NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 19, 2010 10:03 am

HOLA GUAPES !!!

Ja falteu poquetes per casar-vos o ja ninguna??? *.O.-O*
Si no heu escrit a penes ja....Mare meva veig que la vida de casades ens estressa?? Com esteu totes?? Jo molt gordiiiiiiii !!
Porto un nen que es dirà Odei. : ban : :-)ok:
Estem embarassats de 33 setmanes i pesa ja 2kg 200gr.tot un homenet !! Estem preparant la seva habitació i quan la tinguem pintada del tot j ficarem els mobles i les pegatines que hem comprat...quina il·Lusió!!! La meva filla està com a boja amb el germanet...per cert jo he passat un embaràs una mica durillo perquè em marejava molt i tenia tots els mals però ara estic molt millor, de baixa des dels 4 mesos però bueno...i el nen i jo estem molt bé de tot ara ja esperant a que neixi...
Per cert no sé si us vaig dir que el pre i post boda no el vam poder fer perquè estava ja de 2 mesos i el vestit no m'entrava per fer el reportatge, ens el van canviar per un reportatge d'embarassada, que el faig la setmana que ve i un altre quan ja tinguem al petitó a casa, un reportatge de familia els 4...a veure que tal quedarà . :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Cuideu-vos molt i les que us teniu que casar encara, que us vagi molt molt bé la boda!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 19, 2010 6:19 pm

uix quina panxeta ja!!!! sóc una infiltrada del 2011 :-)ok: és una pena que no poguéssiu fer el post-boda però també és una experiència el poder-te fer les fotos embarassada i després tota la família ::love:: espero que acabis de passar un bon embaràs i que tinguis un bon part :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 20, 2010 8:55 am

cadui ha escrit:uix quina panxeta ja!!!! sóc una infiltrada del 2011 :-)ok: és una pena que no poguéssiu fer el post-boda però també és una experiència el poder-te fer les fotos embarassada i després tota la família ::love:: espero que acabis de passar un bon embaràs i que tinguis un bon part :-)ok:

Gràcies guapa !! doncs jo també espero sobre tot lo del bon part...jijijiji, que sigui com el de ma filla que va ser ràpid!
I que vagin molt bé els preparatius de la boda , veig que et cases al maig !! nosaltres batejarem al nen llavors. Sobretot aquell dia no estiguis gens nerviosa que el disfrutaràs el triple !!! Petons
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 20, 2010 4:02 pm

ISTAR82 ha escrit:
cadui ha escrit:uix quina panxeta ja!!!! sóc una infiltrada del 2011 :-)ok: és una pena que no poguéssiu fer el post-boda però també és una experiència el poder-te fer les fotos embarassada i després tota la família ::love:: espero que acabis de passar un bon embaràs i que tinguis un bon part :-)ok:

Gràcies guapa !! doncs jo també espero sobre tot lo del bon part...jijijiji, que sigui com el de ma filla que va ser ràpid!
I que vagin molt bé els preparatius de la boda , veig que et cases al maig !! nosaltres batejarem al nen llavors. Sobretot aquell dia no estiguis gens nerviosa que el disfrutaràs el triple !!! Petons

gràcies pel consell guapa!!! jo crec que de l'emoció que portaré al cos no tindré temps de posar-me nerviosa :-)ok:
doncs esperem que sigui igual de ràpid que el de ta filla >.-<:
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat