Autor: Pacresol » dl. feb. 15, 2010 9:41 am
Autor: NUVOLET » dl. feb. 15, 2010 10:15 am
Autor: ISTAR82 » dl. feb. 15, 2010 11:54 pm
Autor: Pacresol » dt. feb. 16, 2010 1:55 pm
NUVOLET ha escrit:Pacresol, está al principio de la calle mayor al lado de la tienda de detalles y tal de CASAS, no se si te aclarás por donde cae.
Autor: buniketa » dt. feb. 16, 2010 2:00 pm
Pacresol ha escrit:Bueno, gracias nuvolet, ya fui... no tenian el vestido que buscaba yo... mala suerte...
Besines y gracias por todo...
Autor: ISTAR82 » dc. feb. 17, 2010 10:43 am
Autor: nananda2 » dc. feb. 17, 2010 7:52 pm
Autor: annalleida » dc. feb. 17, 2010 8:26 pm
Autor: Pacresol » dj. feb. 18, 2010 7:50 pm
Autor: buniketa » dj. feb. 18, 2010 8:53 pm
Autor: lluneta29 » dj. feb. 18, 2010 9:58 pm
ISTAR82 ha escrit:Bones! el vestit te l'haurien de portar perquè te'l poguessis emprovar, em sembla que és així eh? pregunta si no hi ha cap possibilitat de veure'l , emprovarte'l,etc...
Com ho porteu vosaltres dues?
Lluneta encara per Barna? com et va tot? jo miro la intranet però poca cosa hi ha.....ànims!!! que també et queda ben poquet!! Un petó molt gros.
Nuvia que ja estem casades dintre de no res!!! ho tens tot preparat? veig que també has fet la prova de pentinat? com et va anar ?
Felicitats a totes les casaderes!!
Autor: Pacresol » dj. feb. 18, 2010 11:48 pm
buniketa ha escrit:Pues vaya, Pacresol... ¿Entonces qué se supone que hay que hacer... pagar la señal y hacerte la primera prueba con ese vestido? ¿y si no te gusta como te queda? ¿y si queda mal? ¿O se supone que tú tienes que pedir cita para probarte varios vestidos y entonces al tener la cita reservada lo pedirán? Yo supongo que debe ser esa segunda opción, porque si no no es normal...
Pero bueno, de todas maneras, te diré que lo del precio del vestido tiene explicación: los precios que tú ves en los catálogos, tanto de pronovias como de rosa clará, aire o los que sea, son los precios del vestido liso y laso. Todo lo que sean apliques, broches, y extras o retoques sube el precio. Te dan un precio base que, además, al tratarse de franquícias pueden aumentar. Es por eso que si tú te vas al Pronovias de aquí encuentres un vestido a XX euros y si te vas a alguno de BCN te lo encuentres a otro (igual puede ser mayor que inferior). Lo mismo pasa con otras marcas, eh? no quiero decir que sólo pase eso en el caso de esta firma. Recuerdo que leí por aquí que una chica de Tarragona se compró el mismo vestido que vio en una tienda de Tarragona en Barcelona 500 euros más barato. Es por eso que hay que mirar.
Autor: carlina » dv. feb. 19, 2010 12:56 am
Autor: Pacresol » dg. feb. 21, 2010 11:26 am
carlina ha escrit:Noies mireu he trobat un video molt divertit de bodes. el blog es diu de todo un poco i el video és de brian i eileen's wedding music video.No se adjuntar videos sino us el posaria.Ho arribo a trobar abans de la meva boda i el fem amb el que m'agrada a mi Queen, i els convidats s'ho haguéssin passat pipa fent el video. No sé que diuen al principi del video si algú es tant amable de traduir-m'ho siusplau.Nanit.
Autor: carlina » dg. feb. 21, 2010 4:06 pm
http://youtube.com/watch?v=kCGCEbEreQw
Autor: ISTAR82 » dg. feb. 21, 2010 7:40 pm
Autor: ISTAR82 » dg. feb. 21, 2010 7:48 pm
carlina ha escrit:http://www.youtube.com/watch?v=kCGCEbEreQw
Ei me n'he sortit gràcies a la cadui que m'ha explicat com és fa.Bien!doncs aquí teniu el video, si algú ho pot traduir el que diuen al principi. Merci.Acabeu de passar bon finde!
Autor: NUVOLET » dg. feb. 21, 2010 8:07 pm
Autor: carlina » dg. feb. 21, 2010 10:27 pm
Autor: Pacresol » dl. feb. 22, 2010 4:00 pm