alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: merce i albert » ds. oct. 21, 2006 8:10 pm

Moltes gracies Bede! >.-<: >.-<: >.-<:

Ana, no trovo el foro del ram de nuvia que em vas dir, sap per quina pagina esta? Sino seguire buscant.

Per l'Albert no et preocupis, nomes fa que preguntar-me que que em fet tantes hores i si em parlat molt d'ells. La veritat es que no li he explicat que vam anar a la botiga i que ens van deixar emprovar els vestits, de tant en tant em veu per casa rient i em un somriure tonto (de criatura em joguina nova) i no entent res de res pobre... Despres del casament ja li explicare, ara prefereixo no dir res per si em mira l'ordinador i de moment ja he descarregat les fotos i les he borrat de la camara.

Per cert tu li has explicat en Jesus?
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: chikita » ds. oct. 21, 2006 8:19 pm

HOLA CHICAS!!! estado en nuvies dor y e salido con vestido!!!!!
jo q wuapo es!!!
es el sandalina de sposa!!!!

no me an dejado acer fotos pero volvere para acerlas y enseñarlas!!!!

joooooooooo!!!sigo emocionada. =0-0-) :-)
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: merce i albert » ds. oct. 21, 2006 8:26 pm

Ei Enhorabona Chikita!!! Mira a veure si el trobes per internet i ens ensenyes una foto!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: merce i albert » dg. oct. 22, 2006 12:11 pm

Bones!

Noies acabo d'arrivar de la fira de sabadell, quin estres. Encara no surts de mirar un estant que ja t'estan a sobre em alguna altre cosa. De fet nosaltres nomes hi hem anat per mirar el viatge, els detalls i com a molt els rams de nuvia, pero he sortit d'alla carregadissima em catalega de restaurants i fotografs tot i dir que ja en tenim. Be, com a minim hem participat en alguns dels sorteig que fan, a veure si ens toca .. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: mireia07 » dl. oct. 23, 2006 9:18 am

Ana, Merçe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que bo!!!!! Nenes, el vostres vestits són guapíssim i esteu precioses!!! Anda que no, la de la botiga deuria flipar!!!!! Però molt bé que us els poguéssiu emprovar,no??? M'hagués encantat ser-hi!

Que tal? Segur que us vau dir mil coses. Merçè, jo també parlo molt així que quina por quan ens ajuntem totes, haurem de demanar tanda,je,je!!!!! És que quan començes a parlar d'aquest tema costa parar,eh????

Per quan la pròxima quedada??????? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

El divendres vam estar amb el fotògraf i el del video. Les fotos ja les haviem vist però no haviem vist cap video fet i... ens va encantar!!! Tant xulo! Jo em vaig emocionar i la boda no era meva... que burra,no???? Però és que m'imaginava jo allà i era tant maku!!!
També va venir el pintor a casa, hem quedat per febrer.... buenooooo 2 coses menys!!! I aquestes divendres anem a triar els mobles!!! Cada cop tenim més temes tancats!!! Per fi!

Chikita.... felicidades!!! Cada vez somos más con vetidos. Yo este jueves ya voy a tomarme medidas. Mi vestido es de la tienda twins. OEOEOEOE..OEOE..OEOEOEOE..OEOE!!!!!
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 23, 2006 11:40 am

Bones!

La veritat es que va ser divertidissim, a veure quan quedem un altre cop. Ara Mireia, tranquila la proxima vegada ja us deixare parlar a vosaltres, que jo tambe vull saber mes coses de vosaltres, es mes suposo que la pobre Ana deuria quedar em mal de cap per culpa de la meva xerrera (ja ja ja) >.-<: >.-<: . Mireia tarnquila, jo tambe m'emociono quan veig alguna foto o algun reportatge de video d'altres bodes, pero es que son tots tant macos i quan penses que d'aqui a uns mesos seras tu...

NOsaltres tambe ja tenim un altre teme tancat, aquest cap de setmana ens hem dedicat a acabar de fer les invitacions, ara nomes toca esperar-nos a nadal per donar-les.I tenim mig encaminat el tema del detalls, son una parella denuvis em una pinça, quan pugui us poso una foto.

Hostres a veure si ens poseu fotos dels vestits i de vosaltres, perque encara no se quina cara teniu (be, a l'Ana si )pero la resta no.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 23, 2006 11:46 am

o de posar-vos el detallet que ens agrada, tot i que a la fira de sabadell en vam veure d'altres. L'idea es posar-hi una tarjeta nostre (que ja tenim feta), em la direccio i el telefen de casa.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 23, 2006 11:48 am

Ei a veure si ara es veuen. Els volem sense caixa a sota.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: mireia07 » dl. oct. 23, 2006 2:31 pm

Merçe,
Aquesta era la idea quen nosaltres teniem al principi però és que tenim tantes idees que no sabem que fer.

Aquest cap de setmana també em tancat, verbalment, un tema... el del viatge! No sabiem quina ruta però ara ja ho sabem: sant francisco, las vegas, el gran canyon, los angeles,... i de tornada pararem a new york uns dies que un dia volem agafar un tren que hi ha i anar a washington a veure la casa blanca. Vosaltres a on aneu??? :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

X@tinn@, merci per la web... ara mirare'm cosetes!
mireia07

EntradaAutor: chikita » dl. oct. 23, 2006 2:55 pm

hola a todas!!!nosotros estamos mirando por egipto!!!tiene q ser bonito!!! :-)ok:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: mireia07 » dl. oct. 23, 2006 3:27 pm

Chikita, yo tengo varias amigas que han ido a Egipto ya todas les ha encantado. ;))
mireia07

EntradaAutor: chikita » dl. oct. 23, 2006 5:26 pm

mireia y para q tiempo fueron porq me da yuyu la calor q me han dicho q los 45 grados seguro. :o-o:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 23, 2006 6:50 pm

Bones!

Nosaltres de moment estem mirant Costa Rica, pero ens han dit que es molt car i ens ha espentat. La veritat es que ara dubtem. No se jo ja li he dit a l'Albert que la millor opcio es anar a l'agencia i dir el nostre pessupost es de tant, a on podem anar de viatge uns 10 dies minim i 15 maxim.

Com a ultim recurs ja hem decidit que anirem a la Rivera Maya, farem alguna excursio i a la vegada tindres el tot inclos i la platja per relaxar-nos. Pero ja et dic es com a ultim opcio.

Es que es un follon, perque entre el casament (que ja et gastes un paston) i els viatges (que barats no son), no tenim clar de quants diners disposem per marxar de viatge, tenim una idea pero clar el viatge l'agafes a un preu i despres sempre et puja per una rao o altre. :--(
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: ninou » dl. oct. 23, 2006 7:08 pm

mireia, he llegit que t'has comprat el vestit a Twin's! jo aquest dissabte hi vaig pre primer cop a veure i emprovar-me vestits!!!!!!! però com que és un dissabte per la tarda només donen 1 hora per cada núvia. Creus que hi ha temps suficient???
quines ganeees!!!! de quin dissenyador és el teu vestit? a mi, m'agraden Raimon Bundó i Jesús Peiró.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mireia07 » dl. oct. 23, 2006 7:50 pm

Hola nenis,

Chikita, han ido en diferentes épocas, unas en verano, que si que hacía mucha calor y las últimas esta pasada semana santa. La verdad es que hace calor pero es que... Algunas te dicen que fatal, otras que si que hacía calor pero que no es para tanto, otras que si pero que sin ningún problema... cada persona es un mundo!! En que mes te casas?? Ya investigaré.

Merçè, Costa Rica també m'han dit que és guapíssim i també tinc 4 amics que hi van anar el seembre de l'any passat. Jo he vist fotos d 'ells i és molt verge, hi ha moltíssima vegetació! Vaig veure fotos de cocodrils, fent salts amb tirolines pels boscos,.... Ells no anaven en plan hotels guapos. Però sé de varia gent que hi anat i tothom diu que és impresionantment maco!!! I Tema Riviera Maya, una amiga meva va estar la setmana santa d'aquest any i nena... li va encantar, ademés de platjeta van fer 2 o 3 activitats, ademés a l'hotel tenen moltes activitats acuàtiques, si vols ja li preguntaré a quin hotel va anar perquè estava encantada. El problema és que hi ha mil llocs a on anar i si tinguéssim pasta.. jo no pararia de viatjar!!!!!

A nosaltres ens agrada moltíssim viatjar i la veritat és que tota la gent que ens envolta vitaja moltíssim, per això conec gent que ha anat a tants llocs,wh?? Ara un dels nostres millors amics, que el tio ja s'ha recorregut mig mon... ha estat al Japó i ara està vivint a Australia i a Nova Zelanda i el :-)) ha fet snow a Nova Zelanda. AAARRRGGGG!!!!

Hi ha una web www.taranna.com que està molt bé. Nosaltres hem anat amb ells aquest estiu i n'estem super contents. Fan viatges alternatius i els tios en saben moltíssim.

Anna, no sé si t'ho vaig dir però nosaltres també som uns fans de l'snow i pujem tota la temporada. Vosaltres a on aneu???

Ninou, jo crec que amb una hora tens temps,eh??? El meu vestit és del Raimón Bundó. Fauna il.lu. Jo hi vaig aquest dijous...a veure si em faig fotos!!
mireia07

EntradaAutor: chikita » dl. oct. 23, 2006 8:57 pm

hola!!! yo me caso para el 14 de julio!!!
sabemos q pasaremos calor,pero iremos ahi nos gusta lo q vemos de fotos y eso!!!
ninou yo estube el sabado provandome vestidos en nuvies y estube 2 horas y media!!!casi na.pero ya tengo vestido por fin............
y q wuapo es.................
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: ninou » dl. oct. 23, 2006 9:26 pm

gràcies mireia! també t'agrada raimon bundó, eeeh! és que son maquíssims! Bé, que vagi bé dijous! fotos fotos fotos!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mireia07 » dl. oct. 23, 2006 11:15 pm

Chikita, pues si lo teneis claro, no os lo penseis mas!!! A ver es julio, o sea que ,vayas donde vayas hará calor, y ya te digo... todo el mundo dice que es precioso!!!! Yo es uno de los países que tengo pendientes de ir!! La gente habla muy bien de Egipto. Os llevais una gorra y una botella de agua y... a hacer turismo,je,je!!!! Yo creo que vas con tantas ganas a esta viaje que ya puede hacer 45º.... que lo disfrutaras a tope.

El 14 de Julio también se casa una amiga mía!!! Que gracia!! Yo casi nunca voy a bodas ya que mis amigos la mayoría ya viven juntos pero el año que viene tengo la boda de una de mis mejores amigas, que ha sido casualidad que nos casaramos el mismo año, la mía >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: , y la de esta amiga en julio.

EL 2007 SERÁ UN GRAN AÑO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninou, a mi els de'n Bundó també m'agraden molt!!! Ja explicaràs que tal!
mireia07

EntradaAutor: chikita » dt. oct. 24, 2006 2:02 pm

pues si!!!es lo q haremos!!!
pues mi amiga se caso este año y a raiz de esta boda decidimos casarnos ya lo queriamos hacer pero un poquito mas adelante y dijimos anda ya el año q viene q nos dan el piso y lo hacemos bien.y aqui tamos preparandolo todo.jeje. >.-<: >.-<: >.-<:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: YETA » dt. oct. 24, 2006 2:16 pm

Hola noies!!
Feia dies que no hem conectava, a la feina vaig de bolit!!!! Quin estrésss!!
I hem dona la sensació ke vaig endarrerida amb las coses del casament, o vosaltres molt anticipades, jejeje!!!
Una pregunta a nuvies d'or per emprovar-te vestits has de demanar hora???
Aquest dissabte tinc hora a bcn a cymbeline per emprovar-me !!!
Estic nerviosaaaaaa, tinc la sensació de que vaig tard i que no m'agradará cap vestit :-/ :-/
Ana et conec de la garriga, t'he vist a la teva web, jiji, però no sé explicar-te ki sóc, quan et vegi un dia per la garriga, ja t'ho diré.
Petonets, guapes!!!
YETA
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants