MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 9:06 pm

CASI SEGUR QUE FAREM 1 PER TAULA JE JE JE.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: crisbert » dv. ago. 28, 2009 9:46 pm

xuxuneta!
demà hi ha un casament a mas ferrer i anirem a veure'l amb la meva sogra :D
he estat parlant avui amb el toni i m'ho ha proposat. El casament és civil i x la tarda, com el nostre :D aixi q si vols q faci fotos d'algo en especial o el q sigui avisa'm ;)

muasss
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 10:02 pm

eiii quina iluu, jo hi vaig anar fa unes setmanes... però no vam pensar a portar càmara de fotos... hi vam pujar amb els pares i germans ( els seus pares encara no hi havien estat mai ) i els hi va encantar!

ja m'explicaràs que tal, ehhhh! dona-li records a l'Isidre de part de l'ester i en francis jejeje.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dg. ago. 30, 2009 1:38 pm

Hola!
el casament el feia Montserrat, així q no vaig donar-li records, jejejeje
nosaltres gairebe segur q ho farem amb Montserrat, és l'únic q hem tastat, però veient els menus dels altres és el q més ens agrada, alguns els veiem més clàssics i altres massa moders com pq agradi a tothom.... ja veurem ;)
nena quines ganes d'anar de blanc x can ferrer!

com anecdota, quan baixavem ja ens trobavem els cotxes del casament q començaven a pujar i de cop i volta ens van fer frenar! una noia havia picat contra un pal de la llum i travessava la carretera, de manera q es van començar a acumular cotxes amb la gent q anava al casament.... pobres nuvis!!! no se si trigarien molt molt en arreglar-ho o q, però em va entrar un canguelisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!
grrrgrgrrrrrrrrr
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dg. ago. 30, 2009 8:33 pm

uala! pobre! i el cotxe de la núvia que ? el darrera de tot?,... t'imagines? arribes tu el teu dia del casament i et trobes el convidats a la última curva per culpa d'un accident... per tenir un accident per aquella carretera, mare meva!!. pobrets... esperem que no hagi sigut res.

i així que.. tenen més números els de Montserrat?. per cert... li vaig preguntar la meva parella el tema del lloguer de les cadires, i va dir el mateix que jo vaig entendre... que són més de 35, creiem que està el voltant de les 100 cadires.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. ago. 31, 2009 7:26 am

ja veus nena, dps quan vegi al toni ja li preguntaré com ha acabat la cosa....! uf! dona q pensar, jejjejej

q guay lo de les cadires, pq la sonia ens va comentar q también es podien llogar els pufs aquells blancs q hi havia el dia del tastet, recordes? ja preguntaré el preu... així en comptes de llogar cadires x la cerimonia lloguem els pufs x dps jiijiji
vau veure q han muntat una carpa nova annexa al menjador? ens van dir q era x si plovia tenir marge de maniobra... però esperem que nooooooooo s'hagin de fer maniobres jjejejejeje
així si, eren quarts de 6 i el sol apretava fort, eh! és una de les coses q més por em fa, deixar a la gent socarrimada, ejjejeje
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dl. ago. 31, 2009 8:54 am

ja hem reservat la data a l'ajuntament :D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. ago. 31, 2009 9:32 am

ole oleee ja teniu dia reservat! mooolt bé.

vau preguntar si us podia casar l'alcalde?

i és veritat, no vaig pensar a dir-ho però també vaig veure la carpa annexe a la sala gran, és el que tu dius... és per si plou.. fer el tastet. però esperem que no faci falta ehhh jeje.

si fa calor a les 6 de la tarda, serà només un parell d'hores, has de pensar que per aquestes dates es fa fosc més aviat, o si no mira.... hi ha gent que regalarà "abanicos".... :-)ok:

i que noia? anat bé el cap de setmana?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. ago. 31, 2009 9:43 am

doncs ha trucat l'albert aixi q no se res, només li han dit q és el jutge qui casa... i q si volem podem anar a parlar amb ell 1 mes abans però q no cal,.... però jo prefereixo parlar amb ell abans del casament, com a mínim x saber quina cara fa la persona q ens ha de casar i veure com anirà tota la cerimonia....

jo havia pensat lo dels banus, com segurament farà caloreta volia posar una cistelleta mona a l'entrada i q les dones anessin agafant, haig de mirar preus però vull algo ben barato, segurament els faci blancs, els hi lligui un llacet mono a cadascun i tirando millas! jejejejej

el finde guay, amb visita a can ferrer i preparatius del pis, a veure si aquest mes ho deixem lligat i ens hi podem anar a viure ja! q ara es un desastre, tenim tot ple de caixes, no sabem on tenim les coses... uf! un caos total!
i tu q tal wapa?
saps algo de la judith? està desapareguda en combate!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. ago. 31, 2009 9:59 am

ai noia!! les bitxoses caixes del trasllat!! nosaltres per aquest st. joan varem fer 1 anyet en el piset... doncs fins fa 2 setmanes no vam acabar de col·locar totes totes les caixes que ja teniem amegades per sota el llit, el racó d'una habitació.. jeje quina mandra que fa!! buffff. ja t'ho regalo jejeje.

i la judit no en sé res, vaig parlar amb ella abans de l'estiu i va comentar que ho tenien tot parat, i que fins a partir del setembre no passaria.... a veure si es passa aviat je je.

per cert.... som 3 les que ens casem a mas can ferrer ( almenys de moment i que jo sàpiga d'aquest foro )
i una ho fa amb magnolies, potser la judith amb jubany i potser tu amb montserrat. ja ja ja ja cada una amb un dels 3 caterings que hi havia per escollir i amb bones referències cadasqun jejeje.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. ago. 31, 2009 10:03 am

siiiii! jo también ho havia pensat jajajajaj 3 i totes diferent jajajajaja ella también ho fa x civil? com a minim q coincidim en algo!!! :D
tema caixes, nomes de pensarhi em dona algo! a mes, tenim la tira de caixes q no sabem ni que hi ha! pq ens han anat regalant coses i ho hem anat guardant, ja veuràs tu quan obrim les caixes! apareixerà de tot jejejejeejj (menys diners, de tot!) :D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. ago. 31, 2009 10:16 am

tranquils! ja ja el millor és.... entre tots dos acordar 1 dia, i començar desde el matí fins que hagiu acabat per recollir i col·locar-ho tot el seu lloc. i ja no hi tindreu que pensar-hi més, i en fer-ho entre els dos acabareu aviat.

i si noia, la judith també es casarà pel civil, així que 1 cosa sí que coincidim! je je
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. ago. 31, 2009 10:44 am

sii! es la idea, posar-nos un dia a tope, aixi ho enllestim pq sino arrossegarem caixes fins el dia del casament jijijij

q be! aixi com a minim podrem compartir els dubtes/novetats de la cerimonia jejejje
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dl. ago. 31, 2009 12:28 pm

eis, he estat xerrant una estona amb el toni, mha dit q tenen unes 140 cadires, totes =, aixi q no hem de patir :D
una cosa menys a pagar jejejeje q be! :D
mha dit q de seguida q es van enterar de l'incident a la carretera, van enviar a gent a donar un cop de ma i a organitzar-ho tot. Es fantastic veure q fan tot el q calgui pq tot surti perfecte :DDD

también mha comentat q el jutge es molt trempat :D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. set. 01, 2009 10:05 am

aleee 140 cadires!! bufff de sobre, perquè nosaltres no volem posar una cadira per persones, posarem la meitat de la gent que som jejeje.

de totes maneres segurament nosaltres les haurem de llogar, pq ens entra el preu les marrons ( si no m'equivoco ) i nosaltres volem les cadires blanques... hem vist les 2 en cerimonies diferents, i ens agraden molt més les blanques igual que els nostres pares.... aixxxx que haurem de pagar de totes maneres :-/
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. set. 01, 2009 10:28 am

no sabia q n'hi haguessin varies! a quines et refereixes a les de fusta blanca o a les que van forrades de tela?
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. set. 01, 2009 10:38 am

nono, ens agraden les de fusta blanca...! l'has vistes?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. set. 01, 2009 10:40 am

doncs, no, nomes vaig veure les marrons q hi havia posades el dissabte passat

de fet, ni recordo el color de les q hi havia el dia del tastet....
el q si q m'agradaria es canviar el parament de taula, dissabte hi havia el "tipic" q es amb to pedra... potser m'agrada mes el negre amb verd.... es mes modern o menys tipic .... no se
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. set. 01, 2009 10:56 am

crec que el mòbil de la meva parella té fotos amb les cadires blanques, ja li diré a veure si m'he les pot passar i t'ho faig arribar.
a nosaltres el que ens va anar bé visita la finca amb un casament, és que ja hem vist com queda el menjador amb taules rodones i una de llarga pels amics, i després de veure-ho no ho farem, personalment no ens agrada, la taula llarga pels amics treu importància la dels núvis, a part talla el ritme del menjador, em refereixo que és com si tot el menjador gires el torn d'aquesta taula i la dels núvis passa a segon terme, no sé si m'explico.
finalment hem decidit que pels amics els separament amb les taules normals però de costat. je je je.

pel que fa les estoballes, vam dubtar fins l'últim moment però final hem decidit per les claretes, pq creiem que les negres amb el camí verd ens pot condicionar més a l'hora d'escollir el centre amb els colors vius. no séee ehhhh és el qué pensem nosaltres! però ja sap que de gustos.... jejejejeje.

vosaltres quan començareu a fer l'expedient? nosaltres ens van aconsellar fer-ho a partir del desembre.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. set. 01, 2009 12:55 pm

osti aixo q dius de la taula, es veritat, nosaltres quan hi vam anar eren totes rodones, i ho farem aixi segur, no magrada massa aixo de posar taules diferents..... a mes, si fas taules molt grosses al final nomes pots parlar amb els q tens als costats i el de davant.... aixi q res, taula rodona per tothom :D

aneu molt avançats! ja teniu triades les estovalles, cadires, etc etc! jajajaj jo no se si es q vaig molt lenta, molt tranquila o q...

el tema de l'expedient, et refereixes al de l'ajutnament? A nosaltres también ens van dir de cara finals 2009-principis 2010, com q tenim la data reservada ja estic trankila ;)
Imatge
crisbert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants