Hola nenis,
Chikita, han ido en diferentes épocas, unas en verano, que si que hacía mucha calor y las últimas esta pasada semana santa. La verdad es que hace calor pero es que... Algunas te dicen que fatal, otras que si que hacía calor pero que no es para tanto, otras que si pero que sin ningún problema... cada persona es un mundo!! En que mes te casas?? Ya investigaré.
Merçè, Costa Rica també m'han dit que és guapíssim i també tinc 4 amics que hi van anar el seembre de l'any passat. Jo he vist fotos d 'ells i és molt verge, hi ha moltíssima vegetació! Vaig veure fotos de cocodrils, fent salts amb tirolines pels boscos,.... Ells no anaven en plan hotels guapos. Però sé de varia gent que hi anat i tothom diu que és impresionantment maco!!! I Tema Riviera Maya, una amiga meva va estar la setmana santa d'aquest any i nena... li va encantar, ademés de platjeta van fer 2 o 3 activitats, ademés a l'hotel tenen moltes activitats acuàtiques, si vols ja li preguntaré a quin hotel va anar perquè estava encantada. El problema és que hi ha mil llocs a on anar i si tinguéssim pasta.. jo no pararia de viatjar!!!!!
A nosaltres ens agrada moltíssim viatjar i la veritat és que tota la gent que ens envolta vitaja moltíssim, per això conec gent que ha anat a tants llocs,wh?? Ara un dels nostres millors amics, que el tio ja s'ha recorregut mig mon... ha estat al Japó i ara està vivint a Australia i a Nova Zelanda i el :-)) ha fet snow a Nova Zelanda. AAARRRGGGG!!!!
Hi ha una web
www.taranna.com que està molt bé. Nosaltres hem anat amb ells aquest estiu i n'estem super contents. Fan viatges alternatius i els tios en saben moltíssim.
Anna, no sé si t'ho vaig dir però nosaltres també som uns fans de l'snow i pujem tota la temporada. Vosaltres a on aneu???
Ninou, jo crec que amb una hora tens temps,eh??? El meu vestit és del Raimón Bundó. Fauna il.lu. Jo hi vaig aquest dijous...a veure si em faig fotos!!