Boda de matí o boda de nit

Tots els articles publicats al bloc de GuiaNupcial i tots els vostres comentaris.

Boda de matí o boda de nit

EntradaAutor: anny » dv. ago. 22, 2008 9:56 am

Un cop heu pres la decisió de casar-vos, heu de pensar si voleu celebrar la boda pel matí o per la tarda. Penseu que quan aneu a preguntar, ja sigui al lloc a on celebreu la cerimònia com a on feu el convit, una de les primeres coses que us demanaran, a part del dia, és l’hora.
En aquest article us volem els punts que heu de tenir en compte a l’hora d’escollir si us voleu casar pel matí o per la nit.

Època de l’any: Si et cases a l’estiu és millor la de nit, ja que no fa tanta calor, a més segurament tindràs llum de sol fins entrar al saló. Si et cases al hivern és millor de matí, ja que el sol és pon més aviat i per la nit acostuma a fer més fred.

Tipus de convidats: Si la majoria dels teus convidats són gent gran o nens és millor casar-se al matí, ja que s’acostumen a cansar menys i a més ho poden gaudir molt més. Si els teus convidats és gent jove o de mitjana edat, un casament de nit és ideal per a tu.

Tipus de casament: Generalment, es té la idea que un casament de nit és molt més formal que un de dia.

Disponibilitat del lloc on es celebra la cerimònia: Si vols casar-te en un lloc, un dia concret, pregunta els seus horaris per aquell dia.

Disponibilitat del restaurant: Hi ha restaurants que celebren bodes de matí i bodes de nit, pregunta la disponibilitat del que t’agrada. A més cal pensar que hi ha restaurants que tenen una hora de finalització del servei, això és important sobretot per les bodes del matí.

Duració de la boda: Casar-se pel matí té l’avantatge de que la boda pot durar tot el dia, però com a contrapartida, tant els nuvis com els convidats han de matinar.
Imatge
anny
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1241
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 2:28 pm

de dia o de nit??

EntradaAutor: HELENI » ds. set. 20, 2008 1:03 pm

Ens casem el 10 d’octubre de 2009 i encara no se si celebrar-ho de dia o de nit. En el restaurant ens donen l’opció de fer-ho a qualsevol hora ja que només fan una boda per dia.
A mi sempre m’han agradat mes les bodes de nit, però crec que potser farà una mica de fred i si ho fem de dia ho podem allargar molta mes estona. Necessito ajuda!!!!
Gràcies :-/
HELENI

Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 04, 2008 11:00 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. set. 22, 2008 9:58 am

Hola Heleni. Els meus cunyats es van casar un 14 d'octubre i ho van fer de dia.
Jo personalment prefereixo de dia però clar, ho dic perquè en el meu cas, som de molta mainada i avis, i va anar més bé així.
També perquè sabia que tindria nervis i així al matí aviat estaria passat.
També perquè penso que cundeix molt més el dia.
Que qui tingui ganes de marxa, encara pot allargar dp de la festa i sortir a fora com van fer alguns dels nostres amics.
També perquè l'endemà ens vam aixecar relativament d'hora sense estar zombies i vam aprofitar per estar amb la família que havia vingut de fora.

Crec que els arguments que ha posat l'Anni estan molt bé.
A l'estiu potser es presta més a la nit pel tema calor
I tbe depenent dels convidats i del lloc
P.ex. si vas a un lloc molt bonic, de nit no s'aprofita tant
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: IRENE21 » dv. nov. 14, 2008 5:27 pm

nosaltre sens casem a l'agost i ho fem a la nit, pero la idea era, agost nit, septembre dia
Imatge
Imatge
IRENE21
:: núvia experimentada

Entrades: 276
Membre des de: dv. set. 05, 2008 10:26 am

EntradaAutor: oshia » dc. nov. 19, 2008 3:10 pm

Nosotros es por la tarde/noche
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: xurdit » ds. des. 06, 2008 11:20 am

La nostra intenció era fer-ho de dia, per varis dels motius que ha comentat la Sibil·la, però al final al lloc on ho celebrem, només ho fan de tarda, així que ens casem a les 17:30
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: oshia » dt. des. 09, 2008 4:43 pm

Pues nosotros el dia 21 de diciembre nos diran a ciencia cierta el horario para ya concretarlo mas.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIKAAA » dj. des. 18, 2008 6:54 pm

nosotros el 24/10/09 de dia... pq sino hará muxo freski...
Imatge
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: turquesa026 » dg. maig 24, 2009 5:28 pm

Yo lo queria hacer de día pero toda mi familia queria de noche,y yo erre q erre pero al final de noche y la verdad q para el tema fotos un 24 de Octubre ............pufff muy oscuro
Imatge
turquesa026

Entrades: 1045
Membre des de: ds. abr. 04, 2009 2:51 pm

EntradaAutor: oshia » dv. maig 29, 2009 5:21 pm

nosotros queremos a las 18 hrs o asi o 18:30 nu sabem encara!!!
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ruthi » dc. juny 03, 2009 11:48 am

nosaltres ho fem el 10 d'abril de 2009 i de nit... la cerimònia serà a les 17.30-18.00 i així aprofiratem quan acabem per fer algunes fotos encara de dia i la posta de sol (sempre i quan faci bon dia :P)

de totes maneres el meu xicot vol que caigui la tormenta del segle el dia del casament, així que potser ens fem fotos sota la pluja :P jejejejej
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: oshia » dc. juny 03, 2009 12:20 pm

ruthi ha escrit:nosaltres ho fem el 10 d'abril de 2009 i de nit... la cerimònia serà a les 17.30-18.00 i així aprofiratem quan acabem per fer algunes fotos encara de dia i la posta de sol (sempre i quan faci bon dia :P)

de totes maneres el meu xicot vol que caigui la tormenta del segle el dia del casament, així que potser ens fem fotos sota la pluja :P jejejejej

jajaja es una manera muy chula y original y ademas de tomarte muy bien el echo en si de que llueva... (-O-:-)
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Re: Boda de matí o boda de nit

EntradaAutor: sanbedur » ds. ago. 29, 2009 12:50 am

Nosaltres farem sopar, pq sino ens fara molta calor al Juny, volem cap a les 17:00 - 18:00
Imatge
sanbedur
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 9:05 pm

EntradaAutor: crisbert » dl. ago. 31, 2009 2:20 pm

nosaltres ens casem per la tarda, aixi la cerimonia i l'aperitiu es fa de dia i el sopar de nit :D
Imatge
crisbert

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: ruperta » dj. set. 10, 2009 12:04 pm

nosaltres ho fem de dia perque es al 10 de octubre i esclar perl les fotos es faria molt fosc molt rapid,tambe per la rasqui ke pot fer
ruperta

Entrades: 171
Membre des de: ds. maig 31, 2008 5:05 pm

EntradaAutor: sanbedur » ds. set. 12, 2009 12:01 am

Hola ruperta!

Si seguim amb aquest temps em sembla que l'any que ve a l'octubre us pot fer un dia de sol, perque estem a mitjans de setembre i encara fa molta calor.

:-///: :-///:
Imatge
sanbedur

Entrades: 107
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 9:05 pm

EntradaAutor: IRENE21 » dl. set. 21, 2009 3:03 pm

Nosaltres ens vam casar a les 6 de la tarde, i molt bé, aixi ens va donar temps de tot, el meu marit va anar al restaurant a portar uins rams al mati, i jo vaig poder dinar i despres anar a la pelu tranquilament.
Vam arribar a casa a les 6 de la matinada, i la gent va estar fins el final.
Tot genial.
Imatge
Imatge
IRENE21

Entrades: 276
Membre des de: dv. set. 05, 2008 10:26 am

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 12, 2009 9:11 pm

Doncs jo em caso de matí per diferentes raons:

- Hi ha molta gent que ve de fora i gent gran que es voldrá marxar un cop acabat el convit cap a les seves ciutats.
- Perquè tindré mes hores de festa jejeje
- I perquè m'agrada matinar jejejej
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: Petita83 » dg. oct. 18, 2009 9:41 am

Doncs nosaltres en un principi ho fem de dia, especialment pel tema dels sogres i els pares, que van considerar que els hi resultava menys cansat de dia que de nit...(nosaltres haguéssim preferit de nit, pq sembla que faci més festa i a mi em tocarà matinar moltíssim...i més pq crec que la boda serà a les 12...pq si ho fem més tard la gent més que dinar directament berenarà... :--( )

La part bona és que com serà per mitjans de Setembre potser ens cundirà més i podrem aprofitar més els jardins del restaurant, sense que se'ns faci fosc ràpid. I penso com la NUVOLET, potser podem allargar la festa molt més que no pas si fos de nit...on és més probable que la gent comenci a marxar...

Quan hagi passat ja us explicaré la meva experiència sense teories i amb molta més pràctica XDDDD :-)ok:
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: neus29 » dg. oct. 25, 2009 8:13 pm

hola noies¡¡¡¡¡¡ nosaltrs ens casem al mati, a les 12 del migidia, es ke ens agradaba al mati, crec ke s´aprofita mes el dia, aunque toqui matinar per tema perruqueria i fotos val la pena, es un dia molt especial i no crec ke aklla nit puguem dormir.
visca visca les nuvies del 2010¡¡¡¡¡
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Següent

Torna a: El Bloc de GuiaNupcial

Qui està connectat