Baralles abans de la boda

Tots els articles publicats al bloc de GuiaNupcial i tots els vostres comentaris.

Baralles abans de la boda

EntradaAutor: anny » dv. set. 05, 2008 12:42 pm

Els detalls de la preparació de la boda tipus la llista de convidats, l’organització, els diners, la religió,... poden comportar una sèrie de baralles abans de la boda. Per evitar-les cal que us poseu a la pell de l’altre i que arribeu a un consens en alguns temes.

Llista de convidats: un dels dos convida més gent que l’altre? Pot ser que un tingui més família o coneguts. Penseu si es pot retallar. Penseu també qui paga aquests convidats? Si els paga qui els convida no us heu de preocupar de res, si ho pagueu entre els dos, potser que arribéssiu a un acord.

L’organització: Normalment les dones s’impliquen molt més en els petits detalls que fan de la boda un acte únic, mentre que ells no els importa tant aquests detallets. Si no es preocupa absolutament de res, poseu les cartes sobre la taula i deixeu clar que qui us caseu tots dos.

Les mares: Hi ha mares que volen fer la seva boda com a pròpia, organitzar la boda com a elles els hi hauria agradat celebrar la seva, sense pensar que qui es casen són altres. Parleu amb elles i poseu les coses clares. Els hi podeu demanar consell, però qui ha de prendre la última paraula sou vosaltres.

Diners: és un dels temes més delicats. És molt important que parleu sobre aquest tema i aclariu tots els punts de com us enfrontareu a les despeses. Si no aclariu aquest tema, els problemes no tardaran a aparèixer.

Religió: Si un és agnòstic i l’altre no ho és, parleu sobre com voleu que sigui la cerimònia, parleu de quins rituals són realment importants per a vosaltres i quines són les tradicions que tot i no ser creients podeu fer sense esforç. Penseu que el tema de la religió estarà present en diferents moments de la vostra vida en parella si voleu tenir fills.

Decoració: Si teniu gustos diferents, haureu de prioritzar, negociar i comprometre-us amb la vostra parella, segur que arribareu a un acord.

El lloc de la boda: Si sou de poblacions diferents, el que és habitual és casar-vos en el lloc d’origen de la núvia, però podeu arribar a un acord. Fins i tot podeu fer dues bodes, una oficial el dia de la boda i una festa per a la gent que no ha pogut assistir.

Els amics: Si els seus amics no et cauen bé, aprèn a viure amb això, ja que segur que no canviarà d’amics a aquestes alçades.

Enyorança:
Si un dels dos s’obsessiona massa amb el tema boda, pot ser que l’altre trobi a faltar els plans que feien abans. Perquè no us oblideu una mica del tema boda i recordeu vells temps?

El passat: Si un dels dos vol convidar a la seva exparella a la boda, perquè conserva una boda relació i a l’altre no li fa gaire gràcia. Parleu i arribeu a un acord. Penseu que qui us caseu sou vosaltres dos i si és així és per alguna cosa.
Imatge
anny
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1241
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 2:28 pm

Re: Baralles abans de la boda

EntradaAutor: ecdl » dl. gen. 18, 2010 11:48 pm

hola
ecdl
:: núvia rookie

Entrades: 51
Membre des de: ds. gen. 16, 2010 5:47 pm

EntradaAutor: cymbeline » dl. juny 13, 2011 4:16 pm

Qui no s'ha barallat per alguna cosa relacionada amb la boda?? que llenci la primera pedra.
cymbeline
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

EntradaAutor: sergi & inma » dg. juny 26, 2011 7:44 pm

Jo encara no me barallat, ja que coincidim en gust, en decoració, amb el lloc, i les amistats no son un problema.
El problema es la familia, pero ell diu que no venen i no venen perque es cert que si son dolents amb mi, per enveja desde petita, no puc convidar a gent que no m'estima el suficient. Seria ser ciníc. Pero segur que em barallare .. tothom es barralla i jo no soc una excepcio.
Imatge
sergi & inma

Entrades: 1109
Membre des de: dg. juny 19, 2011 7:09 pm

EntradaAutor: MIREIA1401 » dg. jul. 03, 2011 3:07 pm

Per sort son petites discusions!!!
Imatge
MIREIA1401

Entrades: 139
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: Nuria99 » dv. oct. 21, 2011 3:44 pm

Si, la veritat que per sort , per aquestes discusions sempre acabem posant-nos d'acord! home, es una lluita que val la pena tirar endavant!
Imatge
Nuria99

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: ClaudiaMiki » ds. oct. 29, 2011 4:14 pm

Nosaltres de moment no hem tingut cap discussió, però és clar, falten 10 mesos per la boda!! Suposo que quan es vagi aproximant la data alguna petita diferencia d'opinions sorgirà, encara que segur que serà solucionable!!!

Nosaltres no convidem a la família (tiets, cosins, etc...) perquè sino seríem més de 150 i no entra en el nostre pressupost. La família és una de les parts de la boda que dónen més mals de caps, així que ens ho estalviarem!

Un besito a totes!
Imatge
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Anniki8 » dv. nov. 04, 2011 1:30 pm

Uffff...discussions!!! tema delicat,jejeje nosaltres de moment,res important,més que res parlar-ne. Però tenim "problemes" amb la meva sogra (que si voldria que ens casessim per l'esglesia,que si voldria convidar el Pepito i el Fulanito,que si fem un casament massa modern...),sort que ho tenim molt clar els 2 i el meu xicot ja hi ha deixat clar. Després ell té molts problemes en la llista de convidats,no vol quedar malament amb ningú,té un negoci i això fa que tingui moltissims coneguts que donen per fet que vindran,amics d'abans,amics d'ara...i jo en tinc poquetes,aixi que vull que retallem la llista i deixem els justos i necessaris,pero sera dificil...
Després el tema de l'organització,d'acord que era el meu somni casar-me,d'acord que jo no treballo i tinc més temps per mirar i fer...però de moment s'està involucrant molt poquet. Es cert,que queden 9 mesos,i que ja hi haura temps de posar-se les piles...pero jo necessito tenir-ho tot ben organitzadet,controladet...i anar amb temps perque sino m'agobio.
Espero que això no vagi a més,ara només em faltarien "disgustos" amb el meu xicot pel tema casament....
Imatge
Anniki8

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 04, 2012 11:58 pm

Per sort les discussions no són per res important! Però quan s'han de decidir tantes coses... és fàcil que en alguna no s'acabi de coincidir!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Torna a: El Bloc de GuiaNupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 72 visitants