Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dt. set. 27, 2005 5:29 pm

Aishh!!! Quina gràcia m´has fet Marieta.
Al principi no sabia qui escribia el missatge..però quan he llegit lo de la sogra he sapigut de seguida que eres tú!!
Filla....tan pesada es? Però que passa que vol organitzar ella la vostra boda o qué?
El que hem de procurar és mantindre una bona relació, perquè ens agradi o no és la mare del teu futur espòs; però ja t´entenc Marieta...hi ha vegades que els enviaries a la m... :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Per cert, jo també estic buscant algo per fer a la boda, com donar els nuvis, el ram...
Per cert a qui donareu el ram? Jo es que tinc 3 molt bones amigues i li donaria a les 3 però si li dono només a una...potser les altres s´enfaden..no sé que fer.
UN PETONET WAPES!!!!!! :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
Petita l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 27, 2006 2:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Lluna2 » dc. set. 28, 2005 9:00 am

Bon dia noies!
Petita, a mi em passa el mateix que a tu amb la sogra. Tenim bona relació, però potser és perque no es posa en res, però en res de res! Entre poc i massa! Pero bueno, triar per triar; millor així!

A veure si se'ns ocurreix idees per fer el dia de la nostra boda, que ultimament veig que estem totes poc creatives eh! jejejeje

Besitos wapes!
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dc. set. 28, 2005 9:03 am

Ah! ahir em van dir que un bon lloc on mirar els vestits és a la Satu (o algo així), al carrer Blondel. Diuen que hi tenen vestits de Vittorio & Luchino preciosos!
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 28, 2005 9:18 am

Hola guapes!!

Com va tot?? Jo res de nou, quina pena... Per no fer no he comprat ni la revista que volia... Cada cop vec mes segur que no mirare res de vestits fins que no arribi el salo dels nuvis, i havia pensat que despres pot ser m'agafo una setmana de vacances per ficar-me a tope a mirar vestits!!! Ja estic desitjant que arribi novembre!!!
Ara que parlaveu de sogres, jo la veritat no tinc cap problema amb la meva, ens dona opinio sobre el que li demanem, si no no s'hi fica, es mes, nosaltres tirem d'ells perque ens ajudin. Els vam demanar que vinguesin amb nosaltres a buscar restaurant, vam decidir entre tots el que ens anaba mes be... Tot perfecte. Si fins i tot li vull demanar que vingui amb ma mare i amb mi a mirar els vestits de nuvia!! No se el que em dira jajajaja

Per cert, la benvinguda a les noves i petonets per a totes!!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dc. set. 28, 2005 9:19 am

BON DIA A TOTES!!!!!!!!! : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :
Lluna2, així que estem igual amb la sogra....però com tú dius, millor així que no com la pobra Marieta...
Respecte a les idees per la boda...estic dessesperada!!! No tinc ni la més mínima idea...a veure si entre totes pensem algo!!
Aquesta casa de nuvies (Satu) no tenia pensat d´anar-hi però ara que dius que tenen vestits xulos..doncs igual m´hi passo.
Bueno, xates, a veure si treiem idees, eh?
Fins després!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 28, 2005 10:06 am

Una pregunta noies.
Vosaltres que us caseu, al mati o a la tarde?
Nosaltres al començament havien dit de mati, pero despres ho vam pensar millor i hem decidit per la tarde, perque volem quedar-nos a la discoteca i si ho fem de mati ens queda molt rato fins a la nit i la gent acabaria cansada i marxaria. Principalment aquest es el motiu.
I vosaltres?
Ilerda

EntradaAutor: Sibil·la » dc. set. 28, 2005 10:06 am

hola noies!

l'invitat de més amunt és la marieta? és que li vull dir que merci :-)) i que els vestits de la Rami Novell són molt xulos (tot i que en té molts d'extremats)
Fer-se'l fer, si una té idea, és una bona opció. El març passat vaig anar a un casament que la nuvia s'havia fet fer el vestit per una modista de Castelló d'Empúries (que fa vestits per misses i tal). Us adjunto una foto tot i que no es veu molt bé.

tema sogres... peliagut!! cada cas és un món. Jo m'hi porto de meravella, tot i que és una favassa, ja ja ja! Com que té dos nois, me la vaig endur a la prova del vestit i va estar molt contenta.

petita, per lo del ram... estava pensant... les asseuràs a totes tres a la mateixa taula? pq si és així... podries fer fer una rèplica del teu ram (o semblant) a la florista, que fós un xic més grandet si de cas, però que te'l preparés partit en tres (però tot junt que no es veiés que són 3 parts). Poses la música per repartir el ram, fas les voltes de rigor, et plantes davant la taula de tes amigues... fas cara de dubte... i tatxán! Dónes un ramet a cadascuna! Segur que s'emocionen, és divertit, i un xic diferent.
:-()-)
Sibil·la

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: Sibil·la » dc. set. 28, 2005 10:11 am

ai, m'oblidava de la foto :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Sibil·la

EntradaAutor: Petita » dc. set. 28, 2005 10:22 am

Doncs sí que es maco aquest vestit!!!!!!
Jo li treuria les mànigues i preciós!!!
Es que jo tinc la mania d´anar sense mànigues....ves per on...son manies meves...però es que m´agrada molt l´escot amb paraula d´honor o ni que sigui els braçets descoberts.
La Rami Novell té vestits per a tots els gustos..n´hi té de molt bonics i també n´hi té de molt....bèsties. El que passe es que com que no té web, no trobo vestits d´ella.
Sibil·la, per lo del ram...estic superindecisa..el que tinc clar es que el ram serà per una de les tres segur (o per les tres). Igual faig això que m´has dit, es molt bona idea. Gràcies wapa, ets un : sol :
Fins ara!!!!! :-)) :-)) :-))
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. set. 28, 2005 10:25 am

Ilerda jo em caso a migdia, així aprofites més el dia.
Si després acabem aviat del ball doncs anirem a la disco i HASTA QUE EL CUERPO AGUANTE!!!!!!! :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Petita

EntradaAutor: Sibil·la » dc. set. 28, 2005 10:48 am

:-)ok:

Jo tbe vaig dubtar amb el ram, pq tbe tinc 3 amigues (les més íntimes), però vaig descartar així:

1- es va casar fa 3 anys. Com que li vam regalar la càmara de vídeo entre tots, i jo vaig filmar el casament, doncs li vaig passar a DVD i li vaig fer un muntatge guapo

2- la meva millor amiga. Ja té parella. Viu a Xile. La vaig fer testimoni.

3- a la que li vaig donar el ram, pq és soltera de fa 4 anyets, i s'ho mereixia

Llavors va aparèixer fa 3 o 4 anys una amiga íntima d'infància que em va deixar penjada als 14 anys per fer-se amiga d'altres. Va reaparèixer al grup i semblava que bon rotllo i tal.
Em sabia greu no fer-la participar, i la vaig fer "padrina", vull dir que li vaig fer portar al una poesia i un regal al meu xicot al matí del casament.

Ara me n'arrepenteixo pq he descobert que la confi que hi ha amb les altres 3 no la tinc amb ella, pels anys que no hi ha estat i tal. I penso que el paper que li vaig fer fer (clar, surt al l'àlbum i tal), li hauria d'haver fet fer a la meva millor amiga. Però ara no ho puc canviar :-(

:*:-)
Sibil·la

EntradaAutor: Petita » dc. set. 28, 2005 11:01 am

Tens molta raó....això es un rollo repollo.
Les tres estan solteres (amb novio) així que no puc descartar-ne cap; el que també havia pensat es això que dius tú: a una li dono el ram, a l´altra la faig testimoni i l´altra....la lliga?
Es que això de la lliga...jo he anat a més de 10 bodes aquí a Lleida i no ho han fet a cap. No sé si fer-ho o no.
M´agradaria quedar bé amb totes i no cagar-la...
Una pregunteta: quants testimonis s´han de portar?
Petita

EntradaAutor: Sibil.la » dc. set. 28, 2005 11:06 am

buf, totes 3 tenen xicot? je je, doncs hauràs de seguir un altre barem.
és que jo volia donar el ram a una noia soltera, sense xicot vull dir.

als casaments del meu entorn tampoc se sol donar la lliga. Només a un, la núvia la va subhastar, però no ho trobo bé que, dp de regalar la pasta que regales, a sobre hagis de cuquinar més. No sé...

jo la lliga no la vaig regalar tampoc pq la que duia me l'havia deixat la meva cosina, i dp li vaig tornar.

Testimonis? Ni flowers. Per l'església diria que pots dur quants vulguis. N'he vist des de 2 per banda a 5 per banda!

Jo em vaig casa pel civil i només es pot dur 2 testimonis = 1 per banda.

Jo, com que en volia més, doncs en vaig dur 4 per banda, o sigui 8, però només 2 van ser "oficials": el meu germà i l'oncle del meu marit.
Vam preparar un escrit en un paper de pergamí per què tots poguéssin firmar, i el tenim de record a casa!
Sibil.la

EntradaAutor: Petita » dc. set. 28, 2005 11:14 am

Bueno, li hauré de preguntar al mossèn.
Si ens deixa portar 4, doncs 4; i si poden ser 6 ...millor.
Lo de la lliga...definitivament crec que no ho faré.
Gràcies!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Petita

EntradaAutor: Marieta » dc. set. 28, 2005 11:19 am

Mireu noies, si em faig fer un vestit m'inspiraré en aquest, però diferent.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Marieta
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Marieta » dc. set. 28, 2005 11:20 am

Faria un mix entre aquest dos amb les flors o els brodats lila o malva
Marieta

EntradaAutor: Marieta » dc. set. 28, 2005 11:23 am

Jo si que donaré la lligacama. A la meva millor amiga, que té novio. He de pensar una manera divertida de fer-ho. El ram li donaré a ma germana i els nuvis a les altres 3 parelles amigues. A les amigues que m'ajudin a organitzar la boda, repartir els detallets els hi regalaré un ram de flors. Per cert, la meva germana ja fa 6 anys que viu en parella, li puc donar el ram igualtment?
Marieta

EntradaAutor: Petita » dc. set. 28, 2005 11:24 am

Molt bonics...sí senyora...encara que no es el meu estil, els trobo molt finets. >.-<: >.-<: >.-<:
Casi que m´agrada més el segon i si dius que li ficaràs tonets amb malva...quedarà guapo, guapo.
A veure si tens sort i te l´encerten wapa!!!
A10!!
Petita

EntradaAutor: Marieta » dc. set. 28, 2005 11:29 am

Encara em falta un any per casar-me i ves a saber, com que m'agraden tots els vestits que veig potser m'acabo quedant un de totalment diferent.

Per cert, doneu una ullada a la nova col.lecció de nuvia de baraisa. Us agrada? A mi m'encanta!!!! Es molt romàntica. Els vestits medievals són una passada de bonics, pero no m'atreviria a posar-me'ls, els trobo massa per a mi.

No se la pagina web de nuvia de baraisa on surt la nova col.lecció jo l'he trobat a traves de moda nupcial. Sorry!!
Marieta

EntradaAutor: Sibil·la » dc. set. 28, 2005 11:41 am

Buf! flipo amb els vestits de Núvia de Baraïsa! de fet, quan parlàveu de la Rami Novell m'havia confós.

Si fós de Tarragona, i hagués descobert la web abans, fijo que hagués anat a Núvia de Baraisa! fijo! m'encanten pq son molt diferents. Núvia però diferents i romàntics!

marieta, a mi también m'agrada més el segon, i si hi poses uns tocs lavanda, i llavors jugues amb coses del casament amb aquests tons, quedarà flipant!
mira al forum de despres de casades, el post del casament de la enya (unes fotos) com ella va jugar amb el blau elèctric

mira, lo de què s'ha de regalar com i a qui... al cap i a la fi... podem fer el que volguem pq si haguessim de seguir la tradicio i el protocol....
o sigui que regaleu els rams i lligues i nuvis a qui més ilu us faci i punto!

Sibil·la

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants