Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dj. set. 15, 2005 5:24 pm

Monica carrera?? no la conec. on es?
a28

EntradaAutor: Lluna2 » dj. set. 15, 2005 5:32 pm

La seva web és monicacarrera.com però està en construcció. De totes maneres té un stand a la Fira De nuvis. Si t'interessa, et passo el telèfon, és molt maja, ja veuràs. I fa bons preus! :-)ok:

Una abraçadaaaaaa!
Carai! Ja som a la 4ª pàgina, jejejejej, que bé eh? >.-<:
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: a28 » dj. set. 15, 2005 5:39 pm

ah es que ho he provat i no mhe nhe sortit res
merci!!
te estudi aqui a lleida??
a28

EntradaAutor: Petita » dj. set. 15, 2005 5:54 pm

EIIIII!!!! JA SÓC AQUI GUAPETONES!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Que me trobàveu a faltar? Es broma...
Es que avui tinc quatre kilos de feina a la oficina i fins ara no he pogut escriure.
Bueno, bueno....quin munt de pàgines!!!!
ILERDA, que tal van anar ahir els abanicos? Ainsss, quin dessespero!!! Volem saber, volem saber!!!
LLUNA2[/b], jo també conec la Mònica Carrera i ho fa molt bé, però nosaltres ja portàvem el nostre al cap i....quan sen´s fica algo al cap...doncs ja no veus res més. Tranquila que a totes ens quedaran unes fotos genials!! Pel tema vestits..ufff...no sé que dir-te, però jo casi agafo una depressió, primer pels preus i després per les minitalles que he vist a la web. Jo faig una 40 (grassa, grassa, no estic però tinc les meves caderes i els meus pits ben proporcionats) i crec que la majoria no em quedaran bé; però bueno, serà qüestió d´emprovar-sel´s, no?
[b]MARIETA, t´has quedat bocabadada amb les meves investigacions eh? El Grissom al cantó meu no té res que fer, ja, ja. Així que dius que a Ribe Nupcial son antipátiques??? Pues amb mi ho tenen clar...perquè si en un puesto no m´atenen bé...jo sóc d´aquelles que no torno, de totes maneres ho provarem a veure qué passa. A més tú ho tens superbé perquè si vius a BCN podrás anar a les botigues d´allí.
[b]a28,
et vec una mica estressada...tranquila dona!!! poc a poc!! El més important es la església, el restaurant i el fotògraf, en quant tinguis això ja et caldrà patir tant.

Pel tema papers....no tinc ni puny...idea!!!! Hauré de trucar al mossen i preguntar-li perquè sino...
Bueno, guapes, es hora de plegar.
FINS DEMA!!!!!!!!!!!!! :-)) :-))
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dj. set. 15, 2005 6:01 pm

merci pels anims petita!!
tu quin dia et casaves?? on?? porto un embolic!! es que encara estic aterrisant després de l'entrega de l'anell i uf!!!! a mes aquest diumenge som a bcn a treballar i no podrem anar a mirar esglesies i entre setmana, jo plego a les 20.30 i m'atabalo una mica...
m'haure de centrar!!
a28

EntradaAutor: Petita » dv. set. 16, 2005 10:15 am

BON DIA XATES!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :

Com esteu? Vaaa!! que avui ja es divendres!!! >.-<:
Bueno, bueno, vec que estem totes una mica estressades..a veure.... relaxem-nos: mmm....mmmm...mmm..no pot ser que estiguem tant nervioses quan encara queda tant de temps (bueno, a mi només 9 mesets) uyyyy!!
a28, xiqueta, fas més hores que un despertador, jolines. A veure, jo t´explicaré el meu cas. El millor dia per anar a parlar amb el mossen es el diumenge. Jo vaig anar un dia entre semana i no el vaig puguer trobar i em van dir que l´unic dia possible era diumenge. Després de parlar amb ell, vam quedar que jo el trucaría per telèfon i em va dir que només el trobaría a partir de les 10.30 de la nit. Així que tú ho tindrás bé, no et preocupis. Pel tema restaurant, el millor que pots fer és trucar abans per telèfon i quedar un dia i hora concrets i així ja vas al segur. Jo ho vaig fer així i em va sortir bé. Segur que si treballes, et donaran una hora que et vagi bé a tú. Primer, sobretot, ves a mirar el restaurant i sense badar perquè hi han molts que ja no tenen dates per l´any que vé; després mira l´esglèsia i si es dona el cas que la que tú vols està agafada doncs agafes una altra, que a la fi, tampoc és tant important (jo casi totes les trobo boniques). Amb el fotògraf, el que vam fer nosaltres va ser: agafar una tarde lliure i anar a tots els que ens agradaven un radera de l´altre. Després, a la nit, vam decidir quin era el que agafàvem i al dia següent el vaig trucar i li vaig confirmar la data per a que ens la reservés.
Mira, t´envio petonents d´ànim: : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :

A veure, noies, tinc una pregunteta: aproximadament...quan pot costar el gasto de flors (església, ram, flors cotxe, etc.)?
Per cert, ahir vaig anar a mirar l´esteticiène, per agafar un "pack de nuvia". Us explico de què consta: depilació complerta (de dalt a baix), manicura, pedicura, neteja cutis, mascarilla i hidratació corporal. Això t´ho fan el dia abans i val 115 euros. Que ho trobeu car? Després falta la perruqueria i el maquillatge, però a mi m´ho fa la meva perruquera de tota la vida.
Ufff, quin munt de gastos...no sé si ho podrem païr...
UN BESITO PRECIOSES!!!! :-)) :-))
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dv. set. 16, 2005 11:54 am

HOLA NOIESSSS!
Ja torno a ser aqui!
Petita, el preu de la esteticient el trobo correcte, a quina esteticient li has preguntat?
El maquillatge de nuvia: li vaig preguntar a la que em va maquillar per la boda del meu germà (M'HO VA FER DE CONYA!) i surt sobre uns 45 eurets, ja no ve d'aqui no? ademes el tema maquillatge crec que és bastant important, al menys en el meu cas que no surto a comprar el pa sense pote a sobre, jejejej (-O-:-)
Bé noies, avui us donaré la tabarra que no tinc el jefe!
Ah! per cert, heu vist algun bestit que us entusiasmi? jo em passo el dia buscant per internet i no en hi ha cap que m'entusiasmi!
Petonassos guapes!
Lluna2

EntradaAutor: a28 » dv. set. 16, 2005 2:13 pm

hola xates i merci per l'ajuda
dema ja tenim hora al gran palermo, a les 11, com que despres hi ha una boda ja ho veurem tot preparat i tal
lo del fotograf ho haurem de fer com tu, agafarnos una tarda lliure i au. quin tens tu petit??
jo tampoc vec cap vestit que m'enamori!!
a28

EntradaAutor: Petita » dv. set. 16, 2005 2:54 pm

Qué bé, a28 per fi tens hora al restaurant!!! Ja ens contarás qué tal t´ha anat, vale?
Pel tema fotògrafs, doncs n´hi ha molts. A veure si esta tarde tinc temps i et faig una llista dels més coneguts.
Lluna2, así que faig? Et sembla bé el preu de l´esteticiène? Així l´agafo? Ainss, es que no sé que fer...Si és igual, vulgui o no, m´he de gastar més de 250 euros entre esteticiène, perruqueria i maquillatge...ja ho veureu. Jolines...
Per a mi també és molt important el maquillatge, però claro, aquell dia s´ha d´anar senzilleta; és a dir, pintada però que no es noti gaire...vamos, que no semblis un cartell de toros.
Petita

EntradaAutor: a28 » dv. set. 16, 2005 3:01 pm

de lo que conec els fotografs q magraden mes son susana martinez, genaro i massot, toni prim i uns de mollerussa que es diuen valls
quina esteticien es?? jo también ho trobo be de preu petita :-)
a28

EntradaAutor: Lluna2 » dv. set. 16, 2005 3:55 pm

Hola noies, ja torno a ser aqui, la pesada de turno!
Petita, doncs si k esta be de preu la esteticient aquesta, però no creus que encara és una mica aviat?
a28, que vaigui molt be al Palermo, si t'agrada el local, lo demes, està de p..... mare!
Vaig a xafardejar els detallets i aquestes coses, encara que crec que jo passaré olimpicament dels detallets, ho trobo una mica inutil. El que si que faré és donar foto. Que us sembla?

Besets a totes! :-()-)
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dv. set. 16, 2005 3:55 pm

a28, et passo una llista dels més importants:
(n´hi han molts més, però jo no els conec)
DAVID DEL VAL
Riu Éssera, 1B 3ª Lleida http://www.daviddelval.com
RAFA ARIÑO
Rambla Aragó, 31 1º Lleida http://www.rafa-arinyo.com
SUSANA MARTÍNEZ
Major, 25 pral. Lleida http://www.susanam.com
FOTOGRAFIA VALLS
Ferrer i Busquets, 61 Mollerussa http://www.fotografiavalls.com
VILAMAJÓ
Sant Pelegrí, 2 Balaguer http://www.vilamajo.com
TONI PRIM
Prat de la Riba, 45 Lleida http://www.toniprim.com
JORDI V. POU
Lluis Companys, 6 Lleida http://www.jordivpou.com

Espero que et sigui d´ajuda.
El meu fotògraf és el DAVID DEL VAL, si pots, ves a veure´l, fa unes fotos guapíssimes. Si vas a http://www.guianupcial.com i et fiques a l´apartat de fotografia el podras veure.
Sort!!!!
El centre d`estètica és ANAÏ, a pardinyes. Al final crec que l´agafaré.
FINS ARA!!!
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dv. set. 16, 2005 3:59 pm

Ostres com t'ho curres petita, et un geni!

Doncs aquests fotògrafs me'ls conec a tots (Es que sóc del gremi), si voleu una opinió sincera només cal que m'ho demaneu.

Fins araaaaaa!
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dv. set. 16, 2005 4:02 pm

Què em pots dir del meu, guapa???
Que el coneixes?
Així que ets del gremi?
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dv. set. 16, 2005 4:09 pm

Hola Petita, el teu es Del Val oi? fa fotos bastant espontanees i té un bon tracte, però és bastant "carillo"

: besito :
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dv. set. 16, 2005 4:18 pm

Sip....
sí que es caret...però es que fa unes fotos tan xules....bueno, mira, a mi m´agrada i aquestes fotos seran per tota la vida, així que si em gasto més del compte serà només 1 vegada a la vida.
I tú, quin tens?
(Ahh, gracies per la teva opinió)
Petita

EntradaAutor: a28 » dv. set. 16, 2005 4:32 pm

me nhan parlat molt be del david del val pero la web no e spot obrir, a veure si el podem anar a veure, pero es que els dissabtes son impossibles pels fotografs (estan de bodes, jeje!!)
lluna2 ets fotografa? pues encara et podriem agafar a tu??
quins son els mes economics d'aquella llista??
el que mhan dit que también esta mb es el de lluis companys al costat del vermon, no recordo com es diu..... :-/
a28

EntradaAutor: Lluna2 » dv. set. 16, 2005 4:34 pm

ei Petita, tens tota la raó, tens que agafar el que a tu t'agradi, una cosa no treu l'altra! De totes maneres fas una bona elecció, perque es que n'hi ha cadún....

Nosaltres hem agafat a la Mònica Carrera, també és genial!

Per cert, ets de Lleida o d'algun poble?

:-)
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dv. set. 16, 2005 4:44 pm

Gràcies per animar-me Lluna2. Com diuen: quien algo quiere...algo le cuesta.
Doncs jo no conec la Mònica Carrera a veure si acaba la seva web i puc veure com ho fa.
Jo visc a Alcarràs fa 5 anys però soc de Lleida, per això la boda la fem a Lleida.
M´he comprat un piset al poble i el tinc casi al cantó del Gran Palermo (per si t´interesa, a28).
Petita

EntradaAutor: a28 » dv. set. 16, 2005 4:45 pm

jaja! quina casualitat petita!! i com es que no fas el convit al gran palermo?? per canviar d'aires suposo....... :-)
a28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants