Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Marieta » dl. set. 19, 2005 8:02 pm

Hola a toes!

A l' Alari vam anar unes 20 persones i vam fer com un menu de degustació o un pica pica i després cadascu va demanar el que va voler, jo un arros bonissim. De la columna ni m'en vaig adonar la veritat, potser estavem en una altra sala. Pero no et preocupis per aixo.

LEs cadires que vaig veure a la seu aqt dissabte ern de fusta xules. Tu vas veure les mateixes? Quan he dit cobertes vull dir que estan folrades de blanc, com les de les bodes civils o les americanes.

Ja tens confirmats els 2 llocs?

Bé, vaig a fer el sopar.

ADEU!!!!!!!
Marieta
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dt. set. 20, 2005 11:05 am

Bon dia noies! Carai, em despisto tres dies... i ja sou a la pagina7!!!!!! Qué tremendes!
Cada cop som més, estic perdent el control! Vaig a repassar els comentaris per posar-me al dia, fins despres maquetes!
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dt. set. 20, 2005 11:13 am

BON DIA A TOTES!!!!!!! : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :
Qué t´assembla Lluna2??? Es que com que a casa no ens deixen parlar...doncs mira, aquí ens desfoguem ja, ja, jja!!! A casa em diuen que no sigui tan pessada, que encara falten 9 mesos, però 9 mesos passen de seguida.
Quan volguem donar-nos compte..ja serem al Nadal. >.-<: >.-<: >.-<:

Bueno guapes, fins després.
A10!! :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Lluna2 » dt. set. 20, 2005 1:00 pm

Ei Petita, que ja no et queda res! pero tu tranquila que aqui estem per desfogar-nos, tu no et tallis. A mi em passa el mateix, ja em diuen que em faig pesada i em dona la impresió de que només em fa il·lusió a mi : muaahhhh : Quina rabiaaaaa!
Es que s'ha de pensar en tantes coses! Uix! Per cert, has pensat en la música? les cançons que posareu? Les escollireu vosaltres?
I les invitacions? a mi em porten de cap! això que soc dissenyadora!!!

Uixxxxx cuantes coseeeeees!
Petons :-()-)
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dt. set. 20, 2005 2:26 pm

Les cançons???????
Quines? Al restaurant?? Doncs no tinc ni idea, perquè no sé com ho fan. Suposo que ens les deixaran triar a nosaltres, no? Es que no conec a ningú que s´hagi casat a la Prats i que m´ho pugui dir.
Perquè a l´església no cal música, no? Ains, què perduda que vaig....
Respecte a les invitacions, tinc una petita idea de com les voldré, però una altra cosa será el que més ens convingui a la butxaca. A mi m´agraden modernes i minimalistes, però a la vegada divertides. El que m´agradaría sapiguer és el preu aproximat que pot costar una invitació. Que ho saps tú?
Tú que ets dissenyadora em podries donar una idea. Suposo que te les farás tú mateixa, no? Com t´agraden?
Fins ara!!!!!!! :-)) :-))
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. set. 20, 2005 2:30 pm

jo vaig anar a la prats i els novios havien triat ells la musica
algu ha anata una boda al condes??
hem anat a l'alari i quins preus noies....
a28

EntradaAutor: Petita » dt. set. 20, 2005 2:50 pm

als Condes d´Urgell?? Doncs no...ho sento però no et puc ajudar.
Així, al final l´Alari és caret? Tingues en compte que fa un parell d´anys que apujen molt els preus, però això a tots els restaurants. Crec que no n´hi ha ni un que baixo dels 100 euros.
No et desanimis a28, que segur que trobarás el que busques. :-)ok: :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Gemma79 » dt. set. 20, 2005 3:14 pm

Petita, això que dius que a l'esglèsia no cal música.... es una mica personal, però jo crec que és molt millor. Una ceremònia (o missa sencera) sense gens de música, es pot arribar a fer pesada, en canvi, si hi ha una mica de música, és més divertida, alegre i passa més ràpid. La veritat, es que a totes les bodes que he anat, a totes hi havia música a l'esglèsia.
(Ei, això és la meva manera de veure-ho, eh?).
Gemma79

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 20, 2005 3:33 pm

si es un pel caret pero si dius que no nhi ha cap que baixi dels 100, ja no ho es tant... jo em pensava que encara nhi hauria algun sobre els 80-90...
ja mho imaginava que l'alari era car pero 120 euros....
Visitant

EntradaAutor: A28 » dt. set. 20, 2005 3:45 pm

LA D'ABANS ERA JO...
A28

ModaNupcial.com

EntradaAutor: gemma » dt. set. 20, 2005 3:51 pm

Hola noies!! Només dir que m'agradaria fer el seguiment dels vostres mails, però com comprendreu és impossible al ritme que va la gent.. Si que es realitza un control pels comentaris no apropiats..però ara que estic fent una ullada ús comento de visitar les col·leccions presentades a la Pasarel·la Gaudí, les podreu veure a la secció de reportatges de GuiaNupcial i també podeu visitar la nostra web exclusiva de moda www.modanupcial.com aquí trobareu pasarel·les, noves coleccions etc..
Ahh!! I ja ens visitareu a la propera fira de Lleida doncs com l'any passat estarem com a expositors, ok? Fins la propera!!!
gemma
Administrador
Administrador

Entrades: 328
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Petita » dt. set. 20, 2005 3:54 pm

Doncs a totes les bodes que he anat (bueno, menos una) no tenien res de música. Jo no vull dir que no cal música, sino que amb la que fiquen a la mateixa església ja n´hi ha prou. Gemma79, tens raó que es molt més aburrida, però si a més dels gastos que ja tenim hem d´afegir contractar música per l´església...a tot no arribem.
a28, jo pensava que l´Alari seria més car. Això de que no baixen dels 100 euros és una suposició meva; més que res ho he tret de tots els restaurants que vam anar a preguntar. Segur que n´hi ha algun més barat però jo no l´he trobat :hmm:: :hmm:: :hmm::
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dt. set. 20, 2005 3:57 pm

Noies, ja torno a ser per aqui!
Petita, les invitacions et poden costar de 2 a 3 € tranquilament. La veritat és que son carilles. Si que me les faré jo mateixa, però tot i això, em surtiràn + o - per aquest preu, amb la ventatja de que seràn disseny exclusiu, els papers que vull utilitzar son cars i m'hi he de lluir . :hmm:: :hmm:: :hmm::

a28; jo vaig anar a una boda al Condes, però ja fa uns 4 anys! la veritat, no em va agradar massa. De l'Alari me'n han parlat molt bé, però també m'han dit que els preus són d'escandol. Això depen de la butxaca de cadascú.

Petonets guapes
:tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : beer : : beer : :-><_:::-) >.-<: :tkitki:: :tkitki:: : ban : : ban : : ban :
Lluna2

EntradaAutor: Lluna2 » dt. set. 20, 2005 4:05 pm

Avui us donaré la tabarra!
Doncs a mi m'agradaria una ceremona amb alguna soprano, és molt entranyable, et posa la pell de gallina. Però es clar, això va a gustos, no és una cosa totalment imprescindible, ara si, posats a gastar.... que més dona 100€ mes?
:tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dt. set. 20, 2005 4:27 pm

A mi també m´agradaria que em cantés una soprano!!!!
Fa un parell d´anys vaig anar a una boda i va cantar un grup d´aquestos rocieros i se'm va ficar tota la pell de pollastre :-><_:::-) :-><_:::-)
Es que el moment de la cerimònia es molt emotiu i si damunt tens música tipo soprano cantant l´Ave Maria.....jo crec que ploraría i tot!!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Aisshhh!!!!! Són tantes coses les que voldría fer... però ja m´estic mentalitzant que tot no podrà ser :-( :-( :-(
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. set. 20, 2005 4:50 pm

l'alari val uns 130 :o-o:
a28

EntradaAutor: Marieta » dt. set. 20, 2005 5:51 pm

Hola noies!!!

Doncs per mi la música de la cerimonia es VITAL. Es més important que les flors. La música et fa despertar emocions i sentiments. A mi m'agradria que toques una orquestra de cambra a la meva boda, pero com que es caríssim segurament agafaré un trio de corda. M'encanta la música clàssica i ja tinc pensades algunes cançons que vull que toquin. I com que ho faré l' onza de setembre em faria gracia que una fos la de " Dolça Catalunya patria del meu cor" o els Segadors, pero m'han dit que millor la de Dolça.

A28, al Palu de Margalef el menu va de 98 a 110 euros+o-. L'unic problema es que pel setembre del 2006 ho tenen ple, a no ser que et vulguis casar en divendres o diumenge crec. El lloc està molt bé i el menjar crec que també.
Els altres llocs tots costen +o- igual. Mira al Nou Forn, no ho se.
Marieta

EntradaAutor: a28 » dt. set. 20, 2005 5:53 pm

uffff.... el nou forn no gracies....
ja hi estat en varies bodes al palau de margalef i es força bonic pero es aixo esta ple!!
a28

EntradaAutor: a28 » dt. set. 20, 2005 6:04 pm

per cert en aquests 110 que val margalef us entra la musica i la barra liure ja??
pq no et va agradar el condes lluna2?
a28

EntradaAutor: Marieta » dt. set. 20, 2005 6:36 pm

Doncs no se si als demés llocs entra la barra lliure. AL Castell si que entra la barra lliure, ressopo i un duo de músics amb el preu del menu, que són 113 euros. Si t'interessa truca-hi però els dissabtes de setembre estan plens, pero l'octubre fa un mes estava lliure.

Fa uns anys tyenia molt mala fama el castell pq era catering. Ara ja tenen cuina propia i està molt bé. El que no li agrada a la gent del castell es que esta pelat, només hi ha el centre de flors a la taula però no hi ha llums ni miralls ni parafernalia. A nosaltres ja ens agrada així, sobretot al meu novio.

Bé, a veure si trobes restaurant aviat que tenim ganes de saber on ho fas!I la Seu Vella ja l'has reservat? Fes-ho aviat pq no se pq pero el setembre del 2006 esta a tope a totarreu.

Bé, em fico a estudiar pq encara no he fet res, ai...aixo de la boda em fa ballar el cap!!!!!!!!!
Marieta

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants