MUSICA PARA LOS PLATOS

bodes 10!

MUSICA PARA LOS PLATOS

EntradaAutor: soniag » dv. març 12, 2010 9:04 pm

hola!!! ya se que existe un post en este foro de canciones, pero es que ando un poco liadilla con el tema de la musica del restaurante...
¿alguien sabe de algunas canciones que sean un poco movidas para poner en los platos?
una que tengo pensada es la de kesha la de tik tok, ya que tiene ritmillo y es nueva.
que alguien me ayude please.... [img][/img]
soniag

Entrades: 32
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 6:21 pm

Re: MUSICA PARA LOS PLATOS

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 12, 2010 9:44 pm

buf... aquest tema em porta de cap!
m'agradaria alguna cançó del moment pegadiza... però últimament no n'ha sortit cap que m'agradi... a veure si a mesura s'apropi l'estiu es van animant la cosa i en surt alguna de bona...
a mi la que m'agrada molt, i ja té un parell d'anys, és una de rihana... però nu se...
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: soniag » ds. març 13, 2010 11:55 am

a mi tambien me trae de cabeza, es que tienen que ser canciones que animen a la gente y sean servilleteras totales...
soniag

Entrades: 32
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 6:21 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. març 13, 2010 12:10 pm

para las canciones de los platos que opinais? que tienen que ser canciones actuales, pegadizas i animadas del momento que suenen en las radios... o que tengan algunos años pero que gustan igual (como la de maria caipiriña)?
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » ds. març 13, 2010 9:30 pm

jo si son del moment.. pero com bé diu nur aquest any encara no han sortit... pufff.. a mi maria caipirinha m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jijij
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mairim&nebur » dg. març 14, 2010 1:29 pm

Yo empezaré con una peli de disneyyyyyyyyyyyyyy....después de una entrada con una canción muy movidita
Mairim&nebur

Entrades: 48
Membre des de: dc. gen. 27, 2010 6:35 pm

EntradaAutor: Rosereta » dt. març 16, 2010 9:41 pm

Hola noies!!

A nosaltres encara ens falten 7 mesos, pero l'altre dia vem començar a parlar d'aket tema, ens vem seure davant de l'ordenador i ja hem baixat totes les músiques que volem pel banket i les entregues.

El nostre casament té la temàtica de pel·lis de quan erem petits de dibuixos i també de les més actuals que hem vist junts. Per tant, els cartellets de les taules seran imatges de pelis tipus madagascar, sreck, toy story, pocahontas, el rei lleó.... i les músiques les hem relacionat también amb aixo! Penseu que hi ha bandes sonores de pelis que són marchoses i xules.

Per entrar fem madagascar, després per al primer plat sreck, también el rei lleo... pel pastís és la unica que no és de peli de dibuixos, pero també té certa relació pk és del món del circ, hem triat Alegria del circ du solei.

Les entregues también totes tenen música de peli de dibuixos. Va ser molt divertit perquè pensavem amb les entregues que més o menys volem fer i deseguida ens venia al cap la cançò de peli per aquella persona o parella!!! La única cançó aqui que tampoc es de dibuixos és la de les mares pels rams de flors, però bé, els hi posarem MAMA MIA, ja que les dues són de la época d'ABBA i s'emocionen amb aquestes cançonetes!!
Imatge
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: xica2010 » dc. març 17, 2010 5:10 pm

pues yo para el primer plato voy a poner maria caipirinha!!! me encanta y me e bajado una version que ya empieza con el ritmo y queda genial!!! pero para el segundo planto nose....
4 SEPTIEMBRE 2010
xica2010
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 271
Membre des de: dl. nov. 17, 2008 6:09 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants