Hola noietes! Dissabte per fi em vaig decidir a mirar botigues de núvia, per on viu el meu nòvio, exactament a girona. Vaig anar a veure 3, Kiabi nuvies, pronovies, betty núvies i rosa clarà.
La primera als nassos; el temut moment d'entrar a la botiga i demanar veure vestits, va ser terrorific. La primera me va dir que amb el tipus que tenia no m'entraria cap vestit de pronovies, pq tinc el tall llarg, i els de pronovies ho fan més aviat curt, i també em comenta que les marques que treballa ella, fan pagar més,entre un 10 i un 15% per un vestit de talla gran... jo em vaig quedar----alucinada, i no té altre cosa que ensenyar-me un vestit de nuvia súper quico, i quan li dic que busco altre cosa més moderneta, me diu que m'he de buscar un vestit adequat a la meva figura... jo flipant... a pronovias, el tracte va ser força diferent, pero el rostre de la noia era el mateix, i volia que me mirés uns vestits que eren macos...pero de blonda... com que no...i tambe la mateixa historia que et fan pagar suplement.. vergonyós.. arriba el dia de mirarte el teu vestit de núvia i que es vulguin aprofitar ... Jo medeixo 1,74 i sóc grassoneta.... la resta va anar igual...estic super desilusionada.. algú em pot tirar un cable??? Soc de mataro.. petonets a totes!