Hola!!! Encara no he tingut temps de mirar-me gaire el vostre foro, però sóc una de les que espera casar-se l'any que ve. Ara que algunes de vosaltres ja ho heu fet i altres esteu a punt, podrieu deixar-nos un post a les de Tarragona del 2011 i que encara no tenim idees ni sabem on ens casarem, trucos i les vostres experiències un cop passat el gran dia, que és el que tornarieu a fer i quins fallos heu tingut?
Jo encara no tinc res, bueno el novi i l'anell de compromís, això sí, algo és algo,jejeje, i espero que amb l'ajuda de les que ja ho heu viscut puguem montar el nostre casament amb el mínim de riscos possibles d'espifiar-la.
Per no tenir, encara no tenim ni data de casament, perquè ens feia ilusió el 23 d'abril, però ara resulta que és setmana santa i l'esglesia no casa. Quina creieu que és la millor época? Algú s'ha casat a l'abril? Fa bon temps?
I a l'hora del restaurant, quin em recomaneu que estigui prop el mar o bones vistes al mar i que el menjar sigui bó i abundant?
Gràcies per la vostra ajuda i felicitats a les que us heu casat i molta sort a les que ho feu en els propers mesos!!!