Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dv. set. 16, 2005 6:12 pm

Hola guapes!!!

Vec que em descuido dos dies i ja arribeu a les cinc pagines!!!
Primer de tot, benvinguda A28!! i enhorabona pel prometatge.

Ara si voleu us explico com va anar el viatge a Barcelona. Productiu!!
Vaig trobar la botiga de abanicos, es al barri antic, un carrero petit on hi ha el Palau de la Musica Catalana, per la que el conegui. Es un portal on hi ha un carrero a dins i unes escales per pujar a la botiga (si es pot dir aixi) Jo ho vaig trobar molt tetric, no es una botiga normal, es mes ben dit un pis, on han acondicionat una zona per treballar i despatxar. La dona no em va semblar gaire ben disposada, pero bueno. Em va ensenyar el que volia, abanicos d'uns dos euros. Els preus son una mica diferents als de la web, pero encara els vaig trobar barats. Al primer cop d'ull em van semblar bastant simples, pero despres m'en va treure amb colors i ja va cambiar la cosa. Tant, que ja he fet la reserva, he triat quatre colors diferents, aixi per a tots el gustos. Tambe els poden imprimir amb els noms i la data, pero aixo es preu apart. Jo no ho he agafat.
Despres vaig anar a veure paper, perque em vull fer jo les invitacions, i per alli aprop vaig anar a una papereria que em va agradar molt, i despres de molt mirar, tambe vaig comprar el paper i tot el que em feia falta per les invitacions.
Aixi que estic ben contenta, pero m'ha sortit bastant ve de preu. A mes em fa mes il-lusio decorar jo els abanicos i fer les invitacions que comprar-ho tot fet, aixi tindre per entretenir-me fins que arribi el dia de la boda!!!

Ala, ja m'he enrotllat una mica. Si voleu mes datos (preus, adreçes...) ja us explicare mes.
Petonets guapes!!
Ilerda

fira lleida

EntradaAutor: Toni » dv. set. 16, 2005 7:05 pm

hola núvies de Lleida!!

necessitem una hostessa per la Fira de Lleida..
coneixeu algú??

+ detalls a: viewtopic.php?t=3051

gràcies :-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Marieta » dg. set. 18, 2005 10:38 pm

Hola noies!!!!

Quina activitat hi ha al forum!!!!! I jo m'ho he perdut!!! ES que els caps de setmana vaig a Lleida o al poble i no tinc internet!

Que guai lo dels abanicos Ilerda! Els hi has de fer una foto i ficar-la aquí que ho puguem veure totes. Lo que has dit del paper m'interessa. Nosaltres també farem les invitacions a casa. Ma mare ens ha encarregat un cdroom al circulo que va sobre això, ja hi ha dissenys i pot estar bé, no ho se. Així que ja em diràs on has comprat el paper i com és el que has triat.

Per cert noies, heu vist la col.leccio del Lorezo Caprile per a Pronovias? Jo l'he vist a la revista novias de pasarela i hi ha un parell de vestits que m'agraden. Són força classics , però ja em va bé així. Ja em direu que tal us semblen. Es que jo vull algo que sigui amb corpiño i faldilla estarrufada. Crec que es el més afavoridor pel meu tìpo, sóc ampla de caderes i tot el que menjo se'm fica a les caderes i la cintura. Algun consell sobre el vestit que més m'afavoriria?
He intentat penjar aquí el vestit pero no m'en surto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :--( : muaahhhh : : muaahhhh :

M'atabala força lo del vestit, perquè els que m'agraden són carissims i per noies 90-60-90 i no trobo cap que m'acabi de fer el pes al 100 x 100. A més, es un tema que em vull treure aviat de sobre perqè aquest any em presento a oposicions i vull estudiar a saco i no distreure'm de res. Així que com més aviat ho tinga tot millor.

Ja som força noies al forum, que bé, no? Pero ja m'sestic liant de qui sou i on us caseu. Que us sembla si cadascuna fica un missatge amb les seves dades?

I una altra cosa, Petita, et sabria greu dir-me quant et costa fer-ho a la prats? Es que han convidat als meus pares a una boda i no saben quants diners donar de regal i es voldrien guiar pel preu del restaurant.

Bé, ara us enviare el missatge amb les meves dades.

BONANIT NOIES!!!!!!!!!!!!
Marieta
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Marieta » dg. set. 18, 2005 10:41 pm

MARIETA!!

Data boda: 11 setembre 2006

LLoc: Esglesia Sant Joan

Restaurant: Castell d' albatarrec
Marieta

EntradaAutor: Petita » dl. set. 19, 2005 9:07 am

BON DIA!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Com ha anat el cap de setmana?
Ilerda, qué bé....t´ha sortit molt bé lo dels abanicos!!! Que ens podries ficar una fotito per aquí per a que els puguem veure? Es que he pensat que seria una bona idea donar això. I lo del paper també trobo que està molt bé, però jo no tinc temps per fer-me les invitacions.
Bueno, doncs, enhorabona i ja tens feina fins al juny!!!!!
Marieta, no t´amoïnos pel vestit, que segur que trobaràs un que t´agradi. He mirat els que dius de Lorenzo Caprile i no m´han fet gaire gràcia..però d´això no en facis cas, perquè després igual m´emprovo un i m´agrada ficat. Si dius que t´agraden amb corpinyo i faldilla estarrufada podries mirar la web de Raimon Bundó perquè ell n´hi té molts així http://www.raimonbundo.com
Fican´s una foto d´un que t´agradi i et buscaré alguns que siguin semblants.
Resum de les que ens casem a LLeida (així us estalvio feina d´escriure):

LLUNA2
Data: 09/09/06
Església: Catedral Lleida
Convit: Resquitx

ILERDA
Data: 03/06/06
Església: Montoliu
Convit: BigBen

MARIETA
Data: 11/09/06
Església: Sant Joan
Convit: Castell d´Albatàrrec

PETITA
Data: 24/06/06
Església: Sant Joan
Convit: Prats

a28
Data: Setembre??
Església: ??? ("Está en ello")
Convit: ??? ("Está en ello")

Ahhh!! Marieta, el preu de la Prats depèn del menú que agafes però et puc dir que va desde 103 a 126 (iva apart).
Adéu guapes!!!!!! :-)ok: :-)ok:
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. set. 19, 2005 10:00 am

Bon dia noies!!

Al final los abanicos que he triat son molt sencills, pero quan pugui us fico una foto, pero sort vaig comprar un de suelto pero emportarme, perque no m'enviaran el pedido fins d'aqui un mes com a minim. No se si us vaig comentar, he agafat cuatre colors diferens, uns de granate (que es el que tinc a casa) uns altres taronja, en color cru i en blau mari.
M'han surtit a 1'70 cada un, apart si volia imprimir els noms a la roba, eren uns 70 o 80 euros mes, per la impressio la plantilla i tota la parafernalia. Jo ho fare a ma segurament, escriure els noms i la data a la barilla de fora, ja vaig veure que alguna de les mostres les tenia aixi.
Tambe hi havia mes abanicos diferents, uns amb les varilles foradades (calades) mes petits (tipo bolso) i amb dos dits de roba damunt. Uns altres de grans amb la varilla calada, uns altres de fusta de perer, pero aquestos ja pujaven uns 4 euros... I de pintats a ma tambe en tenent pero jo no vaig veure cap.
L'adreça per si voleu anar la fica a la web, c/ san pere mes alt, 31

Doncs aixo, quant tingui la foto ja probare de ficar-la aqui.
Per cert, vull començar a mirar revistes de nuvies, quines hi ha? quina em recomaneu?
Petonets!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. set. 19, 2005 10:05 am

Dons tens:
NOVIAS DE PASARELA
NOVIA ESPAÑA
NOVIAS DE catalunya

Són totes s-u-p-e-r cares però com que només t´ho compres una vegada o dues com a molt...
Jo tinc la de Novias de Pasarela (7 euros) i está superbé. Surten totes les firmes i pots trobar vestits preciosos.
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. set. 19, 2005 10:23 am

Gracies Petita!!
Mare meva, quins preus!! tot sigui per la causa...

Ja tens tu pensat el que t'agrada per detall?
Les que sou de per aqui aprop, vaig anar a una botiga a Pardinyes, es diu Golosinas Victor, es una comercial que venen a majoristes, i tenen bastantes cosetes per boda a bon preu. Tambe tenen caramels i golosines per als nens. No se el carrer exacte, ja us ho buscaria si us interesa. Jo no vaig trobar res que m'agrades, pero bueno, per gustos els colors!!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. set. 19, 2005 11:08 am

Ilerda, encara no sé qué vull però això dels abanicos m´ha fet gràcia, i a més, quan ens casarem al juny ja fará calor i crec que no aniran malament.
No sé, jo voldria alguna coseta útil i no la típica xorradeta que la fiques al moble del menjador i només serveix per a criar pols.
No sé on vaig veure un set de manicura (mini) que em va agradar, on un joc de "posavasos" o jo que sé.
A veure si fas memoria del carrer aquest de Pardinyes i m´ho dius, que passaré a fer una ullada.
Al cantó mateix de pronovias n´hi ha una botiga de detallets que es diu CASA (crec), però jo la trobo molt cara.
Que sabeu més llocs aquí a Lleida?
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. set. 19, 2005 11:33 am

Hola Petita!!

Aixo que dius del set de manicuara, a aquesta botiga que et dic a Pardinyes en vaig veure, amb un potet gris bastant maco, el tenien amb un llaç i tot. El preu em va semblar una mica car, crec que eren 2,50.
Tambe hi havia jocs de "incienso" em van semblar molt guapos tambe, pero jo ja tenia la idea dels abanicos, per cert que tambe hi havia en aquesta botiga, pero no em van agradar.
Buscare el carrer i tu escric.
Aquesta botiga que dius "Casas" no se si sera la mateixa que hi ha al carrer major. Jo vaig anar pero no em van fer molt de cas, em van dir que encara faltava molt i que a partir de novembre, a la fira de nuvis, ere un bon moment per mirar que ja hi havia coses noves. De totes maneres li vaig dir que m'ensenyes els abanicos, i no em van agradar gaire, a part del preu. Ere d'aquest tipus que donen al xino.
Per lleida ja no he mirat res mes
Ilerda

EntradaAutor: Marieta » dl. set. 19, 2005 12:33 pm

HOla noies!

Gracies per la referencia de totes. M'ho he apuntat i així no em faré un lio.

Ara he obert la pagina de Raimon Bundo a veure si trobo algo.

DE detall pels convidats he pensat una ampolleta d'oli ben mona. Útil, pràctic i fungible. Encara no he mirat res, potser anem a mirar-ho i ens surt per un ull de la cara.

També he pensat fer un CD amb música. Demanaria a tots els amics que em diguessin una canço que els hi agrades i les ficaria al cd.
Una altra idea es regalar una foto. Fer com una carpeteta i a un costat ficar la foto dels nuvis i a l'altre la foto dels convidats. O també, reglar una pinza d'aquelles que van amb peu i posar o bé la nostra fotos de nuvis o la dels convidats.
No se, potser m'agrada més la idea de l'oli.

L'abanico també m'agrada,és molt pràctic, però ja ho fa una amiga meva i molts convidats seran els mateixos.

A28, ja saps alguna cosa de l'esglesia o del restaurant?

Petonets a totes!!!!!!!!
Marieta

EntradaAutor: a28 » dl. set. 19, 2005 3:53 pm

Bona tarda noies!! q tal el cap de setmana????
a veure dissabte vam anar al gran palermo i ves..... em va agradar pero no se... m'hi falta algo.... hemd e tornar per parlar dels menus i preus i tal i ja veurem.... despres vam anar al alari i quin canvi!! em va convençer força!! es el nostre estil!! modern, minimalista... hem de tornarhi tambe pero te molts punts!!!!! nomes te un problema (una columna al mig; pero em sembla que tots els restaurant tenen columnes). El lloc perfecte al 100x100 em sembla que no existeix... al que no li falta una cosa li falta l'altra no noies??
esglesia?? pues segurament la seu vella. hi vam anar dissabte a la tarda i estaven preparant una boda i ens va enamorar!!
=0-0-) :-)ok:
a28

EntradaAutor: Petita » dl. set. 19, 2005 4:08 pm

Hola a28!!!!!!!!
Noia...ens tenies esperant...
Així que l´Alari!! Jooo..jo no el conec. Que tenen pàgina web? A ón és? Si us ha agradat llavors endavant, i lo del pilar al mig, crec que casi tots tenen algo que no ens agrada, però es normal.
I la Seu Vella!!! Ostres, qué bé!!!!! A mi m´encanta, és preciosa. Si no fos que ja tinc la meva, m´hagués agafat aquesta.
A veure si acabeu de lligar-ho tot i així anireu més tranquils.

A10 guapa!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 19, 2005 4:16 pm

si a nosaltres ens encanta la seu.... com que el meu xicot i jo som molt de lleida i força carrinclons pues que millor que aquest simbol tan emblematic de la nostra ciutat??
el alari es l'antic malena; al costat dels camps elisis. tindriem el river cafe al costat per continuar la festa....
:-)ok:
Visitant

EntradaAutor: a28 » dl. set. 19, 2005 4:18 pm

a l'abans era jo!!
a28

EntradaAutor: Marieta » dl. set. 19, 2005 4:31 pm

Hola a totes!!!

A28, que bé, a la Seu, m'encanta!!!! Jo ho volia fer allí, però el meu novio no i va guanyar ell. Es preciosa. JO també vaig anar-hi dissabte a la tarda, allà les 7 i semblava que preparessin una cerimonia o ja l' haguessin fet. Estava molt bonica. Un consell, si cobriu totalment les cadires quedarà millor.

Fer-ho a la seu també té avantatges. Quan acabeu la cerimonia la gent pot anar a fer un beure al bar de la Sibil.la, així ja no han d'agafar el cotxe un altre cop.

Els meus pares van celebrar les noces de plata a l'alarí i MOLT BE.

Quan ho tinguis tot lligat ens ho has de dir que ja en tenim ganes!!

Bé, besitos a totes
Marieta

EntradaAutor: a28 » dl. set. 19, 2005 4:36 pm

gracies noies pels vostres anims!!
que vols dir cobrir?? com??
estaven cobertes el dia que hi vas anar?
I com es que no li agrada la seu al teu noi?
i que tal vau menjar a l'alari? ereu molts?? q men dius de la columna??
a28

EntradaAutor: a28 » dl. set. 19, 2005 4:37 pm

alguna de vosaltres ha anat algun cop a una boda a la seu?
a28

EntradaAutor: Petita » dl. set. 19, 2005 4:39 pm

Aleee!!!!!! Ja sé quin es!!!!!
"Peaso" de restaurant!!!!! Jo no l´he vist mai per dintre, però per fóra es una passada de guapo.
Ostras, a28, et quedará una boda de luxe!! Enhorabona!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Petita

EntradaAutor: a28 » dl. set. 19, 2005 4:42 pm

pues de dintre es una passada....
=0-0-) =0-0-)
a28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics