Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Visitant » dj. feb. 22, 2007 6:10 pm

sí, dels que hem vist és el que més en tenia, i com deus haver vist no hi ha croquetes ni calamars a la romana!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. feb. 22, 2007 6:13 pm

ei gemma t'he agregat al msn, que vull comentar-te una cosa!
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. feb. 22, 2007 6:14 pm

Ok voiiii.

Nena tinc una sulivera ja!!!

Mira Tetes per que vegis de que aprlem:

APERITIU TERRA ENDINS

APERITIU A TAULA;
Llonganissa “Can Romans”
Xic´s salats
Bunyols de bacallà
Gamba Orly
Cargols amb romesco
Llagostinets salats
Cloïsses a la marinera
Quiche-Loraine
Canapès Bruguer
Barqueta al pesto amb brandada de bacallà
Pernil a tall

DIRECTE AMB CAMBRERS O CUINERS ;

Terrina de foie amb tòfona i armagnac
Fideuà de peix i marisc
Sipietes amb mandonguilles
Broqueta de botifarró negre i cebetes amb salsa xató
Broqueta de gamba a la planxa
Cassoleta de popets amb ceba
Formatge Mont d’or Vacherin
Arròs de carxofes i bolets al parmesà
Encenalls de pernil ibèric tallats al moment
Taula de formatges amb degustació de vins:
Fra guerau (Montsant)
Palacio la vega (Navarra)
Añares Crianza (Rioja)
Vega Riaza (Ribera del Duero)

PASSAT PEL SERVEI;

Copeta de crema de pèsols
Llenties amb kotkotxes i tripa de bacallà
Cornets de mousse de salmó
Cullereta xina amb Garum de tonyina
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 23, 2007 11:09 am

BOnes nenes del 2008!! ahir vaig haver de tancar de cop i sense poder-me despedir, que va venir el jefe...

Doncs em sembla molt bé i molt complert aquest pica-pica, pero la gent es deu quedar super tipa no!!!

Que tal, aquest finde teniu feina o que??

Jo si, dema a parlar amb el mossen per començar la paperassa i concretar hora casament i diumenge a una presentacio de viatges ecuador. Anirem tot el finde amunt i avall!! aaah, i també he d'acabar de decidir el text de les invitacions per donar-lo ja a la Maria i tirar endavant l'imprempta, quina ilu!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 23, 2007 12:06 pm

jo també vaig pensar que hi havia molta cosa, per això al dinar segurament hi posarem una amanida i peix, o alguna cosa mes lleugera de primer i carn, no sabem encara. A tu et queda poquet, és normal anar més atabalat, nosaltres encara ens ho podem agafar amb més calma!
Visitant

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 23, 2007 12:14 pm

Clar. amb el pica-pica que hi ha de plats haura de ser una cosa mes lleugera que sino la gent rebentara, jajaja!!!

oi tant que podeu anar molt mes en calma, jo quan us faltava com a vos tot just tenia restaurant i ja esta i esglesi al cap d'un temps, pero per tot lo altre es super aviat encara!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 23, 2007 12:29 pm

nosaltres tenim el lloc i prou, perque fem cerimonia civil al mateix lloc on dinem. I ara estem acabant de decidir el fotògraf, que ne'm vist tants que ja no sabem el que, i encara no ens decantem per cap :-/
Visitant

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 23, 2007 12:49 pm

ui no pateixis per aixo, encara tmps molt de temps per acabar-te de decidir!! nosaltres com que tampoc teniem cap preferencia doncs van anar deixant passar el temps i jo pensava ai ai ai que no trobarem i al final, vam fer la paga i senyal aquest mateix gener. Pero es clar, si els que et fan el pes son molt coneguts si que t'hauras d'afanyar una miqueta mes!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 23, 2007 1:11 pm

sí pero de fotògrafs, els que coneixem més són els d'aquí a Vic o rodalies, i la veritat és que es passen molt, no n'hi ha gaires que baixin dels 3500 € per video i fotos.
Visitant

EntradaAutor: TETES » dv. feb. 23, 2007 1:33 pm

coll..... deu ni do!!! nosaltres entre video i foto ens nem a 2.700 em sembla... de fet no es gaire menys del que hem dius pero vaja...es tot tan car....

Haureu d'anar mirant webs i informar-vos de fotografs que ho facin bé i ja trobareu algun que us faci el pes!! ja teniu temps de sobres per anar comparant!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. feb. 23, 2007 1:48 pm

Ei reines!

Doncs jo aquest cap de setaman nem a buscar el cotxe nou!!! per que el que teniem se'ns va morir i ens va fer la jugarreta de canviar el cotxe abans del casament! jo li anava implroant agunata un parell d'anyets pero res! pero bueno mira... ja no ve d'aquí de lo endeutats que estem... ja li vaig dir al del banc que l'any que ve preperés el prèstec per lo del casament i així nem fent!

Tela eh l'aperitiu? ahir ho vam estar mirant amb en Raül i li va agrada molt i els he trucat i anirem a parlar amb els el dia 10 a veure que tal...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 23, 2007 1:56 pm

molt bé Gemma, a veure que us diuen. De totes maneres aneu a parlar amb més gent, potser us interessa més una altra cosa.
Visitant

EntradaAutor: sira » dv. feb. 23, 2007 5:06 pm

BONES :-) :-) :-)

Quants dies, sense poder-me conectar!!! ostres s'em va espatllar l'ordinador , a més em vaig fer un esquinç del lligament extern del turmell esquerra, vaja que porto un parell de setmanes de mala sort.

L'altre dia pensava, si si em passa lo del turmell uns dies abans del casament??? (+:-)

Com aneu per aquí? ara tinc feina a llegir el que heu escrit aquests dies, vaig a mirar...
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: pilardani » dv. feb. 23, 2007 9:50 pm

Hola wapas, jo también soc de Girona, pero em caso el 2009.

Alguna de vosaltres em podria donar referencies sobre el balneari Vichy?

Moltissimes gracies, i molts petons!
Imatge
pilardani
:: núvia rookie

Entrades: 98
Membre des de: dg. feb. 18, 2007 12:19 am

EntradaAutor: sira » dg. feb. 25, 2007 12:54 pm

Hola ahir vam anar a mirar l'Hotel S'Agaró i ara sí que tenim clar que descartem els altres, ara només estem indecissos entre dos llocs:

Hotel S'Agaró i el Restaurant Mas Maig :hmm::

Ara tenim un dilema, què fem? ens agraden coses d'un i coses de l'altre però ens hem de decidir,ja !

També hem anat al fotògraf i ens ha dit que ja té molts dies del 2008 agafats i que potser encara tindrem sort, hi hem d'anar dissabte dia 3 de març (el dia del meu aniversari, 29) a la tarda perquè ens expliquin tot com va i si ja ens agrada ja ho agafem ara, són FotoStudio 64.

Ja us ho explicaré
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: silvia y sergio » dg. feb. 25, 2007 4:46 pm

Bones! yo em caso el Mas Solà de santa coloma de farners! Algu es casa tambe alla?
silvia y sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1539
Membre des de: dj. nov. 30, 2006 8:01 pm
Ubicació: Llinars del Valles

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 26, 2007 10:06 am

Ei! Quanta gent nova i quanta que feina dies que no veiem ehhh Sira???

Doncs jo no tinc referencies ni de Vichy ni de Mas Solà....

Al final not inc cotxe fins la setmana que ve per que la matricula no ha arribat a temps i com que ens l'hem comprat a Badalona... doncs au esperar una setmana fins aquest dissabte.

Tetes he estat parlant amb en Miquel de Mas El Martí i molt amable se m'ha ofert a ajudar-me per que em decidieixi pels caterings... a verue de que en surt de tot plegat al final! es que sóc una cagadubtes!

Per cert m'han arribat les mostres les banus que vaig demanar i estan força bé sobretot un d'ells m'agrada molt i el preu molt bé: 1,28 més la bossa de organza que surt per 0,58. Guai no?
Chiky-nit

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dl. feb. 26, 2007 11:23 am

hola guapes!!

em mas maig sta molt be la meva germana se'l va mirar pero no se'l va quedar pq li demanaven el 40% per adelantat i no tenia tants calers1!!!
i l'hotel s'agaro vaig a anar a un casament i molt i molt be!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 26, 2007 1:40 pm

No parlem de calers que em poso malalta!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dl. feb. 26, 2007 2:05 pm

Hola

Ui ui cuanta gent, això s'anima!
Bé nosaltres aquest cap de setmana com que encara no podem abançar el tema casament, hem anat a mirar mobles pel pis, per adelantar una altra cosa i bé tot ens hem acabat decidint per uns de Muebles la Fábrica, molt macus en color cendre. Tenen coses molt xules.
Ara aquest divendres i anirem amb les mides i per fer el pressupost, això ja serà més doloros! jejeje

Fins aviat!!!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants