Euge,
A mi me paso lo mismo. Me prové un montón de vestidos e iba más o menos con una idea y el que me he quedado que una vez me lo puse pense "este sí, con este soy yo", no tiene nada que ver!! Y lo encontré en la primera tienda que fui.
Yo de momento tengo: El restaurante, la iglesia, el fotógrafo, las invitaciones,el DJ i ahora estoy a la espera de un grupo de música para la iglesia que hay (un violinista, un órgano y dos sopranos) y de la florista para la iglesia. Los regalos estoy en ello y ahora me dedico a preparar unas chorradas para mis amigos.
Per cert, a on està la botiga a on et vas comprar les sabates? El meu vestit el porten al Març i per llavors haig de tenir les sabates i no tinc ni idea del que vull!!!
Això del llibre amb les fotos m'ha encantat, jo poso un llibre de firmes però crec que et copiaré la idea de les fotos... és genial!!!!!
I de viatge a Egipte,no??? Nosaltres cap als USA. Els dos i hem estat varios cops però mai junts i ens fa tope de il.lu anar-hi, ademés jo vaig estar vivint un any a Canada i anava bastant als Estats Units i li tinc molt carinyu!! La idea és fer Sant Francisco, Las Vegas, el Gran Canyón, Los Angeles i després volar cap a N.Y. A las Vegas ens volem casar disfrassats..ens fa il.lu...som així d'animals,je,je!!!!
Anda que jo també... quin rotllo... ai es que m'encanta parlar!!!