Petició de boda amb un Kinder Sorpresa

Tots els articles publicats al bloc de GuiaNupcial i tots els vostres comentaris.

Petició de boda amb un Kinder Sorpresa

EntradaAutor: Gisela010 » dt. gen. 08, 2013 11:41 am

Per començar aquest any 2013 amb quelcom creatiu per a tots els nuvis o núvies que encara esteu pensant si fer la petició de casament o no, aquí us deixem una idea que podreu desenvolupar vosaltres mateixos/es.

El Matthew i la Lori són una parella que viu feliçment casada des de fa uns quants anys. Però, voleu saber com es van donar el 'sí, vull'?
Resulta que ja feia temps que, de tant en tant, entre ells dos es regalaven un ou Kinder Sorpresa. Un dia a en Matthew se li va ocórrer entregar-li un ou únic, especial, que la Lori no podria oblidar mai.

Un bon dia el noi va decidir desmuntar laboriosament el famós ou de xocolata i substituir la joguina de dins per una petita figura que era ni més ni menys que un robot personalitzat amb la seva cara i unes instruccions per a poder muntar-lo. El més sorprenent de tot és que també va fer que el ninot, un cop muntat, quedés en posició de petició de boda...i com no, amb l'anell també inclòs a la capseta!

Òbviament, us podeu imaginar que la Lori va acceptar encantada i emocionada la seva petició de casament.

A algú li ha passat el mateix?
Com ho heu fet vosaltres? Com us han fet la petició?

Més info a Two Plus http://twoplus.us/2012/04/kinder-egg-marriage-proposal/

Imatge
Gisela010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1282
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 11:10 am

Re: Petició de boda amb un Kinder Sorpresa

EntradaAutor: lanumi » dt. gen. 08, 2013 4:19 pm

Ostres que original!!a mi m'ho van demanar un cap d'any a Venècia passejant amb una gòndola,molt romàntic!
lanumi
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 30, 2012 4:22 pm

EntradaAutor: Pilux » dc. gen. 16, 2013 10:52 am

Quina bona pensada que va tenir aquest noi! i que laboriós! El meu xicot va ser més normal i m'ho va demanar una nit a una platja! Però molt romàntic, estavem els dos sols, sotala llum de les estrelles (hi havia tan poca llum que fins que no vem arribar al poble no vaig poder veure ben bé come era l'anell, jeje).
Pilux

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: esther-jose » dj. feb. 28, 2013 5:58 pm

Què original!!! A mi m'ho va demanar a Roma en el viatge que em van regalar pels 30 anys!!!
Imatge
esther-jose
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 200
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 2:58 pm

EntradaAutor: AndreayXavi » dt. març 26, 2013 9:18 pm

genial idea!! me encanta este foro cuantas ideasssssssssss no me canso de mirar las cosas originales que hay!!
AndreayXavi

Entrades: 114
Membre des de: dt. març 26, 2013 2:56 am

EntradaAutor: brujita8 » dc. abr. 10, 2013 7:23 pm

esto me lo apunto espero que mi futuro marido no este en el foro!!!jajajaj
brujita8

Entrades: 101