Ja falteu poquetes per casar-vos o ja ninguna???

Si no heu escrit a penes ja....Mare meva veig que la vida de casades ens estressa?? Com esteu totes?? Jo molt gordiiiiiiii !!
Porto un nen que es dirà Odei.

Estem embarassats de 33 setmanes i pesa ja 2kg 200gr.tot un homenet !! Estem preparant la seva habitació i quan la tinguem pintada del tot j ficarem els mobles i les pegatines que hem comprat...quina il·Lusió!!! La meva filla està com a boja amb el germanet...per cert jo he passat un embaràs una mica durillo perquè em marejava molt i tenia tots els mals però ara estic molt millor, de baixa des dels 4 mesos però bueno...i el nen i jo estem molt bé de tot ara ja esperant a que neixi...
Per cert no sé si us vaig dir que el pre i post boda no el vam poder fer perquè estava ja de 2 mesos i el vestit no m'entrava per fer el reportatge, ens el van canviar per un reportatge d'embarassada, que el faig la setmana que ve i un altre quan ja tinguem al petitó a casa, un reportatge de familia els 4...a veure que tal quedarà .

Cuideu-vos molt i les que us teniu que casar encara, que us vagi molt molt bé la boda!!