annapatxi ha escrit:Bueno txell, segurament no ho veuras, pero et desitjo lo millor per dema!! ja ha arribat el dia!!!
espero que tot vagi genial, i també espero poder veure el teu compte enrera aviat i poder veure les teves explicacions de com ha anat tot!!!
annapatxi ha escrit:txell!!!
com va anar??? segur que genial!!!
nosaltres ja vam anar a veure la masia, la veritat es que es mooolt maca!!!! però crec que al final el descartarem, segurament que ho ferem al serrat del figaró!!
es que tenir que pagar el lloguer de la finca i a part el catering....se'n anava bastant de presupost!!
bueno, suposo que deus estar de lluna de mel no?? a veure si cuan tornis ens expliques com ha anat tot!!!
Hola Anna !!!
Gracies pels teus desitjos !!! Doncs tot va anar genial !!
Espero ben aviat començar la meva cronica ! Que ja tinc ganas de explicar totes les sensacions d'aquell dia... tot el que va succeir.. posar les fotos que ja em comencen a arribar...
Va ser un dia inolvidable !!! Va superar els meus somnis de veritat !! Van estar la gent que realment volia estar amb nosaltres aquell dia i vam disfrutar moltissim !!!
Al final no la gafeu?? ostres.. si que s'en va una mica de preu si... pero jo em vaig enamorar i ja no trobava cap lloc mes que m'agrades !
Un peto !