Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dl. feb. 19, 2007 12:47 pm

Que bé Gemma, jo també estic mes tranquil.la ara! ja em semblava que m'ho havien dit pero no m'enrecordava bé, quin descans!!!

Nosaltres aquest finde hem estat triant els plats que volem tastar del menu i ha estat tarea dificil!!! tot té tant bona pinta que ens ha costat decidir, es ue haviem de tiar molts plats!!!

També hem estat fent la llista d'invitats i hem començat a pensar amb els testimonis, padri....

i vosaltres que tal guapes???
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. feb. 19, 2007 4:22 pm

Nosaltres hem estat ajudant al meu germà amb el seu casaement i dient que ens casem a part de la familia d'en Raül! estem en aquesta fase...
A més estic organitzant un sopar amb tota la meva colla (tots junts) per donar-los la noticia a casa meva.... :-)) :-))
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dl. feb. 19, 2007 10:01 pm

Encara no ho saben els amics que us caseu? els hi donareu una bona sorpresa no!! o ja s'ho imaginen?? està bé aixo de fer un sopar i dir-ho a tots de cop, aixi ho enllesteixes mes rapid, jejeje!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. feb. 20, 2007 8:58 am

hola guapes!!!!

ke tal estem??? avui tinc molta son!!!!!!!!!!!!

COM ANEU??HEU FET ALGO MES??? AMB MAGERMANA VEM NA A TRIAR VESTIT DE NUVIA PER ELLA, I JA EL TE!!ES PRECIOS!!!INTENTARE BUSCAR-LO A VEURE SI US EL PUC PENJAR!!!

VEM DONAR LA NOTICIA QUE NOSALTRES ENS CASAVEM EL 30/08/2008 ALS AMICS I GENIAL!! A MES, ENMIG LI VAIG PREGUNTAR A LA MEVA AMIGA DE TOTA LA VIDA SI VOLIA SER TESTIMONI I PUBRETA VA PLORAR COM UNA BLEDA!!!JEJE, A MES, S'ENDURA ELS NUVIS!!ES CASA UN MES MES TARD QUE JO!!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 20, 2007 9:17 am

Ei!!! Anna a veure si penges el vestit que a mi m'encanta veure'n!!!

Doncs no els meus amics encara no ho saben... es que falta tant i tant de temps... mira que jo em volia esperar una mica més a dir-ho... pero bueno.... ho direm en el sopar que serà el mes que ve. A més penseu que només el més més pròxims de la familia o sigui, pares i germans ho saben... la resta re de re....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. feb. 20, 2007 10:14 am

aixo aixo Anna, penja'ns les fotos del vestit de ta germana que tenim mono!!!jejeje!!! On l'ha comprat?

Jo em sembla que li demanare de testimonis al meu germa i a una amiga molt amiga, que es casa l'any que bé i ambé s'endurà els nuvis, jejej
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. feb. 20, 2007 10:38 am

al rosa Clara, buscare si el trobo a la pagina pq som tan bledes que vem anar.his ense camara!"!!!ke inutils!!i amb el mobil es veuen fatal!!!pero fatal fatal!!!

ja tens testimonis i nuvis???nena vas ràpida eh!!!jo también, testimonis posem 3amics!! i 3 cosins!!! nena quina il.-lusio li farà no??testimoni i a sobre nuvis!!i s'ho espera??? =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. feb. 20, 2007 10:40 am

Veus això dels testimonis si que ho hem pensat! serà el meu germà i la neboda d'en Raül.... pero lo dels nuvis i això encara estic en ello pensant....
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. feb. 20, 2007 10:46 am

no no, ella no en sap res!! els nuvis al igual s'ho pot esperar sabent que es casa l'any que bé, pero de testimoni no!! què vols dir que vaig rapid??? tu vas rapida que et queda mes d'un any i ja ho tens decidit força, jo estic a 5 mesos!!!!!

Anna, mes burra soc jo que el dia ue vaig triar el vestit m'en vaig endur la camera si...pero sense la targeta!!! l'havia tret per descarregar les fotos i me'n vaig anar tan ampla tota cofoia amb la camera pensant que faria foto i em vaig quedar super fotuda!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. feb. 20, 2007 10:51 am

jo de testimoni trio a una miga pq es la que ha estat sempre al meu costyat encara que jo des de que surto amb l'Ivan he passat força de tothom pq vaig venir a viure a Girona (soc de BCN), i és la que va conèixer amb mi l'Ivan el mateix dia i la que ha seguit la nostra història, les demés simplement venen als aniversaris i ens fem el "paperet"!! Em sembla que és una manera de dir-li "gràcieds" per haver seguint sent la meva amiga tot i les meves deixades de banda, a més ara surt amb un noi molt macu i sovint kedem tots 4!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: TETES » dt. feb. 20, 2007 11:54 am

anna, a mi m'ha passat mes o menys com tu. Quan vaig començar a sortir amb en Jordi, es el que passa, deixes una micaa de banda les amistats, i mes jo que nomes ens veiem el finde perque ell es de figueres. Doncs les amistats ens vam començar a distanciar, amb ella una epoca també, tot s'ha de dir, pero via sms mobil sempre hem estat en contacte. Pero amb les altres res de res, fins el punt, de cruzar-nos pel carrer i ni saludar-nos, i encara nose el perque! I ara, amb ella, que també te el xicot i es casa l'any que bé, també quedem sovint els 4 i jo i ella recordem les nostres epoques loques d'atico.... :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. feb. 21, 2007 12:41 pm

TETES!!! ES EL MODEL NES DE ROSA CLARA!!! NO ME'L DEIXA PENJAR!! JA EM DIRÀS QUE ET SEMBLA!!! QUAN LA VAIG VEURE VESTIDA DE NUVIA ME VAN VENIR UNES GANES DE PLORAR!!!! :-)) :-))
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: TETES » dc. feb. 21, 2007 2:07 pm

Anna ja l'he vist, es molt maco!!! pero pel meu gust massa cenyit, a mi se'm marcarien totes les xixes!!jejeje!!! segur que deu estar guapissima la teva germana!!! quina ilusio no veure la teva germana peque vestida de nuvia?? :-)) :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. feb. 21, 2007 2:24 pm

ei!! doncs si fa mtla cosa veure-la vestida de nuvia!!! JO también EL TROBO PRECIOS EL VESTIT, ES MOLT MACO!! A MES LI QUEDA MOLT BE PQ TE UN TIPET GUAY, PORTA UNA 36 I ES MOLT ROSSA AMB EL ACABELL MOLT ARRISSSAT AIXI KE LI KEDA PRECIOS!!!

JA LI HAS DITR A LA TEVA AMIGA KE LA FAS TESTIMONI??JA ENS EXPLICARAS QUÈ ET DIU!!! FLIPARA NO??SI NO S'HO ESPERA....

JO AQUEST DIUMENGE TORNO AL FAR A VEURE LA DIRECTORA QUE ENS VOL COMENTAR ELS DETALLS DEL CASAMENT, KINES GANES!!!

:-)) :-))
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: TETES » dc. feb. 21, 2007 2:33 pm

no encara no li he dit!! a veure si aquest dissabte podem quedar per sopar i li dire, espero que li faci molta il.lusio!!! ja us ho explicare el que em digui!! Per cert, em sembla que ja t'ho vaig dir un dia, la meva amiga es diu Anna i el xicot Ivan, i en principi es casaran el primer finde d'agost, com tu al principi, oi??

Ostres nena la teva germana deu ser preciosa!!! i de nuvia ha de ser com una princesa!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. feb. 21, 2007 5:22 pm

ke diuas??? también es diu Ivan el xicot?quina casualitat no? neujor:-) a veure si li fa il-lusio a l'altre Anna!juasjuas Per cert, de fet jo no soc Anna a secas, es ANNABEL!! pero quan no s'entera ma mare escric Anna, es que l'altre es molt lleiG!! Jo si m'havia de casar el primer cap de setmana d'agost, però el Far nomes ens donava el 3 d'agost al migdia i la meva familia majoritariament son de MAdrid i els feia anar malament, aixi que hem triat a finals d'agost que és quan tots poden montar-s'ho per venir pq generalment a principis d'agost tots s'en van d'apartament a la platja! :-)) :-))
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. feb. 21, 2007 6:43 pm

Ei noies!

Anna quin es el vestit de te germana? quin model??? es que sóc molt xafardera!!!
Noies ara em pendre per una loca pro sabeu que he fet? he demanat unes mostres del detall que m'agradaria fer les dones pel casament... es que he conegut un proveïdor que em podria treure les coses força bé de preu i no m'he pogut resistir... així que segurament d'aquí un parell de dies ho tindré... així que ja us explicaré que tal....

Tetes tu ja ho tens pensat? que guai quan li diguis a la testimoni que ho sigui!!! quina emoció! jo segueixo preparant el sopar amb tots els meus amics per dir la gran noticia!!! segurament serà el mes que ve... es quer eunir-los a tots costa eh?!
Chiky-nit

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. feb. 21, 2007 9:28 pm

gemma és el model nes de rosa clara, a veure si el puc penjar!!ostres no se com penjar-lo!!!!

gemma et cases al mateix lloc que la tetes, no???ostres jo no he trobat ningu del far!!!jejejej

:-)) :-/ :-/
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: TETES » dc. feb. 21, 2007 10:03 pm

Gemma, encara no he pensat amb lo dels detalls, perque com que fem tot el disseny i decoracio del casament amb la Maria Fort ella ens donara idees. Pero a tu ja et va bé per agafar idees i si el que t'arriba es el que busques, doncs aixi ja sabras el que vols i una cosa mes enllestida!!

Anna, si que es casa al mateix lloc que jo la Gemma!! em va fer molt ilu veure que tant ella com una altra noia del 2008 s'hi casen, perque del 2007 no hi corre ningu pel forum, aixi que aqui puc parlar-ne mes, jejeje!!

Ara intentare penjar la foto del vestit de ta germana, a veure si m'en surto!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. feb. 21, 2007 10:18 pm

iiiiiiii.... e vualaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! aqui teniu les fotos del vestidet!! queden una mica tallades de baix pero es veu força be!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants