Hola noies, us vaig seguint però no tinc pas tant de temps per anar comentant-t'ho tot tot i tot, m'enteneu, no? a més jo ja m'he casat, i tenia el meu post, i... vaja, que ara us toca a vosaltres, no?
només volia cometar-te a28 que t'entenc força
a nosaltres ens va passar quelcom semblant, tot i que no amb una íntima amiga, pero si amb bons amics del meu home
Mira, la colla dels amics de l'insti del meu home. Vam ser els primers en anunciar-ho: 1 any abans. Tothom ens deia que on anàvem diguent-ho amb tant de temps però mira, jo tinc família a l'estranger, i crec que si la gent ho sap amb antelació, un ja ho té present i es planifica millor.
Ens vam casar el 23 d'abril, i ho vam anunciar un any abans. Doncs a l'estiu següent, una altra parella ens diuen que es casen 3 setmanes abans: el 2 d'abril. Ens van dir que ja ho tenien pensat quan els ho vam dir (viuen ara a USA) però no tenien data i que s'ho havien manegat per fer el seu casament (a Tenerife pq ella és d'allà), anar de lluna de mel, venir al nostre, i tornar a Estats Units.
Ostres! abans que el nostre! em tocava la pera anar un cap de setmana a Tenerife a 3 setmanes del casament però bé, són bona gent i s'ho havien currat pq tots quedessim contents. I com he dit, amb tanta antelació, doncs ja em podia organitzar i saber que havia de preparar coses abans.
Molt bé.
Doncs per Nadal, més ben dit, per Reis, quan ens trobem tots sempre per sopar (inclosos els que viuen lluny: USA, Londres i Huesca), va i la parella que viu a Londres ens diu que es casen el 19 de març!!!!!! Ens fan l'anunci a 3 mesos del casament!!!! jaarrr!
Això sí que va ser una patada als .....! Sobretot per la parella que viu als Estats Units! Què havien de fer? passar-se 2 mesos viatjant?
Jo tenia murriña pq resulta que vam ser els primers en dir-ho i els últims en celebrar-ho (però això ja us dic ara que més que inconvenient -jo patia per les comparacions, etc... va ser un avantatge pq clar, el nostre és el que més "recent" i encara en parlem, jeje).
Total que els d'USA van fer mans i mànigues pobrets, i només us haig de dir que de lluna de mel van passar 4 dies a Fuerteventura, i van anar a tots 3 casaments! I llavors va i un altre gerro d'aigua freda: els de Londres, va i diuen que al de Tenerife no podran anar! Però si tampoc van anar de lluna de mel, i de Londres a Canaries hi ha vols barats a punta pala!!!! Total, que va ser una meee
Per això et dic, a28, no t'agobiis, ni demanis que canvii dates. Segur que us les empesqueu per fer els comiats separats.
pensa que nosaltres vam estar durant 1 mes i mig: un cap de setmana comiat, un casament, un de comiat, un de casament, un de lliure, un de comiat i el nostre!
a més teniu molts mesos per endavant per organitzar-vos. L'important és que sereu cadascuna al casament de l'altre, i que tu et casis després és tot un avantatge, je je! ànims!
i.. perdoneu pel rotllàs!!!!