alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia07 » dc. nov. 29, 2006 4:28 pm

Hola noies!!!

A mi el dia 5 no em va bé que pujo cap a la Cerdanya però el dia 12 em va bé!!

Merçe.. que més et van regalar?????? Vuenta, cuenta...

Bel, que tal el vestit... siiiiiiiiii....volem veure fotos, volem veure fotos!!!
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dc. nov. 29, 2006 8:50 pm

BUenes!

Si voleu quedar el dia 5, com vulgueu, pero plego a les 6, i entre que arrivo i no a granollers potser son les 7, en canvi els divendres plego a les 5 i puc arrivar a les 6 (per aixo sempre dic de quedar els divendres). A mi em va be tant el 5 com el 12 de gener, nomes que arrivare mes aviat o mes tard depenednt del dia.

Que mes em van regalar... Uns tiets em van regalar un anell i coloni (flor de don algodon), els meu pares a mes de l'abric unes arrecades, la meva super companya de feina dues espelmes molt xules, insens i una safata per posar les claus i la 2a part de l'Albert va ser una jaqueta de xandal vermells (per no perdrem de vista, segons ell) i una samarreta de maniga curta negre que posa "Born to be sexy", i els meus avis un ponxo de color gris-blau (un color molt raro pero super suau) fet per la meva avia. I encara falta el dels meus germana que fins dissabte que venen a casa a dinar no el tindre (viuen a Girona).

Ei Bel volem fotos!!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Euge » dj. nov. 30, 2006 11:33 am

Bon dia noies!!!!

Amb sembla que lo millor es... que quedem el dia 12 de gener ¿no?... almenys a 3 ens va bé ¿oi?

Deu ni do... Mercè.... que bé que et cuiden la teva family... quants regalets.... je,je,je

Bel.... Bel ¿on ets?????? ¿que no ens vols ensenyar el teu vestit??????? Ja.ja.ja
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. nov. 30, 2006 2:06 pm

Hola noies!

Ke tal? Jo contant els dies que em falten per agafar pont. Estic del Nadal farta, ja no puc mes i aixo que realment encara falta un mes (una mica menys). Entre decorar l'aula i l'escola, preperar l'activitat que s'emporten els nens a casa i fer-la, acabar l'album... i encara no tinc cap regal pensat i menys encara comprat. Estic cansada.

La veritat es que flipo de com han canviat les coses, quan jo era petita la tardo començava pel meu sant (finals de setembre) i ja anava força abrigada i el Nadal arrivaba per Sta. LLucia (13 de desmebre); en canvi ara la tardo tot just ha començat aquesta setmana que fa nes ferd pero a la vegada ja som a nadal. I l'hivern? quan arrivara? passades les festes? La veriat es que es increible com els nens no es fan un lio em tants canvis. Ai! ho sento avui estic en plan filosofoc. es l'edat i l'epoca.

Ei! Aixi quredem el 12 de gener?
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Bel_Xiu » dj. nov. 30, 2006 6:46 pm

hola noies!!!!
perdoneu però no hi vaig pensar a penjar-lo!!! us dnc la pàgina web de la dissenyadora: fmarlop.com i és el numero3!!!!
El pentinat vull que sigui senzill tipus la foto pq tinc una melena molt llarga (fins el culete!!) i la vull lluir!!! encara no ser si hem posare una flor o alguna altra coseta!!!
Jo ara ja busco fotograf!!!! aviam si tinc sort i en trobo algun que tampoc es dispari a tope el preu!!!!

Una abraçada,

BEL :*:-)

p.D: heu mirat aliances en algun lloc???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Bel_Xiu

Entrades: 8
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 1:34 pm

EntradaAutor: mireia07 » dj. nov. 30, 2006 9:18 pm

Bel,

Nena... el vestit és taaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnttttttttttttttttttttt xulo!!!! M'encanta!!!! Jo ara estic mirant sabates però fins al març tinc temps.

Les aliançes les mirarem cap al febrer. Ens esperarem que arribi la nova col.lecció tot i que em sembla que no deuen variar gaire,no?? A qualsevol joieria segur que hi ha de molt maques!

A on aneu de viatge?

Ehhhh....a mi el dia 12 si no passa res... em va perfecte per quedar!!!
mireia07

EntradaAutor: Euge » dv. des. 01, 2006 5:10 pm

Hola, noies!!!

Bé ja hem avançat una mica... llavors quedem el dia 12 de gener... ¿a on?... a aquest pas.... comencem a pensar ara perquè amb lo que ens costa quedar....

Mercè.... tens tota la raó... sembla que l’hivern no arribarà mai... ja començo a pensar que contra mes trigui l’hivern en arribar... mes trigarà en marxar... i no m’agradaria gens que el dia de la meva boda fes molt fred.... encara que... ja es veurà.

Bel, el pentinat es preciós... jo també vull portar alguna cosa semblant... jo amb posaré alguna floreta encara que no se si de color blanc o del mateix color que el ram que porti... no sé per a que no sigui tot de color blanc.

Nena estic intentant veure el teu vestit... que diu la Mireia que es tan xulo....però no puc entrar en la col·lecció.... jo! A veure si ho aconsegueixo....

Nosaltres estem mirant aliances... però encara no ens decidim per cap...les que ens agraden son massa cares.... encara tinc que anar a veure a un cosí d’una amiga que ha obert una joieria a Montornès... com fa poc que a obert pot ser que tingui bons preus... ja sabeu per agafar clients.... i la veritat si ens agrada alguna i de preu

Jo! Noies! Quin dia que porto... he estat intentant escriure tot el dia però en aquesta oficina no es pot... quan no et demana un una cosa ho fa el altre.... y així sense parar tot el dia.... i jo corren de un canto al altre....

Be noies... a veure si teniu un bon capa de setmana... un petó per totes.
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: merce i albert » dv. des. 01, 2006 5:35 pm

Hola noies!

Euge, si a totes us va be, podriem quedar com l'ultima vegada, pels voltants de les 6 a la porta del Viena del cines del Nord, que et sembla?

Jorr, l'hivern no arriva per Nadal ja esta aqui. xx;-.) xx;-.)

Hostres jo del meu pentinat no en tinc ni idea, vull un recollit pero em quatre cavells que caiguts, no se si m'enteneu, com si el recollit s'hagues fer depresa i correts i s'haguessin deixat cabells per agafar. Es que no em vull veure super pentinada, vull que es vegui mes natural. M'enteneu? Clar que un tipu aquest no em desegrada pero jo tinc el cabell mes llis i dubto que em quedes gaire be. No se cap al mes de març (que faltaran 2 mesos) anire a parlar em la peluquera ( tieta meva) a veure que hi diu, ella es l'experta i em podra aconsellar i sabra que em pot quedar millor.

Be noietes bon cap de setmana i anims nomes falten 2 dies i PONT!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Euge » dl. des. 04, 2006 11:01 am

Bon dia noies!!!!

¿Com ha anat el cap de setmana?????...jo he tingut una mica de tot... divendres a la nit vaig sortir de festa... fins les 06:00... ja no aguanto com abans... estava feta pols... i a sobre el dissabte tampoc vaig dormir molt.... David s’han va anar a els cars amb uns companys de feina i jo amb quedava dormint però vaig començar a escoltar sorolls a la cuina... mmmm al principi pensava que era David però amb vaig aixecar a veure que collons estava fent i ja s’havia marxat... i jo continuava sentint sorolls a la campana de la cuina.... axis que vaig tancar la porta de la cuina i amb vaig anar a vestir i desprès vaig marxar de casa fins que va arribar David... jo passava de quedar-me a casa escoltant els sorolls.... Desprès quan vaig arribar (amb el David) vam mirar a veure que hi havia però ja no es sentia cap soroll i tampoc vam veure res... conclusió jo res mes vaig dormir 4 hores i desprès no hi havia res a la campana...

Desprès no se m’acut res més que anar a Mataró parc per la tarda... deu meu!!! Si vaig trigar una 1,30 h .... un infern!!! A sobre no vaig trobar res per regalar-hi a ma mare que el dia 8 es el seu aniversari... a veure si avui tinc sort i trobo alguna cosa que m’agradi.

I diumenge va ser de descans.... vaig anar a la tarda a casa de la meva germana ... i allà vaig passar la tarda....

Res de boda ni de res... ¿vosaltres que tal????.... quina parrafada us he ficat!!!!...

Per cert Mercè.... amb sembla genial quedar al Viena de Granollers... però potser millor dintre del Viena... per si fa fred i alguna ariva aviat... jo no se si podré arribar a les 18:00 o 18:30.... de totes maneres.... ¿com us reconec? Tindríem que pujar fotos per saber com som ¿no? o quedar d’ alguna manera ¿no?

Be noies us deixo i vaig a fer alguna cosa de feina.... UN PETÓ
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: chikita » dl. des. 04, 2006 12:11 pm

hola!!

yo finde de cumpleaños.y domingo a comprar los reyes!!

este miercoles voy al corte ingles a comprarme la tele q nos la regala nuestra prima,y coo esta de oferta hay q aprovechar,y alomejor tambien salimos con nevera y congelador,nose.pero hasta marzo no nos dan el piso.jo.
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: Flikina » dl. des. 04, 2006 1:35 pm

Hola wapes

Veig que sou de Granollers
A veure si em podeu ajudar: la casa de vestits de nuvia que m'agrada és Nuvies de Baraïsa i estan a una botiga de granollers que és diu Elena ai ara no sé si algo més. Només era per preguntar-vos que tal aquesta botiga? i alguna sap els preus dels vestits aproximadament?

Merci
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Flikina
:: núvia experta

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: merce i albert » dl. des. 04, 2006 1:50 pm

Hola noies!

Flikina, ho sento jo no et puc ajudar, es que no soc de granollers, soc de Sta. MAria de Palautordera i l'unica botiga de nuvies que se on es es Nuvies d'or.

Euge, tens raon, millor ens esperem dins el Viena, i per reconeixens, uns dies abans mirem de penjar una foto nostre, que et sembla (es que jo soc molt dolenta per recordar cares i d'aqui al 12 de gener...).

Per cert el meu cap de setmana ha estat genial. Divendres vaig anar a sopar per despedir a una compaña que es jubila i despres vam anar a pendre alguna cosa (3h ja estava a casa). Dissabte tenia a tota la meva familia (els meus pares, els avis i els meus tres germans) de manera que mentre l'Albert va anar a compara jo vaig fer una mica de neteja, despres van anar l mercat i cap a casa a parar taula i fer el dinar, van marxar cap a les 7 i entre que vam recollir i netejar eren les 9 que posava el cul al sofa. Diumenge va ser el millor dia, ens vam llevar a les 11, i no vam fer res de res, del sofa a taula per dinar i torna cap el sofa a fer una migdiada, vam veure una peli i a les 11 al llit. Relax i panxing 100%.

Ara pel pont poc relax farem, entre compara reis, quedar em uns amics, fer alguna excusioneta i mirar d'enllestir els detallets i el viatge de nuvis... el relax ja el varem fer ahir.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Euge » dl. des. 04, 2006 2:55 pm

Hola noies!!!

Flikina.... sento no poder ajudar-te però es que jo tampoc soc de Granollers.... jo soc de Mollet... y l’única tenda de vestits de núvia que conec esta en front del IES de prop la riera... però ho sento noia no me enrecordo com es diu la tenda.

Flikina ¿que estàs buscant vestit? ¿quan en cases?

Chikita... a veure si tens sort i trobes coses de bon preu... per lo que encara no tens el pis pot ser i a la tenda t’ho guardin fins llavors ¿no?

Mercè amb sembla bé penjar unes fotos un dia o dos abans de quedar perquè jo també soc una mica dolenta per recordar les cares.

UN PETÒ NOIES
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: mireia07 » dl. des. 04, 2006 3:10 pm

Flikina,

Ho sento però jo tampoc et puc ajudar. Jo aquest finde... per variar no he parat, tot i que ara tinc un mal de coll terrible.. he estart tot el dia amunt i avall neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

A veure si a La Cerdanya fa com al Forum i neva una miketa que tinc ganes de començar la temporada xxsta:: xxsta:: xxsta:: xxsta:: xxsta:: xxsta::

Per mi el dia 12 al Viena del Nord em va ok!!! Ehhh.. com es penjen fotos???? Hauré de començar a investigar.

Petonets per totes!!
mireia07

EntradaAutor: Flikina » dt. des. 05, 2006 12:39 pm

Hola wapes

Nosañtres ens casem al 10/11/2007 a Can Jonc i fem la ceremònia civil allà mateix.

TEma vesits he començat a mirar per internet i de moment la unica casa que m'ha agradat és núvies de baraïsa, suposo perquè no és el típic vestit de núvia. Potser me'ls emprovo i no m'agraden però a la foto són super originals.

COMENÇO A MIRAR VESTITS DESPRÈS DE FESTES QUINES GANES!!!!
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: merce i albert » dt. des. 05, 2006 12:44 pm

Bones!

Que ve, em queden 3 hores de feina i festa!!!! Quines ganes que tinc, a mes avui la meva ajudant no ha vingut i porto tot el dia anant de cul. Sort que ara venen 5 dies de festa, perque no aguanto mes.

Per cert aquesta tarda ja començo a donar les invitacions, als meus pares, germans i suposu a uns tiets meus. I dema mirarem de baixar a Barna i donar les invitacions als meus sogres i els meus cunyats. Que us sembla?

I vosaltres com ho porteu?
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: mireia07 » dt. des. 05, 2006 3:17 pm

Flikina,

Un dels millors amics del meu germà es va casar a Can jonc i els hi va encantar!!!! Jo ja tinc el vestit, ara estoy en busca y captura de zapatos!!!

Merçe... de conya,no??? Aquest mes... una cosa super important menys per fer!!!!

Nosaltres les donarem al Gener. Ara estem fent coses per la casa i preparant-no per la temporada... a veure si comença perquè ho veig xungo... tot i que diuen que demà nevarà però... nosaltres ja estem nervis per baixar pistes!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

NENES... QUE TINGUEU UN BON PONT!!!
mireia07

EntradaAutor: Flikina » dt. des. 05, 2006 7:40 pm

mireia07 saps com els hi va anar la ceremònia civil? o qualsevol cosa. És que no conec a ningú que hi hagui anat.
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: merce i albert » dj. des. 07, 2006 6:11 pm

buenas!!!

Com va el pont? Qui ha pugut anar a esquiar? hi ha neu?

Nosaltres estem de compres nadalenques, i ja estem saturats de joguines i reis, i encara ens queda comprar força coses.

Be, noies que paseu un bon pont. Petonets!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Ana Garvín » dl. des. 11, 2006 11:37 pm

MOLTS RECORDS PER A TOTES I QUE DEMÀ VAGI MOLT BÉ LA QUEDADA!!! xx0.0x>
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007