BON DIA XATES!!!!
Com esteu? Vaaa!! que avui ja es divendres!!!
Bueno, bueno, vec que estem totes una mica estressades..a veure.... relaxem-nos: mmm....mmmm...mmm..no pot ser que estiguem tant nervioses quan encara queda tant de temps (bueno, a mi només 9 mesets) uyyyy!!
a28, xiqueta, fas més hores que un despertador, jolines. A veure, jo t´explicaré el meu cas. El millor dia per anar a parlar amb el mossen es el diumenge. Jo vaig anar un dia entre semana i no el vaig puguer trobar i em van dir que l´unic dia possible era diumenge. Després de parlar amb ell, vam quedar que jo el trucaría per telèfon i em va dir que només el trobaría a partir de les 10.30 de la nit. Així que tú ho tindrás bé, no et preocupis. Pel tema restaurant, el millor que pots fer és trucar abans per telèfon i quedar un dia i hora concrets i així ja vas al segur. Jo ho vaig fer així i em va sortir bé. Segur que si treballes, et donaran una hora que et vagi bé a tú. Primer, sobretot, ves a mirar el restaurant i sense badar perquè hi han molts que ja no tenen dates per l´any que vé; després mira l´esglèsia i si es dona el cas que la que tú vols està agafada doncs agafes una altra, que a la fi, tampoc és tant important (jo casi totes les trobo boniques). Amb el fotògraf, el que vam fer nosaltres va ser: agafar una tarde lliure i anar a tots els que ens agradaven un radera de l´altre. Després, a la nit, vam decidir quin era el que agafàvem i al dia següent el vaig trucar i li vaig confirmar la data per a que ens la reservés.
Mira, t´envio petonents d´ànim:
A veure, noies, tinc una pregunteta: aproximadament...quan pot costar el gasto de flors (església, ram, flors cotxe, etc.)?
Per cert, ahir vaig anar a mirar l´esteticiène, per agafar un "pack de nuvia". Us explico de què consta: depilació complerta (de dalt a baix), manicura, pedicura, neteja cutis, mascarilla i hidratació corporal. Això t´ho fan el dia abans i val 115 euros. Que ho trobeu car? Després falta la perruqueria i el maquillatge, però a mi m´ho fa la meva perruquera de tota la vida.
Ufff, quin munt de gastos...no sé si ho podrem païr...
UN BESITO PRECIOSES!!!!