NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: Pacresol » dj. feb. 04, 2010 11:21 pm

carlina ha escrit:Clar que sí dona d'això es tracta aquest foro de la diversitat d'opinions.
Pacresol hi has anat a mirar els detalls a comercial Busquets? també tenien coses de menys d'un euro.T'envio un privi per això que dius de les invitacions.Bona tarda!

Hola carlina,
pues de momento estoy mirando por internet... luego ya ire por tiendas si veo algo que me guste por internet y se el precio de la web pues mira luego con eso se si esta bien de precio o no...
Saludos y gracias, ya he visto tu privi y te he contestado. Buenas noches guapa!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: carlina » dv. feb. 05, 2010 1:16 am

Nanit pacresol.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. feb. 05, 2010 11:13 am

Bon dia a totes! Ja m'he comprat les sabates i el tocat que portaré - bno són dos passadorets! Espero que tot us vagi molt bé! petonets!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Pacresol » ds. feb. 06, 2010 12:01 pm

Hola buenassssss!!!
Que tal ha empezado el find??? espero que bien besines guapisimasssssssssss!!!!!
Pacresol

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. feb. 08, 2010 10:19 am

Bon dia!! que tal el cap de setmana? :-)ok:
Doncs jo opino com la Carlina, que cadascú ha de tenir la seva opinió i els seus gustos...
El dia 16 tinc la prova de pentinat i maquillatge, ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ara estic anant al solarium per agafar coloret. Com us van els preparatius?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: TROPA KIOWA » dl. feb. 08, 2010 11:45 am

felicidades a todas este va ser nuestro año
TROPA KIOWA

Entrades: 42
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:19 am

EntradaAutor: Pacresol » dl. feb. 08, 2010 4:14 pm

Holaaaaaaaaaaaa guapisimaaaaaaaaa!!!!
Istarrrrrrrrrrrrrrrr!!! un mes tan solo un messsssssssssssssssss!!!! aysyayayayayayayayayssssssssssssssssssssssss!!!!! que nervis guapi!!!!!
Venga a hacer pruebas ha ahcer pruebas yo tambien hare solarium o sino ire palida como si estubiera enferma... Ya me pillare un bono de solarium alli en depiline que salen bastante economicos...
Besines guapisimaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssss
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 08, 2010 8:23 pm

ISTAR82 ha escrit:Bon dia!! que tal el cap de setmana? :-)ok:
Doncs jo opino com la Carlina, que cadascú ha de tenir la seva opinió i els seus gustos...
El dia 16 tinc la prova de pentinat i maquillatge, ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ara estic anant al solarium per agafar coloret. Com us van els preparatius?

Istar prova el solmania, per 30 e al mes hi vas quan vols les vegades que vols :-)ok: Jo ja he començat pq amb lo blanca que sóc, repelo els raigs solars... jejejee :-))
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. feb. 08, 2010 9:22 pm

JA TENIM NOTICIES DE LA JOIERIAAAAAAAAAAAAAA

Istar... diuen que fa dies que les tenen fetes, que el dia 10 obren i les podem passar a buscar :) Ara falta que ens agradin, sino ja lhen liat!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nananda2 » dt. feb. 09, 2010 2:27 pm

ISTAR82 ha escrit:
carlina ha escrit:hola noies!per fi tinc internet a casa no tindré que entrar mai més pel mòbil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ara no m'hi trobo, quin canvi, hem sembla enorme la pantalla de l'ordenador comparada amb la del mòbil nokia 5800 i això que aquest mòbil té la pantalla gran. Nananda jo les vaig comprar a la joieria peralta i superbé me les van fer ells, sempre vaig aquí a comprar-ho tot.Hem van costar 630€.T'atjunto una foto de les aliances.Nanit!

A mi a Balaguer em costen les dos 320 euros, son masises d'or blanc i groc...ja ficaré la foto, no és lo mateix 630 que 320...jo 600 euros en unes aliances no mels gasto, total es una cosa simbólica. Ais que jo sóc molt pràctica i amb el Toni a l'atur ja em direu...

Buah! 320 euros! que bé noia! doncs així si que m'atansaré a veureles, la setmana pasada vaig anar al Larren a Balaguer i em van agradar unes quadradetes d'or blanc amb un brillantet pero eren 600 i pico euros (sense brillantet 400), pero no m'agradaria gastarme tant...

nuvia2010 ha escrit:JA TENIM NOTICIES DE LA JOIERIAAAAAAAAAAAAAA

Istar... diuen que fa dies que les tenen fetes, que el dia 10 obren i les podem passar a buscar :) Ara falta que ens agradin, sino ja lhen liat!!!!

No obrien el 15? aixi demá ja está obert? pueesss potser m'hi paso... a vere si li va bé a m'ha mare...
Imatge
nananda2
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: Pacresol » dc. feb. 10, 2010 4:17 pm

Pues na a pasarse se ha dicho esas alianzas que ya tardaban tu...
Ya nos contaras como son si son monas o que...
Besines guapisimaaaaaa!!!!
Pacresol

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. feb. 10, 2010 10:22 pm

JA TENIM ALIANCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SON SUPER BONIQUES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: buniketa » dj. feb. 11, 2010 12:03 am

fotos! fotos!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. feb. 11, 2010 9:30 am

nuvia2010 ha escrit:JA TENIM NOTICIES DE LA JOIERIAAAAAAAAAAAAAA

Holaaaaaaaaaaaaa!! Ja ho sabia, lo que passa que com fa dies que no puc entrar no et vaig poder dir res. Vaig trucar dimarts i m'ho van dir que obrien per la tarda a Balaguer però nosaltres no passarem a recollir-les fins dilluns que aquesta setmana no ens va gaire bé...doncs a mi em van dir el 15...bé deuen haver tornat abans! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. feb. 11, 2010 10:11 am

BON DIA!! ::bna//

Que tal princesetes? Jo estic ja molt molt nerviosa i ja em comencen a trucar dient si venen( la majoria SI , sempre hi ha algú que no pot com 2 amigues meves que son monitores i estan perdudes por ahí ) o no i ahir em va trucar ma tieta ,perquè 2 cosines meves també son dames, preguntant com era el vestit de ma filla ( que per cert he intentat pujar les fotos però no sé perquè no me les carrega) , l'altra tieta també em preguntava si li ficava una corbateta a mon cosí - té 1 anyet -, em pregunten si hi ha que anar molt de cerimònia ...i aquestes coses em fan adonar que em falta res! :-)ok:
aquesta setmana que ve he d'anar a buscar els detalls pels solters, les figuretes,el coixí, els detalls dels nens, les aliances i el dimarts tinc la prova de pentinat i maquillatge. Alguna sap quan em pot costar aquesta prova, es que no em van dir preu i no sé quans diners agafar.... :-/
Ens falten només els detalls per les 2 embarassades, per mon pare ( el d'ell és mort ) i per les dues mares. A mon pare li pensem comprar a l'Art Fang un pergamí d'aquells que fan ells que pots ficar una dedicatoria o lo que vulguis i a les mares havíem pensat de comprar-lis un centre de taula original d'aquests amb palets de colors, amb pedretes,etc....així segur que no es fa malbé.
També he de trucar a Casajuana perquè resulta que les amigues em van regalar una jaqueta pel vestit pel meu cumpleanys i jo ja havía encomanat un chal però diré que m'ha passat això i que no me'l quedo....em va fer molta il·lusió, una jaqueteta de pèl de color cru, es de núvia. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ah! man dit que a l'Ajuntament pots ficar la música que vulguis, i entraré amb l'Ave Maria de Schubert que m'encanta.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bé ja no os menjo més el tarro perquè estic d'un parlanxín que no vegis, això son els nervis, xD ! petons molt grosos a totes!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. feb. 11, 2010 10:14 am

Jolines ara he vist el meu ticker i veig que ja tinc 30,29,28,27...per dies!!! Aaaaaaaaaaaaarg! :star:: *.O.-O* Fa respecte...
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: annalleida » dj. feb. 11, 2010 11:02 pm

hola nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
com esteu???? últimament molt liada i no tinc temps de conecta'm :-/
Istar ja et queda ben poc, un meset i ja estaràs casada!!! nomès de pensar-ho ja em poso nerviosa pk desprès de tu ja em puc preparar!!!
com porteu els preparatius????
Avui he nat a comprar el vestit del nen pk ens porti els anells, al final ho he trovat a Tarrega i és del Bóboli. Molt xulo!!! qe us he de dir :-)
el dia 20 em de fer el tastet i els i volem preguntar si tenen el servei de la tuna, algú sap quan val i si en tenen a Margalef????
ja tenim els nuvis personalitzats a casa i ara estem mirant els detalls pels pares!

molts petonets i bona nit
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: Pacresol » dj. feb. 11, 2010 11:39 pm

Venga venga esas fotos de esas pedasooooosssss de alianzassssss!"!!!!
Istarrrrrrrr que ya queda un mes como aquel que dice y casaditaaaaaaaa!!!! Ayusssssssssss que nervissssssss!!!!!!
Besines guapisimasssssssssss
Pacresol

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. feb. 12, 2010 9:28 am

Guapeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! Aquesta nit a les 00 h. el meu nen em diu: Dintre d'un mes i 24 hores estarem casats.... ::love:: i em va recórrer un escalfred pel cos brrrrrrrr !!! :-)ok: que guay!
Ahir vaig anar a buscar les cortines i la barra per les de la nena, vaig comprar les del menjador, vaig anar al Bricoking, de moment fiquem de les de tota la vida però modernetes perquè es lo més barat i per mi és lo més pràctic, es despenjen i es fiquen a rentar i...llestos!!!! la barra l'he comprat del color dels mobles i les cortines de color pistacho perquè al tenir el menjador de color prèssec i combinat amb marró i blanc el verd queda molt bé, també li ficaré un parell d'adornos de cortina( hi ha papallones,flors,etc... que s'hi enganxen) i li donarà un toc diferent.
Les de la nena els hi va fer ma mare i son , com no, de la Barbie i la barra és fineta blanca....li quedarà mono. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Aquesta setmana que ve acabarem de pintar el passadís i l'habitació nostra , que és lo que ens falta, a part de tenir que anar a buscar aliances,prova de pentinat, anar a buscar els detalls dels solters, dels crios, les figuretes,i el coixí.
I aquest cap de setmana també el tinc ajetreadillo: demà tinc bolo a Osca , passat demà mig sobada he de pujar a Tremp a que em confirmin l'assistència la familia i de pas ma filla veu a sa cosina...i dilluns feta una kk...!!! jejjejejejeje.... :star::

Veig que les que ens casem dintre de poquet ho portem mitjanament bé no? i les demés també aneu molt adelantades!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: BON CAP DE SETMANA PRINCESES!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Pacresol » dv. feb. 12, 2010 7:50 pm

Uy uy... que esto ya esta.... mañana ya un mes istar... joerrrrrrrrrrrrrr como pasa el tiempo....
Pues lo llevas todo super bien, asi que tranqui que ya lo tienes todo ahora a relajarte y a tomarte tilas manzanillas y relax porque este mes sera duro...
Venga guapisima, buen finde!!!!
Besitos guapisimaaaaaaaaaa
Pacresol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants