Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 11, 2007 1:46 pm

Hola Espe!

Si clar t'has de fer un contracte on hi consti tot i el dia que has reservat a mi en algun dels llocs que he anar a verue en dia que hi vaig anar per primera vegada ja me'l van donar i tot per que veiés totes les condiciones el que s'inclou el que no, etc.

Lo que he pogut veure es que les pagues i senyals varient molt en funcio del llocs que escullis des dels 300 euros als 1.500 alguns llocs
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dl. gen. 15, 2007 2:11 pm

Hola noies,

Que tal? Com ha anat el cap de setmana? Heu mirat alguna cosa pel casament?

Nosaltres si, dissabte vàrem anar a veure una altre lloc, vàrem anar amb un oncle del meu xicot que treballa al mon de la hosteleria i treballa a un Hotel de Roses, es diu Hotel Terraza, té 4 estrelles i està ven bé davant el passeig marítim de Roses.
No és que sigui molt maco l'entorn ja que és un hotel i està envoltat d'altres però es maco ja que tens ven bé davant el mar, a més el passeig de Roses es preciós. Lo que ens va agrada és que davant de l'hotel hi ha la Ciutadella de Roses, és patrimoni històric, està emmurallat i es veu que dins hi pots celebrar la cerimònia. El saló de l'hotel es ampli i el ball després es fa a una discoteca que te l'hotel. Està bastant bé i pel que ens va explicar en quan a menús i menjar la gent quedarà molt tipa perquè hi posen molta quantitat i de qualitat, ens van convidar a anar un dia a sopar.

Bé dons ara ja tenim un lloc més, per si no ho teníem encara clar, ens ho posen més difícil jeje!
Quants més llocs mires més complicat es far triar-ne un. Suposo que hem de valorar que busquem, perquè potser veus un lloc preciós en quant a l'entorn però després el menjar no val res, amb lo qual pagues més pel lloc que pel menjar, i al fi i el cap on estarem bona part del casament serà al saló.

No se si alguna de vosaltres ho coneix o hi ha estat de casament a Roses en aquest lloc?
Si algú hem pot donar alguna opinió ho agrairia.
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Rissos » dl. gen. 15, 2007 6:46 pm

Hola noies !

Feia molts dies que no podia entrar (utilitzar internet). Aquest cap de setmana me'n parlat una miqueta del casament !!!! Ja no té por!!!
Varem decidir que podriem casar-nos o a finals d'agost o a principis de setmbre. També varem parlar del restaurant; temps enrera a mi m'agradava molt el Mas Tapioles; però vam decidir de triar un lloc mes prper a Girona o sigui que estem entre el Mas solà (Santa coloma) o anar al mas Marroch.
Alguna de vosaltres sabria dirme alguna coseta de cada un d'ells?
Es que no sé quin triar, sempre m'han parlat molt bé dels dos llocs.
Fins aviat.
Maria
Rissos
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. gen. 16, 2007 8:58 am

Si t'agrada el mas sola posa't en marxa pq tenen forçes dies ocupats, sobretot a l'estiu i a la primavera. Nosaltres ho vem mirar i com voliem agost ja no els quedava el que voliem. Tinc els menus de 2006 si t'interessen.
Del mas marroch me n'han parlat molt be, el càtering el porta el celler de can roca i esta molt be, a mes te uns jardins preciosos. A nosaltres no ens anava be pq volem fer tot a la platja i aprop de Sant feliu que es casa nostra.
espero que t'hagi pogut ajudar!! :-///:
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 16, 2007 9:38 am

Hola noies!

Que bé que ens anem explicant les coses.... :-.:·::

Espe jo no conec personalment aquest restaurant pero el meu germà hi va anar i em va dir que va estar molt bé. Tens raó quan dius que quan més coses veus més et lies!

Nosaltres el cap de setmana vam anar a verue Mas Can Ferrer i preciós el lloc! vaja és el que jo estic buscant.... no es que m'hagi decidit eh?! pero em vull casar en un entorn així a la muntanya envoltada de natura i a més allà hi tinc el Montseny que és la muntanya que sempre em mirava de petita i deia que era la muntanya màgica... quins records. : muaahhhh :
De casulaitat buscant Mas Can Ferrer per que ens vam perdre (algo habitual de la meva parella i jo) vam a anar a petar a sant Marçal i han habilitat una masia també per fer casaments a mi per fora em va agradar molt (en en Raül no tant) pero estaven tancats per vacances i ahir els hi vaig escriure un mail i em van trucar per quedar el dia 10 de febrer per anar-lo a verue.... a veure que tal.
Aquest dissabte anirem a veure Mas el Martí i ja us explicaré. M'agradaria tenir decidit la data i el lloc a finals de febrer principis de març així ja no m'he de preocupar fins més endavant de les coses... de buscar fotògraf, etc...

Hola Rissos i Anna! de lo que parleu del Mas Marroch i de Mas Solà jo si us he de dir la veritat tinc molt bones referències de Mas Marroch i molt dolentes de MAs Solà una amiga meva s'hi va casar i fatal i una companya de feina hi va anar a un casament i també em va dir que bastant malament pero clar poder tenien un mal dia i els gustos de tot es tant subjectiu el que li agrada algú pot no agradar-li a una altre persona així que no sé :-/ .... pero sí que té raó l'Anna és un lloc on de seguida s'esgoten les dates així que has d'anar a l'idea...

Vaia rollo que us estic cardant!!! bueno guapes anem parlant.... _cfe*:-)
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dt. gen. 16, 2007 1:30 pm

Holaaa a totes,

Bé veig que ja estem en la fase buscar restaurant, jeje! Nosaltres la veritat és que tan ens agrada muntanya com mar, cada cosa té el seu encant. Encara que no ho tenim gaire clar també vole acabar de decidir el lloc de cares al proper més de febrer. Avera si hi ha sort.

Jo de Mas Solà no tinc gaires referències només se que és un lloc mol sol·licitat i que si no t'espaviles, com molt bé diuen no hi ha lloc. Quan varem anar al tot nuvis al novembre, els hi vam demanar com tenien Juny del 2008 i només els hi quedava un dissabte.
En quant a Mas Marroch, el lloc és molt macu, se l'ha quedat el Celler de Can Roca i sè que han canviat la decoració del saló, ara més modern i bé si ho fa el Celler segur que surt bé. Jo a l'Agost hi vaig de casament d'una cusina.

Bé noies seguim explicant impresions!! i novetats!
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

soc nova !!!

EntradaAutor: sira » dg. gen. 21, 2007 7:47 pm

Hola a totes!!!! sóc nova, perquè he escrit en altres temes com Gironines i no ha constestat ningú, i en aquest veig que hi ha més moviment.

Sóc de St Feliu de Guíxols i ens volem casar el 21 de juny del 2008, encara no tenim res, però aquest cap de setmana ja em començat a mirar esglèsies i restaurants.

Els restaurants que hem anat mirant són l'Hotel S'Agaró, el Comptat Sant Jordi, i per internet el Mas Tapioles, ara ens agradaria mirar-ne uns quants més com el Big Rock, el Mas Maig etc.

Sabeu quan s'ha de començar a mirar el vestit?

Fins aviat i ja ens anirem ajudant.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 22, 2007 9:36 am

Hola guapes!!!

Bon dilluns!!! que tal els deures de cap de setmana? heu anat a mirar més llocs?

Benvinguda Sira! aquí estem totes en la fase d'anar buscant lloc pero les recomanacions que ens fem son molt bones!

Per cert!!! em sembla que ja tinc lloc i data!!!! :-///:

Aquest cap de setmana vam anar a veure Mas Can Ferrer i Mas el Marti i la veritat es que quan vaig estar a Mas El Martí vam dir... És aquí!!! així que ja vam fer un pre reserva pel dia 7 de juny (1 dia despres del meu aniversari) i només queda que fem el cop de cap i donar la paga i senyal pero quasi segur que serà aquí!

Quina il.lusió! :-)0(-:

Em va semblar que en Miquel de Mas El Martí era un persona sèria i responsble i que en tot moment betllava per que tot estigués bé.

Tetes tu també t'hi cases alllà no? quina data?
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dl. gen. 22, 2007 6:36 pm

Hola a totes!!!!

Sabeu si es fa alguna fira com el tot nuvis però més aviat, perquè fins al novembre no em puc esperar i no tinc res. De moment hem anat a mirar esglèsies i restaurants, el fotògraf si té lliure tinc clar qui serà, però el tema dels músics no en tinc ni idea!

En sabeu algun?

Ahir em vaig posar al forum 2007 i parlaven del tema de les invitacions, de si posar el número de compte o no i no hi havia pensat però moltes noies el que fan és fer com unes targetes amb el nom i el nº de compte dins del sobre amb la invitació. Tobo que està molt bé, no creieu?
Com ho fareu? o potser encara és massa aviat per pensar-hi.

Fins aviat ! una novatilla....
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 22, 2007 6:54 pm

Hola Sira!

Doncs jo tinc tota una llista de fotògrafs que vaig agafar a fira nuvis si hi penso demà te l'escric per que ara estic a la feina i ho tinc a casa.

El tema de les invitacions jo encara ni m'ho he platejat queda moltisssimmmm!!!! jo ja trobo una barbaritat encarregar les coses amb més d'un any de temps! no m'agrda mirar tan enllà així que vaig xaferdejant pero fins a finals d'any no m'hi posaré en serio.

Lo del número de compte depen de la confiança que tinguis amb la gent que ve al casament. Jo no ho faré la gent ja sap que ja tinc la casa i tot plegat i prefereixo que surti d'ells que m'ho preguntin amb això sóc molt tallada trobo molt fred enviar una invitació al casament i el número de compte.... vaja a mi no m'agrada pero clar per gustos colors!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. gen. 22, 2007 7:27 pm

Hola Gemma!! si jo em caso a Mas el Marti el 04/08 d'aquest any.

Estic tope contenta perque en el forum del 2008 hi ha molta gent que coneix mas el marti, i en canvi del 2007 no hi ha ningu.... :-(

Pregunta el que vulguis que et respondré, si ho se, està clar!! Seré la informadora de mas el Marti i us posaré al corrent de tot!!!jejeje!! neu:-D neu:-D
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 23, 2007 9:22 am

Hola Tetes!

Que bé tenir una informador ade primera mà i a més que es casi aquest any així podré saber com surt tot!!! suposo que fas l'àpat amb el Ginjoler no?

Jo de moment per aquí només m'he trobat a tu que es casi a Mas el Marti i fent la pre reserva per l'any que ve encara tenien forces dates lliures així que suposo que més endavant potser em trobo algu...

Has o heu pensat llogar un autocar per els convidats? es que mi em fa molta ràbia que pel tema del carnet per punts i tot plegat la gent no pugui disfrutar.... no sé si es molt car algú en té alguna referència??
Chiky-nit

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. gen. 23, 2007 10:10 am

gemma el m,eu germa ho va fer i li va costar uns 500-600 euros, pero has de mirar-ho be pq et cobren oer les hores i la distància que recorren...ell va fer girona-lloret-girona i només un viatge (un sol horari).
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 23, 2007 11:30 am

Gràcies Anna!

Ho tindré en compte la idea seria Girona-Riells-Viladrau anar i tornar... així que potser serà molt més car... demanaré informació suposo que per aquí Girona hi ha empreses d'autobusos i sino miraré a les pàgines grogues....
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. gen. 23, 2007 11:39 am

Gemma, hi ha una altra noia del 2008 que també es casa a Mas el Marti al juliol, es diu emma3.

Si aig el catring amb el ginjoler, perque tothom me n'ha parlat molt bé. Tinc una amiga que coneix algu que ha anat 3 vegades a Mas el Marti i una de les vegades el catering era el ginjoler i diu que totes 3 molt bé, pero la que hi havia el ginjoler genial, genial!!!
La veriat es que coses aixi m'animen perque com que del meu any no en puc parlar amb ningu ni tinc cap referencia, doncs m'ha donat una gran alegria!!

Autobus no en farem pas, el meu xicot diu que la gent s'espavili, perque a mes, nosaltres tenim gent que vindra de Figueres, d'Olot, de Girona...i com ho fas? si li faig feer recorreguts em costara una pasta!!!!

El que hem comentat amb alguns convidats, i també m'ho van dir els de Mas el Marti, es que hi ha molta gent que s'agafa una habitació per passar la nit en un hostal que està per alla i que està bé. Nosaltres tenim convidats que han dit que s'hi quedaran a dormir
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 23, 2007 12:08 pm

Ah veus era una de les coeses que em fallava de Mas El Martí que no t'hi podies quedar a dormir pero la opció d'anar algun lloc de Viladrau no està malament... també ho miraré.

A mi també m'han donat molt bones referencies del Ginjoler!

Haurem d'obrir un post de Mas El marti al final!

Per cert Tetes com et dius?
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. gen. 23, 2007 1:02 pm

Em dic Elisabet, surt a la pagina web de nuvis.org!

Si obrim el post de mas el marti nomes hi serem tu i jo de moment!!!!

Et cases per l'esglesia o civil??
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 23, 2007 1:28 pm

Hola Elisabet!

Bueno pero també hi ha l'Emma! a més al pot petit hi ha bona confitura!!! :-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. gen. 23, 2007 2:41 pm

Si Gemma, les del Marti som le millors, jejejeje!!!!

Aixi on et cases? per l'esglesia o civil? aixxx....es que no m'has contestat abans :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 23, 2007 4:26 pm

Visca les del Martí! un hip-hip-urrraaaa!!!!! : ban :

Em caso allà mateix per lo civil. I tu?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants