Hola! soy nueva :)

bodes 10!

EntradaAutor: txellb » dj. juny 19, 2008 10:03 am

hola nuvies!
doncs el 2007 va ser l'any dels casaments a la meva familia!
el juny es va casar una germana i el setembre una altra! aixo si que es fort! quin gasto amb regal, vestit... perque a mes nosaltres els hi vam regalar el vestit de nuvia a cada una (espero que amb mi facin el mateix perque sino els numeros no surten!!!! jejeje)
jo ja he amenaçat a la germana que em queda soltera que NI SE LI OCURREIXI casar-se el mateix any que jo!!!!!!!!
el que si que potser em passarà es la comunió de la meva nevoda d'una setmana per l'altra, perque no sabran la data fins a principis del 2010 i no la podran canviar (excepte que coincideixi exactament), pero aixo no m'importa, sera com un assaig general per als convidats! jejejeje!
txellb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: Nit_23 » dj. juny 19, 2008 8:09 pm

Hola Txell! Benvinguda i felicitats !

jo també em pensava q era massa d'hora fins q vai entrar x aki jejeje pero nosaltres no ho hem dit a ningu encara, es veritat q queda molt d temps i jo em penso q ens dirien això, q poden passar moltes coses i q es molt aviat... x aixos suposo q fins l'any q ve no ho direm a la familia ni res... potser a algun amic jejeje es q a mi ma fa molta ilusioooo!! :D x aixos em va anar b trobar aquest foro, perque així puc desfogar-me :) I tu ja tens l'anell???? kina sort! jejeje xo x una part m'estimo mes no tenir-lo encara, xq es el q dius, llavors ja stas obligat a dir-ho i passo d dir-ho amb tota la ilusio i q em frustrin :s :s q passi rapid aket any!! jejeje nono, no cal, q ja passa prou rapid el temps... no ens n'adonarem q ja tarem a finals dl 2009 i despres tots a correr jejeje

:-)) :-)) *.-o-o.* *.-o-o.*
*_Nit_*

Imatge
Nit_23

Entrades: 10
Membre des de: dc. juny 04, 2008 3:04 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 19, 2008 8:33 pm

jose y vane ha escrit:
RyR ha escrit:jajaja tens raó Txell quant falta tant fiquen cares...

pero bueno.... es divertit... en el meu cas jo vaig dir que em casava al 2010 i mun germana ha decidit casar.se ara al 2009 aixi que anem de bodaaaa doble i no cal que esperin tant!

Bueno aixo que BENVINGUDA!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

hola raquel jo ahir vaig sapiguer que la nevoda del meu chicot que es com una germana es casa a l´agost del 2010 i jo al juliol.
un mes despres que jo que fort
pels invitats clar

Ostis pels convidats es una """putadeta ehhh jejej"""... en el meu cas tenim un any de diferencia ja no es tan fort!!!! (tot i que sigui mun germana) naltros lo unic es que mirarem de no "repetir" idees i regalets..etc!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants