NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nananda2 » dv. gen. 29, 2010 2:19 pm

Segur que només será un baixon, ánims y a por ello!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
nananda2
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: Pacresol » dv. gen. 29, 2010 6:11 pm

Hola chicassssss!!!!
jjoooooooo con un mes o dos nenas que ya os queda muyyyyyyyyyyyyy poquitoooooooooooooooooooooooooooo que nervissssssssss!!!!
Nuvia2010, y ese bajon.... eso son nervios guapisimaaaaaaaaaaaaaaa!!! a un mes no pasa na de eso... nena ANimosssss!!!! que ya esta ahi a la vuelta de la esquina ese precioso dia en el que seras la protagonista y solo solo sera tuyo y de tu pareja!!!! Animos guapisimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Besinesssssssssssssssss a todasssssssssss!!!!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. gen. 30, 2010 10:11 pm

Nenis, acabo de comprar els ninotets per fer les entregues i he trobat aquesta web on els he trobat millor de preu, i mira que he buscat i rebuscat :) A més, si pases de 60 euros, els gastos denvio son gratuits i lunica forma de pagament es quan tarriba a casa, aixi no has de ficar ni numeros de tarjeta ni mandangades :)

http://www.duldi.com/
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. feb. 01, 2010 10:33 am

Bon dia !!!! neu:-D

Que tal el cap de setmana? segur que això prova a totes...jejejeje! Doncs mireu ahir vam fer la prova del menú i ja el tenim:

- Aperitius freds i calents ( de tot , desde tarrines de foie amb mandangues, gambetes salades,ostres, pernil salat amb torradetes, cannapés,etc...lo típic vamos, amb mojitos,san franciscos i cava )

- PEIX: Salmó ( però era un tros gordo i gustós ) amb salsa de cranc. Porta 4 gambes i decorat amb un pebrot del piquillo a sobre del salmó i al costadet molt ben decorat i ficat trocets de pastanaga i pepinillo...super xulo era el plat i molt molt bo
- SORBET : llimó al cava. T'ho serveixen amb un vas de batut i una palleta , sembla com granissat amb bombolletes, però sense tant gel...és molt suau i estava boníssim!!
- CARN: La carn que agrada a tothom....Espatlla de Corder,portava de decoració un farcellet d'espàrrecs verds ( molt ben ficadets i lligadets ) unes patatetes parisines i bolets i una salseta molt bona...es desfeia a la boca.
-POSTRE: sopa freda de fruites del bosc amb gelat de llet merengada. Si s'agafa només les fruites del bosc és àcid, s'ha d'anar barrejant amb el gelat de llet merengada, a sobre de la bola de gelat t'hi fiquen una neula en forma de cor.
-PASTÍS: Massini ( base de pa de pessic- només el cul -, trufa a baix, nata al mig i crema a dalt de tot, amb sirope de xocolata i unes neuletes petites a sobre ) són individuals, el plat està decorat amb virutes de xocolata ,porta en un cantó una macedònia i al costat del pastís hi fiquen un vas de chupito de neula( en comptes de vidre és neula) que per dins és de xocolata i a dins i fiquen moscatell per acompanyar el pastís. A nosaltres a la presentació del pastís evidentment ens en fiquen un de gran igual que els petits..

CAVA: Dos Lustros ( brut nature )
VI BLANC: René & Barbier
VI NEGRE : Raimat 2005

I tot estava boníssim de veritat i la presentació genial! Ademés per la prova només entraven dos persones i com jo tenia la nena doncs bueno li vam demanar de la carta lo que volgués perquè ja ho pagavem nosaltres, doncs l'home quan vaig anar a pagar lo de la nena em va dir que la convidava ell...o sigui que li va regalar el dinar a ma filla. Veieu que bé!!!

A veure si aquesta cosa em deixa carregar les fotos que tinc dels detalls amb les etiquetes, del vestit de la nena i no sé que més....
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. feb. 01, 2010 10:38 am

nuvia2010 ha escrit:Nenis, acabo de comprar els ninotets per fer les entregues i he trobat aquesta web on els he trobat millor de preu, i mira que he buscat i rebuscat :) A més, si pases de 60 euros, els gastos denvio son gratuits i lunica forma de pagament es quan tarriba a casa, aixi no has de ficar ni numeros de tarjeta ni mandangades :)

http://www.duldi.com/

així m'agrada, compra cosetes que t'animaràs....et veig millor, no decaiguis que això està aquí mateix. Molts ànims!!!

Doncs està bé això, perquè la veritat que a mi tampoc m'agrada deixar el número de compte per internet...
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. feb. 01, 2010 12:54 pm

Per cert tinc un compte enrera si voleu entrar-hi :-p :-))

viewtopic.php?f=42&t=19713&p=2606019#p2606019
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Pacresol » dl. feb. 01, 2010 1:15 pm

Hola guapisimasssssss!!!!
nuvia2010, la verdad es que son muy chulos estas figuritas, pero yo las vi en vivo y en directo el sabado en una pasteleria y unos muy monos no son tan caros, hay unos que son de unos 22 cm y valian 16 euros y algo y luego otros un poco mas peques que nose deben ser de 16 o asi y estos valian sobre 8 euros y luego unas cigueñas muy monas que valian 6 euros, vamos los encontres super economicos y me encantaron....
ASi nose estos precios me parecen algo abusivos...
Istar que guay que fuera bien la prueba del menu... me alegro que todo saliera bien...
Por cierto chicas cual era la joyeria esta de Balaguer???
Besines guapisimasssss!!!!!
Pacresol

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. feb. 01, 2010 1:48 pm

Pacresol, hola!!! Pues la joyeria de Balaguer se llama Torres Fitó, pero hasta el dia 15 no las vas a encontrar abierta,hacen vacaciones. Eso es lo que me dijeron en Noviembre cuando fuí ,que hacian vacaciones des de el 4 de Enero hasta el 15 de febrero.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: nananda2 » dl. feb. 01, 2010 1:58 pm

A Balaguer també está molt bé el Larren al Carrer Miracle
Imatge
nananda2

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. feb. 01, 2010 2:43 pm

ISTAR82 ha escrit:Pacresol, hola!!! Pues la joyeria de Balaguer se llama Torres Fitó, pero hasta el dia 15 no las vas a encontrar abierta,hacen vacaciones. Eso es lo que me dijeron en Noviembre cuando fuí ,que hacian vacaciones des de el 4 de Enero hasta el 15 de febrero.

Doncs jo si el dia 15 de febrer em diuen que no les tenen, se les poden fotre per on els hi capigui, trobo vergonyos que des del novembre no tinguem noticies, que al desembre ens diguessin que si passavem una setmana mes tard tindriem les aliances, passes per davant de la botiga i ni un cartell de vacances ni res. No ho trobo gens professional. A mes, a nosaltres ens van dir que ens feien unes, que si no ens agradaven que no passava res, que les deixarien de mostra. Ara per trons ens han dagradar sino no els hi donaria temps de fernhi unes altres. He preguntat a altres joieries i mhan dit que en 15 dies les tindriem. Si el dia 15 no respiren, penso montar un pollo!!!! I sino enviare a ma mare, que mossega i te la rabia xD
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nananda2 » dl. feb. 01, 2010 6:06 pm

Que dius? en serio son aixi d'impresentables? que jo hi vaig demá a mirar aliances!!! buf... em sembla que anirá a un parell de llocs abans de decidirme...

tu fot-lis canya i si se t'acaba la paciencia jo de tu encarregaria unes altres en un altre lloc i aquestes que se les posin on els hi capiga!
Imatge
nananda2

EntradaAutor: NUVOLET » dl. feb. 01, 2010 10:35 pm

Hola nuvies del 2010, tinc un dubte... em podeu dir mes o menys quin preu ronden les aliances? es que m'ha dit ma tieta que me les regala, i tampoc vull arruinar-la jejejejej
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: carlina » dl. feb. 01, 2010 10:44 pm

hola noies!per fi tinc internet a casa no tindré que entrar mai més pel mòbil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ara no m'hi trobo, quin canvi, hem sembla enorme la pantalla de l'ordenador comparada amb la del mòbil nokia 5800 i això que aquest mòbil té la pantalla gran. Nananda jo les vaig comprar a la joieria peralta i superbé me les van fer ells, sempre vaig aquí a comprar-ho tot.Hem van costar 630€.T'atjunto una foto de les aliances.Nanit!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. feb. 02, 2010 4:53 pm

Hola chicassss!!!!
Ostras pues si que son de poca palabra esta gente de Balaguer no??? Pues yo me las estaria ya mirando a otro sitio y si las encontrara y estos no respondieran pues iria y las encargaria, pero claro se ha de saber sitios de confianza y de palabra, y bueno tambien algo economico nose...
Esta Joyeria Peralta ¿donde esta? y el precio ese que fueron las dos??? estaba bastante bien no??? bueno yo no entiendo mucho pero son monas las alianzas...
En fin, guapas sabeis algun sitio de detalles baratitos????
Pacresol

EntradaAutor: carlina » dt. feb. 02, 2010 5:45 pm

La joieria Peralta està al carrer magdalena de Lleida, prop de la factoria 23 i també són a Alfarràs, la d'Alfarràs la botiga és més gran però tenen el mateix que a Lleida.El preu són de les dos aliances.Si estan molt bé de preu a més ens les van fer ells ja que també fan els seus propis dissenys. Pels detallets jo m'ho vaig mirar tot i quan dic tot és tot i el més econòmic que vaig trobar va ser comercial Busquets que està al passeig de ronda a l'altra banda del zailand i Eurohogar a Mollerussa n'hi ha dos, per Lleida no t'ho sé dir. Nosaltres ens vam quedar a comercial Busquets un penjabolsos per les dones per 1.60€ i un llavero llanterna pels homes que ara no sé quan valia però no arribava al euro.
carlina

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. feb. 03, 2010 10:13 am

nuvia2010 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Pacresol, hola!!! Pues la joyeria de Balaguer se llama Torres Fitó, pero hasta el dia 15 no las vas a encontrar abierta,hacen vacaciones. Eso es lo que me dijeron en Noviembre cuando fuí ,que hacian vacaciones des de el 4 de Enero hasta el 15 de febrero.

Doncs jo si el dia 15 de febrer em diuen que no les tenen, se les poden fotre per on els hi capigui, trobo vergonyos que des del novembre no tinguem noticies, que al desembre ens diguessin que si passavem una setmana mes tard tindriem les aliances, passes per davant de la botiga i ni un cartell de vacances ni res. No ho trobo gens professional. A mes, a nosaltres ens van dir que ens feien unes, que si no ens agradaven que no passava res, que les deixarien de mostra. Ara per trons ens han dagradar sino no els hi donaria temps de fernhi unes altres. He preguntat a altres joieries i mhan dit que en 15 dies les tindriem. Si el dia 15 no respiren, penso montar un pollo!!!! I sino enviare a ma mare, que mossega i te la rabia xD

Jjejejee ben dit!! home doncs amb això tens raó, almenys un cartell que hi fiqui tancat per vacances. Jo també si el 15 no les tenen m'escoltaran, perquè a mi em passa com a tu, si no m'agraden me les hauré de quedar per nassos, tampoc ho trobo lògic que tanquin 1 més i mig i no tinguin a ningú que obri la botiga...però bueno si et surt bé de preu i t'agraden, doncs val la pena
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. feb. 03, 2010 10:15 am

carlina ha escrit:hola noies!per fi tinc internet a casa no tindré que entrar mai més pel mòbil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ara no m'hi trobo, quin canvi, hem sembla enorme la pantalla de l'ordenador comparada amb la del mòbil nokia 5800 i això que aquest mòbil té la pantalla gran. Nananda jo les vaig comprar a la joieria peralta i superbé me les van fer ells, sempre vaig aquí a comprar-ho tot.Hem van costar 630€.T'atjunto una foto de les aliances.Nanit!

A mi a Balaguer em costen les dos 320 euros, son masises d'or blanc i groc...ja ficaré la foto, no és lo mateix 630 que 320...jo 600 euros en unes aliances no mels gasto, total es una cosa simbólica. Ais que jo sóc molt pràctica i amb el Toni a l'atur ja em direu...
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: carlina » dc. feb. 03, 2010 3:40 pm

Cadascú a de fer el que vulgui a nosaltres ens van agradar aquestes i no ens vam mirar el preu pq ens van agradar, a més nosaltres de joies no ens en comprem mai i es l'únic que porto cada dia no me'l trec mai ni per anar a dormir l'anell de casada.Ja et dic tothom no es igual, hi ha d'haver gustos per tot dona.Vinga a passar bona tarda!
carlina

EntradaAutor: Pacresol » dj. feb. 04, 2010 12:59 pm

Bueno,
muchas gracias guapisimas y aqui cada una opina de lo suyo...
Si que es cierta diferencia, pero tambien cuenta que si estan ahi un mes y pico sin tener cartel ni na puesto.... agarrate menos mal que nos casais en febrero o sino os quedabais sin ella y es lo que decis que si ahora vais y no os gustan os las tendreis que quedar porque no os da tiempo pa mas... en fin que poca formalidad estos de balaguer...
nosotros aun estamos ahi dudando... y detalles 1.60 uff quisiera a poder ser algo mas economico nose ...ya quiero buscar invitaciones economicas pues pa detalles ni te cuento.... en fin nose... ya vere como lo hago....
Gracias por vuestras aportaciones son bastantes interesantes y ayudan mucho...
Saludos y besines guapisimasssss!!!!
Pacresol

EntradaAutor: carlina » dj. feb. 04, 2010 3:29 pm

Clar que sí dona d'això es tracta aquest foro de la diversitat d'opinions.
Pacresol hi has anat a mirar els detalls a comercial Busquets? també tenien coses de menys d'un euro.T'envio un privi per això que dius de les invitacions.Bona tarda!
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants