SESOLIVERES!!!!

bodes 10!

Re: SESOLIVERES!!!!

EntradaAutor: snake35 » dc. set. 08, 2010 2:59 pm

13titus ha escrit:Hola a todas!!! siento haber estado ausente...las vacaciones y la vuelta al curro,pero prometo entre hoy mañana cronica de la boda para todas vosotras y os colgare fotos para que veais lo preciosisimo que es nuestro restaurante.Pero estar muy tranquilas chicas,porque todo un 10...ni una sola queja...todo perfecto os lo aseguro.Una boda genial y un servicio impecable.

Hola 13titus!!!

Estem esperant amb candaletes la teva crònica i les fotos, bueno jo ja ho sabia que t'aniria tot bé i a totes les sesoliverenques, jejejeje ho dic per experiència! me n'alegro molt maca!!!!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: promisa1 » dg. set. 12, 2010 7:25 pm

Hola a todas,

Hoy he estado en sesoliveres, pero no lo he podido ver, porque habia una boda en ese momento, a las que os habeis casado, que tal os ha ido con el restaurante?
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: snake35 » dl. set. 13, 2010 7:51 am

promisa1 ha escrit:Hola a todas,

Hoy he estado en sesoliveres, pero no lo he podido ver, porque habia una boda en ese momento, a las que os habeis casado, que tal os ha ido con el restaurante?

Hola promisa1!

Si mires el post del sesoliveres unes quantes pàgines enrera veuràs el meu post on ho explico al detall de com va anar el meu casament, però en resum et dic que perfecte, genial, sensacional, impressionant!!!.
snake35

EntradaAutor: promisa1 » dt. set. 14, 2010 4:58 pm

gracies, aquest dissabte tenim hora a les 15:30 hi haura una boda muntada que no haura començat i ho podrem veure.
Imatge
promisa1

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: cristm » dt. set. 14, 2010 8:07 pm

AnNy-JoSe!!!!!!q no te queda nada d nada!!!
Como van los nervios???Q tengas un dia genial, y te esperamos a la vuelta por el foro!!!!
cristm

Entrades: 41
Membre des de: dj. des. 03, 2009 9:45 am

EntradaAutor: maricurman » dj. set. 16, 2010 4:39 pm

Hola

queria preguntaros por cuanto mas o menos os ha salido el menu en Sesoliveres???? es que la verdad que yo no me caso hasta el 2012, xo bueno ya sabeis como somos las mujeres que nos gusta mirarlo todo con antelación. Sesoliveres me ha encantado y eso que aun que no he ido a verlo, cuando vaya creo que será ya como un capricho lo de casarme alli. He pedido información al restaurante, xo a mi me gusta más saber un precio cerrado por comensal, asi que si me podeis ayudar os lo agradeceria o darme algunas referencias de lo que habeis cogido y lo que os cuesta... ya que me gustaria que entrara dentro de mi presupuesto, xk sino lo descartaria.

Saludos y felicidades a todas!!!!
Imatge
maricurman
:: núvia experta

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: snake35 » dj. set. 16, 2010 5:39 pm

maricurman ha escrit:Hola

queria preguntaros por cuanto mas o menos os ha salido el menu en Sesoliveres???? es que la verdad que yo no me caso hasta el 2012, xo bueno ya sabeis como somos las mujeres que nos gusta mirarlo todo con antelación. Sesoliveres me ha encantado y eso que aun que no he ido a verlo, cuando vaya creo que será ya como un capricho lo de casarme alli. He pedido información al restaurante, xo a mi me gusta más saber un precio cerrado por comensal, asi que si me podeis ayudar os lo agradeceria o darme algunas referencias de lo que habeis cogido y lo que os cuesta... ya que me gustaria que entrara dentro de mi presupuesto, xk sino lo descartaria.

Saludos y felicidades a todas!!!!

Hola maricurman!!

Mira, yo no te puedo decir lo que nos costó por comensal para que tengas una orientación ya que el precio que te pueda decir no te vale, primero el IVA era del 7% ahora es del 8% y el precio depende de los platos que escojas no es lo mismo coger de primero una langosta que una "amanida" (perdón me he quedado en blanco...jroña)el precio variará y creo que los platos cambian imagínate lo nuestro fue en el 2010 y tu en el 2012. Tu tranquila pq puedes hacer combinaciones de platos que no te salgan por un ojo de la cara.
Sesoliveres no te va a decir lo que te va a salir por comensal, tiene que hacer un presupuesto y primero tienes que ir allí (bueno te dan dia y hora) y mirais en un video (almenos es lo que hicimos nosotros) todos los platos, primeros, segundos y prepostes. Cogeis los 3 que os más os guste de cada uno (allí te dicen más o menos lo que costaría) y luego ya te dan dia y hora para hacer la prueba, cuando los escoges definitivamente te dán el precio final.
Bueno espero que te haya servido!!
snake35

EntradaAutor: maricurman » dl. set. 20, 2010 1:09 pm

perdon pero no habia visto este mensaje! he podido ver los platos y algunos precios y creo que esta dentro de nuestro presupuesto. que bien xk me encanta!!!!!!!!!
Imatge
maricurman

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: snake35 » dc. set. 22, 2010 4:16 pm

Bona tarda Sesoliverenques!!!
Tinc una bona notícia per vosaltres i és que Sesoliveres i Heretat Sabartes ja està al facebook. Totes les que estigueu en el facebook podeu trobar-ho clickant grup jardí i allà ja podeu entrar i fer els vostres comentaris o posar les fotos per les que us hagueu casat, jo ja ho he fet!

Apa doncs, ens veiem!
snake35

EntradaAutor: snake35 » dv. oct. 22, 2010 5:46 pm

Uffff sesoliverenques!!! està molt mort això eh!!!
Noies i les vostres cròniques????? no pot ser això!!! au va animeu-vos i escriviu per aquí!!! : ban :
snake35

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. oct. 22, 2010 9:22 pm

Hola Snake, veig que segueixes al "pie del cañon", pensava que abandonaries després del casament i encara estàs per aqui, que guay !!!!!

Setmana que ve tenim casament a Sesoliveres i la previsió és de moooooooooooooolt fred.............i la següent (6 novembre) a Heretat Sabartes, i encara farà més fred!!!!!!

Vinga, mantenim el post a dalt de tot!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: snake35 » dl. oct. 25, 2010 7:58 am

silvia i jordi dj's ha escrit:Hola Snake, veig que segueixes al "pie del cañon", pensava que abandonaries després del casament i encara estàs per aqui, que guay !!!!!

Setmana que ve tenim casament a Sesoliveres i la previsió és de moooooooooooooolt fred.............i la següent (6 novembre) a Heretat Sabartes, i encara farà més fred!!!!!!

Vinga, mantenim el post a dalt de tot!!!

Jajaja si, si estic aquí, a veure és que jo crec que qui millor que donar consells o donar la teva impresió a totes aquestes noies que estan dubtoses tan pel lloc on volen fer el casament, com el fotògraf, com els vestits, etc....
Déu n'hi dó el fred que farà allà...aix aix aix! espero que a part del fred que faci tingueu un dia radiant amb solet ben bonic!
Que vagi molt bé!!!! :-///:
snake35

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant