.JPG
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: NUVOLET » dt. març 02, 2010 10:04 am

Istar que bunica anirà la teva nena!!! es super finet el vestidet, la roba interior molt sexy =0-0-) i els salers sont molt xulos, els havia vist al aparador de la Cases!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. març 02, 2010 1:09 pm

Gràcies nuvolet !!!

Doncs avui us ficaré més fotos...m'agrada compartir amb vosaltres les cosetes, així les que us caseu més endavant podeu tenir idees també. Per cert volia a veure per portar un lligacames però de blanc no en trobo...aunque crec que deu ser incòmode!
Em falta ensenyar-vos les aliances, els bolígrafs ( son els detalls pels solters ), el ram de xuxes, i demà ja vaig a recollir les figuretes dels nuvis, el coixí i els detalls dels nens.
Ja et vas mirant alguna coseta tu? o encara esperaràs una mica? ;.:love_:

Lluneta guapa !! que tal, encara voltes per Barcelona? Com portes els preparatius ? sobre la feina, tot lo que surt es per Barna i evidentment tu busques alguna cosa per aquí. Jo ho vaig mirant per si de cas... :-)ok:

Miriameta, com et va la vida de casada? fa dies que no entres per aquí! desitjo que sigueu molt feliços ::love::

Carlina t'he enviat un mail pel tema del llibre de firmes. Per cert noies els fa molt molt xulos,ja ho sabeu !
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. març 03, 2010 12:31 pm

bé us fic la foto del ram de xuxes, no és el meu perquè les fotos no les he pogut passar,pèrò només canvia que el paper pinotxo en comptes de ser fucsia és groc.
ramo-flores-masmelos_m[1].gif
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. març 03, 2010 12:35 pm

Amelie ha escrit:
annalleida ha escrit:hola noies!!!!!!!!!!!!!!!

El dissabte vam anar a fer el tastet, tot molt bo!!! no diré res pk em fa por que hi hagi algú de la boda :-)
com ho porteu tot???? a naltres la setmana que ve ens porten mobles!!!!!! ja tinc ganes de veure'ls.

els nervis ven fent, stic bastant nervisa pero ja deu ser normal!!!!!

cc83, amelie fa dies que no us conecteu????

com porteu les altres els preparatius????
petonets

Hola Annalleida tens tota la raó fa molts i molts dies que no hem connectava, el temps corre i jo hem penso que vaig a un altre ritme, uf! és que hi ha una feinada de por i jo tot just ara començo a repartir les invitacions, veig que ja has fet el tastet que guay!! així que estava tot molt bó, deu ser difícil triar entre plats tant bons jeje!! I el tema mobles, ja t'han arribat??? Nenaaaaaaaaa que ja ho tens aquí això ànimss *.-o-o.* *.-o-o.* Una Abraçada!!!

Amelie així que ho reparteixes ara...paciència per les confirmacions de la gent, perquè jo ahir vaig entregar la distribució de taules i diumenge a la tarda encara estavem pendents de gent, que al final el Toni els va trucar...no venen, però bueno almenys que diguin algo ! tranquila hauràs d'anar darrera de molta gent, la majoria et truquen o t'ho diuen però n'hi ha que no....paciència!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. març 03, 2010 2:42 pm

Neneeeeeeeees que m'he emocionat !!! Estava tan tranquila al meu despatx i una companya em truca a la meva extensió i em diu que pugi al menjador de la 2ª planta que m'ha de dir una cosa, i jo pensant-me que li havia passat alguna cosa ( perquè avui li han empotrat el seu cotxe que estava aparcadet bé en zona blava contra una farola ) o que estava xof i pujo a dalt ,i em trobo als companys allí amb bandejetes de galetetes i coca de recapte i dues ampolles de cava, i tots : ENHORABONA ESTER!!! uoooooooooooooooooooo m'he fotut a plorar i tot, ru-cs ,ru-cs, son ton-tus!! ::love:: m'han fet plorar els pudridots! *.O.-O*
i m'han fet dir unes paraules, hem brindat per mi i perquè fos molt feliç :-)) i m'han donat un pedazo de sobre amb una tarja gegant...( ja us l'ensenyaré ), han signat tots, fins i tot el jefe i la directora del departament...snif,snif!! i a dins del sobre gran hi havia un sobre mitjanet i han fet una recolecta per a que em compri el que vulgui....ais quin detallazo, m'ha fet molta il·lusió !! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Encara hem queda 15 minuts per plegar i estic...uooo en un núvol, tinc hasta calor de l'emoció !
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: NUVOLET » dc. març 03, 2010 3:01 pm

IStarr!!!!! ::love:: ::love:: quina emoció deu ser això, i quina sorpresa que t'han donat no???, veus que majets els teus compis!!!!!!!!!!!

es que te faltaaaa molt poquet!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: Amelie » dj. març 04, 2010 7:47 am

Istar que ja ho tens aquí mateix!!! Molts ànims!! Que estas a la recta final!!!

Anna: Com ho portés??? Espero que tot vaig molt bé!!

Benvingudes a les noves i molta energia positiva per totes que és el nostre ANY!!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants