Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 03, 2005 5:46 pm

Es que claro....ara no serà el mateix.
Per exemple, ara el comiat de soltera l´haureu de fer juntes, perquè suposo que sereu les dos de la mateixa colla d´amigues, no?
I no es el mateix ser tú la "prota" que fer-ho les dues.
Bueno, a28, espero que no ho feu al mateix puesto...que si no ja és per penjar-la!!!!
Aisshhh!!! Jo crec que a partir d´ara ens portarem totes uns quants "disgustillos" d´aquestos: que si un amic o familiar es casa el mateix any; que si aquesta amiga de l´ànima no podrà vindre a la boda; o que algún familiar important et falla i tampoc va a la boda.....o coses així. Jo ja m´estic preparant psicològicament. (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-)
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dl. oct. 03, 2005 5:57 pm

si a mi ja em falla un familiar important... el meu tiet!!
i ara aixo... a no!!ni hblar!! uan despedida per cada una! faltaria mas!! es del grup d'amigues mes proper pero tinc altres amigues; les de la uni, altres que vas fent amb els anys..
no se, estic fotuda.....li he insinuat per correu que a veure si troba una altre dia i tal i no se quin paper farà..... :-( :-( :-(
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dl. oct. 03, 2005 5:58 pm

per cert heu rebut correu de quedada del foro? hi nira alguna?? jo no i menys si es a banyoles; ens cau massa lluny!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 04, 2005 4:02 pm

Hola noies!!! Bona tarda!! :-))
Q tal? Un pregunta; ja se que es molt fred el tema dels diners pero vosaltres posareu el numero de compte corrent a la invitacióo com ho fareu?? Jo es que no vull.... Ho trobo molt fred i violent.... :-/ :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 04, 2005 4:15 pm

Bona Tarda a totes!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok:

Ja sóc per aqui....
Bueno, a veure per on començo.... a la quedada aquesta que fan m´agradaria molt anar-hi, però no podrà ser. Primer perquè treballo dissabte i segon perquè em cau una miqueta lluny.
a28, a veure si tens sort i la teva amiga s´ho repensa i ho cambia ni que sigo un meset abans.
Per lo del nº de compte: nosaltres crec que no ho ficarem. Es que ho trobo una mica violent. Jo tindré un nº de compte i si algú m´ho demana doncs li donaré, però això de ficar-ho...no m´agrada gaire. Encara que reconec que va molt bé, perquè si no has d´estar un munt de dies carregant sobres d´un i sobres d´un altre.

No sé...què en penseu vosaltres?
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 04, 2005 4:28 pm

hola!! home em sembla a mi que no canviara de data... encara estic tristona..... :hmm:: :o-o: :hmm:: :-( :-( pero que hi puc fer!!!! nomes confio en que no em copii els llocs perque sino llavors si que la lio.....i quan jo la lio, la lio!!
::-) ::-)
he de viure intensament els meu anys i els meus preparatius i ellla que visuqi els seus i no obsesionarme!!
jo es que no volem posar el cc ni tampoc donarlo si ens ho pregunten.... es que de veritat que ho trobo tan fred!!no se que s'espavili la gent si em vol fer regal en fermel arribar (a vegades penso que som tontos pq seria tan facil de l'altra manera....)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 04, 2005 4:44 pm

a28, si vols llegir un post que hi ha aquí a Bodes2006 trobaràs gent que ha anat a aquella botiga que et vaig dir l´altre dia de Martorell.
Si busques una mica avall, al nº 7 més o menos, hi ha un post que es diu "Conoceis ****** de Martorell?".
Així podràs veure el que diu la gent.

I no et preocupis tant..... EL 16 DE SETEMBRE DE 2006 ÉS EL TEU DIA I NINGÚ DE L´HA DE ESPATLLAR!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)) :-)) :-))
Un petonet guapa. =0-0-)
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 04, 2005 4:48 pm

a merci xata! despres ho mirare!!
merci perls anims!! ho he d'anar assimilant.... mai hi ha res perfecte al 100% pero he d'intentar que al menys aquell dia ho sigui....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 04, 2005 8:48 pm

Hola noies,

A28, no estiguis tristona, serà el teu dia i ningú te l'espatllarà.
Jo parlaria directament amb la teva amiga i li diria el que penses, i que si no vol canviar la data, dis-li que no ho faci als mateixos llocs que tu, que això per tu seria una traicio imperdonable, o alguna cosa així...

Jo també m'estic mentalitzant en tot el que pot passar malament com ara que plogui, que alguna de les meves cunyades faci algo que no m'agrada, per no parlar de la sogra... Mira si plou es igual, només ho lamentaré per les fotos, ja està. i Si me monten algun numeret les cunyades, com ara que venen de blanc, o amb cua, o superexagerades, allà elles...total, tothom es fixa en la nuvia i si al banquet monten algo per al meu novio i per mi no,pos que els hi aprofiti. En el futur segur que hi surtiran perdent ( per exemple si tenim fills els hi dire que les tietes sonunes bruixes, les germanastres de la Ventafocs i que la sogra és la madrasta de la Blancaneus...)és broma!!! o no...

El que em fa més por és que tinc uns tios abuelos que per mi són com els meus padrins,perquè han criat a la meva mare, doncs són molt grans i estan cascata. Si la meva tita es mor...uf...no se que farem. Però es millo pensar en positiu,oi?

Bé, noies us deixo que vaig a fer el sopar.

adeu! :-):-):-):
Visitant

EntradaAutor: Marieta » dt. oct. 04, 2005 8:54 pm

La de dalt era jo!! És que abans només obrir la pagina s'iniciava la meva sessió i ara m'oblido sempre.
Marieta
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 05, 2005 8:23 am

li he insinuat.... pero clar treballa en una assesoria-gestoria i no pot deixarlos penjats al juny juliol que es quan tenen mes feina... i a partir de mitat de setembre els hi torna la feina.... diu que no descarta el maig pero que ho veu u pel precipitat.... (o a lo millor mho diu a mi que no descarta el maig perque jo la veig molt decidida pel 26 d'agost...). Aquest migdia l'he de veure, a veure que diu.... :-( :-(
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 05, 2005 4:52 pm

q dieu¿ q us sembla l'estil estanislao?? ::-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 05, 2005 4:55 pm

estanislao?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 05, 2005 4:56 pm

com es que no se m'escriu? estanis...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: sibil.la » dc. oct. 05, 2005 5:24 pm

Hola noies, us vaig seguint però no tinc pas tant de temps per anar comentant-t'ho tot tot i tot, m'enteneu, no? a més jo ja m'he casat, i tenia el meu post, i... vaja, que ara us toca a vosaltres, no?

només volia cometar-te a28 que t'entenc força
a nosaltres ens va passar quelcom semblant, tot i que no amb una íntima amiga, pero si amb bons amics del meu home

Mira, la colla dels amics de l'insti del meu home. Vam ser els primers en anunciar-ho: 1 any abans. Tothom ens deia que on anàvem diguent-ho amb tant de temps però mira, jo tinc família a l'estranger, i crec que si la gent ho sap amb antelació, un ja ho té present i es planifica millor.

Ens vam casar el 23 d'abril, i ho vam anunciar un any abans. Doncs a l'estiu següent, una altra parella ens diuen que es casen 3 setmanes abans: el 2 d'abril. Ens van dir que ja ho tenien pensat quan els ho vam dir (viuen ara a USA) però no tenien data i que s'ho havien manegat per fer el seu casament (a Tenerife pq ella és d'allà), anar de lluna de mel, venir al nostre, i tornar a Estats Units.
Ostres! abans que el nostre! em tocava la pera anar un cap de setmana a Tenerife a 3 setmanes del casament però bé, són bona gent i s'ho havien currat pq tots quedessim contents. I com he dit, amb tanta antelació, doncs ja em podia organitzar i saber que havia de preparar coses abans.
Molt bé.
Doncs per Nadal, més ben dit, per Reis, quan ens trobem tots sempre per sopar (inclosos els que viuen lluny: USA, Londres i Huesca), va i la parella que viu a Londres ens diu que es casen el 19 de març!!!!!! Ens fan l'anunci a 3 mesos del casament!!!! jaarrr!
Això sí que va ser una patada als .....! Sobretot per la parella que viu als Estats Units! Què havien de fer? passar-se 2 mesos viatjant?
Jo tenia murriña pq resulta que vam ser els primers en dir-ho i els últims en celebrar-ho (però això ja us dic ara que més que inconvenient -jo patia per les comparacions, etc... va ser un avantatge pq clar, el nostre és el que més "recent" i encara en parlem, jeje).
Total que els d'USA van fer mans i mànigues pobrets, i només us haig de dir que de lluna de mel van passar 4 dies a Fuerteventura, i van anar a tots 3 casaments! I llavors va i un altre gerro d'aigua freda: els de Londres, va i diuen que al de Tenerife no podran anar! Però si tampoc van anar de lluna de mel, i de Londres a Canaries hi ha vols barats a punta pala!!!! Total, que va ser una meee

Per això et dic, a28, no t'agobiis, ni demanis que canvii dates. Segur que us les empesqueu per fer els comiats separats.
pensa que nosaltres vam estar durant 1 mes i mig: un cap de setmana comiat, un casament, un de comiat, un de casament, un de lliure, un de comiat i el nostre!

a més teniu molts mesos per endavant per organitzar-vos. L'important és que sereu cadascuna al casament de l'altre, i que tu et casis després és tot un avantatge, je je! ànims!

i.. perdoneu pel rotllàs!!!!
:-))
sibil.la

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 05, 2005 6:09 pm

gracies noia!!!! =0-0-) =0-0-) >.-<:
ja ho se, li he de treure importancia però....
no es de les mes intimes pero si del grupet mes proper... a ella no li conto les meves intimitats pero si que compartim moments i records!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 05, 2005 6:13 pm

No he entes els altres missatges

marieta
Visitant

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 05, 2005 6:17 pm

es que intento posar el nom d'un dissenyador i no em deixa!! estanisla...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Marieta » dj. oct. 06, 2005 8:53 am

Qui vols dir, l'Estanislao?
Marieta

EntradaAutor: Marieta » dj. oct. 06, 2005 8:59 am

que fort, com es que no ens ho deixa ficar? Provaré així E S T A N I S L A O que el podem trobar a la boutique T I A RA de la rambla d' Araga

www.tiaracostura.com

www.estanislao.com

D'aquesta boutique el meu preferit és el Ruben perlotti., però prefereixo anar vestida d'un altre estil, més clàssic i romàntic.
Marieta

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants