Hola noies!
Que bé que ens anem explicant les coses....
Espe jo no conec personalment aquest restaurant pero el meu germà hi va anar i em va dir que va estar molt bé. Tens raó quan dius que quan més coses veus més et lies!
Nosaltres el cap de setmana vam anar a verue Mas Can Ferrer i preciós el lloc! vaja és el que jo estic buscant.... no es que m'hagi decidit eh?! pero em vull casar en un entorn així a la muntanya envoltada de natura i a més allà hi tinc el Montseny que és la muntanya que sempre em mirava de petita i deia que era la muntanya màgica... quins records.
De casulaitat buscant Mas Can Ferrer per que ens vam perdre (algo habitual de la meva parella i jo) vam a anar a petar a sant Marçal i han habilitat una masia també per fer casaments a mi per fora em va agradar molt (en en Raül no tant) pero estaven tancats per vacances i ahir els hi vaig escriure un mail i em van trucar per quedar el dia 10 de febrer per anar-lo a verue.... a veure que tal.
Aquest dissabte anirem a veure Mas el Martí i ja us explicaré. M'agradaria tenir decidit la data i el lloc a finals de febrer principis de març així ja no m'he de preocupar fins més endavant de les coses... de buscar fotògraf, etc...
Hola Rissos i Anna! de lo que parleu del Mas Marroch i de Mas Solà jo si us he de dir la veritat tinc molt bones referències de Mas Marroch i molt dolentes de MAs Solà una amiga meva s'hi va casar i fatal i una companya de feina hi va anar a un casament i també em va dir que bastant malament pero clar poder tenien un mal dia i els gustos de tot es tant subjectiu el que li agrada algú pot no agradar-li a una altre persona així que no sé

.... pero sí que té raó l'Anna és un lloc on de seguida s'esgoten les dates així que has d'anar a l'idea...
Vaia rollo que us estic cardant!!! bueno guapes anem parlant....