NENES ADEUUUU!QUE US VAGI MOLT BE A TOTES!!

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 22, 2008 9:00 pm

LoreyJavi ha escrit:ja as reservat nena!!!ala k guay!!!!!!!!daki a poket stareu proban vestits!!!i que tan clavat molt????
com ho faras el reportatge???al restaurant i a algun puesto mes.....tipo platja o algo?????

pues jo nena.................ufff......
si os dic la veritat ho estic pasan una mika malament perq al meu curro n'hi han dues embarassades i una ma ''robat''el nom de la nena.....
pero bueno em donan una miketa de enveja perq ja estan i tinc por a trigar en kedarme....perq com vaig tenir problemes a les hormones....diuen k no passa res pero em ratllo....per aixo no vui entrar a akell forum molt...per q n'hi han cada cas....
pero eehhhh estic disfrutan molt!!!!!!!!!jajajajajajajaja ;-P!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja m'ajudareu amb els noms kuan estuigui ehh

Neniiiiiiiiiiiii
com és això de que t'han robal lo nom????
kin volies??? pero el ficaras =ment o el canviaràs???? jo t'ajudo a ficar noms que m'encantaaaaaaaaaaaa

Neni.. dons al fotograf... abans t'he dic lo que entra i després el preu... que sino... sona molt car... jejej

Un album de 40x50 (madre mía no se on el guardarem jejej) amb 120 fotografies ( +- 60 pàgines)
Pre-boda en un velero y moto de agua en puerto de BCN que nos gusta muxo el agüita ...
el video de la boda

A la boda.. doncs lo tipic casa del novio,,, casa la novia... cerimònia i després hem llogat el mateix castell que té sales de l'època molt xulis i ho farem al mateix voltant i després pues el restaurant fins les 4! jejej

aixo son 2600

i demanarem 2 albums pels pares de 24 x 30 que surt a 360 cada un

aixi que un total de 3320€...toma yáaaaaaaaaa

Aix neni,,, això de quedar-te.... tu trankila...pq si t'obsesiones es més xungu... i si ja saps que has tingut problemes amb hormones... pues ja saps.... pero bueno... aixxxxxxxx a mi m'encanta tot això... m'agradaría l'any que bé treure'm lo de llevadora pero es que l'exam es tan xungu!!!!

i escolta'm que es lo de les hormones... ovari poliquistic???

ja m'expliques!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 22, 2008 9:02 pm

LoreyJavi ha escrit:daki a poket t'en vas a irlandaaaaaaaaa eh!!!!!!!!1k ja et keda menysss maca!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Xiiiiiiiiiiii
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 22, 2008 9:05 pm

LoreyJavi ha escrit:papallona porta moltes fotikos eh de irlanda!!!!!!!!!!!!!!!!!
noies encara no tinc noticies fins el dia 9 doctubre k en teoria auria de vindre la warry.......pero ja tinc els noms mes o menys......dieume opinions o noms........jaajajajajajaja
LUCAS,AARON,OLIVER,DENIS...per nen..........(A mi el k mes LUCAS)
MELISSA,ARIADNA,ABRIL,YASMINA,PRISCILA(per nena.............A mi el k mes MELISSA a veure k tindreee!quan estigui prenyada ja farem apostes de k porto!!!!!!!!

jo em kedo amb Denis i Abril!!!!!!!!!!!!!!!!! sonen molt bé!!!!!!!!!!!

jajaj

apostes...uff que xungu.... una nena.... jajajja

ey ja eu fet llistes de invitats??????os surten molts o q???
us dono un consell...............jo anava a invitar a moltisima gent....pero pero consells k manaven donan la gent....inviteu nomes als k sentiu de cor sabeu perq amb la crisis k n'hi ha no estem per invitar als k varen invitar als nostres pares etc.....

no se es un consell eh despres feu el k voleu....pero es k prefereixo k vinguin 10 de els estimi molt encara k no puguin donarme cap sobre a k vinguin 10 per fer compromis saps no?

muakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Papallona*

EntradaAutor: LoreyJavi » dt. set. 23, 2008 1:15 pm

nena n'em per partssssssssssss jajajajajajajaja
tiaaaaaaaaaaa no es tan car amb tot aixo k et donen!!!!!!!ufff per igualada esta tot molt car i et donen una purria....aixi k super xulo lo de la pre-boda!!!es molt guay!!!!!!!!!
y a mes un album per cada pare.....y cent i piko fotos!!!!!noia no es tant t'ho has montat be!!!!!!!''apart......una cosa menys k fer....jejejeje''despres et volcas mes amb el vestit ......amb la musika.......................................invitacions..............

el nom k magradaba era era abril tia!!el k pasa es k ja li fika ella....i com k no.....avui m'he axecat amb el nom de MELISSA i mira....(no se d'on ho aure tret xo magrada..........''
i lo de las hormones es k kuan era petita tenia mes hormones masculines k femenines.......i em donaven un tractament....perk no em venia la warry mes si....tres k no.....
pero fa tres anys jo k les vaig deixar i em ve la warry super be y super puntual...cad 3 mesos k vaig a sant joan de deu a fer-me analitikes....i man dit k em keda novembre i estic de conya!!!i li vaig preguntar i em va dir k soc mes fertil k una dona normal.....pero tinc dubte................

espero k el mes k be no vingi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!preguem!!!amen....
jajajajajajajaja

bueno bueno cuentame mas cosas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ey tia el meu novio em va regalar un anell t'ho vaig dir?
Imatge
LoreyJavi
:: núvia rookie

Entrades: 134
Membre des de: dt. ago. 19, 2008 11:49 pm

EntradaAutor: LoreyJavi » dt. set. 23, 2008 6:08 pm

ey aixo de ke ''soc mes fertil q una dona normal''i mes hormones masculines k femenines SOC NOIA EH no soc ni amor ni res de aixo......k a sonat una miketa raroraroraroraro!!!!!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
LoreyJavi

EntradaAutor: Arian1682 » dt. set. 23, 2008 9:15 pm

jajajajjajaja neni que bonic això de buscar noms!!! :-)) Jo em decanto per Ariadna....jajajjajajaja....és el meu!!!!!!! :-)) :-)) :-))

neni que lleginte em ve la vena maternal!!!! que buniccccc!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

De noi m´ agrada Alex, Eric, Iker, Isac i Marc (Alex no li posaria segur pk es diu així el meu futur maridet)...i de noia....ummm.-.... Tais, Anais, Inara ( així es diu la meva fillola...es super original)....nu se...m´ agraden noms que portin i jajajajjajajjaja :-))
Imatge
Arian1682
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: LoreyJavi » dc. set. 24, 2008 2:56 pm

arian iker i eric magraden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!son molt xulosss!!!!!!!avui estic una miketa depre perk me fet el test amb el ansia i a donat :--( pero clar....fins daki a dos semanes i mig no mauria de vindre la warry osigui k potser m'ho hagi fet molt rapid no????
e aki mi paciencia.......................jejejejeje >.-<: >.-<: >.-<:

kom van esas bodas???????????????????????
ariadna clar!!!!!!!!!!!!!com no tagrades el teu nom....n'em malament eh!!jijiji patonssss m'en vaig al curro!!
Imatge
LoreyJavi

EntradaAutor: LoreyJavi » dt. oct. 21, 2008 9:00 pm

nenesssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!
com esteu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nosaltres amb la buskeda del baby.....k em va donar :--( pero bueno a por NOVIEMBREEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aquest mes estare ben entretinguda perke ens em agafat un piset dalkiler nou!!!mes bonic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i amb una pedazo de terraza de 60m2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quan tingui un nen podra jugar be eh!!jejjejejee no caldra sortir al parc ja li monto un alla!jejeje ke???com van les bodes????????a veure conteu.meeee!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
LoreyJavi

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 23, 2008 8:52 am

Neniiiiiiiiiii

yo lo de la boda.. muy paradito la verdad!!!!

eiiiii pon fotitos del pisito nuevo!!!!!!!!! que bien.. tia peazo terraza pa tu nen@
Papallona*

EntradaAutor: LoreyJavi » dg. oct. 26, 2008 7:31 pm

las fikare per finals de novembre k es quan estara tot ben arregladet k ara s'esta pintan!!!!!!k les nadales les vui pasar al piset!!
tot paradito?????
i eso nena?com es aixo?????
Imatge
LoreyJavi

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants