NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: buniketa » dl. feb. 22, 2010 8:18 pm

Bueno, yo de puros no puedo decirte nada porque nosotros decidimos que no pondremos nada. Pero quiero comentarte algo: asegúrate de que en el restaurante se puede fumar, por si acaso...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: carlina » dt. feb. 23, 2010 1:19 am

Si eh és una passada el video.La buniketa té raó pregunta-ho pq per exemple a la Boscana ens van dir que fins a l'hora del café no es podia fumar pq llavors els nens ja haurien acabat de dinar. Primer ens van dir això però el dia del casament el meu pare que és un fumador empedernit els hi va dir que volia fumar i li van deixar i clar llavors com que el meu pare fumaba ja va fumar tothom, però teníem com uns 10 fumadors d'entre tots els convidats que tampoc són molts, suposo que per això tampoc van dir rés. No sé pregunteu-ho a veure que us diuen.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. feb. 23, 2010 10:56 am

Pacresol , nosotros tampoco vamos a dar puros. Si quieren fumar que fumen, però la mayoria somos No fumadores y no quiero que eso se empiece a llenar de humo porque a mi me molesta mucho y me pican los ojos y a los niños aún más, además no sé si van a dejar fumar. Hay que fomentar el no fumar que mata a mucha gente!!! :--(
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: BLAN-K » dt. feb. 23, 2010 8:41 pm

Hola a totes! em caso l'11 setembre i vaig una mica perduda en algunes coses. Avui us he trobat i penso que és una bona manera de posar-se al dia. Espero que anem parlant i coneixent-nos...petons! :-)ok:
BLAN-K

Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 8:27 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. feb. 23, 2010 9:32 pm

BLAN-K ha escrit:Hola a totes! em caso l'11 setembre i vaig una mica perduda en algunes coses. Avui us he trobat i penso que és una bona manera de posar-se al dia. Espero que anem parlant i coneixent-nos...petons! :-)ok:

Benvinguda al foro! I sobretot, enhorabona i felicitats pel teu casament. Ja veuràs com per aquí trobaràs gent molt maca i que et donaran moooooooooltes idees pel teu casament. Per cert, explica'ns cosetes... d'on ets, què fas, on vius, i, és clar, cosetes del casament... on et cases, el restaurant, fotògraf, com portes els preparatius...

Jo t'animo a que vagis escrivint cosetes, perquè quan tinguis 100 entrades (és a dir, missatges) podràs veure els "Compte enrera" de les foreres, i el que és més important, t'obrirem el teu!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. feb. 24, 2010 11:03 am

Benvinguda al foro Blan-k !! i enhorabona per la teva boda.
Aquí sempre trobaràs idees, opinions diverses i gent molt molt maca... Ara mans a la obra!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: miriameta » dc. feb. 24, 2010 4:56 pm

Hola nenes!!

quan de temps sense entrar!!

com va per aqui?? vec que amb molt de nervis jeje com va tot?

la setmana que ve ja estarem al març i vindran les bodes ja!!!!!!!

bufff

P.D. jo a la meva boda no vaig donar ni tabac ni puros, jo estic en contra del tabac!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. feb. 24, 2010 11:21 pm

Hola Miriameta!

Escolta... he llegit que el teu ram era de Bloomie? M'ho pots explicar una mica? Com t'ho vas fer per tenir el ram a Lleida si ella és de Barcelona? I preus què tal? (contesta'm per privi, millor, com et vagi bé...)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. feb. 25, 2010 9:48 am

Bon dia nenes!!!! ::love::

Ei miriam!!! que tal tot guapa? ara que he vist la teva foto, nena a mi em maquillaran molt molt semblant a tu.... :-)ok: no sé quin color portaves, però a mi em ficaran tonalitats blaves perquè diuen que al tenir els ulls clars que em queda més bonic , em van fer un altre que era tonalitats rosades però em veia molt pobra de la cara....i la veritat que queda molt semblant.

Ahir vam pintar el passadís!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
En una hora i mitja el vam tenir acabat, ara només falta en un tros de paret ficar un paper pintat d'imitació de toxana i penjar un rellotge d'aquests de metro de Londres que té hora per les dues cares, ah! i ficar un vinil d'un fanal en un altre punt del passadís perquè sembli un carrer. Ja faré fotos quan el tingui acabat, intentaré penjarles perquè mai em deixa aquesta pàgina...
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: annalleida » dj. feb. 25, 2010 11:16 am

hola noies!!!!!!!!!!!!!!!

El dissabte vam anar a fer el tastet, tot molt bo!!! no diré res pk em fa por que hi hagi algú de la boda :-)
com ho porteu tot???? a naltres la setmana que ve ens porten mobles!!!!!! ja tinc ganes de veure'ls.

els nervis ven fent, stic bastant nervisa pero ja deu ser normal!!!!!

cc83, amelie fa dies que no us conecteu????

com porteu les altres els preparatius????
petonets
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: buniketa » dj. feb. 25, 2010 11:22 am

Annalleida, tu on ho fas?

M'alegro que el tastet hagi estat tan i tan bé... tranquil·la, que tot sortirà rodó!!!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: miriameta » dj. feb. 25, 2010 9:11 pm

avanceu molt!!

buniketa t´he fet un privi.

istar les meves tonalitats eren liles jeje, a mi em va encantar com me van maquillar i tothom em va dir el mateix. :)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. feb. 26, 2010 9:49 pm

ISTAR82 ha escrit:Bon dia nenes!!!! ::love::

Ei miriam!!! que tal tot guapa? ara que he vist la teva foto, nena a mi em maquillaran molt molt semblant a tu.... :-)ok: no sé quin color portaves, però a mi em ficaran tonalitats blaves perquè diuen que al tenir els ulls clars que em queda més bonic , em van fer un altre que era tonalitats rosades però em veia molt pobra de la cara....i la veritat que queda molt semblant.

Ahir vam pintar el passadís!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
En una hora i mitja el vam tenir acabat, ara només falta en un tros de paret ficar un paper pintat d'imitació de toxana i penjar un rellotge d'aquests de metro de Londres que té hora per les dues cares, ah! i ficar un vinil d'un fanal en un altre punt del passadís perquè sembli un carrer. Ja faré fotos quan el tingui acabat, intentaré penjarles perquè mai em deixa aquesta pàgina...

Wuapaaaaaaaaaa te queda moooolt poc eh!!! Quins nervis no??? Naltres también dsps de setmana santa pintarem. De moment he cambiat les fundes dels sofas pq quedi més xul.lo i he ficat llumets als labavos que anavem amb bombetes pures i dures... també hem ficat un dolby sorround al menjador i me smbla ke ja està per de moment!!!! La gent ja truca per confirmar, i demà acabarem de enllestir les invitacions. ::love:: El dia 7 fem el tastet, biennnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!! quines ganes!!!! I el 14 de març marxem amb uns amics de cap de setmana a platja d'aro a desconnectar!!!! ::love:: ::love::
Ja tinc les flors també enllestides, a flors Carol de Lleida, us la recomano fermament, és una persona que hi enten molt, que t'aconsella molt, t'adapta el pressupost i ho fa molt i molt modern!!! Estic molt contenta de la meva elecció... serà una cosa diferent sinó ja vureu! :-)ok: Bé, bon finde a totes!!!! Deixeu els nervis en una caixeta i no els deixeu marxar... :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. feb. 26, 2010 9:51 pm

annalleida ha escrit:hola noies!!!!!!!!!!!!!!!

El dissabte vam anar a fer el tastet, tot molt bo!!! no diré res pk em fa por que hi hagi algú de la boda :-)
com ho porteu tot???? a naltres la setmana que ve ens porten mobles!!!!!! ja tinc ganes de veure'ls.

els nervis ven fent, stic bastant nervisa pero ja deu ser normal!!!!!

cc83, amelie fa dies que no us conecteu????

com porteu les altres els preparatius????
petonets

Nosaltres també estem bastant nerviosos però intentem dissimular. Encara estem repartint invitacions i això m'estressa una mica... Ara stik modificant una mica el pis, ja té màmperes noves, llumets, fundes del sofà..... i lo últim pintarem una mica i jasta! :-)ok: Total les amigues mhan dit que no ho faci pq hi entraran igual a desbarotar-me'l tot però bno... ::love:: Naltres el tastet el farem el dia 7 de març, ja en tenim ganes!!! ::love:: A vere com va... ::love:: Petons!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. feb. 28, 2010 9:31 am

Bon dia guapes!!! m'he aixecat a les 8:30 !! no puc dormir, en mi es impossible i més un diumenge....això son els nervis!! :star::
Doncs nosaltres els lavabos no ens preocupen gaire, també hi tenim bombetes i uns miralls super cutres, però com no hi entrarà ningú ( lo que ve de la obra vamos) només els cunyats i ma sogra...de moble i tenim uns boxes que ens vam trobar al pis del Ikea i són de plàstic,però de moment per guardar les coses ja n'hi ha prou. Ara no podem ficar-nos a fer els lavabos no hi ha guita,els hem de fer a mida, ficar moble,el marbre o la fusta de dalt, miralls nous, mamapara ( ara tenim cortines )...uffff una feinada!!
Nosaltres tots els molbes els tenim novets menys un sillón que ens el van donar però es que es tan còmode.... :-)ok: que li he ficat una funda verda a conjunt amb el menjador ( el tinc de color mandarina, mobles blanc i wengué, sofà marró xocolata i làmpara de peu verda ). El passadís ja està pintat però ahir vam empaperar a l'alçada fins a un metre una paret del mateix que es més llarga que les demés i hi em possat paper imitació de totxo, tenim un pòster d'una peli antiga ( Desayuno con diamantes )- però poster antic- ficat allí i el rellotge de metro ,que dic jo, i ara ens falta ficar l'estiquer del fanal, a la paret del davant i així semblarà un carrer...queda molt xuli.
A l'habitació nostra hi tenim que acabar de pintar una paret i ficar la làmpara-ventilador i les cortines i crec que ja no ens falta res més.

Aquesta setmana serà de bojos !!! tinc un munt de coses a fer i avui tenim que fer la distribució de taules i el DVD que el senyor porta 15 dies dient que ho farà i encara no ho ha fet...aisss aquests homes ! Bueno princesetes vaig a fregar el terra i a fer els lavabos que així quan s'aixequi el marquès ens podrem dedicar a fer coses de la boda. Petonets!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ::love::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dg. feb. 28, 2010 12:30 pm

ISTAR82 ha escrit:Bon dia guapes!!! m'he aixecat a les 8:30 !! no puc dormir, en mi es impossible i més un diumenge....això son els nervis!! :star::
Doncs nosaltres els lavabos no ens preocupen gaire, també hi tenim bombetes i uns miralls super cutres, però com no hi entrarà ningú ( lo que ve de la obra vamos) només els cunyats i ma sogra...de moble i tenim uns boxes que ens vam trobar al pis del Ikea i són de plàstic,però de moment per guardar les coses ja n'hi ha prou. Ara no podem ficar-nos a fer els lavabos no hi ha guita,els hem de fer a mida, ficar moble,el marbre o la fusta de dalt, miralls nous, mamapara ( ara tenim cortines )...uffff una feinada!!
Nosaltres tots els molbes els tenim novets menys un sillón que ens el van donar però es que es tan còmode.... :-)ok: que li he ficat una funda verda a conjunt amb el menjador ( el tinc de color mandarina, mobles blanc i wengué, sofà marró xocolata i làmpara de peu verda ). El passadís ja està pintat però ahir vam empaperar a l'alçada fins a un metre una paret del mateix que es més llarga que les demés i hi em possat paper imitació de totxo, tenim un pòster d'una peli antiga ( Desayuno con diamantes )- però poster antic- ficat allí i el rellotge de metro ,que dic jo, i ara ens falta ficar l'estiquer del fanal, a la paret del davant i així semblarà un carrer...queda molt xuli.
A l'habitació nostra hi tenim que acabar de pintar una paret i ficar la làmpara-ventilador i les cortines i crec que ja no ens falta res més.

Aquesta setmana serà de bojos !!! tinc un munt de coses a fer i avui tenim que fer la distribució de taules i el DVD que el senyor porta 15 dies dient que ho farà i encara no ho ha fet...aisss aquests homes ! Bueno princesetes vaig a fregar el terra i a fer els lavabos que així quan s'aixequi el marquès ens podrem dedicar a fer coses de la boda. Petonets!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ::love::

k fort Istar, et queda menys de dues setmanes!!!!!!!!!!!!! Normal que estiguis nerviosa!!! Què fuerte!!!!! ::love:: Tranquil.litat!!!! Va noies que ja queda menysss per totes!!!! jejejeje jo encara estic pensant idees per les entregues, el tastet, entrega de invitacions.... i ja m'estresso no vull pensar en lo demés. X cert, istar, que marxeu de viatge al final?? Naltres ahir ja vam comprar la guia de Nova York i les etiquetes per les maletes, i aquest mes comprarem ja la crema protectora i lo dels mosquits, x anar adelantat feina... jejeje :-) Que tingueu un bon diumenge....!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. feb. 28, 2010 3:18 pm

No aquest any no hi anirem de viatge...ja ens agradaria però la botxaca no dona per a tant i si el fem amb lo que puguem treure de la boda anirem a Disney amb la nena que pobreta li fa il·lusió i si no ho fem ara ja no ho farem, si que volem fer els dos un viatge però el podem fer quan vulguem no té perquè ser de recien casats....és la meva opinió. De moment anierm 4 dies a un balneari a descansar que jo vaig molt molt estressada i la veritat que tampoc me n'aniria de viatge després de la boda per l'estress que porto a sobre, després tornaries i jo a currar i no hauria descansat res, m'apeteix estar tranquila, ho necessito. La nit de noces dormirem a l'Hotel Nastasi, a la suite nupcial i al dia següent dinarem fora i cap a casa.
Si no podem fer la despedida perquè la gent no té pasta per a despedida i boda i la veritat prefereixo que vinguin a la boda. Aquest divendres ell se'n va amb els amics a sopar , jo amb les amigues i després ens trobarem a un pub que ens agrada molt a tots i és lo que farem, però ja està bé. No podem demanar més, aquest anys ja se sap tal i com estan les coses....que hi farem, hi ha més dies que llonganisses!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: annalleida » dg. feb. 28, 2010 4:18 pm

Istar et queda 13 dies!!!!!!!!!!!!!! poquissim!!!
és normal que no puguis dormir, deus estar super nerviosa :-()-)
estiguis tranquil-la que ja veuràs com tot anirà super bé :-) :-) , lo d'anar a eurodisney és molt bona idea, a la nena li encantarà!!!

Lluneta, Nova York és molt xulo!!! no he nat pero pel que m'han contat!!!! els meus amics i van a l'agost. ja ens ho contaràs :-)
Avui estic currant, es a dir, me de passar tota la tarda a l'arnau!!!!! pero la tarda és tranquil-la!!!!!

aquesta setmana el Jordi i jo tenim festa 5 dies i aprofitarem per fer alguna cosa que ens queda, com ara, anar a Margalef per concretar coses i anar a buscar els detalls i fer més musiques!!!!!!

petonets a totes
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. feb. 28, 2010 8:47 pm

annalleida ha escrit:Istar et queda 13 dies!!!!!!!!!!!!!! poquissim!!!
és normal que no puguis dormir, deus estar super nerviosa :-()-)
estiguis tranquil-la que ja veuràs com tot anirà super bé :-) :-) , lo d'anar a eurodisney és molt bona idea, a la nena li encantarà!!!

Lluneta, Nova York és molt xulo!!! no he nat pero pel que m'han contat!!!! els meus amics i van a l'agost. ja ens ho contaràs :-)
Avui estic currant, es a dir, me de passar tota la tarda a l'arnau!!!!! pero la tarda és tranquil-la!!!!!

aquesta setmana el Jordi i jo tenim festa 5 dies i aprofitarem per fer alguna cosa que ens queda, com ara, anar a Margalef per concretar coses i anar a buscar els detalls i fer més musiques!!!!!!

petonets a totes

Ja heu fet el tastet??? Nosaltres si!!! I hem coincidit amb el menu amb altra gent que hi va :) jejejejeje A veure si tambe coincidim!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. feb. 28, 2010 8:48 pm

ISTAR82 ha escrit:No aquest any no hi anirem de viatge...ja ens agradaria però la botxaca no dona per a tant i si el fem amb lo que puguem treure de la boda anirem a Disney amb la nena que pobreta li fa il·lusió i si no ho fem ara ja no ho farem, si que volem fer els dos un viatge però el podem fer quan vulguem no té perquè ser de recien casats....és la meva opinió. De moment anierm 4 dies a un balneari a descansar que jo vaig molt molt estressada i la veritat que tampoc me n'aniria de viatge després de la boda per l'estress que porto a sobre, després tornaries i jo a currar i no hauria descansat res, m'apeteix estar tranquila, ho necessito. La nit de noces dormirem a l'Hotel Nastasi, a la suite nupcial i al dia següent dinarem fora i cap a casa.
Si no podem fer la despedida perquè la gent no té pasta per a despedida i boda i la veritat prefereixo que vinguin a la boda. Aquest divendres ell se'n va amb els amics a sopar , jo amb les amigues i després ens trobarem a un pub que ens agrada molt a tots i és lo que farem, però ja està bé. No podem demanar més, aquest anys ja se sap tal i com estan les coses....que hi farem, hi ha més dies que llonganisses!! :-)ok:

Istarrrrrrr!!! L'ultima lluna plena de solteres!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants