PARA LAS QUE ESTAMOS EN DIETA " ANIMOOOO""

bodes 10!

Re: PARA LAS QUE ESTAMOS EN DIETA " ANIMOOOO""

EntradaAutor: Rosereta » dg. feb. 07, 2010 11:57 pm

Hola noies!!! Molts anims amb la dieta!!

Jo fa un parell d'anys vaig fer la que està diguessim de moda dels sobres i em va anar molt bé perquè havia de perdre força pes, en vaig perdre 15!!! Després el manteniment em va resultar molt facil, pero el problem d'aquesta dieta es que et pot comportar altres problemes de salut. Jo per sort cap ni un.

Ara el tema és que la vida en parella, vulguis que no, fas més excessos i n'he guanyat uns 5, i a veure, perdre els 5 tampoc no, que tothom em deia que estava massa seca, pero 3 siii!!! que en la roba és nota. Pero costa, son només tres, pero costa molt, pel tema aquest de que clar, només son tres, va vinga si avui em passo no passa res... i aixi anem fent i no hi ha manera!
Ais, m'hi haurè de posar en serio!
Imatge
Rosereta
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: neus29 » dl. feb. 22, 2010 10:55 pm

hola nenes`¡¡¡¡¡¡¡¡ jo amb la dieta ke estic fent ja he perdut 7 kg en un mes i mitg.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dc. feb. 24, 2010 1:05 pm

Yo empece muy bien con la del Proteifine , pero ahora llevo unos dias con una ansiedad q pa q ..... solo me apetece comer salado, picar entre horas...buf ! y en nada tengo la prueba de vestido o me calmo, o me calman de golpe ! :-(
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: Ishtarx » dc. feb. 24, 2010 1:17 pm

yo estoy igual, el viernes me operaron y estoy de baja, y una ansiedad que me comeria la nevera entera... y el sabado voy a probarme vestidos ais....
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: madiene » dc. feb. 24, 2010 7:17 pm

yo no estoy a dieta ,pero voy al gimnasio todos los dias
madiene

Entrades: 101
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: neus29 » dc. feb. 24, 2010 8:38 pm

hola anna, kina es la dieta ke estas fent tu? no sera la dieta dels batuts?
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: nananda2 » dc. feb. 24, 2010 10:03 pm

noies!! encara no m'havia passat jo per aquest post, pero es q com amb tot en la meva boda vaig começar dient 'jo no faré ....' i vaig dir no faré dieta, paso! si tinc chiches, tinc chiches!....doncs ré ...porto dues setmanes a dieta...(es que soc molt feble de pensament i sempre acabo caient...amb la boda estic caient en totes!! jejeje soc feble...)

Bueno, pues eso, a l'estiu tenia molt sobrepés, al començar la feina nova vaig perdre 6 quilos (i de moment no els he recuperat) així que si perdés en 4 mesos 4-5 quilets ja em donaria per satisfeta (no estaria prima encara perque tinc 15 quilos de més a sobre, pero bueno seria un principi no?) pero es que amb els nervis de la boda m'agafa molta ansietat i desde que m'he posat a dieta es com si la gana se m'hagués multiplicat per 10...no se si ho aconseguiré...pero bueno, al menys ho intentaré...m'aniré passant per aqui a vere si em doneu ánimos...
Imatge
nananda2
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: elita » dc. feb. 24, 2010 10:50 pm

hola chicas!!! aixxx que duro esto de la dieta jajaja parece ke te lo prohibas y mas ganas todavia de comertelo todo!!!! yo llevo casi tres semanas, hambre no paso claro pero una ansiedad,... imaginaros trabajo en una cafeteria y hacemos todo el pan y las pastas al momento.. siempre calentitos!!! imaginaros me muero por comerme un crissant asi me he puesto desde que empece a hacerlos!!! que pueden conmigo yo nunca habia comido un croissant tan tan rico!!! jajaja aveces sueño con ellos!!! jajaja
bueno yo estoy bastante metalizada porque ya no me sirve la ropa y ya me lo noto en mi agilidad.. asi ke bueno ya he perdido 3,5k bien!!!! ahora me faltan otros 10 y perfecta!!! jaja
elita

Entrades: 155
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 12:58 am

EntradaAutor: annaiesteve » dj. feb. 25, 2010 9:49 am

nananda2 ha escrit:noies!! encara no m'havia passat jo per aquest post, pero es q com amb tot en la meva boda vaig começar dient 'jo no faré ....' i vaig dir no faré dieta, paso! si tinc chiches, tinc chiches!....doncs ré ...porto dues setmanes a dieta...(es que soc molt feble de pensament i sempre acabo caient...amb la boda estic caient en totes!! jejeje soc feble...)

Bueno, pues eso, a l'estiu tenia molt sobrepés, al començar la feina nova vaig perdre 6 quilos (i de moment no els he recuperat) així que si perdés en 4 mesos 4-5 quilets ja em donaria per satisfeta (no estaria prima encara perque tinc 15 quilos de més a sobre, pero bueno seria un principi no?) pero es que amb els nervis de la boda m'agafa molta ansietat i desde que m'he posat a dieta es com si la gana se m'hagués multiplicat per 10...no se si ho aconseguiré...pero bueno, al menys ho intentaré...m'aniré passant per aqui a vere si em doneu ánimos...

Hem sembla q estem totes igual....jo tambè tinc una gana q..... si si només tinc gana de picar coses salades, entrepans, pizzes...ma donat per la 4 estacions i buf.....

*.-o-o.*
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

annaiesteve

EntradaAutor: mimosa » dj. feb. 25, 2010 12:29 pm

Bueno voy a tener que empezar a seguir este post con interés, me sobran de 4 a 6 kgs. no es mucho pero hay que perderlos, la boda es el 10 de Octubre y prefiero tomarmelo en serio desde ahora y no esperar a que falten dos meses.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: MANEL » dg. abr. 18, 2010 10:17 am

Buenassss
Voy a comenzar el programa de dieta MI ULTIMA DIETA.COM, alguien lo ha probado????
Imatge
MANEL

Entrades: 272
Membre des de: dv. març 02, 2007 9:43 am

EntradaAutor: Necabel » dl. abr. 19, 2010 11:17 pm

mimosa ha escrit:Bueno voy a tener que empezar a seguir este post con interés, me sobran de 4 a 6 kgs. no es mucho pero hay que perderlos, la boda es el 10 de Octubre y prefiero tomarmelo en serio desde ahora y no esperar a que falten dos meses.

Uff, te casas solo un día después que yo. Mi intención es hacer dieta pero la verdad es que me cuesta bastante, además con los nervios me da por comer tonterías :--(
Imatge

Imatge
Necabel

Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

EntradaAutor: mosi » dc. abr. 21, 2010 4:30 pm

Animo a todas y ojo con hacer tonterias con la salud
mosi

Entrades: 102
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dv. abr. 23, 2010 11:44 am

Vamos bajando....... yo mañana ya tengo la 1ª boda del año, y me han tenido q entrar el vestido 4 veces , pobre modista , cada vez me decia nena .... q estas haciendo ? pues regimen Sra...... regimen...... aix por dios , ahora me tomaria una pizzzzzza.......mmmmmn q hambre !

annaiesteve

EntradaAutor: mosi » dv. abr. 23, 2010 1:03 pm

Muy bien annaiesteve, a mi el medico que dijo que procurara bajar la ansiedad y que si realmente un dia tenia muchas ganas de comer algo como tu dices de la pizza me tomara una ensalada o lo que tengas en tu regimen para quitar el hambre y luego una porcion de pizza (he dicho una porcion y no una entera). Pero solo de vez en cuando.
mosi

Entrades: 102
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. abr. 23, 2010 1:06 pm

Me parece per4fecto lo que dice mosi :-)ok: :-)ok:

Yo baje 10 kilos y comia de todo (pero con medida claro...)
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants