Guapeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! Aquesta nit a les 00 h. el meu nen em diu: Dintre d'un mes i 24 hores estarem casats....

i em va recórrer un escalfred pel cos brrrrrrrr !!!

que guay!
Ahir vaig anar a buscar les cortines i la barra per les de la nena, vaig comprar les del menjador, vaig anar al Bricoking, de moment fiquem de les de tota la vida però modernetes perquè es lo més barat i per mi és lo més pràctic, es despenjen i es fiquen a rentar i...llestos!!!! la barra l'he comprat del color dels mobles i les cortines de color pistacho perquè al tenir el menjador de color prèssec i combinat amb marró i blanc el verd queda molt bé, també li ficaré un parell d'adornos de cortina( hi ha papallones,flors,etc... que s'hi enganxen) i li donarà un toc diferent.
Les de la nena els hi va fer ma mare i son , com no, de la Barbie i la barra és fineta blanca....li quedarà mono.
Aquesta setmana que ve acabarem de pintar el passadís i l'habitació nostra , que és lo que ens falta, a part de tenir que anar a buscar aliances,prova de pentinat, anar a buscar els detalls dels solters, dels crios, les figuretes,i el coixí.
I aquest cap de setmana també el tinc ajetreadillo: demà tinc bolo a Osca , passat demà mig sobada he de pujar a Tremp a que em confirmin l'assistència la familia i de pas ma filla veu a sa cosina...i dilluns feta una kk...!!! jejjejejejeje....
Veig que les que ens casem dintre de poquet ho portem mitjanament bé no? i les demés també aneu molt adelantades!!!

BON CAP DE SETMANA PRINCESES!