Autor: buniketa » dl. feb. 22, 2010 8:18 pm
Autor: carlina » dt. feb. 23, 2010 1:19 am
Autor: ISTAR82 » dt. feb. 23, 2010 10:56 am
Autor: BLAN-K » dt. feb. 23, 2010 8:41 pm
Autor: buniketa » dt. feb. 23, 2010 9:32 pm
BLAN-K ha escrit:Hola a totes! em caso l'11 setembre i vaig una mica perduda en algunes coses. Avui us he trobat i penso que és una bona manera de posar-se al dia. Espero que anem parlant i coneixent-nos...petons!
Autor: ISTAR82 » dc. feb. 24, 2010 11:03 am
Autor: miriameta » dc. feb. 24, 2010 4:56 pm
Autor: buniketa » dc. feb. 24, 2010 11:21 pm
Autor: ISTAR82 » dj. feb. 25, 2010 9:48 am
Autor: annalleida » dj. feb. 25, 2010 11:16 am
Autor: buniketa » dj. feb. 25, 2010 11:22 am
Autor: miriameta » dj. feb. 25, 2010 9:11 pm
Autor: lluneta29 » dv. feb. 26, 2010 9:49 pm
ISTAR82 ha escrit:Bon dia nenes!!!!![]()
Ei miriam!!! que tal tot guapa? ara que he vist la teva foto, nena a mi em maquillaran molt molt semblant a tu....no sé quin color portaves, però a mi em ficaran tonalitats blaves perquè diuen que al tenir els ulls clars que em queda més bonic , em van fer un altre que era tonalitats rosades però em veia molt pobra de la cara....i la veritat que queda molt semblant.
Ahir vam pintar el passadís!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
En una hora i mitja el vam tenir acabat, ara només falta en un tros de paret ficar un paper pintat d'imitació de toxana i penjar un rellotge d'aquests de metro de Londres que té hora per les dues cares, ah! i ficar un vinil d'un fanal en un altre punt del passadís perquè sembli un carrer. Ja faré fotos quan el tingui acabat, intentaré penjarles perquè mai em deixa aquesta pàgina...
Autor: lluneta29 » dv. feb. 26, 2010 9:51 pm
annalleida ha escrit:hola noies!!!!!!!!!!!!!!!
El dissabte vam anar a fer el tastet, tot molt bo!!! no diré res pk em fa por que hi hagi algú de la boda![]()
com ho porteu tot???? a naltres la setmana que ve ens porten mobles!!!!!! ja tinc ganes de veure'ls.
els nervis ven fent, stic bastant nervisa pero ja deu ser normal!!!!!
cc83, amelie fa dies que no us conecteu????
com porteu les altres els preparatius????
petonets
Autor: ISTAR82 » dg. feb. 28, 2010 9:31 am
Autor: lluneta29 » dg. feb. 28, 2010 12:30 pm
ISTAR82 ha escrit:Bon dia guapes!!! m'he aixecat a les 8:30 !! no puc dormir, en mi es impossible i més un diumenge....això son els nervis!!![]()
Doncs nosaltres els lavabos no ens preocupen gaire, també hi tenim bombetes i uns miralls super cutres, però com no hi entrarà ningú ( lo que ve de la obra vamos) només els cunyats i ma sogra...de moble i tenim uns boxes que ens vam trobar al pis del Ikea i són de plàstic,però de moment per guardar les coses ja n'hi ha prou. Ara no podem ficar-nos a fer els lavabos no hi ha guita,els hem de fer a mida, ficar moble,el marbre o la fusta de dalt, miralls nous, mamapara ( ara tenim cortines )...uffff una feinada!!
Nosaltres tots els molbes els tenim novets menys un sillón que ens el van donar però es que es tan còmode....que li he ficat una funda verda a conjunt amb el menjador ( el tinc de color mandarina, mobles blanc i wengué, sofà marró xocolata i làmpara de peu verda ). El passadís ja està pintat però ahir vam empaperar a l'alçada fins a un metre una paret del mateix que es més llarga que les demés i hi em possat paper imitació de totxo, tenim un pòster d'una peli antiga ( Desayuno con diamantes )- però poster antic- ficat allí i el rellotge de metro ,que dic jo, i ara ens falta ficar l'estiquer del fanal, a la paret del davant i així semblarà un carrer...queda molt xuli.
A l'habitació nostra hi tenim que acabar de pintar una paret i ficar la làmpara-ventilador i les cortines i crec que ja no ens falta res més.
Aquesta setmana serà de bojos !!! tinc un munt de coses a fer i avui tenim que fer la distribució de taules i el DVD que el senyor porta 15 dies dient que ho farà i encara no ho ha fet...aisss aquests homes ! Bueno princesetes vaig a fregar el terra i a fer els lavabos que així quan s'aixequi el marquès ens podrem dedicar a fer coses de la boda. Petonets!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: ISTAR82 » dg. feb. 28, 2010 3:18 pm
Autor: annalleida » dg. feb. 28, 2010 4:18 pm
Autor: nuvia2010 » dg. feb. 28, 2010 8:47 pm
annalleida ha escrit:Istar et queda 13 dies!!!!!!!!!!!!!! poquissim!!!
és normal que no puguis dormir, deus estar super nerviosa![]()
estiguis tranquil-la que ja veuràs com tot anirà super bé![]()
, lo d'anar a eurodisney és molt bona idea, a la nena li encantarà!!!
Lluneta, Nova York és molt xulo!!! no he nat pero pel que m'han contat!!!! els meus amics i van a l'agost. ja ens ho contaràs![]()
Avui estic currant, es a dir, me de passar tota la tarda a l'arnau!!!!! pero la tarda és tranquil-la!!!!!
aquesta setmana el Jordi i jo tenim festa 5 dies i aprofitarem per fer alguna cosa que ens queda, com ara, anar a Margalef per concretar coses i anar a buscar els detalls i fer més musiques!!!!!!
petonets a totes
Autor: nuvia2010 » dg. feb. 28, 2010 8:48 pm
ISTAR82 ha escrit:No aquest any no hi anirem de viatge...ja ens agradaria però la botxaca no dona per a tant i si el fem amb lo que puguem treure de la boda anirem a Disney amb la nena que pobreta li fa il·lusió i si no ho fem ara ja no ho farem, si que volem fer els dos un viatge però el podem fer quan vulguem no té perquè ser de recien casats....és la meva opinió. De moment anierm 4 dies a un balneari a descansar que jo vaig molt molt estressada i la veritat que tampoc me n'aniria de viatge després de la boda per l'estress que porto a sobre, després tornaries i jo a currar i no hauria descansat res, m'apeteix estar tranquila, ho necessito. La nit de noces dormirem a l'Hotel Nastasi, a la suite nupcial i al dia següent dinarem fora i cap a casa.
Si no podem fer la despedida perquè la gent no té pasta per a despedida i boda i la veritat prefereixo que vinguin a la boda. Aquest divendres ell se'n va amb els amics a sopar , jo amb les amigues i després ens trobarem a un pub que ens agrada molt a tots i és lo que farem, però ja està bé. No podem demanar més, aquest anys ja se sap tal i com estan les coses....que hi farem, hi ha més dies que llonganisses!!