Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dc. set. 28, 2005 11:49 am

Dieu-me curta...però no ho trobo això de Nuvia de Baraïsa!!!
He buscat a ModaNupcial.com però només n´hi han 5 vestits.
No tenen pàgina web?
Els vull veure!!!!!!
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Lluna2 » dc. set. 28, 2005 11:52 am

Hola noies!
Dons l'altre dia vaig anar a una boda i la manera de donar la lliga va ser molt divertida!
Van posar una cadira al mig de la sala (van posar la cançó de 9 semanas y media), els nuvis van fer sortir una parella, el noi li va treure la lliga a la nuvia (ben sensualment) i li va posar a la seva xicota amb la boca!! jejejeje
Jo trobo que és un moment ben divertit no? :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: a28 » dc. set. 28, 2005 12:58 pm

Hola wapes!! Molt bones a totes!!
Jo en totes les bodes que he anat, sempre han donat la lliga.. inclus una me la van donar a mi... musica del la peli el bar coyote, em va venir a buscar el novio em va fer ballar una mica passant entre les taules, mentres la novia anava a buscar un bon amic meu solter i li feia el mateix; em porten a la taula presidencial, em posen de peu a una cadira i al amic li fan treure la lliga a la nuvia i que me la posi a mi. molt wai!!
el ram? he vist de tot! inclus a la boda duna amiga, totes les solteres en grupet i com a les pelis, ella girada i llençarlo (corres el risc que te l'agafi algu que no et fa massa gracia...). Jo prfereixo donarlo a algu que realment em vingui de gust.
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: MaiMa » dc. set. 28, 2005 2:00 pm

Hola!!! Em deixeu parada de la xarrera que porteuu!!!!!!
És impressionant!!
Totes sou de Lleida????
Jo em caso tant lluny a28 perquè sóc d'Agramunt i el restaurant cau més aprop que Lleida.
Veig que esteu a la última de vestits!!!
Jo només tinc una lleugera idea de com el vull, però encara ho tinc molt verd. Potser per les vacances de Nadal hi aniré.
Per cert qui us acompanyarà a escollir-lo???
Jo ma mare segur, però algú més???
Em sembla que no, però ja ho veurem.
Petons a totes, que veig que sou força eixerides!!
MaiMa

Entrades: 8
Membre des de: dj. feb. 17, 2005 1:34 pm

EntradaAutor: Petita » dc. set. 28, 2005 2:27 pm

Ei, que ja he trobat els vestits de nuvia de baraïsa!!!
A més la Sibil·la (que es una fletxa) els ha ficat al post de moda nupcial :-)ok:
Molt bonics!!!!! Tot i que no son del meu estil, m´agraden força. A més, porten un munt de colors i això m´agrada molt. Però no vull fer gaire cas...que igual després m´emprovo un de blanc "immaculat" i m´agrada i me'l quedo....que jo sóc així...
Maima!!! Ara entenc perquè et cases tan alluny!!!! bueno, a veure si ens dius quin dia, que t´apuntaré a la llista!!
a28, no havies d´anar avui a la Prats?? Conta, conta...
Fins ara guapes!!!!! (-O-:-) (-O-:-)
Petita

EntradaAutor: Petita » dj. set. 29, 2005 9:56 am

BON DIA GUAPES!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ei, això no pot ser....casi no trobava el post....estava abaix del tot...!!!
Amunt les nuvies de lleida!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Bueno, ahir vaig anar a comprar les cortines pel piset!!! :-)ok: :-)ok:
Deunidó...el que valen... :-( :-( :-( :-(
Menos mal que he tingut la sort de trobar un "chollo" que si no...me vec sense cortines a casa!!!
Resulta que m´han dit a la botiga que si em quedo les que tenen exposades a l´aparador que me les deixen a meitat de preu. I mireu quin encert..que les que tenia a l´aparador eren superxules...l´únic que m´ha dit que no les tindré fins novembre, que es quan ell cambia l´aparador. Així que avui vindra a pendre mides i me les arreglará sense cobrar-me res.
Al menjador he ficat 5 panells japonesos i a l´habitació un "paqueto" que li diuen amb l´edredó, manta i coixins a joc.
I vosaltres...com porteu el tema piset???
Fins ara!!!!
Petita

EntradaAutor: Visitant » dj. set. 29, 2005 11:52 am

Hola Petita,

Quina sort has tingut amb les cortines!!! Nosaltres no tenim problemes amb el tema piset. Ja fa 2 anys que vivim junts i estem a Bcn de lloguer. Si algun dia tornem a Lleida ja en comprarem un, però per ara ens resulta impossible comprar-lo a Bcn i a Lleida també es clar, pq no hi viuriem i pagariem hipoteca i lloguer...

Així que només ens tenim de preocupar de les coses de la boda i jo de les opos també, és clar, encara que ho porto fatalissim de la muerte.

Ara de la boda més o menys o tenim tot pensat, falta un any encara, suposo que a mesura que passi el temps haurem de pensar en les invitacions, detallet...però ara no tenim res en que pensar ( ja ho fa la sogra per nosltres...) :-/

Jo em distec pensant en el meu vestit i mirant pagines sobre coses de la boda, però ja està.

Ah, per cert Petita, saps si el mateix dia que tu hi ha una altra boda a St Joan? T'ho dic per que si es que si, podriem compartir els gastos de la decoració floral. Jo ho vull parlar amb el mossen Joan per fer-ho així.

Bé, molts petonets!!! :mu::

pd: A28!!!! COM ET VA AMB EL RESTAURANT?????????????????????
Visitant

EntradaAutor: Petita » dj. set. 29, 2005 2:35 pm

Hola Marieta!!!! :-)) :-))

El mateix dia que ens casem nosaltres també es casen 2 parelles més. I mira quin encert que les dues son companyes de treball de la meva tieta, així que ja tenim els telèfons apuntats per a triar les flors de l´església.
Normalment se sol fer així, es reparteixen els gastos entre totes les parelles que es casen. Menos mal....perquè no es el mateix gastar 600 que 200... :o-o: :o-o:
Pel tema piset, tens sort d´estar de lloguer...així tens una preocupació menos per l´any que vé; encara que jo ja ho tinc tot muntadet...a veure si un dia tinc temps i us fico unes fotos.
Ara toca esperar fins el 15 d´octubre per mirar vestits i al novembre començarem a mirar invitacions i detallets. Tú rai...que la teva sogra "t´ajudarà" a organitzar-ho tot..... : sgra : : sgra : : sgra : (es broma)
bueno, un petonet wapa!!!
Petita

som músics de Lleida

EntradaAutor: classica » dj. set. 29, 2005 3:40 pm

sóm músics especialitzats en casaments, només us voliem oferir el nostre servei, si esteu interessats informeu-vos a :

*Ç*.***.***

*.*.*.*
classica

EntradaAutor: a28 » dv. set. 30, 2005 2:30 pm

hola reines!!! com va la festa major??
jo estic de pont!!
decidit; el gran palermo!!!
:-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dv. set. 30, 2005 3:27 pm

OÉ, OÉ, OÉ, OÉ, OÉ, OÉ!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :

ENHORABONA A28!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)

Molt bona elecció!!!!! Felicitats guapa!!! (-O-:-)

Per cert, jo no he tingut festa, perquè treballo en un poble...així que...estic aquí més aburrida....A veure si dilluns s´anima això un mica!!

Un petonet!!!! : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :
Petita

EntradaAutor: a28 » ds. oct. 01, 2005 7:40 pm

la veritat es que tinc els meus dubtes... pero tampoc tenim ganes d'esperarnos mes dun any i de llocs aixi increibles no ens enganyem per lleida no n'hi han (e sque vec uns llocs tan bonics per fer bodes a la provincia de barcelona i girona que sem cau la babeta....) :o-o: :o-o:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

a28

EntradaAutor: a28 » dl. oct. 03, 2005 9:50 am

ja ho tinc lligat! 16 de setembre, 13.30 seu vella i despres al gran palermo!! ara a buscar fotografos
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 03, 2005 9:53 am

BON DIA A TOTES!!!!!!!!! : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :
Com ha anat la festa? bueno, conteu..que jo no n´he tingut.
Noies ja estem a l´octubre..se m´ha passat el mes de setembre volant!!!!!! :-)(:-) :-)(:-) :-)(:-) :-)(:-) :-)(:-) :-)(:-)
Ja només queda un meset i podrem anar mirant cosetes ni que sigo a la fira de Lleida.

a28, no et cal patir tant!! Al Palermo ho fan molt bé. La veritat es que tens raó, a Girona i Barcelona hi ha puestos al·lucinants..però bueno, això es el que hi ha.

Petonets per a totes!!!!!!
Petita

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 03, 2005 9:55 am

Alaa!!! a28, enhorabona!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ara mateix faig un rànking
Petita

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 03, 2005 10:03 am

RANKING NUVIES LLEIDATANES 2006:
:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

LLUNA2
Data: 09/09/06
Església: Catedral Lleida
Convit: Resquitx

ILERDA
Data: 03/06/06
Església: Montoliu
Convit: BigBen

MARIETA
Data: 11/09/06
Església: Sant Joan
Convit: Castell d´Albatàrrec

PETITA
Data: 24/06/06
Església: Sant Joan
Convit: Prats

a28
Data: 16/09/06
Església: Seu Vella
Convit: Gran Palermo

Maima
Data: 29/07/06
Església: ??
Convit: Ca n´Alzina (Rubió)

Alguna més es vol apuntar????
Petita l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 03, 2005 10:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Petita

EntradaAutor: Marieta » dl. oct. 03, 2005 10:08 am

Hola noies!!!

Jo tampoc he tingut festa, bé, es igual.

Que bé A28, ja ho tens tot lligat, que bé!!!

Jo també penso que a Barcelona i Girona hi ha lloc supergenials per casr-se, la veritat és que quan miro les revistes o les pagines webs d'aquests llocs se'm cau la baba. Per cert, mireu aquesta pàgina web. www.santaflorentina.com o .es És un castell genial, és el castell dels meus somnis...la pega és que està a Canet de mar...Ara el castell d'Albatarrec el veig una birrieta...

però bé, l'important és que la gent s'ho passi bé i que tothom estigui content, el lloc en si, no es tan important com la gent,no?

Bé, com cada dilluns us faig l'entrega semanal del culebron " La bruixa de la meva sogra , cunyades i altres especies". Estic negra. Ara ens diu el lloc on hem d'anar de lluna de mel. Nosaltres volem anar a Indonesia o Tailandia. Ara se li ha ficat al cap que anem a Kenya, es una PESADA!!!
I una altra, la molt taanya no li fa cap regal al seu fill per la boda, ni tan sols el traje de novio. Però això si. Ella ja s'ha anat a mirar el seu vestit al Scacco Matto en vol un del Victorio i Luchino i la meva cunyadeta també. No té prou diners per fer-li un regal al seu fill però ella ben pija que anira. No l'aguantooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! : sgra : : sgra : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Bé, gracies per escoltar-me, és que al meu novio no li puc esxplicar tot això.

Bé, A28, ja ens diràs que tal el fotograf.
I felicitats per la teva eleccio!!

:tkitki:: :mu:: :tkitki:: :tkitki:: Besitos :tkitki:: : ban : :mu:: :-eh_::
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 03, 2005 10:23 am

Hola Marieta!!!!!!

Cada vegada que escrius sobre la teva sogra/cunyada em moro de la risa!!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Només faltava que us digués on heu d´anar de viatge.
I lo del traje ho trobo fatal. A més, anda que s´ha anat a mirar el vestit a un puesto barat eh? Ni més ni menos que l´Scacco Mato...crec que es una de les boutiques més cares de Lleida (i de l´estranger).
Bueno, no te l´escoltis massa, que si no et fará parar boja.
Ànims guapa!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Petita

a28

EntradaAutor: a28 » dl. oct. 03, 2005 10:28 am

doncs dema anem a veure la susana martinez, ens agrada molt el seu estil! :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 03, 2005 10:37 am

Aquesta fotògrafa és la que està al carrer major???

Que vagi molt bé a28!!! :-)ok: :-)ok:
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants