Els nous perfums són sempre l'inici d'una aventura. Poden ser un amor a primer olfacte o penetrar a poc a poc en els nostres sentits amb el seu ús fins a esdevenir el perfum favorit. O potser no aconsegueixin tenir cap èxit.
Però el Nadal és un moment perfecte per a llançar-se a descobrir nous aromes. La raó és òbvia: les fragàncies són un dels regals més apreciats i un èxit de vendes per Nadal. Per això és just ara quan es presenten infinitat de fragàncies, noves o senzillament retocades en les seves notes o en el seu flascó per fer-les diferents, més atractives o convertir-les en joies de col•leccionista. De dona, d'home i també en versions perquè tots dos membres de la parella comparteixin marca, que no aroma.
Descobreix quina aventura et ve de gust iniciar.
Per a ella
- Belle d'Opium d'Yves Saint Laurent. Perfum sensual i embriagador com el seu predecessor, el clàssic Opium, que pretén ser una proposta més juvenil adaptada a la dona d'avui. Eau de parfum 50 ml 77 €
- Clasique Charm de Jean Paul Gaultier. Edició limitada del conegut bust amb un nou vestit tornassolat i un collaret de boles platejades que es pot utilitzar com a accessori. Eau de toilette 100 ml 90 €
- Jasmin Noir The Jewell's Edition de Bvlgari. Peça de col•leccionista d'aquest perfum càlid i balsàmic que es vesteix amb un collaret d'or de 18 quirats inspirat en l'alta joieria de la marca. 135 €
- Trésor 20 Aniversari. Edició exclusiva del perfum de Lancôme amb extracte de perfum en un pot de vidre negre i un anell de 20 pedres Swaroski creat a mà per un joier. 20 ml 2.200 €
- Eau Claire de Merveilles d'Hermès. Nova reinterpretació d'un clàssic, molt més cristalina i floral que la inicial. Eau parfum 50 ml 64 €
- Pure DKNY. Luxosa i senzilla, aquesta fragància floral té com a nota final una gota de vainilla en aigua, el flascó és de vidre transparent inspirat en una gota de pluja, 100% reciclable. Eau de parfum 100 ml 79,50 €
- L'Eau d'Issey Noir absoluta de Issey Miyake. Edició limitada marcada per l'entrada de l’ambre en la fragància, que enfosqueix i atorga misteri a la clàssica fragància floral. Eau de parfum absoluta 50 ml 76 €
- Pure Custo Barcelona Woman. Fragància lluminosa i atrevida dissenyada per seduir amb notes picants i florals de sortida i un cor molt carnal, vestida de neoprè per Custo, igual que la seva versió masculina. 100 ml 65 €
- John Richmond Woman. Primera fragància del dissenyador ideada "per portar posada" i exaltar la personalitat sofisticada i moderna de la dona. Eau de parfum 100 ml 75 €
- Loud for Her de Tommy Hilfiger. Fragància especialment destinada als joves de la generació Y i inspirada en la moda denim (texana) del dissenyador 75 ml 59 €
Per a ell
- La Force de Dolce i Gabbana. Nova fragància de la col•lecció inspirada en el tarot amb un aroma especial i ardent sobre una base de vainilla Bourbon. 100 ml 59 €
- L'Eau d'Issey per Homme Noir absoluta d’Issey Miyake. Edició limitada on l'ambre, a diferència de la versió femenina, atorga calidesa al perfum afustat tradicional. Eau de toilette concentrée 100 ml 72 €
- Pure Custo Barcelona Man Fragància plena de contrastos i amb un punt de misteri que, després d'una sortida cítrica i floral, obre un cor ric i colorista de notes orientals, com un paó. Eau de toilette 100 ml 62 €
- John Richmond Men. Fragància Fougère (de falguera) cítrica amaderada que s'inspira en el món del rock i la imatge és el campió olímpic Aldo Montano. Eau de toilette 100 ml 70 €
- Loud for Him de Tommy Hilfiger. Versió masculina dirigida als joves d'avui, connectats a través de les xarxes socials i la tecnologia. 75 ml 59 €.
Font: ACPG / Bellesa Activa