LLOGUER DE COTXE AMB XOFER

bodes 10!

LLOGUER DE COTXE AMB XOFER

EntradaAutor: Petita83 » dj. maig 13, 2010 8:53 pm

Holaaaaaaaaa!!!

Potser desperto tard, o no, però després de rumiar pros i contres...hem decidit llogar un cotxe amb xofer (Mercedes, Audi o similar) perquè em dugui de casa a l'esglèsia i després amb el meu xicot cap al restaurant.

Coneixeu alguna empresa? Les que heu agafat aquesta opció amb qui ho heu fet? Quins preus us han donat?

Vaig una mica perduda, la veritat, però és que serà el més pràctic per les circumstàncies que ens trobem aquell dia.

Petons :-()-)
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: LLOGUER DE COTXE AMB XOFER

EntradaAutor: Susu » dv. maig 14, 2010 8:09 am

Hola Petita,

Precisament jo vaig treballar de xófer i vaig portar alguna boda. Tu mira preus, no et quedis amb el primer, i si puc et miraré el preu que et pot fer on jo estava. Però m'hauríes de dir on et casses i les hores que vols la dispossició. Aquests tenen Mercedes, però en conec més.
Imatge

Imatge
Susu
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: dg. març 21, 2010 9:33 am

EntradaAutor: Petita83 » dv. maig 14, 2010 9:42 am

Susu ha escrit:Hola Petita,

Precisament jo vaig treballar de xófer i vaig portar alguna boda. Tu mira preus, no et quedis amb el primer, i si puc et miraré el preu que et pot fer on jo estava. Però m'hauríes de dir on et casses i les hores que vols la dispossició. Aquests tenen Mercedes, però en conec més.

Hola Susu!
Realment el cotxe seria per anar de casa meva a l'esglèsia, que està a 50 metres (ho sé, ridícul però em fa molta cosa anar a peu...) això a Barna, i després dur-nos de Barna a Vilanova del Vallès. Encara que también estem mirant per quan ens sortiria que el mateix cotxe o un similar de la mateixa empresa ens torni de Vilanova cap a casa aquí a Barna
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: snake35 » dv. maig 14, 2010 9:51 am

Petita83 ha escrit:Holaaaaaaaaa!!!

Potser desperto tard, o no, però després de rumiar pros i contres...hem decidit llogar un cotxe amb xofer (Mercedes, Audi o similar) perquè em dugui de casa a l'esglèsia i després amb el meu xicot cap al restaurant.

Coneixeu alguna empresa? Les que heu agafat aquesta opció amb qui ho heu fet? Quins preus us han donat?

Vaig una mica perduda, la veritat, però és que serà el més pràctic per les circumstàncies que ens trobem aquell dia.

Petons :-()-)

Jo ho vaig estar mirant ja que tenia la meva padrina que el seu marit no podia conduir i em vaig informar. Et puc enviar els mails que em van donar amb els preus? si vols fes-me un privat i em dones el teu correu electrònic!
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: ..FLOR.. » ds. maig 15, 2010 1:14 pm

Mira el grup limousines tens els preus a la web!
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm

EntradaAutor: Petita83 » ds. maig 15, 2010 2:34 pm

..FLOR.. ha escrit:Mira el grup limousines tens els preus a la web!

Ya lo miré wapi, y como muchas veces una se lleva sorpresas y tal les mandé un mail para que me lo presupuestaran directamente en base a lo que necessitamos.

¡La verdad es que muy bien!
:-()-)
Imatge

Imatge
Petita83

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat