Hola noies!!!!
Quina activitat hi ha al forum!!!!! I jo m'ho he perdut!!! ES que els caps de setmana vaig a Lleida o al poble i no tinc internet!
Que guai lo dels abanicos Ilerda! Els hi has de fer una foto i ficar-la aquí que ho puguem veure totes. Lo que has dit del paper m'interessa. Nosaltres també farem les invitacions a casa. Ma mare ens ha encarregat un cdroom al circulo que va sobre això, ja hi ha dissenys i pot estar bé, no ho se. Així que ja em diràs on has comprat el paper i com és el que has triat.
Per cert noies, heu vist la col.leccio del Lorezo Caprile per a Pronovias? Jo l'he vist a la revista novias de pasarela i hi ha un parell de vestits que m'agraden. Són força classics , però ja em va bé així. Ja em direu que tal us semblen. Es que jo vull algo que sigui amb corpiño i faldilla estarrufada. Crec que es el més afavoridor pel meu tìpo, sóc ampla de caderes i tot el que menjo se'm fica a les caderes i la cintura. Algun consell sobre el vestit que més m'afavoriria?
He intentat penjar aquí el vestit pero no m'en surto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'atabala força lo del vestit, perquè els que m'agraden són carissims i per noies 90-60-90 i no trobo cap que m'acabi de fer el pes al 100 x 100. A més, es un tema que em vull treure aviat de sobre perqè aquest any em presento a oposicions i vull estudiar a saco i no distreure'm de res. Així que com més aviat ho tinga tot millor.
Ja som força noies al forum, que bé, no? Pero ja m'sestic liant de qui sou i on us caseu. Que us sembla si cadascuna fica un missatge amb les seves dades?
I una altra cosa, Petita, et sabria greu dir-me quant et costa fer-ho a la prats? Es que han convidat als meus pares a una boda i no saben quants diners donar de regal i es voldrien guiar pel preu del restaurant.
Bé, ara us enviare el missatge amb les meves dades.
BONANIT NOIES!!!!!!!!!!!!