Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

a28

EntradaAutor: a28 » dl. set. 26, 2005 2:27 pm

si que es bonic elvestit!!
doncs cada vegada estem mes a prop del gran palermo....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dl. set. 26, 2005 6:21 pm

Hola xates!!!
Avui no hi ha ningu per aqui??
Doncs com us he dit abans, el mes segur es que ens acabem decidint pel gran palermo, aquest dissabte hi va anar una coneguda meva a una boda i diu que tot genial, que va menjar super be i que es dels millors llocs que ha anat mai.
La que es case al castell d'albatarrech sap si hi han dates lliures pel juny juliol?? es que a lo millor ens adelantem uns mesos la celebració i aquest tambe es un lloc que m'agrada....
Aquest cap de setmana ens tocara buscar fotograf! Tot i que mhan parlat d'una noia que inagura estudi el dia 7 d'octubre i a lo millor m'informo! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dl. set. 26, 2005 6:21 pm

Hola xates!!!
Avui no hi ha ningu per aqui??
Doncs com us he dit abans, el mes segur es que ens acabem decidint pel gran palermo, aquest dissabte hi va anar una coneguda meva a una boda i diu que tot genial, que va menjar super be i que es dels millors llocs que ha anat mai.
La que es case al castell d'albatarrech sap si hi han dates lliures pel juny juliol?? es que a lo millor ens adelantem uns mesos la celebració i aquest tambe es un lloc que m'agrada....
Aquest cap de setmana ens tocara buscar fotograf! Tot i que mhan parlat d'una noia que inagura estudi el dia 7 d'octubre i a lo millor m'informo! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 26, 2005 8:33 pm

Hola A28,

Jo soc la que es casa a Albatarrec. Quan vam anar a demanar dia si que tenien dates lliures a l'estiu. QUe be que ho puguis adelantar. JA m'agradaria a mi...es que un any se''ns fara etern pq ja quasi ho tenim organitzat tot. Pero com que al juny i juliol són les opos...

Jo t'aconsello que vagis a veure al fotograf Rafa Ariño. EL preu pica una mica (2 mil i pico e)pero a mi em va agrdar molt pq era modern i romantic pero sense exagerar. A més sap moltes coses de restaurants, quins n'hi ha, com són, si n'obriran de nous...

Bé, us deixo que tinc MOLTA feina.

PETONS!!!!!!!!!!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Petita » dt. set. 27, 2005 9:23 am

HOLA WAPES!!!!!!!! (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)
Ufff...ahir vaig tindre un dia bastant mogudet....així que no vaig poder conectar-me només que una estoneta de bon matí.
Bueno, a veure per on començo:
Ahir per la tarda vaig sortir 1/2 horeta abans perquè vaig tenir 9 hores de reunió i com que estava tan estressada vaig agafar a ma mare i vam anar a veure botigues de nuvia.
Primer vam anar a Ribe Nupcial: MOLT BÉ!!! Ens van atendre superbé i ens van deixar mirar els catàlegs de SAN PATRICK, JOSE LUIS NOVIAS i RAIMON BUNDO. Me'ls vaig mirar tots de dalt a baix. Jose Luis Novias no em van agradar; Raimon Bundó..només m´agradaven 3 ó 4; però de San Patrick....M´AGRADAVEN TOTS!!! Qué xulos!!! A més a cada foto tenien el preu, així que vaig puguer mirar els preus de tots.
LLUNA2, el teu vestit val 1.120 euros, ho vaig trobar molt bé de preu!!! I el meu val 969 euros!!!!!! Baratet, no?
De veritat que esta casa de San Patrick tenen vestits molt wapos i bastant assequibles!!!
Em va dir que tornés a finals d´octubre perquè es quan li arriben tots els vestits a la botiga. Així que ja ho sabeu...a finals del mes que vé...totes cap allí!!!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Després vam anar a Pronovias: SUPERBÉ!!!!!! Ens van atendre encara millor!!!!! Em va donar hora pel 15 d´octubre i em va donar un catàleg per a que anés mirant....qué bonics!!! A veure que tal anirá.....ja us contaré!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Qué contenta que estic!!!!! M´he passat tota la nit somiant que m´emprovava 14.000 vestits!!!!
Bueno, a28, a veure si ens dones una alegria!!!! De totes maneres et dic que tant si ho fas a l´Alari com al Palermo, quedarás molt contenta perquè son dos dels millors restaurants de Lleida. Molta sort wapa!!! :-()-)
Fins ara reines!!!!!!! :-)ok: :-)ok:
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Lluna2 » dt. set. 27, 2005 10:05 am

Bon dia noies!
Ostres Petita, ja has tingut el teu primer contacte amb la moda nupcial! Qué be! Doncs si que estan be de preu els bestits de San Patrick!
De Pronovias, varies amigues meves que s'han casat, diuen que et tracten superbé i amb molta professionalitat.
Jo ja tinc ganes d'anar-hi!

A28, el dia que et decideixis pel restaurant et farem una cyberfesta! :tkitki:: : ban : :-);-):-) : ban : : ban :
Si mires fotògrafs, t'aconsello que miris la Mònica Carrera, sense cap compromís, veuràs quines fotos fa, és genial! i gens de cara.

Bé, vaig a fer algo.

Una abraçada guapes!
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: aa28 » dt. set. 27, 2005 10:24 am

gracies pels anims xates!! adreça de la monica carrera???
aa28

EntradaAutor: Sibil.la » dt. set. 27, 2005 10:41 am

Hola noietes!
Veig que està molt animat aquest post i us felicito!
Petita, si no t'agrada el blanc nuclear, perquè no fas una ullada al post "vestido que no sea blanco" del forum Moda nupcial? Bé, n'hi ha de molt cridaners, en quant a color però tbé n'hi ha de color xampany.
I també al post de "Alguna con un Jesús Peiró" -jo tampoc em veia ni em vaig veure, ni m'hi vaig casar, amb un de blanc.
Que us ho passeu bé en els preparatius wapes :-):-):-):

:*:-)
Sibil.la

EntradaAutor: a28 » dt. set. 27, 2005 10:57 am

hola noies
aquest mati he anat a la prats i hem quedat per dema a les 9 de la nit per explicarnos les coses
despres he trucat a palau de margalef i ,hanm dit que nomes tenen dissabtes de gener febrer novembre i desembre.... els preus son molt interessants (entre 93 i 103 euros). El setembre de 2007 ja te plens tots els dissabtes...
he trucat a raimat pero mhan dit que truqui a la tarda
res em sembla que ens quedarem amb el gran palermo!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. set. 27, 2005 11:03 am

Hola Sibil·la wapa!!!! :-) :-)
Vols que et digui una cosa?? Desde que vas penjar les teves fotos..estic enamorada del teu vestit. M´agrada MOLT, MOLT.. el color es preciós, la forma, la tela...ainsss!! jo vull un així!!
Ja he mirat el post de "VESTIDO QUE NO SEA BLANCO" i n´hi ha de molt wapos. Els de Jesús Peiró m´agraden molt però crec que aquí a Lleida no n´hi venen...ho he d´investigar.
Bueno, espero que ens donis molts consellets perquè estem una mica "verdes" en això de les bodes. Sempre seràs benvinguda wapa!!!
Un petonàs i gràcies!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Petita

EntradaAutor: Sibil.la » dt. set. 27, 2005 11:05 am

aiish quina ilu :-)) merci!!!!
Sibil.la

EntradaAutor: Petita » dt. set. 27, 2005 11:12 am

Sibil·la: de res xata!!! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :

a28, a la Prats??? Qué bé!!! Bueno, a veure si tens sort i no has de parlar amb la "Senyora Prats" i tens la sort com jo de parlar amb el seu fill, que es molt majo.
Ens tens intrigades...m´estic quedant sense ungles!!!!!!!! : muaahhhh :
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. set. 27, 2005 11:13 am

pues hem sembla que si que haure d eparlar amb ella, hem quedat per dema, hem parlat una mmica aquest nmati que he anat a la pastisseria i mha smeblat molt agradable (ja se la fama que te....) pero mha tractat molt be
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. set. 27, 2005 11:19 am

Jo vaig parlar amb ella un dia i SUPERBÉ!!!
Ens ho va explicar tot perfecte i bé. Però, filla....m´han parlat tan malament d´ella...que no sé que dir-te.... ja et contaré l´any que vé.
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dt. set. 27, 2005 11:26 am

A28, aquesta és l'adreça i el telèfon de Monica Carrera Fotògraf;
C/Ponent, 2 ALBESA (Lleida)
Tel. 607 27 71 39
Truca-la per demanar hora.
Sort!!!!
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: a28 » dt. set. 27, 2005 1:46 pm

gracies reines!!
alguna novetat mes?? =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MaiMa » dt. set. 27, 2005 1:58 pm

Hola!!! Jo també visc a la província de Lleida!!!
Em caso el 29 de juliol!! A Ca n'Alzina (Rubió) Igualada!!
ja veig que esteu fent unes bones xerrades!!
Bé, jo només tinc el restaurant, l'església i el fotògraf.
Per cert, que és el pròxim??? El vestit???????????????
Bé, molts petons i fins aviat!!!!!!
MaiMa

Entrades: 8
Membre des de: dj. feb. 17, 2005 1:34 pm

EntradaAutor: a28 » dt. set. 27, 2005 2:00 pm

i com es que et cases tan lluny? es d'alla el xicot?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. set. 27, 2005 2:17 pm

HOLA MAIMA!!!!!!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
BENVINGUDA!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Ostres ja som una collada, eh???
Bueno, volem saber més!!!!! Quan et cases?
Vec que ja ho tens tot bastant lligat...jo crec que ara toca...VESTIT!!!
Fins ara!!!
Petita

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 27, 2005 4:49 pm

Hola noies!!!!

Com està avui el forum!!!!! Que animat!!!!!!!!!!!!!

Quina enveja Petita que ja has anat a mirar vestits!!!! Jo també vull!!!!!!!!!!!!

Cada cop crec més que me'l faré a mida, a la Rami Novell.

A mi també m'agrada molt el vestit de la Sibil.la, estava preciosa, a més, el detall de les flors cosides m'encanta. De fet m'encanta tot lo de la seua boda. Em vull casar ja...

OStres a28, estic superintrigada per a veure on faras el convit.Està més interessant que el frijolito!! :-)
A mi em van dir el mateix que a tu quan vaig trucar a margalef, llàstima...Les caves m'han dit que superbé però supercar.

A veure si alguna té idees xules per a fer a la boda; com donar els novis, el ram, la lliga...

Per cert, com us va amb la sogra, jo estic més que fregida amb ella. No l'aguanto, sembla que siguia ella la que es casa i a sobre és més tacanya que jo que se. SI us expliques tot el que fa...AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bé, molts petonets guapes!!
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants