Lo que Internet ha unido...

bodes 10!

Re: Lo que Internet ha unido...

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 9:04 pm

hola, fa unes semanes em va dir que expliques la meva historia de com vaig coneixer la meva parella per interned i aqui va:
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 9:07 pm

tenia 18 anys i xatejava amb el movil per el xat de movistar i parlava amb varis nois pero tampoc gaires eee i nose perque vaig anar parlant amb un noi ens vem començar a trucar i vem decidir quedar. potser vem quedar 15 dies despres de començar a parlar, vem quedar a barcelona per anar a veure el salo del automobil.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 9:10 pm

era el primer noi amb qui quedava que coneixia per interned, estava boja em deia, a més tenia i te 8 anys i mig mes que jo ( jo sempre e estat mes madura que la meva edat), ens vem trobar, encara que ell va arribar tard i ja estava rallada, com sempre a bcn esta colapsada, i vem anar a veure els cotxes i despres a fer un vol per muntjuic, recordo que ens tenim un carinyo super gran, semblava que ens coneixiem de tota la vida, i la diferencia d'anys no es notava.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 9:13 pm

aquell dia no va passar res molt de riure, conexio, pero com jo sempre e estat timideta i ell no es volia llençar, em va deixar a casa i ell estava trist pk com que jo no vaig fer res es pensava que pasaria d'ell i jo no passava el que em feia cosa. vem segui parlant per telefon tots els dies.
a no he dit que ell es de manresa i jo de barcelona un altre problema per quedar.
i un 16 de maig ell em va venir a veure, vem tornar a montjuic per donar una volta, ens vem seure en un banc, ens vem quedar els dos tallats i ell hem va fer un peto!!!!!!!!!!!!!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 9:18 pm

jo no mu podia creure, estava flipan, havia tingut altres parelles pero sempre avia anat jo i no havian durat gaire, i que un noi que havia conegut per interned em digues coses maques, fes tantes coses per mi, era un somni.

despres va venir de com dirli a ma mare, i muns pares, ja que ells son una familia molt clasica jo amb 18 anys, i bueno no els hi vaig dir, els hi vaig dir que l'havia conescut a trabes d'una amiga.
pero despres al llarg del temps que ja l'havien conegut al any em van dir digues la veritat de com el vas coneixer i jo ,mmmmmm jejej em feia cosa pero els hi vaig dir i es van quedar tallats, pero mb.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 9:20 pm

al mig any pujava sempre cada cap de setmana estava alla, i als 4 anys i mig que vaig acabar la carrera ens vam comprar una casa vivim junts de fa 6 mesos dia a dia, ens casem el 4 de setembre d'aquest any,
lu bo es que encara hi ha algun familiar que els hi e dit que els vaig coneixa per una amiga ejjejej, soc axixi encara que em sap greu, a vegades em tallo.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 9:23 pm

espero que us hagi agradat la meva historia, espero k us vagi mb els dies de resta que ens van quedat, i a pasaro mooolt bé!!!!!!!!!!! a nosaltres ens queden 3 semanes i poc, vui que arribi jaaaaaaaaaaaaaa :-)
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Crisxyz » dt. ago. 10, 2010 9:52 pm

Molt maca la teva historia.

A vegades ens passa això de no voler donar el primer pas, afortunadament un dels dos el va donar >.-<: .

Podries explicar mes cosetes per arribar als 100 missatges.

Anima't :-)ok:
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 11, 2010 8:08 am

Després del susto que ens va donar ma mare, el diumenge el Carles i jo vam anar a casa de la seva mare que era el seu cumple.
La meva sogra es mes feliç, encara no ha avisat a l'empresa de que li donin festa per la boda del seu fill!! i a més encara no s'ha mirat el vestit per ella :--( :--(
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 11, 2010 8:11 am

ja els pares son feliços jo de tant en tant els hi dic ja teniu els trajos? ja esteu preparats? es pensen que queda i despres no queda tan!!!!!!!!!!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 11, 2010 8:12 am

A més per acabar de rematar el tema ahir vaig tenir el primer malson a un mes de la boda, tot un xou.

Arribava al jutjat i no hi havia ningú tret del nuvi que ni tan sols em deia si estava guapa amb el vestit :star:: , ma mare deia que estava passejant el meu gos i que arribaria tard i jo flipant. Per acabar ens cridaven per passar ja a la sala i jo m’adonava de que ni portava maquillatge ni el pentinat...

Uff!! quin desastre :--(
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 11, 2010 8:15 am

nuriaisaac ha escrit:ja els pares son feliços jo de tant en tant els hi dic ja teniu els trajos? ja esteu preparats? es pensen que queda i despres no queda tan!!!!!!!!!!

Jo es que tinc una sogra una mica especial, ma mare ja te el vestit de fa un mes i la sogra que encara ni l'ha mirat, que diu que anirà senzilla. El problema vindrà quan vegi a ma mare tota arreglada com la mare de la núvia i ella pues en plan normal.
Crisxyz

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 11, 2010 8:17 am

a mi aixo ja ma passat 3 vegades, que mai arribava enlloc que els convidats passavem de mi, jejej unes paranoies que tenim!!! jejee i es el que li deia a una amiga meva ens preocupen de tants detalls, xk despres qui sen recorda dels detalls, jo deles bodes que e anat recordo els nuvis i els detallets ni un!!!! recordo d'una mes xk no em va agradar pero l'altre res de res, que no ens preocupem tant!!!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 11, 2010 8:20 am

ja a mi también em passa aixo ma mare ja fa 3 mesos que el te i la seva jo li anava dient ala meva parella que ja an anat? i ell deixals i jo si si, avui tornare a dir, ejje se que sel van anar a fer pero no se si ja l'han anant a buscar, jo tinc el "problemillo" que son d'estils diferents els nostres pares, no son ni amics ni enemics, per educació es saluden pero res mes. suposo que passa en moltes parelles!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 11, 2010 8:22 am

nuriaisaac ha escrit:a mi aixo ja ma passat 3 vegades, que mai arribava enlloc que els convidats passavem de mi, jejej unes paranoies que tenim!!! jejee i es el que li deia a una amiga meva ens preocupen de tants detalls, xk despres qui sen recorda dels detalls, jo deles bodes que e anat recordo els nuvis i els detallets ni un!!!! recordo d'una mes xk no em va agradar pero l'altre res de res, que no ens preocupem tant!!!

Tens raó, però no ho podem evitar. En canvi el meu esta super tranquil i diu que tinc masses hores al dia per pensar en la boda *.O.-O*

Ara cada vegada que te oportunitat tot ho relaciona amb que tinc nervis per la boda i no es ben be així però que hi farem.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 11, 2010 8:27 am

nuriaisaac ha escrit:ja a mi también em passa aixo ma mare ja fa 3 mesos que el te i la seva jo li anava dient ala meva parella que ja an anat? i ell deixals i jo si si, avui tornare a dir, ejje se que sel van anar a fer pero no se si ja l'han anant a buscar, jo tinc el "problemillo" que son d'estils diferents els nostres pares, no son ni amics ni enemics, per educació es saluden pero res mes. suposo que passa en moltes parelles!

Ma mare te una relació cordial amb la sogra però s'han vist poques vegades.

El que passa es que la meva sogra te gelós de que sempre estem a casa ma mare quan podem però s'ha d'entendre, la meva sogra viu a Tarragona relativament a prop nostre i m'ha mare viu a Barcelona jo no la veig quan vull i es l’únic que em queda ja que el meu pare va morir fa quatre anys. Tinc a la meva parella i la meva germana però es nota que ja no som els quatre (pare, mare, filles), i això es difícil de pair.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 11, 2010 8:28 am

Que li farem amb el tema de la boda estic més sensible del normal :star::
Crisxyz

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 11, 2010 8:37 am

si al cap i a la fi tenim tots el mateix problemillos, jo em passa el reves jo he viscut tota la vida a barcelona i ara vaig marxar a manresa, i just estavem mirant cases i havia una gran oferta davant davant dels meus sogres i alla vivim, que jo quan sopo trec al cap i vec al sogre, pero a mi cap problema i crec k a muns pares tampoc.
si els meus i els seus nomes san vist i parlat un cop i a mi mes igual en part jo tampoc vui res, son estils diferents ni un millo ni un pitjo pero son diferents! la vida mateixa. ja es veuran mes el dia que neixi un net pero com surti no cal forçar!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Crisxyz » dj. ago. 12, 2010 4:25 pm

Bueno noies ja m'han obert la pre-crónica, yupiii!!

Continuaré allí :-)ok:
Crisxyz

EntradaAutor: nuriaisaac » dj. ago. 12, 2010 10:31 pm

hola, jo a veura si arribo als 100 i poc mirar aixo que no puc entrar, perque no se qui hi ha i que no!! estic intrigada
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants