LoreyJavi ha escrit:ja as reservat nena!!!ala k guay!!!!!!!!daki a poket stareu proban vestits!!!i que tan clavat molt????
com ho faras el reportatge???al restaurant i a algun puesto mes.....tipo platja o algo?????
pues jo nena.................ufff......
si os dic la veritat ho estic pasan una mika malament perq al meu curro n'hi han dues embarassades i una ma ''robat''el nom de la nena.....
pero bueno em donan una miketa de enveja perq ja estan i tinc por a trigar en kedarme....perq com vaig tenir problemes a les hormones....diuen k no passa res pero em ratllo....per aixo no vui entrar a akell forum molt...per q n'hi han cada cas....
pero eehhhh estic disfrutan molt!!!!!!!!!jajajajajajajaja ;-P!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja m'ajudareu amb els noms kuan estuigui ehh
Neniiiiiiiiiiiii
com és això de que t'han robal lo nom????
kin volies??? pero el ficaras =ment o el canviaràs???? jo t'ajudo a ficar noms que m'encantaaaaaaaaaaaa
Neni.. dons al fotograf... abans t'he dic lo que entra i després el preu... que sino... sona molt car... jejej
Un album de 40x50 (madre mía no se on el guardarem jejej) amb 120 fotografies ( +- 60 pàgines)
Pre-boda en un velero y moto de agua en puerto de BCN que nos gusta muxo el agüita ...
el video de la boda
A la boda.. doncs lo tipic casa del novio,,, casa la novia... cerimònia i després hem llogat el mateix castell que té sales de l'època molt xulis i ho farem al mateix voltant i després pues el restaurant fins les 4! jejej
aixo son 2600
i demanarem 2 albums pels pares de 24 x 30 que surt a 360 cada un
aixi que un total de 3320€...toma yáaaaaaaaaa
Aix neni,,, això de quedar-te.... tu trankila...pq si t'obsesiones es més xungu... i si ja saps que has tingut problemes amb hormones... pues ja saps.... pero bueno... aixxxxxxxx a mi m'encanta tot això... m'agradaría l'any que bé treure'm lo de llevadora pero es que l'exam es tan xungu!!!!
i escolta'm que es lo de les hormones... ovari poliquistic???
ja m'expliques!!!!!!