Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 14, 2008 3:08 pm

neujor:-) neujor:-) *.-o-o.* *.-o-o.*
Chiky, que bé que t'hagi caigut el Comped!!!
A veure què et diu el metge dimecres,.... :hmm:: :hmm::

Nuria, reina, gràcies a tu també pels ànims!! :-()-) :-()-) :-()-)

Míriam, nina, veig que coincidim amb alguns plats!! >.-<: >.-<: Però ara que m'hi fixo,... no vau triar cap entrant, oi??? :hmm::
Gràcies per mostrar-me el que vau escollir,... neukiss-) neukiss-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 3:14 pm

Nuria molt ànims amb l'adaptació per que clar ella deu estar encantada d'enganxar-se a la teta!!!

Si ja us explicaré la meva visita amb el podòleg! ara em dirà durant 3 mesos no pots portar sabates estretes i de més de 5 cm de taló neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 3:18 pm

DOncs no Cumeta...és que amb tot el pica-pica que hi haurà crec que amb un primer i un segon ni haurà de sobres! Bé, és la meva opinió...vosaltres en fareu??
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 14, 2008 3:46 pm

BONA TARDA!!!!!

OSTRES ESTA CAIENT UNA QUE DEU NI DO I ESTA SUPER NEGRE!!! A VEURE SI DURA UN XIC AIXO QUE NECESSITEM AIGUA COI!!

NO TINC GANES DE FER RES :o-o: :o-o:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 14, 2008 3:50 pm

Míriam, nina, no, em referia a, en comptes de trirar un primer de peix, per exemple, triar un entrant,... :-)

Nuria, ànims amb el procés d'apatació!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Però amb lo marassa que ets,.... no m'extranya que la petitona no es vulgui d'esenganxar,... :-)) :-)) És que ets una mami, mami!! Una gran mami!! :-)
És que a mi encara no se m'ha despertat l'instint,... neu:-D

Ostres tu Chiky, esperem que no, que no et digui això!!! :-) :-)
Mira, sinó amb espardenyes (topolino). Més cómode aniràs, segur!! :-))

PLOU?????????????????? :-/ :-/ :-/ :-/
Ostres tu,.... no m'extranya que aquí a Barna estem sense aigua. Ni plou ni per casualitat!!! :--( :--( :--( :--(
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 14, 2008 4:08 pm

SI VA PLOVENT PERO A RATOS, TANT AVIAT ES POSA NEGRE NEGRE I TRONA I NO FA RES I DE COP SURT EL SOL O FA ALGUN RUIXAT I NA FENT, AMB AIXO NO ANEM ENLLOC PERO ALGO ES ALGO....

JO SI QUE TINC L'IINSTINT DESPERT :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 4:13 pm

Cumeta nosaltres de primer plat vam agafar un plat que no era un plat plat de peix..... neu:-D m'explico més bé que un llibre tancat! neujor:-) jo com vosaltres tinc bastant de pica pica i vam triar una amanida de contrantos amb vieres i llagosta i vinegreta de festucs (o lo mateix canviat d'ordre.... vaia tela amb els noms) en comptes de un plat consistent :-)ok:

Tetes ja t'hi has posat a la recerca?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 14, 2008 4:18 pm

jo estic amb vosaltres en aixo de millor un plat suau de primer perque despres del pica-pica la gent estan tips com renecs i si veuen algo gaire pesat, uff, rebentaran!!

no encara no estamos en ello, mes que be o l'altre ja.... neu:-D
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: nuria74 » dl. abr. 14, 2008 4:29 pm

Es que no vull que es desenganxi del tot, només que agafi el bibi de tant en tant per poder sortir una mica sense ella. El gran el vaig alletar durant uns 11 mesos, o sigui que encara em falta! I gràcies pels piropos de supermami!

Sabeu que tenia pensat buscar feina pels volts del mes de setembre, però ara han sortit 2 plaçes d'auxiliar administrativa a l'Ajuntament de Calonge i s'han de preparar oposicions i no sé què fer... alguna de vosaltres ha passat oposicions alguna vegada o sap d'algú que ho hagi fet per entrar a un ajuntament?

Es que no sé si és gaire feina i si donaré l'abast amb tot. I si val la pena separar-me de la nena tant aviat, perquè no sé quin pot ser el sou...
Imatge
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 4:43 pm

Nuria no et sabria dir aixo de les oposicions per que no n'he fet mai ni conec ningú que les hagi fet. :-/
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 14, 2008 5:06 pm

nuria jo tampoc et puc ajudar en aquest tema de les opos.... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 5:06 pm

Núria, em sap greu no poder-te ajudar... pero tampoc tinc idea amb lo de les opos :--( :--( :--(

Tema primers, doncs nosaltres ens hem quedat amb un primer consistent!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Ostres, espero que a la gent agradi... és que tots els entrants són amanides amb coses super rares...i no hi havia res que ens fes el pes >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 14, 2008 5:12 pm

Miriam agradar-los si pero tot poot ser que explotin o que els pantalons i vestits els petin!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 5:17 pm

Miriam que reventin!!!!! neujor:-) neujor:-) jo soc la de les amanides rares!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neukiss-) neukiss-) :-()-)

Per cert noies us penjo un momentet el resultat final del poster pel meu padrí. Me l'ha fet un proveïdor. Per que jo ja vaig apurada i li he suplicat! M'agrada molt!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 5:20 pm

Ostres tia...ha quedat molt i molt xulo!!!
Mira, una altre cosa que encara tinc pendent..... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 5:21 pm

Jo al final també demanré que mo facin... al canviar d'ordiandor, ara el photoshop no em funciona amb el vista :--( :--( :--( :--( i tinc que tornar a buscar les plantilles per poder-ho fer...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 5:22 pm

Jo aquesta ja l'he delegat pero que no podia amb tot i mira la súplica ha anat bé. Aquesta setmana em donarà el cd amb bona qualitat i ja portaré a la imprempta les targetes pels vanos, les que acompanyaran a les roses i aixo! que sino ens pillarà el toro!!! :: orrr:: :: orrr::
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. abr. 14, 2008 5:22 pm

Bona tarda guapes!!!!!!!!
Nuria jo si que m'ho havia mirat això de les opos,la major part del temari de les dels ajuntaments i la Diputació és el mateix, ho has de trobar publicat al BOP (Butlleti Oficial de la Provincia), l' Ajuntament ha de publicar l'oferta de treball amb les condicions de l'oposició i els terminis (que són bastant justos).
Llavors a estudiar (i ja et dic que bastant) i si tens una mica d'enxufe, doncs millor que millor.... ja m'entens, perquè si no has treballat mai a l'Administració, i per tan no tens punts, és dificil entrar....
No sé pas si tindras temps.... t'ho has de mirar bé, però una oposició d'aquestes porta unes 4-5 hores d'estudi diari.... ja no t'explico si vols per la Diputació o per la Generalitat!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 14, 2008 5:29 pm

chiky ha quedat molt xulo el poster!!!! veus una mica de suplicar a vegades va be, jejeje!! aixi ja t'has tret una cosa de sobre, jaqueda menys!! >.-<: >.-<:

parlant de que queda menys, vaig a rescatar el post de la shyla que li queda res de res i dec tenir el post a les immensitats del forum!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 5:33 pm

Ja ves si ens pillarà el Toro!!!!

Per casualitat alguna sap el nom del payo que canta aquesta cançó de dance que és diu HELLO??? Es que a l'Arnau li encanta i no sé com trobarla!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot], Google [Bot] i 4 visitants