NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: Pacresol » dl. feb. 15, 2010 9:41 am

Hola chicasssss!!!!
Una preguntilla, ¿donde para pronovias en Lleida???' Queria ir a dar un vistazo esta tarde.... y nose donde para en Lleida...
Y bueno, como ha ido el find???
Besines guapisimaaaaaaaaaaassssssssssssssssss
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. feb. 15, 2010 10:15 am

Pacresol, está al principio de la calle mayor al lado de la tienda de detalles y tal de CASAS, no se si te aclarás por donde cae.
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. feb. 15, 2010 11:54 pm

Noieteeeeeeeeeeeeeees!! Guapísssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimes!! Ueeeee ja semanes marca això!!!
Que tal el finde? doncs jo molt bé aunque avui no he anat a currar perquè dissabte vaig tenir un bolo a Huesca i fotia un fred que et quedaves encartronada! jejejeje, estávem a
-8 ºC i si que tocavem en un pabelló però per molt que si estés calent allí dins vaig agafar mooooooooooolt fred i avui estic amb angines però que em fan un mal que em moro, i estic destemplada amb molt fred, demà vaig al metge i suposo que dimecres ja aniré a currar. :-)ok:
Avui hem anat a buscar les aliances, las tengo en mi poder.....!!!!! :-)) son mooooolt boniques, han quedat molt bé millor que les que en van ensenyar. Si aquest carallot em, deixa carregar les fotos ja us carregaré la dels anells, del vestit de la peque i els detalls.
Demà vaig a fer-me la prova de maquillatge i de pentinat!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeee!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ja em faré fotitos, ara m'he connectat perquè necessiten la foto del meu vestit per veure quin pentinat em por quedar millor, i ara aprofito que el Toni està veient Smallville i jo aquí a imprimir vestit i pentinats... *.O.-O*
Bueno reines me'n vaig a imprimir això i a dutxar-me abans d'anar a dormir a veure si avui passo més bona nit.
Que dormiu bé !!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Pacresol » dt. feb. 16, 2010 1:55 pm

NUVOLET ha escrit:Pacresol, está al principio de la calle mayor al lado de la tienda de detalles y tal de CASAS, no se si te aclarás por donde cae.

Bueno, gracias nuvolet, ya fui... no tenian el vestido que buscaba yo... mala suerte...
Besines y gracias por todo...
Pacresol

EntradaAutor: buniketa » dt. feb. 16, 2010 2:00 pm

Pacresol ha escrit:Bueno, gracias nuvolet, ya fui... no tenian el vestido que buscaba yo... mala suerte...
Besines y gracias por todo...

¿Y esooooooo? ¿no te lo van a traer para que lo puedas ver y probártelo? En teoría deberían hacerlo... ¿qué vestido buscas?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. feb. 17, 2010 10:43 am

Bones! el vestit te l'haurien de portar perquè te'l poguessis emprovar, em sembla que és així eh? pregunta si no hi ha cap possibilitat de veure'l , emprovarte'l,etc...
Com ho porteu vosaltres dues?
Lluneta encara per Barna? com et va tot? jo miro la intranet però poca cosa hi ha.....ànims!!! que també et queda ben poquet!! Un petó molt gros.
Nuvia que ja estem casades dintre de no res!!! ho tens tot preparat? veig que també has fet la prova de pentinat? com et va anar ?
Felicitats a totes les casaderes!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: nananda2 » dc. feb. 17, 2010 7:52 pm

Noies ja tenim reservades les aliances!!!!

al final vam anar al Fito a Balaguer (a casa) i ens va agradar molt el tracte i tot. Les aliances al final son més cares del que pensaba gastarme pero em van agradar molt i ma mare (q ens les regala) va insistir per q ens quedessim aquelles, que també li van agradar molt, ens ha dit que ens sortiran sobre el 500 euros pero estic molt contenta perque son guapíssimes i a preu de catáleg pots comptar que m'haguessin sortit molt més cares (per aliances més sencilles a d'altres joyeries ja ens demanaven aixó) A més natros tenim uns super ditarros que també fa q pugi una miqueta (jo un 18 i ell un 22!) Pos bueno, ara ja están encomanades i a l'abril ens trucaran per pasar a buscar-les..a vere si trobo per internet alguna foto semblant per ensenyar-vos-les
Imatge
nananda2
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: annalleida » dc. feb. 17, 2010 8:26 pm

hoal nenes!!!!!!
com porteu els preparatius i tot el tema boda?????
cada dia estic més atabalda pero m'intento tranquil-litzar!!!!!!!! naltres les anells ja les tenim i són xulissimes!!! aquest dissabte vaig a triar el ram, quins nervis!!!!!!!!!

petonets
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: Pacresol » dj. feb. 18, 2010 7:50 pm

Hola nenas!!!!
Pues he llamado y he dicho el nombre del vestido y me han dicho que hasta que no vaya yo a probarmelo no lo van a pedir... y encima me suben el precio que he visto por internet lo que marca y me cobran mas... en fin que creo que hay mas tiendas y me ire a otro sitio y punto ellas lo pierden....
Asi que na...
Asi ya teneis alianzas que guayyy!!!!
Istarrrrrrrr que ya esta aquiiiiiiiiiii
Besines guapisimas
Pacresol

EntradaAutor: buniketa » dj. feb. 18, 2010 8:53 pm

Pues vaya, Pacresol... ¿Entonces qué se supone que hay que hacer... pagar la señal y hacerte la primera prueba con ese vestido? ¿y si no te gusta como te queda? ¿y si queda mal? ¿O se supone que tú tienes que pedir cita para probarte varios vestidos y entonces al tener la cita reservada lo pedirán? Yo supongo que debe ser esa segunda opción, porque si no no es normal...

Pero bueno, de todas maneras, te diré que lo del precio del vestido tiene explicación: los precios que tú ves en los catálogos, tanto de pronovias como de rosa clará, aire o los que sea, son los precios del vestido liso y laso. Todo lo que sean apliques, broches, y extras o retoques sube el precio. Te dan un precio base que, además, al tratarse de franquícias pueden aumentar. Es por eso que si tú te vas al Pronovias de aquí encuentres un vestido a XX euros y si te vas a alguno de BCN te lo encuentres a otro (igual puede ser mayor que inferior). Lo mismo pasa con otras marcas, eh? no quiero decir que sólo pase eso en el caso de esta firma. Recuerdo que leí por aquí que una chica de Tarragona se compró el mismo vestido que vio en una tienda de Tarragona en Barcelona 500 euros más barato. Es por eso que hay que mirar.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 18, 2010 9:58 pm

ISTAR82 ha escrit:Bones! el vestit te l'haurien de portar perquè te'l poguessis emprovar, em sembla que és així eh? pregunta si no hi ha cap possibilitat de veure'l , emprovarte'l,etc...
Com ho porteu vosaltres dues?
Lluneta encara per Barna? com et va tot? jo miro la intranet però poca cosa hi ha.....ànims!!! que també et queda ben poquet!! Un petó molt gros.
Nuvia que ja estem casades dintre de no res!!! ho tens tot preparat? veig que també has fet la prova de pentinat? com et va anar ?
Felicitats a totes les casaderes!!

Istar bones... no tinc temps de res... ara stem amb el tema flors i no paro a casa ni un segon. Entre Barna i tema boda, no respiro. Mira quines hores i ara arribo a casa!!! ::love:: Tinc ganes que ja s'acabi tot i estar a l'avió camí de nova york sincerament ara ja es fa cansat...
Com van els nervis de la primera que es casa?????? Com va tot??? Ja ho tens tot confirmat??? Les taules fetes???? ::love:: Espero que tot estigui bé...
Petons per totes!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: Pacresol » dj. feb. 18, 2010 11:48 pm

buniketa ha escrit:Pues vaya, Pacresol... ¿Entonces qué se supone que hay que hacer... pagar la señal y hacerte la primera prueba con ese vestido? ¿y si no te gusta como te queda? ¿y si queda mal? ¿O se supone que tú tienes que pedir cita para probarte varios vestidos y entonces al tener la cita reservada lo pedirán? Yo supongo que debe ser esa segunda opción, porque si no no es normal...

Pero bueno, de todas maneras, te diré que lo del precio del vestido tiene explicación: los precios que tú ves en los catálogos, tanto de pronovias como de rosa clará, aire o los que sea, son los precios del vestido liso y laso. Todo lo que sean apliques, broches, y extras o retoques sube el precio. Te dan un precio base que, además, al tratarse de franquícias pueden aumentar. Es por eso que si tú te vas al Pronovias de aquí encuentres un vestido a XX euros y si te vas a alguno de BCN te lo encuentres a otro (igual puede ser mayor que inferior). Lo mismo pasa con otras marcas, eh? no quiero decir que sólo pase eso en el caso de esta firma. Recuerdo que leí por aquí que una chica de Tarragona se compró el mismo vestido que vio en una tienda de Tarragona en Barcelona 500 euros más barato. Es por eso que hay que mirar.

Hola guapa!!!
Para probarmelo yo tengo que llamar y entonces ellas lo piden y me lo pruebo luego sera que yo quiera quedarmelo o no... entonces nose que cara pondrian porque tenian otro alli que al final me lo sacaron que lo habian pedido para una chica que al final no se lo quedo...
Entonces yo he mirado el mismo vestido por internet y en foros y el precio es mas barato... y con lo mismo...
Asi que lo siento pero lo buscare donde sea mas economico...
Asi que nose como quedar a la cosa...
Besines guapisimaa
Pacresol

EntradaAutor: carlina » dv. feb. 19, 2010 12:56 am

Noies mireu he trobat un video molt divertit de bodes. el blog es diu de todo un poco i el video és de brian i eileen's wedding music video.No se adjuntar videos sino us el posaria.Ho arribo a trobar abans de la meva boda i el fem amb el que m'agrada a mi Queen, i els convidats s'ho haguéssin passat pipa fent el video. No sé que diuen al principi del video si algú es tant amable de traduir-m'ho siusplau.Nanit.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Pacresol » dg. feb. 21, 2010 11:26 am

carlina ha escrit:Noies mireu he trobat un video molt divertit de bodes. el blog es diu de todo un poco i el video és de brian i eileen's wedding music video.No se adjuntar videos sino us el posaria.Ho arribo a trobar abans de la meva boda i el fem amb el que m'agrada a mi Queen, i els convidats s'ho haguéssin passat pipa fent el video. No sé que diuen al principi del video si algú es tant amable de traduir-m'ho siusplau.Nanit.

Hola guapi!!!
nos podriamos poner el enlace??? asi lo veriamos...
Besines guapisima y buen find!!!!
Pacresol

EntradaAutor: carlina » dg. feb. 21, 2010 4:06 pm

http://youtube.com/watch?v=kCGCEbEreQw

Ei me n'he sortit gràcies a la cadui que m'ha explicat com és fa.Bien!doncs aquí teniu el video, si algú ho pot traduir el que diuen al principi. Merci.Acabeu de passar bon finde!
carlina

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. feb. 21, 2010 7:40 pm

Hola a totes!!!! ui si que va baixant això, fa dies que no sé res de amelie, annalleida, cc83 , la miriameta tampoc entra, nuvolet, nuvia tampoc et veig gaire....això es que estem enfeinades!!!! jo des del dia 16 que no m'hi ficava perquè a part que he estat malalta amb faringitis tampoc tenia ganes ni temps per estar a l'ordinador. :star::

Lluneta doncs a mi se m'està fent super pessat aquest últim mes...ara és anar-ho a buscar tot, fer les taules pel restaurant , insistir a la gent perquè et confirmin - per sort només ens queden unes 5 families per confirmar- , n'hi ha alguns que no poden venir per tema feina o crisis....pero tot i així serem uns 74 més o meys que ja està bé ,de 87 que en vam contar només no en venen 13. Son la familia més propera i els amics , que ja en son una collada de vint-i-pico....xD :-)ok:
Doncs com deia ja m'estresso tinc ganes de passar-ho tot perquè ara estic cansada....entre una cosa i l'altre....ufffffffff!!! i encara ens queden els detalls dels pares , que jo no sé que fer-los-hi. El de mon pare el tinc bastant clar però el de les mares....nusé i el de les embarassades també el tinc. Ara estem els dos a l'ordinador ( ell al normal i jo al portàtil) perquè mentres escric, ell va buscant cançons per les entregues , perquè hem de fer el CD i muntant el DVD de les fotos per projectar. Quin pal!!! Bé us faig saber que a part de cansada els nervis van bastant bé,pensava que estaria més nerviosa i no. Potser encara no sóc conscient de que em caso en dues setmanes....

M'alegro llegir que totes esteu mans a l'obra amb el tema i Pacresol si no t'agrada el vestit per molt que te'l fagin portar si a tu no t'agrada no en tens cap obligació de quedarte'l , però si has vist el mateix però més barat doncs s'ha de mirar tot.no?

PETONS ! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. feb. 21, 2010 7:48 pm

carlina ha escrit:http://www.youtube.com/watch?v=kCGCEbEreQw
Ei me n'he sortit gràcies a la cadui que m'ha explicat com és fa.Bien!doncs aquí teniu el video, si algú ho pot traduir el que diuen al principi. Merci.Acabeu de passar bon finde!

Carlina que xulo!!! ojalá es pogués fer això seria un record guapíssim però es molt difícil ficar a tota la gent d'acord, ufff!!!
Però es molt original. :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: NUVOLET » dg. feb. 21, 2010 8:07 pm

Eiii ISTAR es veritat, fa dies que no entro!!! uy uy uy dos setmanetes >.-<: això ja està aquí!!!!! millor si no estàs tan nerviosa com pensaves... això es que ho tens tot ben controladet. Bueno reina després volem crònica ehh!!! jo vull veure fotos de l'ajuntament!! ja que s'hi me de casar allà jjajajajaj
Ànims que solament et queda la recta final per el vostre gran dia!!
I a totes les del 2010, aneu contan-nos cosetes porfiiiii :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: carlina » dg. feb. 21, 2010 10:27 pm

Istar d'això se n'ocupa el que graba i el seu ajudant. Vinga nanit!
carlina

EntradaAutor: Pacresol » dl. feb. 22, 2010 4:00 pm

hOLA GUAPISSS!!!!
Istar, pues es que me gustaria poder ir y mirarlo tranquilamente pero como se pusieron que si te lo tienes que probar nos tienes que decir ya cuando para pedirlo, pues nose que cara pondrian si dijera luego pues no me gusta ninguno de los dos... imagina jejejeje que show seria como se quedarian....
Me alegro Istar que no estes nerviosita y que lo lleves todo todo super super controladito...
Bueno carlina, la verdad que en el pc en que estoy no tiene altavoces con lo que no puedo oirlo... pero es muy guapo... y por supuesto esto lo monta luego el del video que pa esos paga jejejeje...
Otra cosita nenas, el tema de puros ¿teneis precios?
Saludos y gracias por todo....
Pacresol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants