Núria que ahir no hem vaig recordar de dir-te que jo estic treballant a un Ajuntament i he fet opos, són durilles perquè es tracta de ser la millor ja que tot va per punts i sempre has de treure la màxima puntuació, però trobo que les opos pels Ajuntaments no són tan complicades si estudies, clar.
Jo ara voldria estudiar altra vegada per treure'm una plaça de tècnic, però clar per això primer han de crear la plaça, de moment estic d'administrativa però quan m'assabenti que en algun Ajuntament surt una plaça superior mi voldria presentar.
El problema que ara treballant també a les tardes al despatx no puc estudiar gaire i el cap de setmana amb tot lo del casament impossible, però a la que passi el casament m'hi posaré.
Normalment per una plaça d'administrativa són uns 20 temes, depèn de cada Ajuntament. I el sous també varien depèn de cada Ajuntament i del Conveni que tingui el personal pactat, no tots els administratius cobrem igual, per exemple els administratius de l'ajuntament de Girona cobren més que nosaltres aquí Salt. Res guapa que si necessites alguna cosa aquí estic!