alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia07 » dl. oct. 30, 2006 5:06 pm

Glo... em sembla que si que haurem de fer una treva,eh???... farem un pacte, tot i que sàpiguem les coses no direm res i farem cara de sorpresa!!! je,je!!! Tia, es que jo necessito explicar coses i estic segura que tu també... ademés tenim excusa que les dues ens casem el mateix any... i ademés que millor que compartir juntes una experiencia com aquesta!!! UUEEEEEEEEEEEHHHHHHHHH... que ja quasi no et queda res!!!! Que guai...: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : Per cert, al final a on et vas comprar el vestit???

Tema del viatge: A Argentina van al revés que aquí, quan tu hi vagis que serà al març-abril crec que allà comença la tardor, és com aquí al setembre. El millor que pots fer és trucar a una agencia i que t'ho confirmin... a mi m'han dit això... !!

Siiiiii.......... jo també tinc tope de ganes de quedar el dia 10. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Merçè..... vaaaaaa...a veure si tens sort i et posen la reunió un altre dia i et vens el dia 10!! I si arribes més tard, tranquila, alguna o una altre ja et vindrem a buscar allà a on estiguis! I si vols en comptes de quedar al Nord, quedem al centre i llavors pots venir caminant... ja diràs!
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: tyha » dt. oct. 31, 2006 11:04 am

QUE GUAI! Ya nos explicareis los cotilleos, jejeje :-) :-) :-)ok:
Imatge

5-2-2007 ----- 73 kilos
22-6-2007 --------- 65,5 kilos
4-10-2007 -------- 70 kilos (uish!!!)
tyha
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 749
Membre des de: dj. ago. 18, 2005 8:24 am
Ubicació: Sant Feliu de codines

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 31, 2006 6:42 pm

Bones!

La veritat es que estic mirant de convercer algunes companyes de que fer la reunio un divendres es horrible, i mes quan es justament el dia que pleguem abans i quedar-nos fins les 6h. DE moment ja en tinc a dues convençudes, ara falta la resta. ES que realment es una p... ja que cada dia plegem a les 6 menys divendres... No se ja us mantindre informades, jo estic fent tot el que puc.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Ana Garvín » dt. oct. 31, 2006 7:47 pm

Ànims Mercè!!! Que segur que tu pots!!!
Si no, podem fer un escrit amb recollida de signatures de les foreres de Granollers i rodalies!!! jeje

BONA CASTANYADA A TOTHOM!!

::fiestuqui::

:: orrr:: :: orrr:: :-);-):-) :-);-):-) :-eh_:: :-eh_:: :mu:: :mu::
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: merce i albert » dc. nov. 01, 2006 12:06 pm

Gracies pels anims! Fare tot el quer pugui, perque fer una reunio divendres no em fa cap il·lucio.

Bona Castanyada!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: mireia07 » dj. nov. 02, 2006 6:04 pm

NENES.... QUE NO HI HA NINGÚ????????????????? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
mireia07

EntradaAutor: Ana Garvín » dj. nov. 02, 2006 6:12 pm

Hola a totes!!!

Ke tal??

Jo, a part d'estar una mica refredada, no he pogut dormir aquesta nit... Ahir pel vespre varem trobar un hotel preciós a Isla Mauricio, i si les coses surten com nosaltres esperem...

PODRÍA SER QUE JA ENS HAGUESSIM DECIDIT PEL DESTÍ DEL VIATGE DE NOCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estic molt, molt i molt il·lusionada!!!!

jeje

Com va anar la castanyada?? Nosaltres molt light però molt bé.

COM PORTEU ELS PREPARATIUS?? Heu avançat alguna cosa?? Nosaltres, si tot va bé i acabo de convéncer a en Jesús, dissabte encarregarem les aliances!!!

Molts petonets a totes!!!

YA VA QUEDANT MENYS!!!!

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) ::fiestuqui::
ImatgeImatge
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín

EntradaAutor: merce i albert » dj. nov. 02, 2006 10:16 pm

Bones!

Hostres Ana, el final marxeu? :-)ok: Pero quan, despres de casar-vos o per l'estiu? Com que vas dir que depenia dels examens d'en Jesus... Per cert ja ens diras quin es aquest hotel tant magnific, que m'has fet venir ganes de veure'l

Nosaltres ja ni em parlem del viatge, perque ultimament era temps de discusio, no es posem d'acord. Jo tot ho veig super car i ell diu que tranquila que arribem, pero no ho veig tant clar. :-/ :-/ Es que son molts gastos.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: mireia07 » dl. nov. 06, 2006 9:44 am

Hola!! Bon dia a totes! Que tal el finde??

Nenes, com quedem aquest divendres??? Merçe, que saps de la teva reunió? Ja ens diràs alguna coseta!

Ana, molt guai el viatge,no??? Nosaltres anirem als USA segur! Ja vas anar a mirar les aliançes? Nosaltres ens hem agafat 2 dies que ens quedaven de conveni i aprofitarem per anar a comprar-les amb la meva tieta que ens les regala. OOOEEEEEEE!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Alguna cosa més feta? Nosaltres aquest finde hem marxat a la cerdanya i no hem fet res de res... quin desastre! Ara ens tornarem a posar les piles, je,je!!!
mireia07

EntradaAutor: chikita » dl. nov. 06, 2006 9:47 am

hola a totes!!!
yo el sabado estube mirando a lianzas!q bonitas... =0-0-)
pero las iremos a comprar para marzo.ahora ya este año,dejamos todo a un lado.y el 2 enero otra vez manos a la obra!! >.-<:
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: mireia07 » dl. nov. 06, 2006 3:46 pm

Chikita, donde las miraste? Yo voy a una joyería de Barcelona pero no sé como se llaman, tienes alguna idea o alguna foto de las que te gustan. Yo no tengo ni idea!!!!!!!
mireia07

EntradaAutor: merce i albert » dl. nov. 06, 2006 8:09 pm

Bones!

Noies, aixo de poder venir el divendres s'esta complicant. Ara que ja en tenia a unes convençudes per fer la reunio un altre dia, ara diuen que no, que divendres mateix ja els va be. No se quan sapiga alguna cosa segura, suposo que sera com a molt tard dimecres, ja us dire alguna cosa. :-/ :-/ :-/
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Ana Garvín » dl. nov. 06, 2006 8:36 pm

Hola a totes!!!

Què tal??

Nosaltres dissabte vàrem anar a encarregar les aliances, són molt senzilles però a la vegada molt maques!!! Són combinades, per fora or blanc i per dins or groc com ratllat. Quan les tingui els hi faré una foto i ja us la posaré.

Del viatge encara no tenim res clar : hem demanat pressupost per 2 nits a París i 7 a Maurici, però ara ens estem pensant que potser ens avorrirem a Maurici, no sé, no sé... suposo que quan ens diguin preus també ens decantarem per aquest viatge o alguna altra alternativa...

Alguna sap algún destí en el que a part de descansar en platja "paradisíaca", poguem fer excursions maques i alguna que altra activitat que no sigui només nàutica?? Difícil, no??

Mercè, estem pensant tirar endavant el viatge just després del casament. A Jesús li donaran, segurament, 15 dies després del casament, i si deixem el viatge per l'estiu, a part que tenim un altre casament, tot és molt més car. A més, que la nostra ilusió és fer el viatge just casats. A veure si ho podem aconseguir!!!

Una pregunta : ALGUNA FA ALGUNA DECORACIÓ DIFERENT A LES TAULES ?? EM REFEREIXO A EN COMPTES DE NUMERAR LES TAULES, POSAR ALTRES MOTIUS : Dibuixos, flors, fruita... És que jo tinc clar que vull fer algu diferent però no acabo de trobar res que m'ompli 100%.

I COM QUEDEM AL FINAL DIVENDRES???? QUI VE SEGUR???

MERCÈ, salta't el claustre!!!

:-()-)
ImatgeImatge
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín

EntradaAutor: chikita » dl. nov. 06, 2006 10:59 pm

yo no puedo ir!!trabajo hasta las 22.00!!pues las alianzas las mire en una joyeria de aqui de sant celoni!!habian para todos los gustos,y para todos los bolsillosy nos dijeron q si lo compramos ahi nos regalan un diamante pequeñito.q amables.prefiro q me bajen el precio.
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: mireia07 » dt. nov. 07, 2006 12:17 am

Anna, jo si que puc venir....MERÇE... esic d'acrod amb l'Anna... saltat't al claustre!

Glo, Yeta, Cristineta 81, Evakira, ninou, miruki, x@tinn@, Vances, tyha??????????:-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
que no us apunteu??????????????????VAAAAA... CONTESTEU!!! ;))

Chikita, a la próxima te apuntas,no???

Ninou, per cert, ja et vas anar a provar els vetits de'n Raimón Bundó???
mireia07

EntradaAutor: chikita » dt. nov. 07, 2006 10:32 am

A LA PROXIMA VOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

una pregunta!!
de q trabajais??
yo en una fabrica de metales,cerca de la garriga!!
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: mireia07 » dt. nov. 07, 2006 11:17 am

Yo trabajo en el departamento de marketing y publicidad de una empresa textil que se dedica a la decoración del hogar.
La verdad es que el trabajo es super creativo y como trabajo con las estilistas, decoradoras de todas las revistas de decoración como el mueble, interiores, nuevo estilo, casa diez....y en los eventos hago de public relations ... me encanta!!! >.-<: >.-<: >.-<:
mireia07

EntradaAutor: merce i albert » dt. nov. 07, 2006 12:47 pm

Bones!

Chikita a quina joieria de st. Celoni vas mirar? Es que nosaltres vam mirarels aparadors uns dia i a la joieria gener no hi havia res que ens agrades, en canvi en Joan Pera hi havia aliances mes mones. Es que vivim a Palau, pero com si fos de Sant Celoni. Jo treballo a l'escola Pascual (al costat de l'estacio) soc mestre dels peques.

Noies mirare de saber de que em de parlar el claustre i depen dels temes m'el salto d'acord? Si hi ha alguna cosa interessant llavors .... pero si no us promerto que vinc.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Ana Garvín » dt. nov. 07, 2006 1:49 pm

Hola a totes!!!

Jo sóc mestra d'Educació Infantil. Tinc 25 alumnes de P4, de l'escola Bellavista - Joan Camps i Giró, de les Franqueses.

Chikita, cómo se llama la fábrica?? Jo vivo en La Garriga.

Carole, cuando sepa precios de Mauricio y nos decidamos ya te preguntaré más en concreto pero, una duda, hay excursiones chulas para hacer?? Es que estar todo el día en la playa o buceando no me va mucho.

Ahora voy a proponerle a Jesús de mirar Thailandia, a ver qué dice!!

Mireia, qué bueno tu trabajo, no?? El viernes nos cuentas más, eh??

TRAED TODO LO QUE TENGAIS DE LA BODA, EH?? QUE MOLARÁ !!!

MUCHOS BESOS!!

Y ANIMAROS LAS DEMÁS!!!

::fiestuqui::
ImatgeImatge
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín

EntradaAutor: YETA » dt. nov. 07, 2006 3:53 pm

Hola noies!!!!

En principi, el divendres si que puc venir!!!

Yo de moment estic "en busca y captura" del meu vestit, encara que interiorment ja sé kin es, pero per després no dir, "es que si hubiera mirado mas....", jejejeje

També hem de mirar les invitacions, perke m'agradaria començar-las a donar a partir de nadal, es ke el meu xicot es de vilanova i la geltrú i baixem de tant en tant i una estoneta.

Amb quan de temps s'han d'encarregar les aliançes???

Petonets
YETA
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 13 visitants