alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: chikita » dt. oct. 24, 2006 2:50 pm

hola.yo si q pedi dia hora!!me dijeron q si era para un sabado q mejor q llamara.
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita
:: núvia de bronze

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 24, 2006 6:39 pm

Hola noies!

Yeta, jo vaig anar un dissabte a nuvies d'or sense demenar hora i em van dir que m'agafaven perque no tenien a ningu, pero que normalment es millor agafar dia i hora, i que si quan jo hi vaig anar estiguessin esperant algu, m'haurien fet anar-hi un altre dia. Jo de tu millor trucava i demenava hora, aixi t'assegures que t'agafaran.
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 25, 2006 11:58 am

Bon dia!!

Noies hem d'animar aquest foro, le tingut de buscar a la segona paguina!. Que com porteu tots els preperatius? Per cert i per quan la proxima trobada? I aquesta vegada a veure si us animeu i en som mes. ANIMS!!!!

Nosaltres practicament ja tenim decidit quin detall farem, ara falta anar a la botiga i encarregar-ho. I a partir d'ara mirarem de comprar els nuvis i de centrar-nos en el viatge que ho tenim una mica penjat, a veure si abans de nadal ja ho tinc tot lligat i que nomes ens falti parlar em els del restaurant (menu, numero de taules, ...) Em el mossen (curset, les flors per l'esglesia,...) i el mes important fer les diferents proves del meu vestit!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: chikita » dc. oct. 25, 2006 2:06 pm

hola a tothom!!!!
pues nada,q yo estado mirando lo del viaje pero en todas las agencias me dicen q todavia no hay precios del año q viene q asta diciembre,pues nada a esperar!!!los detalles no los e mirado como se los "comprare" ami suegra q ella los hace pues no tengo prisa.........y por lo de mas creo q no tenemos q mirar nada mas,solo q me estoy estresando de pensar en todo lo del año q viene!!!en febrero al cura tmb por esas fechas el menu en marzo el piso en marzo tambien el vestido mira muebles para el piso ves al fotografo el ramo los regalos para los hermanos........jo q estres,bonito ojala siempre fuera asi!!! >.-<: >.-<:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: mireia07 » dc. oct. 25, 2006 2:38 pm

Chikita, que que haces de regalo?? A nosoros la agencia que tendriamos que mirarlo en enero-febrero.

El vestido ya lo tienes?

SI, SI... QUAN FEM LA PROXIMA TROBADA??? Please, el cap de setmana del 3-5 de Novembre no, eh??? Que no hi sóc!!
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: YETA » dc. oct. 25, 2006 2:41 pm

Hola noiess!!!
Yo estic estressada amb la feina i no tinc temps per fer res!!!
Només tinc temps els caps de setmana per fer coses del casament, però haig de fer la feina de casa, jejeje quin pal!!!
A mi hem falta les invitacions, els detallets, el vestit.., encara que amb el vestit ja començo aquest dissabte.., a veura com va....
Jo el viatge ja el tinc i ja fa mes d'un mes, amb això si que varem córrer, anem a la Polinesia, i quan abans reserves mes economic, encara que es caríssim...
Per la próxima trobada a veure si hem puc apuntar.

Chikitina, on voleu anar de viatge vosaltres??? Es que es molt raro que fins al desembre no tinguin preus...

Petonetssssss
YETA
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

EntradaAutor: chikita » dc. oct. 25, 2006 3:51 pm

hola yeta queremos ir a agipto!!!
y si nos han dicho eso. :-/

mireia me has preguntado q hago de regalos,de detalles o a los harmanos y padres? :o-o:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: mireia07 » dc. oct. 25, 2006 4:32 pm

A los invitados y a la family!
Nosotros a los invitados aún no lo sabemos, aunque cada vez descartamos alguno de los que tenemos y ya nos queda poco para decidirnos y a los padres alguna foto al igual que a mi abuela. Y el tema del resto de familia, aún estamos en ella. Y tu??
El problema es que mi hermana a veces se mete en el foro y depende que cosas no las puedo decir porque se enteraría!!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
mireia07

EntradaAutor: chikita » dc. oct. 25, 2006 4:52 pm

hai hai hai con la tata de la mire............
pues como no tamos economicamente como pa tirar cohetes hemos pensado en hacerle un regalo de broma a los hermanos en plan diploma al mejor hermano y eso,con algun detalle pero sin pasarse!!!y alos abuelos las folres y a las mamas tambien y luego mas para el final le haremos otro regalo pero alos papas un viaje a cada uno para dos personas a caldea con sesion de masajes incluidos,y q ellos eligan con quien ir q sera con las mamas pero asi hacemos en plan broma.los novios se los regalaremos a su hermana q tiene 15 años pero no pasa nada de hermanos ella es la siguiente,esq todos los amigos tienen parejas y si le regalas auno el otro te sabe mal y tampoco vamos a regalar 10 pues a la tata y ya esta.y el ramo a mi queridisima cuñada la novia de mi hermano q aver si se casan de una vez q ya llevan 8 años juntos.........

y esta es mi historia. :-)(:-)
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: Sus_ » dc. oct. 25, 2006 6:10 pm

Hola wapas!!!!!!!!!!! yo no soy de granollers pero me caso en una iglesia de alli!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Sus_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1030
Membre des de: dj. ago. 17, 2006 8:56 am

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 25, 2006 6:35 pm

Buenas!

Chikita me sorprendes. Tu haces los regalos al reves que yo. El ramo para mi hermana que esta soltera ( en tu caso seria su hermanita) y los novios para mi cuñada que llevan 5 años juntos y 1 viviendo juntos. Lo haces asi porque te apetece o porque que tu sepas se regala asi (los novios para la soltera y el ramo para la proxima en casarse). Lo pregunto porque yo lo tengo entendido al reves y como tengo dudas sobre si regalarle a mi hermana el ramo o no. :-/ :-/ :-/
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: chikita » dc. oct. 25, 2006 8:42 pm

le regalo el ramo ami cuñada porq yevo mas años con ella y porq tengomas contacto con ella me lleva tres años y nose es casi como mi hermana!!y la hermana de mi novio como es mas pequeña va mas asu bola aunq ella me lo confiesa todo y eso,pero en resumen q para mi veo mas importante el ramo como q lo veo mas mio y los novios de los dos.nose. :o-o:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: Ana Garvín » dc. oct. 25, 2006 9:48 pm

Hola a todas!!!!

Siento tardar tanto en escribir, pero es que yo también estoy muy liada...

Mireia, nosotros eskiamos pero este año no hemos podido ir mucho. A Jesús le encanta, y yo... bueno, voy. Tampoco es que me apasione. La verdad es que le tengo respeto. Hace dos inviernos alquilamos entre 12 una casa en Porté Puymorens, en Francia, a media hora de Puigcerdá. Pero esta primavera nosotros la hemos tenido que dejar por ahorrar para la boda. Pero en cuanto podamos subiremos algún finde. Vosotros por qué pistas eskiáis???
Por cierto, propón una fecha y un lugar para la próxima quedada!!! jeje
Ahora voy a chafardear tu vestido por internet... a ver a ver...

Yeta!! Jooooooooooooooooooooooo, no se vale!! Juegas con ventaja!!! Tú sabes quién soy pero yo no sé quién eres!! No te he visto en fotos!! Mira que miro por el pueblo, pero como no sé quién eres... En cuanto me veas me paras, eh??

Mercè!!! Què tal?? Ya vaig veure que vas trobar la web de Bloomie!! jeje Yo donaré els nuvis al meu germà i a una amiga que es casa 3 mesos després que nosaltres. El ram, a la meva cunyada, y la lliga, a una amiga. Als pares, els hi donarem un album de fotos com el nostre però en petit, i en el restaurant, doncs no ho sé. Potser ram a les mares i alguna cosa original als pares, però no en tenim ni idea!!!! S'ACCEPTEN IDEES!!! jeje

Bede i Chikita,gràcies per dir que estic bufona a la foto amb el meu vestit!! Per a mi és molt important!!!

Molts petonets per a totes totes totes !!!
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: mireia07 » dj. oct. 26, 2006 12:21 pm

Anna... ja has xafardejat els vestits de Raimón Bundo??? Eh que son makus! Quan ens veiem ja et diré a quin s'assembla que gent que ve a la meva boda entra en el forum i si ho llegeixen... s'ha acabat l'emoció!!!!

Nosaltres tenim el forfait de temporada de La Molina- La Masella. Tenim un apartament a la Molina i cada dijous fem la bossa i el divendres després de la feina... cap a la cerdanya!!!!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

NENES, Per fer la quedada quin dia de la setmana preferiu?? Un dia entre setmana o un divendres??? A mi em va bé qualsevol dia, jo plego a les 18 i arribaria cap a les 18:30 a Granollers. Si voleu podem quedar algun dia de la setmana del 6 al 10. Que hi dieu???
mireia07

EntradaAutor: merce i albert » dj. oct. 26, 2006 12:22 pm

Bones!

Ana fara feia dies que no deies res, com va tot?. SIIII ja vaig trobar el post de la Bloomie, pero em va costar trobar-lo. La veritat es que m'ha donat alguns consells de com pot ser el meu ram (els hi haure d'explicar a la meva cunyada, perque es ella qui comprara el ram, ja que per tradicio es diu que el ram de la nuvia es un regal del padri):

Tinc alguna una ideade que se li pot regalar els pares, nosaltres els hi farem una foto de ja casats, pero un cosi de l'Albert els hi van regalar una estada a un balneari (no se quin) i si no el meu cunyat els hi va regalar un llibre (pero van buscar un llibre que semblava fet a mida per cada pare) i despres tambè hi ha l'opcio de regalar una foto vostre (podeu anar i fer-vos una de xula) em un marc.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: merce i albert » dj. oct. 26, 2006 12:24 pm

MIREIE, a mi per quedar em va millor un divendres, ja que plego a les 5 i aixi em dona temps per agafar el tren fins a granollers i arribar pels voltants de les 6h
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Glo » dj. oct. 26, 2006 1:47 pm

Hola noies!!!!

Ostes tu, abans d'escriure em volia posar al dia del que havieu explicat i he tradat com 3 o 4 dies.

Jo soc de Cardedeu i em caso el 31 de març... i la veritat es que començo a estar histèrica. Ens casem pel jutjat, el dinar a Vallgorgina i tenim fotogràf, el Jordi Muntal de Granoller. Per tot lo altre, la veritat es que crec que ja vaig tard a tot. Avui vaig a mirar un vestit per segona vegada i crec que ja el demanaré, i crec que no tinc res mes confirmat. Potser que em posi les piles, no??? Tinc moltes coses en ment i molt poc temps per fer-les. En comptes de vacances després del casament ens haurien de donar un any abans per tots els preparatius, que no s'acaba mai!!!!

Per cert, m'apunto a la proxima quedada, que aixi em podré desafogar. Que si amb un li pots explicar segons que, a l'altre unes altres coses... i tot el dia vigilant que dius, tinc ganes de parlar-ne sense problemes.
Glo

Entrades: 9
Membre des de: dc. jul. 26, 2006 8:59 pm

EntradaAutor: YETA » dj. oct. 26, 2006 2:22 pm

Hola Noies!!
Ya tinc hora per anar a núvies el dissabte dia 4. Al final he seguit els vostres consells i he demanat hora, perke amb lo malament que vaig de temps, només hem faltava anar a la botiga i ke no poguessin atendre'm.

Glo, jo traballo a Cardedeu, a una empresa del Polígon Sud, jejeje.

A la quedada jo també m'apunto, l'únic que jo plego a les 19, però no hi hauria problema, hem dieu on quedeu i jo quan sorti vaig cap allà, encara ke hem farà vergonya, ke sóc molt tallada si no conec a la gent!!

Bueno, noies per aki estic per si necessiteu qualsevol cosa

Petonetsssss!!!!
YETA

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

EntradaAutor: mireia07 » dj. oct. 26, 2006 2:27 pm

Glo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hola neni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Em sembla que ens coneixem,oi????Al final t'has comprat el vestit al Twin's??? Avui hi vas??? A quina hora??? Jo també hi vaig a pendre'm mides!!

Ehhh.. que tal us va el proper divendres dia 10???? A les 18:30 a grano??? A on us aniria bé quedar????

Glo, tu tranqui que entre totes ja t'anirem donant idees.

Petonets,
mireia07

EntradaAutor: mireia07 » dj. oct. 26, 2006 2:34 pm

Yeta, jo tampoc no us conec així que tranquila... tu quan vegis un munt de ties histèriques parlant de bodorrios... serem nosaltres,je,je!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Merçe, Anna, Chikita,.... i el reste... us apunteu???????????? Us va bé????
A on voleu quedar???
mireia07

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants