Aix...Us he llegit avui i m'heu donat algunes idees!!!!
Gràcies guapes!!!!

Autor: *Alba* » dl. set. 07, 2009 2:01 pm
Autor: MiriamyJavi » dl. set. 07, 2009 3:39 pm
Autor: estherita » dl. set. 07, 2009 4:10 pm
*Alba* ha escrit:Uff noies em caso en 4 dies encara tinc dubtes!! alguns moments no se quines triar!!! M'agrada massa la músicaaaaaaaaaaaaaaaa!! i ho posaria tot! jajaja
Aix...Us he llegit avui i m'heu donat algunes idees!!!!
Gràcies guapes!!!!
Autor: *Alba* » dl. set. 07, 2009 4:47 pm
Autor: Dsire » dl. set. 07, 2009 4:57 pm
http://youtube.com/watch?v=eWObq_ryDiU
Autor: abril23 » dl. set. 07, 2009 4:58 pm
Autor: *Alba* » dl. set. 07, 2009 5:00 pm
abril23 ha escrit:Hola!!
Si et cases de nit una que podria quedar bé mogudeta es "I gotta feeling" de BlacK eyed peas.
Autor: Dsire » dl. set. 07, 2009 5:01 pm
*Alba* ha escrit:Estic histèrica! jajaja
Avui el youtube treu fum! jejeje.. però bueno.. només queden 4 detallets.. però sembla que no s'acaben mai!!!
Disfruteu de cada moment.... passa volant!!!!!!!![]()
només em queden 4 dies!
Per cert... ja tinc canço nova per a un dels plats.
Single ladies de beyonce... m'agrada el ritme! :) i Hot and cold de la Katie Perry, una altra! a veure què diu l'Albert! :)
Autor: estherita » dl. set. 07, 2009 5:02 pm
Autor: *Alba* » dl. set. 07, 2009 5:04 pm
Dsire ha escrit:*Alba* ha escrit:Estic histèrica! jajaja
Avui el youtube treu fum! jejeje.. però bueno.. només queden 4 detallets.. però sembla que no s'acaben mai!!!
Disfruteu de cada moment.... passa volant!!!!!!!![]()
només em queden 4 dies!
Per cert... ja tinc canço nova per a un dels plats.
Single ladies de beyonce... m'agrada el ritme! :) i Hot and cold de la Katie Perry, una altra! a veure què diu l'Albert! :)
ostres 4 dies!!! Ja veuras com sortira tot be i sera un dia inolvidabel!!
La de single ladies es molt canyera! a mi m'agrada molt
Autor: abril23 » dl. set. 07, 2009 5:27 pm
*Alba* ha escrit:abril23 ha escrit:Hola!!
Si et cases de nit una que podria quedar bé mogudeta es "I gotta feeling" de BlacK eyed peas.
Ei guapa si va per mi, ja la tinc aquesta! jejeje... l'he triat avui.. de moment tinc aquestes i la de love today de Mika, i la primera no m'en recordo ara!! ah si!,... Boys does nothing de Aleixa Dixon... a veure què!!!!... I la del Pastis GREATEST DAY DE TAKE THAT!... m'encanten... i la del "vals" Rule the world de Take That També!![]()
PERO SOC UNA CAGADUBTES! jeje
Autor: *Alba* » dt. set. 08, 2009 9:01 am
abril23 ha escrit:*Alba* ha escrit:abril23 ha escrit:Hola!!
Ei guapa si va per mi, ja la tinc aquesta! jejeje... l'he triat avui.. de moment tinc aquestes i la de love today de Mika, i la primera no m'en recordo ara!! ah si!,... Boys does nothing de Aleixa Dixon... a veure què!!!!... I la del Pastis GREATEST DAY DE TAKE THAT!... m'encanten... i la del "vals" Rule the world de Take That També!![]()
PERO SOC UNA CAGADUBTES! jeje
La de take that per al pastís està molt bé!!!no había pensat jo en aquesta cançó... a mi també m'agraden les classiques de tota la vida i així fer una mica de conya com "your are the first, my last my everything" de Barry White. Vaig llegir que alguna novia l'havia ficat i la gent s'havia divertit molt![]()
![]()
Autor: Repo » dt. set. 08, 2009 11:10 am
..FLOR.. ha escrit:tengo esta lista por casa....
Autor: Corena » dt. set. 08, 2009 11:52 am
Autor: Neki » dt. set. 08, 2009 1:01 pm
Autor: Corena » dt. set. 08, 2009 2:21 pm
Neki ha escrit:Hola!!!
Yo creo que la canción del baile debe ser la canción con la que vosotros estéis a gusto, sea cual sea...
Nosotros ya hemos empezado a hacer una listita de canciones. Las que tenemos claras por ahora son:
- " Para Siempre" (Il divo) para la entrada de la novia.
- " For This moment" (Shania Twain) para el momento de los anillos
- " The show must go on" (Queen) para la entrada en el convité
- "Everything I do" (Bryan Adams) para el baile....; es la primera que bailamos juntos y es super especial para nosotros...
Qué os parecen?
Saludets a todas!!!![]()
![]()
![]()
Autor: Dsire » dt. set. 08, 2009 2:54 pm
Corena ha escrit:Madre mía!! QUins nervis...4 días!!
Pero seguro que todo irá genial!!
Y, hablando de canciones (la verdad es que por aquí hay ideas muy, pero que muy buenas) nosotros sólo tenemos claro la canción que bailaremos juntos...más que nada, porque hace años ya que la tenemos siempre presente. Más de una vez se la he cantado, jajaja...es I Don't Wanna Miss a Thing de Aerosmith. No sé cómo debe quedar ni si es correcto o qué poner una canción así...pero nos encanta y cada vez que la escucho me emociono...![]()
Para el resto de melodías...todavía tenemos tiempo!!
Autor: Neki » dt. set. 08, 2009 3:02 pm
Corena ha escrit:Neki ha escrit:Hola!!!
Yo creo que la canción del baile debe ser la canción con la que vosotros estéis a gusto, sea cual sea...
Nosotros ya hemos empezado a hacer una listita de canciones. Las que tenemos claras por ahora son:
- " Para Siempre" (Il divo) para la entrada de la novia.
- " For This moment" (Shania Twain) para el momento de los anillos
- " The show must go on" (Queen) para la entrada en el convité
- "Everything I do" (Bryan Adams) para el baile....; es la primera que bailamos juntos y es super especial para nosotros...
Qué os parecen?
Saludets a todas!!!![]()
![]()
![]()
Me encanta la de Queen!!!
Autor: *Alba* » dt. set. 08, 2009 3:16 pm
Autor: Neki » dt. set. 08, 2009 3:22 pm
*Alba* ha escrit:3 dies! jeje
Doncs la de I don't wanna miss a thing de Aerosmith m'encanta la volia posar, però al final res! jejeje... li donarem un aire més actual a tot. Però em torna boja aquesta cançó!!!! aiiii...
Neki, molt bones les que has triat!!!.., la unica que no conec és la de Il Divo.. jeje.