Hola a totes!!!
Què tal??
Nosaltres dissabte vàrem anar a encarregar les aliances, són molt senzilles però a la vegada molt maques!!! Són combinades, per fora or blanc i per dins or groc com ratllat. Quan les tingui els hi faré una foto i ja us la posaré.
Del viatge encara no tenim res clar : hem demanat pressupost per 2 nits a París i 7 a Maurici, però ara ens estem pensant que potser ens avorrirem a Maurici, no sé, no sé... suposo que quan ens diguin preus també ens decantarem per aquest viatge o alguna altra alternativa...
Alguna sap algún destí en el que a part de descansar en platja "paradisíaca", poguem fer excursions maques i alguna que altra activitat que no sigui només nàutica?? Difícil, no??
Mercè, estem pensant tirar endavant el viatge just després del casament. A Jesús li donaran, segurament, 15 dies després del casament, i si deixem el viatge per l'estiu, a part que tenim un altre casament, tot és molt més car. A més, que la nostra ilusió és fer el viatge just casats. A veure si ho podem aconseguir!!!
Una pregunta : ALGUNA FA ALGUNA DECORACIÓ DIFERENT A LES TAULES ?? EM REFEREIXO A EN COMPTES DE NUMERAR LES TAULES, POSAR ALTRES MOTIUS : Dibuixos, flors, fruita... És que jo tinc clar que vull fer algu diferent però no acabo de trobar res que m'ompli 100%.
I COM QUEDEM AL FINAL DIVENDRES???? QUI VE SEGUR???
MERCÈ, salta't el claustre!!!