Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dv. set. 23, 2005 9:20 am

Hola noies!!

Primer i abans que m'oblidi, us dono les adreçes que us vaig comentar, per les que us interesi:
La botiga de la modista que vaig comentar una vegada que feia roba a mida (no se si fa vestits de nuvia segur, pero es molt maja i podeu parlar amb ella) es al barri de Cappont a la creuilla entre els carres Llobregat i Alfons II.
La comercial Victor, que es on venen detallets i xuxes, es:
Miquel de Cortiada, 35
25005 - LLEIDA
LLEIDA
Tlf: 973 236 250
Fax: 973 236 326
Em sembla que venen a botigues o autonoms, pero per mirar no passa res.

Que mes... A28 L'alari nomes l'he vist per fora i m'encanta, pero claro el preu tambe mana una mica, pero si no sou molts i no et fa res gastar-te aixo per estar a gust, doncs endavant!!!

Ara si puc mirare els misatges que deixeu que a la feina ultimament no tinc molt de temps...
Besets a totes!!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dv. set. 23, 2005 9:24 am

BON DIA GUAPETONES!!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
a28, vec que tens un dilema bestial!!!!! :-( :-( I es normal...a mi també em va passar i t´entenc.
Si el que us agrada es l´Alari doncs endavant...però claro 130 euros fan molta "pupa" a la butxaca....no sé que dir-te...es que et voldria ajudar però no puc.
Perquè ara per molts restaurants que aneu a veure sempre els comparareu amb l´Alari i claro...ni punt de comparació. Feu números i sempre que puguis, fes-ho en un lloc que t´agradi i que estiguis convençuda que després quedareu contents.
Com us va anar ahir al Palermo?
No sé que més dir-te guapa..ja m´agradaria ajudar-te una mica més...l´únic que puc fer és donar-te molts ànims:

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : besito : : besito : : besito :
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dv. set. 23, 2005 9:30 am

Ostres Ilerda, moltes gràcies per les direccions!!!!!!!! =0-0-) =0-0-)
Aniré a fer una ullada al Comercial Víctor, però si dius que només venen a botigues...potser no podrem comprar res allí. Bueno, de totes maneres ho preguntaré.
Lo de la modista que dius, crec que es la mateixa que vaig comentar per aquí un dia, no?
Bueno, un petonet per a totes :-()-) :-()-)
Petita

EntradaAutor: Petita » dv. set. 23, 2005 9:59 am

A veure si sé ficar fotos.....
Us penjo un vestit que m´agrada MOLT. Bueno, no sé si ho he dit, però no el vull blanc. A veure què en penseu:
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dv. set. 23, 2005 11:01 am

Ostres Petita es guapisim!!!!!!!
M'ha agradat molt, de quina casa es?
Jo en principi descarto els vestis palabra d'honor, pero perque generalment no em sento comoda, pero qui sap si un cop m'enprovi un, m'agradi.
Doncs no m'he adonat del teu comentari sobre la modista, perdona. Aixi ja has anat alguna vegada?
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dv. set. 23, 2005 11:10 am

Així, t´agrada Ilerda? Qué bé!!!!!!! A mi es que quan el vaig veure...em va enamorar...perquè a mi no m´agradaría anar tota blanca. Tampoc vull dir anar de vermell, però un color blanc trencat o color xampany que li diuen...doncs sí. Es de la casa San Patrick. La veritat que tenen vestits superxulos.
Però ja veuràs com tindré la puny...mala sort de que aniré a Ribe Nupcial a Lleida (que es on venen vestits d´aquesta marca) i no el tindran.
La modista de la Bordeta crec que és la Rami Novell i fa uns vestits de nuvia preciosos.

Un petó guapa!!!!! :-()-) :-()-)
Petita

EntradaAutor: Petita » dv. set. 23, 2005 11:14 am

Ahh!! Per cert...si no t´agrada amb paraula d´honor, no passa res perquè sempre te'l poden arreglar i et fiquen un parell de tiretes i assumpte arreglat. Una amiga es va casar i li van fer...li van deixar genial.
Crec que a tot arreu t´arreglen el vestit i te'l deixen com tú vulguis.
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dv. set. 23, 2005 11:20 am

Aquesta que t'he dit jo, no es la Rami, es de Cappon, es una dona que ja esta jubilada i es va muntar la botiga pel seu compte. A una tieta li va fer el vestit quan se va casar la seva filla. Va quedar guapisima i aixo que ere tot un repte perque estava una mica grasoneta i no volia faldilla.
La Rami la conec perque una amiga va estar trevallant alli una temporada. Potser com a modista es molt bona, pero com a jefa no ho ere gaire. Pero potser no es una mica cara? has mirat preus?
Per cert, la Rami esta al carrer Centre de la Bordeta, al començament, jo m'he comprat el pis al final d'aquest carrer!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dv. set. 23, 2005 11:30 am

Upsss, m´he fet un lio patatero!!!!
Sí que tens raó. La Rami Novell no sé com ho fa, jo només li vaig dir a Marieta perquè em va preguntar si sabia d´alguna dissenyadora per aquí Lleida. De totes maneres no tinc intenció de que m´ho faci una modista, m´estimo més comprar-me´l a qualsevol botiga de novies, que segur que em surtirà més econòmic.
Aquesta dona que dius de Cappont, que tal ho fa de preu? (si no es molt preguntar). Es que ma mare es vol fer el traje a mida i no sap on anar.
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dv. set. 23, 2005 11:56 am

Doncs si no recordo malament, ma tieta estava molt contenta amb el preu, aixi que segur que es bastant asequible. Si no us fa res pasar, segur que aquella dona us aten molt be.
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dv. set. 23, 2005 2:20 pm

hola noies!!! dons estic amb el dilema palermo (el de lleida) o alari.... aquest cap de setmana ens toca seuren's i fer llistes am els pros i contres i valorarho i decidir ja!!!!!!!!! :-):-):-):
a28

EntradaAutor: Lluna2 » dv. set. 23, 2005 3:29 pm

a28, ja ens mantindràs al corrent de la vostra decisió. La veritat és que us costarà decidir ja que tots dos són magnífics. Trieu el que trieu segur que encerteu!

He donat un cop d'ull a la web de San Patrick i he vist un bestit...m'encanta! és el DUERO. Vull penjar-lo però no me'l deixa descarregar! si hi doneu un cop d'ull a la web fixeu-vos-hi, ok?

Una abraçada
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: a28 » dv. set. 23, 2005 3:32 pm

jo no se que passa pero no hi ha manera de que pogui obrir aquesta web....
a28

EntradaAutor: Lluna2 » dv. set. 23, 2005 3:49 pm

Lluna2

EntradaAutor: a28 » dv. set. 23, 2005 3:52 pm

que va... no hi ha manera... clico damunt l'enllaç sembla que es comença a obrir i res.... es tanca i si obro una pagina nopva i escric l'adreça iwal....
a28

a28

EntradaAutor: a28 » dv. set. 23, 2005 5:05 pm

ah noies ja mhe registrat!! per fi!! :-)) :-)) :-)) :-)ok: :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dl. set. 26, 2005 8:58 am

BON DIA NOIES!!!!!! :-) :-) :-)
Com ha anat el cap de setmana?
a28, a veure si ens contes que tal us va anar amb el restaurant. Per cert, molt bonic el dibuixet...jo també vull un...com es fa?
Lluna2, m´agrada molt el vestit, molt original. Ara te´l fico:
Petita

EntradaAutor: Petita » dl. set. 26, 2005 9:04 am

Ahhhh!!!!!!!!
Ja ho he fet!!!!!!!!!
Tinc dibuixet!!!!!! Qué bé!!!!!!
:-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dl. set. 26, 2005 9:27 am

Bon dia a totes! : sol :
Moltes gracies Petita per penjar-me la foto! Me'n alegro que t'haigui agradat, el que t'agrada a tu el trobo molt elegant, però no te'n refiis del color, de la foto a la realitat canvien molt!
Una abraçada :-()-)
Lluna2

EntradaAutor: Marieta » dl. set. 26, 2005 10:35 am

HOla noies!!!!

Com us ha anat el cap de setmana?

Ja heu pensat més cosetes sobre la vostra boda?

M'encanta el vestit que heu penjat es SUPERELEGANT!!!!!!!!!!

Ja tinc ganes de saber si has decidit restaurant A28.

Bé, molt bona setmana a totes!!!

PD: jo també vull un dibuixet, com ho he de fer?
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants