Les dates a evitar per casar-vos

Tots els articles publicats al bloc de GuiaNupcial i tots els vostres comentaris.

Re: Les dates a evitar per casar-vos

EntradaAutor: ecdl » dl. gen. 18, 2010 11:43 pm

hola
ecdl
:: núvia rookie

Entrades: 51
Membre des de: ds. gen. 16, 2010 5:47 pm

EntradaAutor: promisa1 » dj. set. 30, 2010 10:57 am

Pues yo el año pasado fui a la boda de mi mejor amiga, y justo conincio con el famoso 6-2 del barça. Justo cuando empezó el baile todos o la mayoria de hombres desaparecieron de la boda para irse a un bar cercano para ver el futbol. Para mi es penoso, pero cuando escoges la fecha aun no sabes si esto te puede pasar.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: cymbeline » dl. juny 13, 2011 3:39 pm

El problema és que normalment una boda no es prepara un mes abans, i no saps si hi haurà un gran premi de forma1, partit de lliga important, final de alguna cosa, jocs olímpics, etc.
Per això més val triar la data que t'agradi i que passi el que passi. Se suposa que per a la teva familia i amics, la teva boda és més important que un aconteixement esportiu.
cymbeline
:: núvia experimentada

Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

EntradaAutor: promisa1 » dc. jul. 20, 2011 12:36 am

Yo ya he mirado el finde de mi boda, de momento ningun partido importante, que bien!!
Imatge
promisa1

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Sibil·la » dl. jul. 25, 2011 1:36 pm

promisa1 ha escrit:Pues yo el año pasado fui a la boda de mi mejor amiga, y justo conincio con el famoso 6-2 del barça. Justo cuando empezó el baile todos o la mayoria de hombres desaparecieron de la boda para irse a un bar cercano para ver el futbol. Para mi es penoso, pero cuando escoges la fecha aun no sabes si esto te puede pasar.

ostres, a mi em sabria molt de greu! Em faria ràbia! Bé, em sabria greu per ells. Ho he intentat dialogar alguna vegada amb amics però no hi ha manera, no ho entenen. Per ells, ho han de viure en directe, no els val mirar les repeticions. No entenc que no entenguin que el casament no es pot "viure" un altre cop. En fi... ells s'ho perden.
Ja dic, si m'hagués passat m'hagués sabut greu però no m'haguéssin pas amargat la festa.

A la meu mare li van preparar una festa pels 25 anys que feia que vivia a Catalunya. Va coincidir amb un partit del Barça (em sembla que no era amb el Madrid però devia ser amb algú una mica important). Els amics li van preparar i els mateixos amics (uns poquets) estaven més a la sala on hi havia la tele que celebrant amb ella a taula. Quina pena!

Jo em vaig casar per Sant Jordi. Les meus amigues primer em van dir "ohohohoh, no podrem anar de paradetes" però de seguida van dir que no passava res, que per un any... ja veus! Van poder sortir de l'ajuntament i travessar la plaça i veure l'ambient de Sant Jordi. A més, a part del detall de casament per cada parella o solter, vam regalar roses i "llibres".
Vam fer sortir els amics solters pq repartissin de part nostra a totes les dones i noies una rosa de fusta (servia per clavar als testos), i a les amigues solteres els vam fer repartir un full pergamí amb dos poemes del casament, com si fos el llibre, a tot els homes. Així vam celebrar Sant Jordi.

Vam tenir l'oportunitat de casar-nos a un dia de la data que celebrem el dia que vam començar a sortir però haguéssim tingut només 4 mesos per organitzar i aquests 4 mesos eren els de més feina per nosaltres. Massa estressant.
El restaurant tanca a l'hivern i vam agafar el primer dissabte que tornava a obrir i va resultar ser Sant Jordi.
Va ser un dia genial, molt romàntic casar-nos per Sant Jordi. A més, la data és ben curiosa: el 23 del 4 del 05 (les xifres van seguides!)

Tot i això, la nostra primera intenció era casar-nos per Cap d'Any. De seguida ens ho van treure el cap, bàsicament pels preus i la logística.

Vam anar a un casament per la revetlla de Sant Joan i ens va agradar molt.
De revetlla hi pots anar cada any i el casament va estar bé perquè va ser de tarda i abans del bany van tirar focs artificials!

Suposu que si el prepares amb temps però no excessiu (p.ex. un anyet) deus poder veure, depenent de l'època de l'any, clar, calendaris esportius, etc... Tot i que les finals no es poden preveure.
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: Anniki8 » dv. nov. 04, 2011 1:38 pm

Tot el que aconselleu descartar és el que jo buscava...Vull dir,sempre haviem dit que ens casariem al 2010 perque coincidia el 8 de maig (el nostre aniversari de parella) en dissabte. Finalment ens casem al 2012...i primer també buscava casar-me el 12 de maig,la data més propera al 8 de maig. Per tema de lloc al restaurant,ho fem a l'agost,doncs buscava que fos o el 26 o 28,que són el meu aniversari i la data que vam anar a viure junts fa 2 anys. El meu xicot va ser el que m'ho va treure del cap,i em va dir precisament això,que perdiem dates de celebració,que cada cosa al seu dia. Aixi que ens casem el 4...que tot i que es agost,i molts ens diuen que si la calor,que si les vacances...creiem que aquella data no hi ha res de "significatiu". A partir de llavors,segur serà per mi,la data més bonica de tot l'any,el dia del nostre casament!!!!
Imatge
Anniki8

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: Montse89 » dg. des. 04, 2011 1:02 am

nosotros nos casaremos un dia 10, el mismo dia que empezamos, pero no del mismo mes!! jeje asik no pierdo nungun dia:P
Imatge
Montse89
:: núvia experta

Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 05, 2012 12:54 am

Nosaltres no hem buscat cap simbolisme especial per casar-nos... vam pensar a finals de primavera pel bon temps i que no fes anar malament a les nostres feines :-):-):-):
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: MTM23 » dl. gen. 30, 2012 3:33 pm

Nosotros para la Pilarica. Le chafaremos el puente a más de uno pero al amigo verdadero no le importará jijijiji
Imatge
MTM23

Entrades: 85
Membre des de: dg. set. 04, 2011 3:14 pm

EntradaAutor: kirara » dj. feb. 23, 2012 11:41 pm

en si nosotros aún no tenemos la fecha clara, aunque pinta que sera el priemr finde de Julio, en si no hemos buscado ningún simbolismo en la fecha, aunque debo decir que me haría ilusión que coincidiera con la fecha en que empezamos, Eso si hay una fecha que la evito y es el día 21, llamarme rarita pero parece que el número nos acose, lo vemos en todas partes, y seguro que es coincidencia pero me tiene mosca.jejejje que cosas.
kirara

Entrades: 111
Membre des de: dc. des. 28, 2011 1:15 am

EntradaAutor: alegria27 » dc. març 28, 2012 11:55 am

Pues nosotros también somos muy chulos y nos casamos el 7 d diciembre, que también es un puente,jeje.
alegria27

Entrades: 124
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 8:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Jenny30 » dv. març 30, 2012 11:31 am

Nosotros nos casamos el 30 de junio, porque nuestro aniversario de novios es el 26 de junio y era el sábado más próximo a nuestra fecha. Entonces cuando nos demos el si,quiero, llevaremos juntos 11 años y 4 días!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » ds. abr. 07, 2012 3:03 pm

Nosaltres voliem casar-nos el 10 de novembre, perquè és el mateix dia que es van casar els meus pares i perque la data tindria gràcia: 10-11-12, però al final, per poder gaudir del bon temps vam decidir avançar-ho a la primavera i buscant dates vam acabar decidint l'11 de maig, que és el meu aniversari!! A mi al principi no em feia gaire gràcia que fos el mateix dia que el meu cumple, però mira, així segur que a l'Alberto li costa més oblidar-se de la data!! XD
Imatge
Sílvia26

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. abr. 08, 2012 11:41 am

promisa1 ha escrit:Pues yo el año pasado fui a la boda de mi mejor amiga, y justo conincio con el famoso 6-2 del barça. Justo cuando empezó el baile todos o la mayoria de hombres desaparecieron de la boda para irse a un bar cercano para ver el futbol. Para mi es penoso, pero cuando escoges la fecha aun no sabes si esto te puede pasar.

AIXÒ NO ES FAAAAA! És absolutament penós, una falta de respecte de les que fan història i a més de molt mal gust!

Apa, ja ho he dit!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Niekochana » dc. abr. 25, 2012 11:01 am

Nosaltres ens casem el 25 de maig del 2013 i tot pinta que sigui la final de la Champions...el problema és que tinc molts amics que treballen a la radio i són periodistes esportius i sobretot si arriba el Barça a la final, es perdrien la boda per anar a treballar :( A més de tots els convidats que voldrien veure el partit (fins i tot jo que sóc molt culé, en canvi a la meva parella no l'interesa el fútbol), però es que ja quasi no quedaven dates per casar-nos on voliem...
Imatge
Niekochana

Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. abr. 25, 2012 11:28 am

Niekochana ha escrit:Nosaltres ens casem el 25 de maig del 2013 i tot pinta que sigui la final de la Champions...el problema és que tinc molts amics que treballen a la radio i són periodistes esportius i sobretot si arriba el Barça a la final, es perdrien la boda per anar a treballar :( A més de tots els convidats que voldrien veure el partit (fins i tot jo que sóc molt culé, en canvi a la meva parella no l'interesa el fútbol), però es que ja quasi no quedaven dates per casar-nos on voliem...

No ha arribat el Barça a la final, així que un problema menys!! a veure que fa aquesta nit el Madrid... però esperem que no et perjudiqui al teu casament... la gent ha d'estar pel que ha d'estar...
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dt. maig 01, 2012 7:57 am

Nosaltres el dia que vam anar a fer el tastet al restaurant ens van explicar que el dia abans hi havia hagut un casament i paral·lelament es jugava algun partit important (no sé si el barça-madrid, perquè el futbol no m'interessa gens!) i ens van explicar que molts convidats estaven a fora, a la zona de fumadors, escoltant el partit!!! La gent no té vergona! A dins devien ser quatre gats ballant!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Niekochana » dc. maig 09, 2012 10:11 pm

Jenny30 ha escrit:
Niekochana ha escrit:Nosaltres ens casem el 25 de maig del 2013 i tot pinta que sigui la final de la Champions...el problema és que tinc molts amics que treballen a la radio i són periodistes esportius i sobretot si arriba el Barça a la final, es perdrien la boda per anar a treballar :( A més de tots els convidats que voldrien veure el partit (fins i tot jo que sóc molt culé, en canvi a la meva parella no l'interesa el fútbol), però es que ja quasi no quedaven dates per casar-nos on voliem...

No ha arribat el Barça a la final, així que un problema menys!! a veure que fa aquesta nit el Madrid... però esperem que no et perjudiqui al teu casament... la gent ha d'estar pel que ha d'estar...

Aquest any no ha arribat, però jo em caso l'any que ve...no hi pensaré gaire en aixó
Imatge
Niekochana

Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

EntradaAutor: marina14 » ds. jul. 21, 2012 12:59 pm

Jo vaig estar a punt de casarme el 23 de juny que era sant Joan, pero al final no perque vaig tenir por que la gent tingues reservadaes ja les vacances, pero clar jo vaig prepara el casament amb poc temps amb 4 mesos. Alguna sha casat el dia de la revetlla?
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: Jenny30 » ds. jul. 21, 2012 7:31 pm

marina14 ha escrit:Jo vaig estar a punt de casarme el 23 de juny que era sant Joan, pero al final no perque vaig tenir por que la gent tingues reservadaes ja les vacances, pero clar jo vaig prepara el casament amb poc temps amb 4 mesos. Alguna sha casat el dia de la revetlla?

Si, molta gent marxa fora...però un casament normalmente es fa amb temps... de totes maneres hi ha gent que ja té l'excusa perfecta!! si, si vas al llistat de casaments ja veuràs que es va casar bastant gent!!
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: El Bloc de GuiaNupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 52 visitants